kun je nagaan Biels . MR. Cooper en BoWa hebben deze reeks nog niet gevonden dan zou het echt lachen wordenquote:
Ik ben die negert, zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de gastjes uit het filmpje?
Als ik deze gasten zie heb ik het gevoel dat gewoon alles mogelijk isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:33 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik ben die negert, zijn rechter hand.
Tuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:35 schreef FashionXstar het volgende:
Alhoewel ze een hooggehalte hebben,wil ik nog meer filmpjes. IS gewoon te grappig dit
je serieus he , kuchen als je weed gebruiktquote:
Alleen het begin al... foutje komt door youtubequote:
Whehe ja, die gast kan niet eens met Windows moviemaker omgaan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen het begin al... foutje komt door youtube![]()
quote:
zou wel lachen zijn een blood die crippled isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom ligt die ene nigga trouwens altijd in bed? is ie cripple ofzo
Misschien doen ze wel "dingen" samen in bed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
uhm dadelijk krijgen we daar de fimpjes vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien doen ze wel "dingen" samen in bed?![]()
Als hij even met zijn vriend tekeer gaat, kan hij de daaropvolgende dagen niet meer normaal zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Cripsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
9 schoten in z'n sgeen, jeweetsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef J.Herrer het volgende:
Naah, dat kan nog best hoor. Als drugsrunner in de Bijlmer ofzo. Maar dan ben je natuurlijk slechts een pion in het spel van de baas. Als je dan één briefje waarmee je zo stoer hebt geposed in eigen zak steekt dan ben je de lul...quote:
Een bruine vriendin, respect!quote:Soraya. (255)
vandaag, 17:43
rustig:-)
mt jou?
kzie dat je een bruine vriendin hebt.
respect voor dat(y) .
spreekjenog, xxje(k)
Grappige is dat ze zichzelf ''godfather'' noemen, hoe triestquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah, dat kan nog best hoor. Als drugsrunner in de Bijlmer ofzo. Maar dan ben je natuurlijk slechts een pion in het spel van de baas. Als je dan één briefje waarmee je zo stoer hebt geposed in eigen zak steekt dan ben je de lul...
quote:
boks ouwequote:
je zei anaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Michielos het volgende:
Shaury is gewoon een pauperjosti die te stom is om normaal te functioneren..
Analyseer dit even in je filmpje
Ohja, dat ook he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef CreepyCrawl het volgende:
Brando kanker autist, verkoop je nog steeds fietsen?
Nee, hij is niet gelovig. Hij is gelofig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:01 schreef MYV het volgende:
Die Shaury is geen straat want al die filmpjes van hem zijn op zn kamertje
Oh wacht.
Mag je van god wel hosselen, want je bent toch gelovig.Amen.
Dat is inderdaad wat anderrs, jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, hij is niet gelovig. Hij is gelofig.
Jij bent te dom om te snappen waar ik op doel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat anderrs, ja
Natuurlijk snap ik waar je op doeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te snappen waar ik op doel?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Toch gaat al deze negatieve aandacht wel voor stagnatie zorgen. En deze stagnatie weer voor I-told-you-they-are-bad mentaliteiten. Met alle gevolgen van dien.
Aightquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik waar je op doelt
Ik bevestigde je statement enkel (niet te letterlijk nemen man)
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
ik pomp ze allemaal neppe boys ik ram ze zo de kanker in zogenaamd stoer vieze mietjes met dunne lijfen kanker zemmels
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
ik pomp ze allemaal neppe boys ik ram ze zo de kanker in zogenaamd stoer vieze mietjes met dunne lijfen kanker zemmels
Die zin is wel waarquote:
Ga niet haten kom dan fees toe fees man. ik heb blok gaut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die zin is wel waar
Dat rondje dat die blanke gangstah maakt is zeker hoe groot die banaan is van hem?![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel ja
de tering, hij wijst er inderdaad naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel ja
Du weisstt dochh, kein spang! einssss11 !!!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:37 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ga niet haten kom dan fees toe fees man. ik heb blok gaut.
Wat kom je stoer doen eh bezem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
hahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
PROOOOOOOOOOOOOEST !!!!!!!!![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:40 schreef Sigmund666 het volgende:
TVP omdat ik mijn broek volzeik van het lachen
Dat weet jij goed, hoe weet je datquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Hij is wel 9 centimeter jongens
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Zie de plaatjes dan meng, heeft die wigga stront in jouw ogen gepoept?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat weet jij goed, hoe weet je dat
Jij en je pauper screensnapr.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef DuShaury het volgende:
Ja toch vanavond deel 3 ook van de filmpjes..
enne nu ga ik echt weg.
en effe voor die ene die het vroeg.
die streepjes ga ik weer binnekort zetten.
dus mensen praat maar verder vanavond.
zie ik jullie wel haha
owjaa vanavond meer mensen in het filmpje aan het woord
jeweet. b.b.c style PEACE
IK zag het niet, ik was nog stom verbaasd over die wiggaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie de plaatjes dan meng, heeft die wigga stront in jouw ogen gepoept?![]()
Werkt ie nog steeds niet bij jouw? Wat voor shitty provider heb je echtquote:
Versatel jeweet tochquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Werkt ie nog steeds niet bij jouw? Wat voor shitty provider heb je echt
Nou zoek je redenen om hem af te zeiken. Als een Amerikaan tegen jou vraagt of het illegaal is dan ga je ook niet gelijk vertellen WELL TECHNICALLY IT IS BUT REALLY IT ISN'Tquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een mongool, het is wel illegaal maar het wordt gedoogd tevens mogen minderjarigen het al helemaal niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |