kun je nagaan Biels . MR. Cooper en BoWa hebben deze reeks nog niet gevonden dan zou het echt lachen wordenquote:
Ik ben die negert, zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de gastjes uit het filmpje?
Als ik deze gasten zie heb ik het gevoel dat gewoon alles mogelijk isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:33 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik ben die negert, zijn rechter hand.
Tuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef FashionXstar het volgende:
Alhoewel ze een hooggehalte hebben,wil ik nog meer filmpjes. IS gewoon te grappig dit
je serieus he , kuchen als je weed gebruiktquote:
Alleen het begin al... foutje komt door youtubequote:
Whehe ja, die gast kan niet eens met Windows moviemaker omgaan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen het begin al... foutje komt door youtube![]()
quote:
zou wel lachen zijn een blood die crippled isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom ligt die ene nigga trouwens altijd in bed? is ie cripple ofzo
Misschien doen ze wel "dingen" samen in bed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
uhm dadelijk krijgen we daar de fimpjes vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien doen ze wel "dingen" samen in bed?![]()
Als hij even met zijn vriend tekeer gaat, kan hij de daaropvolgende dagen niet meer normaal zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Cripsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
9 schoten in z'n sgeen, jeweetsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |