eens!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan moeten ze verder gaan kijken dan hun neus lang is.
Edit: ik ga nu echt slapen
Neem ook een glas cola naast je borrel ofzo. Daar zitten zouten en suikers in en die heb je nu nodig. Ik ga er nu van uit dat je geen ORS in huis heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor alsnog was het gelukkig maar 1x. Als het nog een x voorkomt neem ik maar ff loperamide idd
Ik voelde me ook lichtelijk ongemakkelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die touwen waren nog wel leuk maar daarna hoefde het van mij niet meer nee
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Echt een leuke overgang. Eerst over het prostaat om gelijk in de volgende zin op de bal gehakt over te gaan
Ow en die borrelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neem ook een glas cola naast je borrel ofzo. Daar zitten zouten en suikers in en die heb je nu nodig. Ik ga er nu van uit dat je geen ORS in huis heb.
Edit![]()
![]()
Ik heb het maar met een half oog zitten kijken, maar idd erg treurig wat er allemaal langs kwam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef nokwanda het volgende:
over ongemakkelijk gesproken. Ik heb deze postart voor de helft met mijn handen over mijn oren, ogen of met een verkrampt gezicht zitten kijken
Veel last gehad van plaatsvervangende schaamte.
Lucht het op?quote:
Hoi MI beeb!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi MI beeb!
Heb jij nog beschamende dingen op tievie gezien vanavond?
En is het nou MI of Ml (Em Ie, of Em El?)
Neuquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde me ook lichtelijk ongemakkelijk
En toch blijven kijken he?
Welke leuke series?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Vanaaf geen Popstars gezien; vervelende dag op het werk, dus daarna direct ff getukt en laat gegeten en nu zitten we op de bank leuke series te kijken die meneer I. heeft ge...euh...kocht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
Vanaaf geen Popstars gezien; vervelende dag op het werk, dus daarna direct ff getukt en laat gegeten en nu zitten we op de bank leuke series te kijken die meneer I. heeft ge...euh...kocht
Nog met hoofd in het RTL-5 programma zeg ik:quote:
Bones, FlashForward, Castle, The Fringe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke leuke series?
En ik heb de nieuwe GA binnen dus die ga ik morgenochtend kijken
En ik ga nog even zoeken of de Evelien afleveringen er ook op staan, zal wel niet he?
Idd...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jammer zo voor het weekend geen fijne dag@work!
Maar je bent er nu weer eff vanaf
Ah, blij dat ik het eindelijk eens gevraagd heb, want ik vroeg het me altijd al afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoofdletter M en kleine letter L
Heb geen tv gezienben aan het plamuren geweest zodat schilder morgen verder kan en lig nu in bed.
Het was vrij heftig voor elf uur he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neu
Op jouw post even ingeschakeld, bij de bondage blijven hangen maar toen er kontjegeneukt werd (het is half twaalf) weer weggezapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |