quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Toch gaat al deze negatieve aandacht wel voor stagnatie zorgen. En deze stagnatie weer voor I-told-you-they-are-bad mentaliteiten. Met alle gevolgen van dien.
Aightquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik waar je op doelt
Ik bevestigde je statement enkel (niet te letterlijk nemen man)
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
ik pomp ze allemaal neppe boys ik ram ze zo de kanker in zogenaamd stoer vieze mietjes met dunne lijfen kanker zemmels
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
ik pomp ze allemaal neppe boys ik ram ze zo de kanker in zogenaamd stoer vieze mietjes met dunne lijfen kanker zemmels
Die zin is wel waarquote:
Ga niet haten kom dan fees toe fees man. ik heb blok gaut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die zin is wel waar
Dat rondje dat die blanke gangstah maakt is zeker hoe groot die banaan is van hem?![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel ja
de tering, hij wijst er inderdaad naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gezien hij naar zijn lul wijst, denk ik van wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |