Leuk he heeft Greys voor me geknutseld.quote:
mijn QP heeft bijna een uur opgestaan omdat MM haske laat was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Prostaatmassage nu op tv
Q, heb je je gehakt wel goed doorgebakken?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Leuk he heeft Greys voor me geknutseld.
Ik kijk de prostaatmassage nu!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Prostaatmassage nu op tv
Het zijn in ieder geval niet die hamburgers van vanaaf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als het zo doorgaat met me, dan ga ik denken aan salmonella
again
Maag die idioot doet de hele dag, en het is weer schijt nu
Nope, enkel vanaaf patat en QPquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Spaghetti gegeten Q?
RTL is echt smeriggg
nee, die waren écht gaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval niet die hamburgers van vanaaf.
Pak eens Loperamide mee morgen bij de apotheekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als het zo doorgaat met me, dan ga ik denken aan salmonella
again
Maag die idioot doet de hele dag, en het is weer schijt nu
Die touwen waren nog wel leuk maar daarna hoefde het van mij niet meer neequote:
Oeh nu heb ik hongerquote:
die heb ik wel. Alleen heeft dat 2.5e week terug ook niet geholpen. Toen heb ik AB gehad voor 10 dagen en toen was het 1.5e week weg ennu is het dr weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pak eens Loperamide mee morgen bij de apotheekals het na drie dagen 6 tabletten nog niet over is naar de huisarts.
Neem dan nu zo'n geval. Als het zo snel weer terug is klopt er idd iets niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik wel. Alleen heeft dat 2.5e week terug ook niet geholpen. Toen heb ik AB gehad voor 10 dagen en toen was het 1.5e week weg ennu is het dr weer.
Ik hoop maar dat dit eenmalig is, anders bel ik morgen de HAP als het terug is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neem dan nu zo'n geval. Als het zo snel weer terug is klopt er idd iets niet.Neem nu maar in de ben je nu misschien van het gedonder af en dan kun je altijd bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buikgriep heerst nu maar 2x achter elkaar is wel n beetje te gekBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neem dan nu zo'n geval. Als het zo snel weer terug is klopt er idd iets niet.Wormen ofzo zie je zitten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil eigk liever geen loperamide nemen, want de HAP heeft 2 weken ofzo terug gezegd dat je daar geen oplossing mee hebt. Je bestrijd het symptoom, niet de ziekte. Als er een bacterie inzit moet die er toch uit.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Het is geen buikgriep. Ik ben verder ook niet ziek. En slijm en bloed erin (nou dat laatste nu niet, toen wel) lijkt me nie normaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neem nu maar in de ben je nu misschien van het gedonder af en dan kun je altijd bellen.
Buikgriep heerst nu maar 2x achter elkaar is wel n beetje te gek
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wormen ofzo zie je zitten toch?Wormen hoef je niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil eigk liever geen loperamide nemen, want de HAP heeft 2 weken ofzo terug gezegd dat je daar geen oplossing mee hebt. Je bestrijd het symptoom, niet de ziekte. Als er een bacterie inzit moet die er toch uit.
Ja maar jij hebt nu last van het symptoom niet de HAP.
Ik zou het hele spul op kweek laten zetten laat ze maar eens kijken wat erin zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wormen ofzo zie je zitten toch?Dat klopt inderdaad hoor. Alleen is zomaar leeglopen ok heel slecht en loperamide zo nu en dan om te remmen innemen is niet verkeerd, althans dat heb ik geleerd. Het moet niet stoppen maar minder worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wil eigk liever geen loperamide nemen, want de HAP heeft 2 weken ofzo terug gezegd dat je daar geen oplossing mee hebt. Je bestrijd het symptoom, niet de ziekte. Als er een bacterie inzit moet die er toch uit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is geen buikgriep. Ik ben verder ook niet ziek. En slijm en bloed erin (nou dat laatste nu niet, toen wel) lijkt me nie normaal
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wormen hoef je niet te zien.
Ja maar jij hebt nu last van het symptoom niet de HAP.
Ik zou het hele spul op kweek laten zetten laat ze maar eens kijken wat erin zitHet is al op kweek gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks in te zien. Ook geen salmonella
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dan moeten ze verder gaan kijken dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is al op kweek gezet
Niks in te zien. Ook geen salmonella
Voor alsnog was het gelukkig maar 1x. Als het nog een x voorkomt neem ik maar ff loperamide iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad hoor. Alleen is zomaar leeglopen ok heel slecht en loperamide zo nu en dan om te remmen innemen is niet verkeerd, althans dat heb ik geleerd. Het moet niet stoppen maar minder worden.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Prostaatmassage nu op tv
eens!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan moeten ze verder gaan kijken dan hun neus lang is.
Edit: ik ga nu echt slapen
Neem ook een glas cola naast je borrel ofzo. Daar zitten zouten en suikers in en die heb je nu nodig. Ik ga er nu van uit dat je geen ORS in huis heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor alsnog was het gelukkig maar 1x. Als het nog een x voorkomt neem ik maar ff loperamide idd
Ik voelde me ook lichtelijk ongemakkelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die touwen waren nog wel leuk maar daarna hoefde het van mij niet meer nee
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Echt een leuke overgang. Eerst over het prostaat om gelijk in de volgende zin op de bal gehakt over te gaan
Ow en die borrelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neem ook een glas cola naast je borrel ofzo. Daar zitten zouten en suikers in en die heb je nu nodig. Ik ga er nu van uit dat je geen ORS in huis heb.
Edit![]()
![]()
Ik heb het maar met een half oog zitten kijken, maar idd erg treurig wat er allemaal langs kwam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef nokwanda het volgende:
over ongemakkelijk gesproken. Ik heb deze postart voor de helft met mijn handen over mijn oren, ogen of met een verkrampt gezicht zitten kijken
Veel last gehad van plaatsvervangende schaamte.
Lucht het op?quote:
Hoi MI beeb!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi MI beeb!
Heb jij nog beschamende dingen op tievie gezien vanavond?
En is het nou MI of Ml (Em Ie, of Em El?)
Neuquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde me ook lichtelijk ongemakkelijk
En toch blijven kijken he?
Welke leuke series?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Vanaaf geen Popstars gezien; vervelende dag op het werk, dus daarna direct ff getukt en laat gegeten en nu zitten we op de bank leuke series te kijken die meneer I. heeft ge...euh...kocht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Vanaaf geen Popstars gezien; vervelende dag op het werk, dus daarna direct ff getukt en laat gegeten en nu zitten we op de bank leuke series te kijken die meneer I. heeft ge...euh...kocht
Nog met hoofd in het RTL-5 programma zeg ik:quote:
Bones, FlashForward, Castle, The Fringe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke leuke series?
En ik heb de nieuwe GA binnen dus die ga ik morgenochtend kijken
En ik ga nog even zoeken of de Evelien afleveringen er ook op staan, zal wel niet he?
Idd...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jammer zo voor het weekend geen fijne dag@work!
Maar je bent er nu weer eff vanaf
Ah, blij dat ik het eindelijk eens gevraagd heb, want ik vroeg het me altijd al afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoofdletter M en kleine letter L
Heb geen tv gezienben aan het plamuren geweest zodat schilder morgen verder kan en lig nu in bed.
Het was vrij heftig voor elf uur he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neu
Op jouw post even ingeschakeld, bij de bondage blijven hangen maar toen er kontjegeneukt werd (het is half twaalf) weer weggezapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |