Naah, dat kan nog best hoor. Als drugsrunner in de Bijlmer ofzo. Maar dan ben je natuurlijk slechts een pion in het spel van de baas. Als je dan één briefje waarmee je zo stoer hebt geposed in eigen zak steekt dan ben je de lul...quote:
Een bruine vriendin, respect!quote:Soraya. (255)
vandaag, 17:43
rustig:-)
mt jou?
kzie dat je een bruine vriendin hebt.
respect voor dat(y) .
spreekjenog, xxje(k)
Grappige is dat ze zichzelf ''godfather'' noemen, hoe triestquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah, dat kan nog best hoor. Als drugsrunner in de Bijlmer ofzo. Maar dan ben je natuurlijk slechts een pion in het spel van de baas. Als je dan één briefje waarmee je zo stoer hebt geposed in eigen zak steekt dan ben je de lul...
quote:
boks ouwequote:
je zei anaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Michielos het volgende:
Shaury is gewoon een pauperjosti die te stom is om normaal te functioneren..
Analyseer dit even in je filmpje
Ohja, dat ook he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef CreepyCrawl het volgende:
Brando kanker autist, verkoop je nog steeds fietsen?
Nee, hij is niet gelovig. Hij is gelofig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:01 schreef MYV het volgende:
Die Shaury is geen straat want al die filmpjes van hem zijn op zn kamertje
Oh wacht.
Mag je van god wel hosselen, want je bent toch gelovig.Amen.
Dat is inderdaad wat anderrs, jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, hij is niet gelovig. Hij is gelofig.
Jij bent te dom om te snappen waar ik op doel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat anderrs, ja
Natuurlijk snap ik waar je op doeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent te dom om te snappen waar ik op doel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |