Oh nou dan heb ik nog welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog met hoofd in het RTL-5 programma zeg ik:
staat nu hier ook op. Heel interessantquote:
Oh nou ik ook hoor ik blijf er een leuker mens door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...
Volgende week moet ik iedere dag werken, collega is 3 weken vrij![]()
Enaan de fulltimers, ik hecht enorrrrm aan m'n vrije maandag!
Allemaal nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bones, FlashForward, Castle, The Fringe.
Allemaal leuk
Badderze!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik was de Pfaffs kijken![]()
En ik ga nu mn bad in![]()
Tjah, hij laat niet echt veel los vind ik...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
staat nu hier ook op. Heel interessant
* lachen moetquote:
Nee hoor....dit zijn series die we beide leuk vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit van gehoord
Ben ik nu wereldvreemd?
[..]
Badderze!
Dat is het interessante. Dit is spitsroedelopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, hij laat niet echt veel los vind ik...
Ik ben wel wat gewend hoor maar vind niet alles even boeiend (hihi, boeiendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was vrij heftig voor elf uur he?
Ja, absoluut! Gave seriequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
The Fringe wil ik ook wel eigenlijk, is dat echt wat?
Nu ben ik echt weg
We betalen altijd om goed genaaid te worden, dus ik heb me voorgenomen om te genieten van dit spectakelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Als DSB wel wordt overgenomen vraag ik me af waar we volgend jaar es extra belasting over gaan betalen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:Woops , het water staat echt tot aan de rand en het schuim tot halverwege het plafond
Oh weet je dat ik me vanmiddag psies hetzelfde af vroegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik mis Hara hier de laatste tijd. Heb ik iets gemist, een aankondiging of zo?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We betalen altijd om goed genaaid te worden, dus ik heb me voorgenomen om te genieten van dit spectakel
Ja hopenlijk is dat schuim een beetje gezakt als ik de hondjes uitgelaten hebquote:
Nah die gaat failliet hoor, dat verhaal van die Amerikaanse bank lijkt me ook bullshit. Die hebben daar ook allemaal zwaar subsidie gehad, alsof de overheid daar ze een Nederlandse risico-bankje met allerlei mogelijke claims die op de loer liggen laten overnemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Als DSB wel wordt overgenomen vraag ik me af waar we volgend jaar es extra belasting over gaan betalen
A) Dat zijn heus niet allemaal tokkiesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah die gaat failliet hoor, dat verhaal van die Amerikaanse bank lijkt me ook bullshit. Die hebben daar ook allemaal zwaar subsidie gehad, alsof de overheid daar ze een Nederlandse risico-bankje met allerlei mogelijke claims die op de loer liggen laten overnemen.
Ben wel benieuwd hoe het de 'tokkies' vergaat. Hoop volk wat hoopt/denkt dat als DSB failliet is hun hypotheek e.d. vervalt, en die lui staan wss al weer in de Mediamarkt de 3e LCD te kopen. Maar de realiteit is dat als niemand die hypotheken overneemt ze direct opeisbaar kunnen worden, en ze dus in ene het af moeten lossen, want in bijna alle gevallen niet zal gaan en ze hun huis moeten verkopen.
En dan stort de huizenmarkt helemaal in...
Dus uiteindelijk zal de overheid dat weer niet toelaten en daar weer miljarden in pompen en neemt in het slechtste geval DNB die hypotheken en ellende over ofzo, en krijg je volgend jaar een belasting op de zon of de lucht ofzo
Had nog nooit van dat gat in de grond gehoordquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ach ik denk maar, zo is Wognum tenminste ook eens in het nieuws he
Haar was er van de week nog wel hoor (zij had me het secret kadootje gestuurd zelfsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik mis Hara hier de laatste tijd. Heb ik iets gemist, een aankondiging of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |