Ik zou aangifte doen tegen dat kereltjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echt, he
Ik telde iets van 23 (wss 25 biljetten) van 50, daar links van nog 1 biljet van 100 en volgens mij zitten er nog wat biljetten achter
Dat is gewoon drugsgeld jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zal ik het eens aan uitgeven mijn monopoly geld
http://lmgtfy.com/?q=Carlton+Leachquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
Scarface![]()
Carlton Leach dat was pas een legende , google het maar paupers
omg wij gaan zo kankerhard gehoekt worden in de filmpjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Monopoly geld ziet er niet zo uit. Dit zijn keiharde pegels die hij verdient door zijn vriendin uit te huren aan oude mannetjes
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef Dawwa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
OMG
Val letterlijk van mijn stoel, de fail is just too much![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Wat een triest zootjewaar moet dat heen met Nederland? Uitbannen dit soort shit.
Dat was ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
IK ga maar ook even een melding doen van aangifte doen, kan je me misschien de link sturen japsnars?
Neeeeeeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg wij gaan zo kankerhard gehoekt worden in de filmpjes
http://www.politie-rijnmond.nl/ >contact ,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
IK ga maar ook even een melding doen van aangifte, kan je me misschien de link sturen japsnars?
Ik heb ook zo'n voorgevoel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg wij gaan zo kankerhard gehoekt worden in de filmpjes
Alweer zo'n gevalletje nazorg.quote:
"We make money"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef Dawwa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was hij vroeger:
[ afbeelding ]
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
OMG
Val letterlijk van mijn stoel, de fail is just too much![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Haha, scherp!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
"We make money"
Gast. Er staat Aldi cola op je tafel.
hahahaahahhahhaahahahahahahahaahahahahahahhahaahahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
"We make money"
No way ook dat ze dat geld op die foto's zelf mogen houden. Gauw fotootje maken en daarna doorgeven aan de echte drugsbaas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
"We make money"
Dat is niet eens echt geldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:31 schreef Igen het volgende:
[..]
No way ook dat ze dat geld op die foto's zelf mogen houden. Gauw fotootje maken en daarna doorgeven aan de echte drugsbaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |