Punt 1: ik kan niet zo goed tellen (ofwel nummers onthouden is heel leuk als je gaat klaverjassen ofzo)quote:
Nou zeg......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, een TS mag toch nooit eigen naam in de TT zetten
regel nr 1 die je leert
Elisa boos? Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik het even aanpassen?
Of wordt Elisa dan boos op me?
Nee johquote:
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik bedoel maar,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Punt 1: ik kan niet zo goed tellen (ofwel nummers onthouden is heel leuk als je gaat klaverjassen ofzo)
Punt 2: ik zat al te zweten op een TT
Punt 3: om het nog maar niet te hebben over het OP verhaal
Punt 4: ik heb ook de [] niet gebruikt
Jup Assenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jaah! Ben je ook naar Assen geweest? Dat was gaaf
Dat zou Elies noooooit doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef MissBliss het volgende:
Het nummer is goed nu. Als Elisa me maar niet gaat spanken![]()
Be je nou boosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik bedoel maar,
1. ik begon pas met m'n topic toen ik zag dat ik (ja, ik) de laatste had
2. had wel meteen de OP goed (en het nummertje)
3. sowieso begon ik pas toen het topic dicht was
4. en toch maar 1 topicID hoger.
Nee, maar wel verdrietigquote:
Kusje erop??quote:
quote:
Ja nee! Gastmodden is uit den boze, dus ik ben al te ver gegaan eigenlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je eigenlijk ook het andere topic sluiten, want nu hebben we er 2
Ook jijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Dammit, ik vond al dat het erg lang duurde voordat er posts kwamen
Zit ik daar in mijn uppie
Dit is een gif (door Greys trouwens)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef nieslief het volgende:
Hmmm het is een BMP bestand en dat mag dus niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Je had me best even mogen waarschuwen, piemelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je eigenlijk ook het andere topic sluiten, want nu hebben we er 2
Dit is een gif: http://photophoria.net/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5026&g2_serialNumber=1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:41 schreef nieslief het volgende:
Hmmm het is een BMP bestand en dat mag dus niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
En daar kan ik dus niets anders selecteren dan Bitmapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is een gif (door Greys trouwens)
[ afbeelding ]
Je moet alleen als je hem opslaat opletten dat in die 2e regel bij bestandstype nog GIF staat, en het niet veranderen naar BMP
Ik wilde net 'topickiller' gaan posten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Barbaaf het volgende:
Volgens mij zit Greys in het andere topic zich af te vragen waar iedereen is... heb maar een linkje geplaatst.
Sportief hè?
[..]
![]()
Zeker Knowing kijken, en als je nog wat zoekt voor een andere keer is Gran Torino echt een aanrader!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee! Gastmodden is uit den boze, dus ik ben al te ver gegaan eigenlijk
Ik moet maar eens richting mijn 2 films![]()
Dan gewoon alleen als webicon instellen denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
En daar kan ik dus niets anders selecteren dan Bitmap
Oeh ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Nieslief, als je wilt kan je je wachtwoord even tijdelijk wijzigen in Greys ofzo (ik zal niet in je PM box neuzen, cross my heart) en dan regel ik die ava voor je. Dan kan je daarna je wachtwoord weer terug veranderen.
Hoeft niet, mag wel, laat maar weten
Donequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Nieslief, als je wilt kan je je wachtwoord even tijdelijk wijzigen in Greys ofzo (ik zal niet in je PM box neuzen, cross my heart) en dan regel ik die ava voor je. Dan kan je daarna je wachtwoord weer terug veranderen.
Hoeft niet, mag wel, laat maar weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Die wil ik ook nog kijken!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker Knowing kijken, en als je nog wat zoekt voor een andere keer is Gran Torino echt een aanrader!
Klaar en ik ben weer uit je account, dus je kunt je wachtwoord weer wijzigen!quote:
Als jij mij nou eens dirty PM's stuurt heb ik die voor de volgende keer wel in mijn inbox staan OK!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh ik wel.
Nieslief haar dirty PM's lezen
Hehe das meer Qwea d'r afdeling, vieze berichtjes (incl plaatjes)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als jij mij nou eens dirty PM's stuurt heb ik die voor de volgende keer wel in mijn inbox staan OK!!!
Nu staat er alleen rommel over puzzelstukjes in.
Regel dat dan ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe das meer Qwea d'r afdeling, vieze berichtjes (incl plaatjes)
It wasnt mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Wie heeft MrSubtle z'n naam uit het wikilijstje gehaald?
Of heeft ie dat zelf gedaan? Want zijn ava staat er gewoon nog?
Kijk ik heb ze allemaal gelezen en dat staat me dus niet bij en ook niet dat hij ergens uberhaupt gepikeerd over kan zijn want er wordt gewoon op een normale toon wat gevraagd dus dat lijkt met ook niet logisch. We hebben hem zelf niet gehoord hierover dus het kan ook zijn dat zijn box vol is of iets anders raars.quote:
Hm, daar reageerde hij toch vrij normaal op juist?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
It wasnt me![]()
Maar als hij al zo gepikeerd reageert op een normale PM zal hij wel helemaal over de zeik van dat het in het topic over hem en z'n datingboekprietpraat ging
Moeten we nou voor hem ook een andere naam verzinnen??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het was 'm zelf.
Zelfde IP iig als diegene die het 'vrouwen-met-vrouwen-gezoend'-lijstje had toegevoegd, en toen ik keek wat er nog meer op een Wiki was aangepast vanaf dat IP adres was het het verwijderen van 'MrSubtle' in het SecretSanta lijstje, dus schijnbaar heeft hij zich daar ook verwijderd![]()
Dramaqueen zeg, omdat hij niet de reactie krijgt die hij verwacht op een PM aan Greys en mensen hier opmerken dat z'n kreten wel heel erg perfect klinken keer op keer
Oh nou, dan is ie vergeten zijn ava weg te halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het was 'm zelf.
Zelfde IP iig als diegene die het 'vrouwen-met-vrouwen-gezoend'-lijstje had toegevoegd, en toen ik keek wat er nog meer op een Wiki was aangepast vanaf dat IP adres was het het verwijderen van 'MrSubtle' in het SecretSanta lijstje, dus schijnbaar heeft hij zich daar ook verwijderd![]()
Dramaqueen zeg, omdat hij niet de reactie krijgt die hij verwacht op een PM aan Greys en mensen hier opmerken dat z'n kreten wel heel erg perfect klinken keer op keer
Je kan gewoon wijzigingen vergelijken met elkaar... En dan zie je dus welk IP wat heeft toegevoegd/verwijderd. En als je op een IP klikt zie je wat ze evt, nog meer doen op Wikipedia.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, daar reageerde hij toch vrij normaal op juist?
Ik snap niets van die edithistory in de wiki, daar zie ik alleen IP adressen van wie de wijzigingen hebben uitgevoerd. Nou ja, misschien heeft ie het zelf weggehaald. Alleen dan had ie zijn ava vast ook gedaan.
Als iemand dat van hier heeft gedaan, kan diegene het dan weer even ongedaan maken? We gaan niet zomaar iemand uit de lijst gooien, ook in geval van strubbelingen
Kan je weinig mee hoor, en de meeste IP-adressen hier van ons kan je zo in die edit-history van de wiki vinden, maar heb 'm ff weggehaaldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Loveless, haal dat IP adres ff weg joh.
Da's nergens voor nodig.
Mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef Greys het volgende:Zooplus, het gaat goedkomen!
Beste mevrouw Greys,
Uw bestelling is op 16-okt-2009 door ons verpakt en verstuurd.
De zending bestaat uit 1 pakket en wordt door DHL geleverd.
Door mij klaarblijkelijk ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel...was MacHarem echt gepikeerd dan?![]()
Nu weer op de bank
Najaaaa zeg!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Door mij klaarblijkelijk ja.
En er viel niet over te praten, sterker nog, PM geblokkeerd. Nou, dan houdt het op
Uhuh, Greys had 'm iets gePM'ed in reactie op een PM van hem . Iets wat overigens meer mensen hier al hadden gezegd ondertussen (dat z'n verhaaltjes soms een beetje too good to be true leken), en Greys heeft nu een PM block en hij heeft zichzelf uit alle wiki's geslooptquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel...was MacHarem echt gepikeerd dan?![]()
Nu weer op de bank
En hij was echt geen heaumeau?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, Greys had 'm iets gePM'ed in reactie op een PM van hem . Iets wat overigens meer mensen hier al hadden gezegd ondertussen (dat z'n verhaaltjes soms een beetje too good to be true leken), en Greys heeft nu een PM block en hij heeft zichzelf uit alle wiki's gesloopt
Om het over alle opmerkingen/vragen hier in de topics maar niet te hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, Greys had 'm iets gePM'ed in reactie op een PM van hem . Iets wat overigens meer mensen hier al hadden gezegd ondertussen (dat z'n verhaaltjes soms een beetje too good to be true leken), en Greys heeft nu een PM block en hij heeft zichzelf uit alle wiki's gesloopt
Nou ik vond het nog wel gaan. Er zijn flink hevigere rellen geweest, en zullen er ook nog wel komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Om het over alle opmerkingen/vragen hier in de topics maar niet te hebben.
Ik denk dat die eerder voor het wikislopen hebben gezorgd. Alhoewel ik zoiets zou hebben van hallo het is FOK maar laat toch lekker waaien.
W.b.t de pm-block hij heeft niet gereageerd op vragen van Greys hierover in de topics dus daar zeg ik niets over.
Nah ja je reageert nogal overtrokken voor iemand die het allemaal niet boeit. Greys een PM-ban omdat ze niet meteen zo enthousiast doet als sommigen hier, en na wat vraagjes over of je echt niet een beetje teveel datingboeken leest ofzo komt nauwelijks antwoord en dan ben je meteen jezelf overal aan het uitslopen enzo (en schijnbaar zit je nog wel het topic te F5'en gezien de snelle reactie).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een verhalen allemaal...![]()
Jongens maak het niet groter dan het is: ik kom hier op FOK! al 8 jaar voor de lol, en ik had er geen lol meer in vandaag, dus blijf ik weer weg. Zo spannend is dat toch niet?
En nee ik ben echt geen heaumeau Ingetjesorry
weer terug naar m'n film
En door niet de reageren (nog niet eens een: heey dit gaat me te ver zo; ff ophouden hierover of een reactie als ik ga hier niet op in) creeer je zelf al die verhalen. Want nu gaan mensen zich afvragen wat is er toch aan de hand? Heb ik wat gezegd wat niet leuk is voor MrSubtle? Heb ik wat gemist ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een verhalen allemaal...![]()
Jongens maak het niet groter dan het is: ik kom hier op FOK! al 8 jaar voor de lol, en ik had er geen lol meer in vandaag, dus blijf ik weer weg. Zo spannend is dat toch niet?
Was dit nou de laatste auditieronde?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kijk je nog Popstars?
Dat ze die Marieke laten gaan zeg !
Jeminee het is nog geeneens 11 uurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Jammer dat Cat22 en JJH er niet zijn nu, op RTL5 was echt iets voor hun geweest!
Een vrouw die als kat verkleed het met haar man doet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Jammer dat Cat22 en JJH er niet zijn nu, op RTL5 was echt iets voor hun geweest!
Een vrouw die als kat verkleed het met haar man doet
Nou, als het zo doorgaat met me, dan ga ik denken aan salmonellaquote:
Leuk he heeft Greys voor me geknutseld.quote:
mijn QP heeft bijna een uur opgestaan omdat MM haske laat was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Prostaatmassage nu op tv
Q, heb je je gehakt wel goed doorgebakken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Leuk he heeft Greys voor me geknutseld.
Ik kijk de prostaatmassage nu!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Prostaatmassage nu op tv
Het zijn in ieder geval niet die hamburgers van vanaaf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als het zo doorgaat met me, dan ga ik denken aan salmonella
again
Maag die idioot doet de hele dag, en het is weer schijt nu
Nope, enkel vanaaf patat en QPquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Spaghetti gegeten Q?
RTL is echt smeriggg
nee, die waren écht gaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval niet die hamburgers van vanaaf.
Pak eens Loperamide mee morgen bij de apotheekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als het zo doorgaat met me, dan ga ik denken aan salmonella
again
Maag die idioot doet de hele dag, en het is weer schijt nu
Die touwen waren nog wel leuk maar daarna hoefde het van mij niet meer neequote:
Oeh nu heb ik hongerquote:
die heb ik wel. Alleen heeft dat 2.5e week terug ook niet geholpen. Toen heb ik AB gehad voor 10 dagen en toen was het 1.5e week weg ennu is het dr weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pak eens Loperamide mee morgen bij de apotheekals het na drie dagen 6 tabletten nog niet over is naar de huisarts.
Neem dan nu zo'n geval. Als het zo snel weer terug is klopt er idd iets niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik wel. Alleen heeft dat 2.5e week terug ook niet geholpen. Toen heb ik AB gehad voor 10 dagen en toen was het 1.5e week weg ennu is het dr weer.
Ik hoop maar dat dit eenmalig is, anders bel ik morgen de HAP als het terug is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neem dan nu zo'n geval. Als het zo snel weer terug is klopt er idd iets niet.Neem nu maar in de ben je nu misschien van het gedonder af en dan kun je altijd bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buikgriep heerst nu maar 2x achter elkaar is wel n beetje te gekBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neem dan nu zo'n geval. Als het zo snel weer terug is klopt er idd iets niet.Wormen ofzo zie je zitten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil eigk liever geen loperamide nemen, want de HAP heeft 2 weken ofzo terug gezegd dat je daar geen oplossing mee hebt. Je bestrijd het symptoom, niet de ziekte. Als er een bacterie inzit moet die er toch uit.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Het is geen buikgriep. Ik ben verder ook niet ziek. En slijm en bloed erin (nou dat laatste nu niet, toen wel) lijkt me nie normaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neem nu maar in de ben je nu misschien van het gedonder af en dan kun je altijd bellen.
Buikgriep heerst nu maar 2x achter elkaar is wel n beetje te gek
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wormen ofzo zie je zitten toch?Wormen hoef je niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil eigk liever geen loperamide nemen, want de HAP heeft 2 weken ofzo terug gezegd dat je daar geen oplossing mee hebt. Je bestrijd het symptoom, niet de ziekte. Als er een bacterie inzit moet die er toch uit.
Ja maar jij hebt nu last van het symptoom niet de HAP.
Ik zou het hele spul op kweek laten zetten laat ze maar eens kijken wat erin zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wormen ofzo zie je zitten toch?Dat klopt inderdaad hoor. Alleen is zomaar leeglopen ok heel slecht en loperamide zo nu en dan om te remmen innemen is niet verkeerd, althans dat heb ik geleerd. Het moet niet stoppen maar minder worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil eigk liever geen loperamide nemen, want de HAP heeft 2 weken ofzo terug gezegd dat je daar geen oplossing mee hebt. Je bestrijd het symptoom, niet de ziekte. Als er een bacterie inzit moet die er toch uit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is geen buikgriep. Ik ben verder ook niet ziek. En slijm en bloed erin (nou dat laatste nu niet, toen wel) lijkt me nie normaal
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wormen hoef je niet te zien.
Ja maar jij hebt nu last van het symptoom niet de HAP.
Ik zou het hele spul op kweek laten zetten laat ze maar eens kijken wat erin zitHet is al op kweek gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks in te zien. Ook geen salmonella
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dan moeten ze verder gaan kijken dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is al op kweek gezet
Niks in te zien. Ook geen salmonella
Voor alsnog was het gelukkig maar 1x. Als het nog een x voorkomt neem ik maar ff loperamide iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad hoor. Alleen is zomaar leeglopen ok heel slecht en loperamide zo nu en dan om te remmen innemen is niet verkeerd, althans dat heb ik geleerd. Het moet niet stoppen maar minder worden.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Prostaatmassage nu op tv
eens!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan moeten ze verder gaan kijken dan hun neus lang is.
Edit: ik ga nu echt slapen
Neem ook een glas cola naast je borrel ofzo. Daar zitten zouten en suikers in en die heb je nu nodig. Ik ga er nu van uit dat je geen ORS in huis heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor alsnog was het gelukkig maar 1x. Als het nog een x voorkomt neem ik maar ff loperamide idd
Ik voelde me ook lichtelijk ongemakkelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die touwen waren nog wel leuk maar daarna hoefde het van mij niet meer nee
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Echt een leuke overgang. Eerst over het prostaat om gelijk in de volgende zin op de bal gehakt over te gaan
Ow en die borrelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neem ook een glas cola naast je borrel ofzo. Daar zitten zouten en suikers in en die heb je nu nodig. Ik ga er nu van uit dat je geen ORS in huis heb.
Edit![]()
![]()
Ik heb het maar met een half oog zitten kijken, maar idd erg treurig wat er allemaal langs kwam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef nokwanda het volgende:
over ongemakkelijk gesproken. Ik heb deze postart voor de helft met mijn handen over mijn oren, ogen of met een verkrampt gezicht zitten kijken
Veel last gehad van plaatsvervangende schaamte.
Lucht het op?quote:
Hoi MI beeb!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi MI beeb!
Heb jij nog beschamende dingen op tievie gezien vanavond?
En is het nou MI of Ml (Em Ie, of Em El?)
Neuquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde me ook lichtelijk ongemakkelijk
En toch blijven kijken he?
Welke leuke series?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Vanaaf geen Popstars gezien; vervelende dag op het werk, dus daarna direct ff getukt en laat gegeten en nu zitten we op de bank leuke series te kijken die meneer I. heeft ge...euh...kocht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Vanaaf geen Popstars gezien; vervelende dag op het werk, dus daarna direct ff getukt en laat gegeten en nu zitten we op de bank leuke series te kijken die meneer I. heeft ge...euh...kocht
Nog met hoofd in het RTL-5 programma zeg ik:quote:
Bones, FlashForward, Castle, The Fringe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke leuke series?
En ik heb de nieuwe GA binnen dus die ga ik morgenochtend kijken
En ik ga nog even zoeken of de Evelien afleveringen er ook op staan, zal wel niet he?
Idd...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jammer zo voor het weekend geen fijne dag@work!
Maar je bent er nu weer eff vanaf
Ah, blij dat ik het eindelijk eens gevraagd heb, want ik vroeg het me altijd al afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoofdletter M en kleine letter L
Heb geen tv gezienben aan het plamuren geweest zodat schilder morgen verder kan en lig nu in bed.
Het was vrij heftig voor elf uur he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neu
Op jouw post even ingeschakeld, bij de bondage blijven hangen maar toen er kontjegeneukt werd (het is half twaalf) weer weggezapt
Oh nou dan heb ik nog welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog met hoofd in het RTL-5 programma zeg ik:
staat nu hier ook op. Heel interessantquote:
Oh nou ik ook hoor ik blijf er een leuker mens door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...
Volgende week moet ik iedere dag werken, collega is 3 weken vrij![]()
Enaan de fulltimers, ik hecht enorrrrm aan m'n vrije maandag!
Allemaal nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bones, FlashForward, Castle, The Fringe.
Allemaal leuk
Badderze!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik was de Pfaffs kijken![]()
En ik ga nu mn bad in![]()
Tjah, hij laat niet echt veel los vind ik...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
staat nu hier ook op. Heel interessant
* lachen moetquote:
Nee hoor....dit zijn series die we beide leuk vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit van gehoord
Ben ik nu wereldvreemd?
[..]
Badderze!
Dat is het interessante. Dit is spitsroedelopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, hij laat niet echt veel los vind ik...
Ik ben wel wat gewend hoor maar vind niet alles even boeiend (hihi, boeiendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was vrij heftig voor elf uur he?
Ja, absoluut! Gave seriequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
The Fringe wil ik ook wel eigenlijk, is dat echt wat?
Nu ben ik echt weg
We betalen altijd om goed genaaid te worden, dus ik heb me voorgenomen om te genieten van dit spectakelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Als DSB wel wordt overgenomen vraag ik me af waar we volgend jaar es extra belasting over gaan betalen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:Woops , het water staat echt tot aan de rand en het schuim tot halverwege het plafond
Oh weet je dat ik me vanmiddag psies hetzelfde af vroegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik mis Hara hier de laatste tijd. Heb ik iets gemist, een aankondiging of zo?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We betalen altijd om goed genaaid te worden, dus ik heb me voorgenomen om te genieten van dit spectakel
Ja hopenlijk is dat schuim een beetje gezakt als ik de hondjes uitgelaten hebquote:
Nah die gaat failliet hoor, dat verhaal van die Amerikaanse bank lijkt me ook bullshit. Die hebben daar ook allemaal zwaar subsidie gehad, alsof de overheid daar ze een Nederlandse risico-bankje met allerlei mogelijke claims die op de loer liggen laten overnemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Als DSB wel wordt overgenomen vraag ik me af waar we volgend jaar es extra belasting over gaan betalen
A) Dat zijn heus niet allemaal tokkiesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah die gaat failliet hoor, dat verhaal van die Amerikaanse bank lijkt me ook bullshit. Die hebben daar ook allemaal zwaar subsidie gehad, alsof de overheid daar ze een Nederlandse risico-bankje met allerlei mogelijke claims die op de loer liggen laten overnemen.
Ben wel benieuwd hoe het de 'tokkies' vergaat. Hoop volk wat hoopt/denkt dat als DSB failliet is hun hypotheek e.d. vervalt, en die lui staan wss al weer in de Mediamarkt de 3e LCD te kopen. Maar de realiteit is dat als niemand die hypotheken overneemt ze direct opeisbaar kunnen worden, en ze dus in ene het af moeten lossen, want in bijna alle gevallen niet zal gaan en ze hun huis moeten verkopen.
En dan stort de huizenmarkt helemaal in...
Dus uiteindelijk zal de overheid dat weer niet toelaten en daar weer miljarden in pompen en neemt in het slechtste geval DNB die hypotheken en ellende over ofzo, en krijg je volgend jaar een belasting op de zon of de lucht ofzo
Had nog nooit van dat gat in de grond gehoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ach ik denk maar, zo is Wognum tenminste ook eens in het nieuws he
Haar was er van de week nog wel hoor (zij had me het secret kadootje gestuurd zelfsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik mis Hara hier de laatste tijd. Heb ik iets gemist, een aankondiging of zo?
A) daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) Dat zijn heus niet allemaal tokkies
B) Dat zal niet mogelijk zijn omdat die huizen in die hoeveelheid moeilijk verkoopbaar zijn in deze tijd.
Ik ken een onwijze kneus die daar woont.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had nog nooit van dat gat in de grond gehoord
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken een onwijze kneus die daar woont.
Mijn hond heeft van haar hond gewonnen op show, dus ik hoop voor dr dat ze geen geld bij die bank had, want ze heeft al genoeg tegenslag gehad dit jaar
Hell yeah, had ze niet zomaar de ring uit moeten stampen zonder handje of wat dan ookquote:
is ook ALTIJD zo dat de cam het dan net niet doet of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
Bink en Boor waren net echt aan het spelen!
En uiteraard heb ik het leukste gedeelte niet kunnen filmen met fototoestel, want toen waren de batterijen op.
ShitMaar ze gingen achter elkaar aan hollen en de kat ging zich uitsloven en op zijn rug spartelen en Bink stond er heel geïnteresseerd bij te kijken toen de kat in de tunnel tekeer ging
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hell yeah, had ze niet zomaar de ring uit moeten stampen zonder handje of wat dan ook
Klopt, technisch mag het, en is het niet geheel ondenkbaar dat de curator dat wil als er geen bank de boel overneemt. Want een curator moet toch enigszins tijdig dat zooitje afronden en kan geen jaaaaaaaren wachten tot alle hypotheken zijn afgelost. Maar ethisch kan dat inderdaad totaal niet, dus dan zal het wel weer neer komen op de staat of DNB om die hypotheken over te nemen of er een mouw aan te breienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen ze ook weer niet maken; hypotheken op gaan eisen.
Ja, volgens de wet gezien mss...maar ethisch is een ander verhaal.
Zat Fortis trouwens ook bij dat overleg met die grote banken? Dat hoorde ik gisteravond.![]()
![]()
Het gaat voor veel mensen iig een sneu verhaal worden en dan heb ik het niet over de medewerkers...
Ik filmde een klein stukje (ben het nu aan het uploaden, godallemachtig wat duurt dat langquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is ook ALTIJD zo dat de cam het dan net niet doet of zo.
Geen idee wat je wilde aanpassen, maar ik word niet boos heurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Erg he? Dat gevloek en getier... of die familieleden die dan allemaal verhaal komen halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een beetje als een afgewezen popstar
Ik snap dat niet, he. Zien die mensen niet dat ze zich dan onsterfelijk belachelijk maken?
Ah nee die arme mensen zien hun hele toekomstdroom in duigen vallen daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een beetje als een afgewezen popstar
Ik snap dat niet, he. Zien die mensen niet dat ze zich dan onsterfelijk belachelijk maken?
Ook een curator zal toch wel weten dat je van een kale kip niet kan plukken. Als die mensen dat bedrag ineens op tafel zouden kunnen leggen zou het niet zo'n drama zijn en zouden ze uberhaupt niet zulke hypotheken hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, technisch mag het, en is het niet geheel ondenkbaar dat de curator dat wil als er geen bank de boel overneemt. Want een curator moet toch enigszins tijdig dat zooitje afronden en kan geen jaaaaaaaren wachten tot alle hypotheken zijn afgelost. Maar ethisch kan dat inderdaad totaal niet, dus dan zal het wel weer neer komen op de staat of DNB om die hypotheken over te nemen of er een mouw aan te breien
Hier deeltje 234 ipv 350 van gemaakt. En er staat nog een dubbele van deze die dicht kan, en een dubbele van de vorige die al dicht is maar een TT change kan (zie je FB topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilde aanpassen, maar ik word niet boos heur
Een topicnr geloof ik? Ik weet het niet, want toen zat ik nog in dat andere topic. In mijn eentjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ga slapen mag morgen leuk met voetroosters gaan slepen en heb bedacht dat ik het paard vd buurman morgen eens ga testen (met z'n toestemming).
OW Elisa voor ik het vergeet en je niet enorm terug leestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he? Dat gevloek en getier... of die familieleden die dan allemaal verhaal komen halen.
Dan zit ik echt met kromme tenen NEEEEEEEEEE te roepen![]()
Nee klopt, maar dat is dan ook het ethische gedeelte. Het puur technische is dat het in weze zou KUNNEN. Het lijkt me ook zeeeer onwaarschijnlijk dat ze het doen hoor, de mensen kunnen het niet betalen en om nou alle onderpanden op te gaan eisen of die mensen hun huizen te laten verkopen is ook geen optiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook een curator zal toch wel weten dat je van een kale kip niet kan plukken. Als die mensen dat bedrag ineens op tafel zouden kunnen leggen zou het niet zo'n drama zijn en zouden ze uberhaupt niet zulke hypotheken hebben.
Dat vond ik ook wel een leuk kind, jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens over Popstars, dat ene meisje, Aylar of zo, die vond ik wel leuk voor een 15 jarige!
Mooie naam had ze ook
imo is dat nieteens een ethische kwestie, maar een economische onmogelijkheid. Teveel haken en ogen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat is dan ook het ethische gedeelte. Het puur technische is dat het in weze zou KUNNEN. Het lijkt me ook zeeeer onwaarschijnlijk dat ze het doen hoor, de mensen kunnen het niet betalen en om nou alle onderpanden op te gaan eisen of die mensen hun huizen te laten verkopen is ook geen optie
Mjah, het is beide vrij lastig. Als niemand die zooi overneemt moeten ze er ook wat op verzinnen, want volgens mij is het dan juist een onmogelijkheid het NIET direct opeisbaar te maken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo is dat nieteens een ethische kwestie, maar een economische onmogelijkheid. Teveel haken en ogen.
Maar lieve mensen... ik ga naar bedje als Merlijn tenminste van schoot verdwjint.
mhawquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het maar met een half oog zitten kijken, maar idd erg treurig wat er allemaal langs kwam.
[..]
Lucht het op?
Ja ik ga altijd lekker laat en lekker langquote:
Nou laat je gaan meid!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
OW Elisa voor ik het vergeet en je niet enorm terug leestwaxoil zorgt ervoor dat je lak/kleur mooi blijft.
Owwww... no prob hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
Hier deeltje 234 ipv 350 van gemaakt. En er staat nog een dubbele van deze die dicht kan, en een dubbele van de vorige die al dicht is maar een TT change kan (zie je FB topic)
Topfilm; Wit licht eat your heart outquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou het stelt niets voor want het leuke kwam daarna, maar toch een klein stukje Bink en Boor
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Topfilm; Wit licht eat your heart out
De TTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor; gastmodden in F&F is geen halszaak. In tegendeelquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:28 schreef MissBliss het volgende:
De TT
En het dubbele topic sluiten, maar dat heb ik maar niet gedaan
Waar kan ik me opgeven voor de extra knopjes?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor; gastmodden in F&F is geen halszaak. In tegendeel
Ok, weet ik datquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor; gastmodden in F&F is geen halszaak. In tegendeel
forum@fok.nlquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
Waar kan ik me opgeven voor de extra knopjes?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe schat je m'n kansen in?
Mag ik jou als referentie opgeven?
Nah, dat zou ik niet doen. Neem iemand die... uhhh... onbevooroordeeld isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe schat je m'n kansen in?
Mag ik jou als referentie opgeven?
quote:05. 237 Loveless85
06. 228 oh-oh
08. 215 Qwea
10. 192 Greys
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:45 schreef Monitor het volgende:Top 100 van vrijdag 16 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 237 Loveless85
06. 228 oh-oh
08. 215 Qwea
10. 192 Greys
19. 141 JJH
27. 132 nieslief
42. 090 Ml-etje
74. 069 MissBliss
97. 058 nokwanda
Je wil gewoon niet met me geassocieerd worden héquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat zou ik niet doen. Neem iemand die... uhhh... onbevooroordeeld is
Bos is niet alleen niet eerlijk, hij is ook een dikke draaikont.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het interessante. Dit is spitsroedelopen.
Bos is niet eerlijk.
Arghquote:
Een heel bescheiden aantal hoor, je staat echt al veel sneller in die lijst dan je zou denken he?quote:
Ik ben benieuwd hoe het hele zooitje verder gaat. Met die hypotheken, maar ook dat gedoe rond Zalm stinkt aardig. En het blijkt maar weer dat eigenlijk het systeem gewoon niet werkt. DNB zou op tijd moeten ingrijpen maar kán dat niet, want zodra ze ingrijpen is dat een teken dat er was mis is en haalt iedereen zn knaken er weg. Dus ze kunnen pas ingrijpen áls het al fout is gegaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bos is niet alleen niet eerlijk, hij is ook een dikke draaikont.
Details, details.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:20 schreef Greys het volgende:
De Grave z'n biezen pakte? Die is toch ontslagen?
Ik kan dat nu nog als excuus gebruiken!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een heel bescheiden aantal hoor, je staat echt al veel sneller in die lijst dan je zou denken he?
Je had afleiding nodig
Dat je gewoon gezellig bent bedoel je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan dat nu nog als excuus gebruiken!
Maar over een tijdje komt mn ware aard boven
Dat ik een FOK!verslaafde benquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je gewoon gezellig bent bedoel je?
Maar nu echt niet voor schamen hoor, Re was ook nog weg!
Wat moet je anders tijdens wijn?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:45 schreef Greys het volgende:
Wodka![]()
Ik ben nog steeds met de eerste bezig. Ik ben ook een drankorgel van niets
Eerste fles?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:45 schreef Greys het volgende:
Wodka![]()
Ik ben nog steeds met de eerste bezig. Ik ben ook een drankorgel van niets
Eerste (longdrink)glas, rode wodka met redbullquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eerste fles?Ik ook, Absolut (lekkere zweedse wodka
)
Avondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben helemaal nuchter, nepstudent dat ik ben
Whehehe. Maar heb je nog trek in een wijntje? Dan zou ik die fles gewoon open gooien als ik jou wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet geteld vandaag![]()
Nog voor ik dit gelezen had, was de fles al open.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
AvondMogguh, eigenlijk!
En ja, doe er eens wat aan dan
[..]
Whehehe. Maar heb je nog trek in een wijntje? Dan zou ik die fles gewoon open gooien als ik jou was
Nou, soms welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach en MB en wijn is geen slechte combinatie
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:11 schreef Memento-Mori het volgende:
blauw topic zogezellig een kat die in mn oor spint
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, wij moeten nog afspreken! Ga ik eindelijk die katten eens in het echt zien
Ik ga zo ook maar slapen en iets zegt me dat Spider strak tegen me aan gaat liggen(Het feit dat ie niet meer bij me weg te slaan is
)
Ik ga met je mee!quote:
Als het niet past, dan hoef ik 'm nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga met je mee!![]()
En laten we binnenkort ff testen of die EHBO tent idd wel in de nieuwe kofferpak past.
Anders ruil je hem in hoor!
Die auto, niet de tent natuurlijk.
ja jij bent er nogquote:
jamaar dat wil ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, jij mag met mijn eer strijken!
quote:
Je wilt met je nick en ava in de OP?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jamaar dat wil ik helemaal niet!
Ik wil wat anders
Zeehond? Qua geluid dat je nu maakt met hoesten ofzo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:51 schreef Ynske het volgende:
moggeh
succes bij de hap Qwea!
yehben gepromoveerd tot zeehond
Dat zou mij dus ook gebeuren he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Nou de postcode die de Zooplus spullen kwam brengen net kreeg de schrik van zijn leven denk ikIk sliep nog en de gordijnen beneden waren ook nog dicht, dus hij klepperde alleen een beetje met de brievenbus toen hij het grote pak voor de deur zette (dat kan hier). Maar ik hoorde het en ik ging in badjas de deur open doen, met de mascara op mijn wangen en nou ja... it was not a pretty sight
![]()
Hij kwam nog helemaal van het busje weer naar de deur gerend om me het pak te overhandigen, hij was vast bang dat mijn badjas zou openvallen als ik het pak zou pakken![]()
![]()
Een postcode die spullen komt brengen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Nou de postcode die de Zooplus spullen kwam brengen net kreeg de schrik van zijn leven denk ikIk sliep nog en de gordijnen beneden waren ook nog dicht, dus hij klepperde alleen een beetje met de brievenbus toen hij het grote pak voor de deur zette (dat kan hier). Maar ik hoorde het en ik ging in badjas de deur open doen, met de mascara op mijn wangen en nou ja... it was not a pretty sight
![]()
Hij kwam nog helemaal van het busje weer naar de deur gerend om me het pak te overhandigen, hij was vast bang dat mijn badjas zou openvallen als ik het pak zou pakken![]()
![]()
dat jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Succes Q!
Bigbird, jij ook weer sterkte en succes dit weekend bij je schoonmoeder.
Wat zal jij inmiddels verlangen naar een rustig weekendje thuis, ik hoop dat ze snel zover opknapt dat jullie wat meer rust krijgen.
[..]
Zeehond? Qua geluid dat je nu maakt met hoesten ofzo?![]()
![]()
![]()
Het is nog ochtend!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:40 schreef Bamba het volgende:
Ik ben gisteren naar een Upperware party geweest. We hebben flink gelachen over alle dildo's, vibo's, trileitjes etc.
Oh nee niet goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
nou, dat was de HAP vanochtend. Ik heb iig GEEN salmonella, en ook NOOIT gehad volgens deze dokter want dat had je moeten zien op de kweek. Tegenstrijdigheden
Zij dacht misschien de ziekte van Crohn ofzo.
Maandag naar Mike zn huisarts met een brief, en dan moet ik even et hem regelen dat hij hier bij het ziekenhuis een endoscopie fixt
Dus je had nog steeds buikijn en dunne poep en je bent weer naar de HAP gegaan en nu weten ze niet meer wat het is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
nou, dat was de HAP vanochtend. Ik heb iig GEEN salmonella, en ook NOOIT gehad volgens deze dokter want dat had je moeten zien op de kweek. Tegenstrijdigheden
Maandag naar Mike zn huisarts met een brief, en dan moet ik even et hem regelen dat hij hier bij het ziekenhuis een endoscopie fixt
Ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je had nog steeds buikijn en dunne poep en je bent weer naar de HAP gegaan en nu weten ze niet meer wat het is?
Weet je waar ik aan moet denken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
uploaden op een plaatjes site als xs.to of photobucketquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:51 schreef nieslief het volgende:
Ik wil een foto van ons Muis showen omdat het gewoon zo´n mooie kater is maar hoe doe ik dat??
Gaan ik proberen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
uploaden op een plaatjes site als xs.to of photobucket
dan t adres ervan kopieren, op t schilderijtje klikken en adres plakken
Het lijkt mij alleen raar dat crohn zich opeens zo snel " ontwikkelt" daar had ik toch eerder last van moeten hebben, en niet pas nu/de laatste paar weken? Zit overigens wel in de familiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
endoscopie is ff niet tof, maar hey als ze daarmee erachter komen wat er aan de hand is.
Crohn is niet tof, vriendin van me daar is dat vorig jaar bij geconstateerd, maar zoals zij zegt, tis wat aanpassen maar je kunt er wel mee leven
sterkte Qwea
bij haar is t ook in een paar weken op gaan spelen, zoals de artsen tegen haar zeiden was dat t er al langer gezeten kan hebben, maar net door t een of t ander getriggert is waardoor het is gaan opspelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het lijkt mij alleen raar dat krohn zich opeens zo snel " ontwikkelt" daar had ik toch eerder last van moeten hebben, en niet pas nu/de laatste paar weken? Zit overigens wel in de familiemijn opa had het
Zul je straks zien, doen ze een ding in mn reet... is het voor niks geweest want dan zijn ze nog geen fuck verder
Ik dacht net opeens dat ik misschien allergisch was voor gehaktmaar dat zal wel niet ofzo
Hij heeft gewoon zo'n aparte vacht.quote:
Geen verdwaalde mensen de de T niet hadden gemistof er gewoon overheen gelezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:40 schreef Bamba het volgende:Mogguh!
Qwea, dat klinkt niet zo best om 6.00 naar de HAP..Hopelijk is alles oke!
Bigbird jij ook veel sterkteEn Ynske beterschap!
Ik ben gisteren naar een Upperware party geweest. We hebben flink gelachen over alle dildo's, vibo's, trileitjes etc.
Cute!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef nieslief het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het gelukt is
Een endoscopie kom je wel overheen. Been there, done that en als het morgen weer moest, dan zou ik daar niet zo mee zitten. Het meest vervelende is inderdaad gelaxeerd moeten worden, maar jij lijkt al aardig leeg te zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
Ja!Alleen nu was het een totaal andere HAP
Eerst had ik niks, toen salmonella, ennu weten ze het niet en staat er in de brief dat er gekeken moet worden naar krohn
Ooh, en ik schijt letterlijk in mn slipje van dingen in mn reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |