quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee man. Bij negers is het altijd Du of Le of La.
LeToya
LaTisha
DuLoLo
Maar heb je het nou gedaan of nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef DuShaury het volgende:
Luisterr dan haterz.
we gaan someteen weer een filmpje maken..
En we gaan paar comments van jullie analyseren.
jeweet het jullie wouden het zelluf.
peace out
en hou deze topic in de gaten..!
DU SHAURY VAN DU BLACK BANDANA CREW!
WITH YOUNG SOULJA IN DU BACK
GEKKE CABO AANWEZIG & BIG-B
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Hij wijst naar zijn lul en met zijn andere hand laat hij zien waar hij graag eentje heeft.
quote:
Condoekoesquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik snap het niet. Ze zijn gangsters en verdienen zo vreselijk veel, maar hebben een hekel aan RET-controleurs.
Er zijn twee mogelijkheden:quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik snap het niet. Ze zijn gangsters en verdienen zo vreselijk veel, maar hebben een hekel aan RET-controleurs.
Ik eis een verklaring Dushaury!
Houd het maar op het tweede. Je leent wat geld van je ouders en gaat daar stoer mee op de foto alsof het van jezelf isquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijkheden:
1. Dat geld is net zo nep als dat speelgoedpistooltje waarmee hij op de foto pose't.
2. Dat geld is van iemand anders
Want inderdaad, anders hoef je ook niet zwart te rijden en aldi-cola te drinken.
Hij heeft dat geld gewoon uitgeprintquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Houd het maar op het tweede. Je leent wat geld van je ouders en gaat daar stoer mee op de foto alsof het van jezelf is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |