quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:11 schreef Memento-Mori het volgende:
blauw topic zogezellig een kat die in mn oor spint
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, wij moeten nog afspreken! Ga ik eindelijk die katten eens in het echt zien
Ik ga zo ook maar slapen en iets zegt me dat Spider strak tegen me aan gaat liggen(Het feit dat ie niet meer bij me weg te slaan is
)
Ik ga met je mee!quote:
Als het niet past, dan hoef ik 'm nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga met je mee!![]()
En laten we binnenkort ff testen of die EHBO tent idd wel in de nieuwe kofferpak past.
Anders ruil je hem in hoor!
Die auto, niet de tent natuurlijk.
ja jij bent er nogquote:
jamaar dat wil ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, jij mag met mijn eer strijken!
quote:
Je wilt met je nick en ava in de OP?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jamaar dat wil ik helemaal niet!
Ik wil wat anders
Zeehond? Qua geluid dat je nu maakt met hoesten ofzo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:51 schreef Ynske het volgende:
moggeh
succes bij de hap Qwea!
yehben gepromoveerd tot zeehond
Dat zou mij dus ook gebeuren he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Nou de postcode die de Zooplus spullen kwam brengen net kreeg de schrik van zijn leven denk ikIk sliep nog en de gordijnen beneden waren ook nog dicht, dus hij klepperde alleen een beetje met de brievenbus toen hij het grote pak voor de deur zette (dat kan hier). Maar ik hoorde het en ik ging in badjas de deur open doen, met de mascara op mijn wangen en nou ja... it was not a pretty sight
![]()
Hij kwam nog helemaal van het busje weer naar de deur gerend om me het pak te overhandigen, hij was vast bang dat mijn badjas zou openvallen als ik het pak zou pakken![]()
![]()
Een postcode die spullen komt brengen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Nou de postcode die de Zooplus spullen kwam brengen net kreeg de schrik van zijn leven denk ikIk sliep nog en de gordijnen beneden waren ook nog dicht, dus hij klepperde alleen een beetje met de brievenbus toen hij het grote pak voor de deur zette (dat kan hier). Maar ik hoorde het en ik ging in badjas de deur open doen, met de mascara op mijn wangen en nou ja... it was not a pretty sight
![]()
Hij kwam nog helemaal van het busje weer naar de deur gerend om me het pak te overhandigen, hij was vast bang dat mijn badjas zou openvallen als ik het pak zou pakken![]()
![]()
dat jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Succes Q!
Bigbird, jij ook weer sterkte en succes dit weekend bij je schoonmoeder.
Wat zal jij inmiddels verlangen naar een rustig weekendje thuis, ik hoop dat ze snel zover opknapt dat jullie wat meer rust krijgen.
[..]
Zeehond? Qua geluid dat je nu maakt met hoesten ofzo?![]()
![]()
![]()
Het is nog ochtend!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:40 schreef Bamba het volgende:
Ik ben gisteren naar een Upperware party geweest. We hebben flink gelachen over alle dildo's, vibo's, trileitjes etc.
Oh nee niet goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
nou, dat was de HAP vanochtend. Ik heb iig GEEN salmonella, en ook NOOIT gehad volgens deze dokter want dat had je moeten zien op de kweek. Tegenstrijdigheden
Zij dacht misschien de ziekte van Crohn ofzo.
Maandag naar Mike zn huisarts met een brief, en dan moet ik even et hem regelen dat hij hier bij het ziekenhuis een endoscopie fixt
Dus je had nog steeds buikijn en dunne poep en je bent weer naar de HAP gegaan en nu weten ze niet meer wat het is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
nou, dat was de HAP vanochtend. Ik heb iig GEEN salmonella, en ook NOOIT gehad volgens deze dokter want dat had je moeten zien op de kweek. Tegenstrijdigheden
Maandag naar Mike zn huisarts met een brief, en dan moet ik even et hem regelen dat hij hier bij het ziekenhuis een endoscopie fixt
Ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je had nog steeds buikijn en dunne poep en je bent weer naar de HAP gegaan en nu weten ze niet meer wat het is?
Weet je waar ik aan moet denken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
uploaden op een plaatjes site als xs.to of photobucketquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:51 schreef nieslief het volgende:
Ik wil een foto van ons Muis showen omdat het gewoon zo´n mooie kater is maar hoe doe ik dat??
Gaan ik proberen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
uploaden op een plaatjes site als xs.to of photobucket
dan t adres ervan kopieren, op t schilderijtje klikken en adres plakken
Het lijkt mij alleen raar dat crohn zich opeens zo snel " ontwikkelt" daar had ik toch eerder last van moeten hebben, en niet pas nu/de laatste paar weken? Zit overigens wel in de familiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
endoscopie is ff niet tof, maar hey als ze daarmee erachter komen wat er aan de hand is.
Crohn is niet tof, vriendin van me daar is dat vorig jaar bij geconstateerd, maar zoals zij zegt, tis wat aanpassen maar je kunt er wel mee leven
sterkte Qwea
bij haar is t ook in een paar weken op gaan spelen, zoals de artsen tegen haar zeiden was dat t er al langer gezeten kan hebben, maar net door t een of t ander getriggert is waardoor het is gaan opspelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het lijkt mij alleen raar dat krohn zich opeens zo snel " ontwikkelt" daar had ik toch eerder last van moeten hebben, en niet pas nu/de laatste paar weken? Zit overigens wel in de familiemijn opa had het
Zul je straks zien, doen ze een ding in mn reet... is het voor niks geweest want dan zijn ze nog geen fuck verder
Ik dacht net opeens dat ik misschien allergisch was voor gehaktmaar dat zal wel niet ofzo
Hij heeft gewoon zo'n aparte vacht.quote:
Geen verdwaalde mensen de de T niet hadden gemistof er gewoon overheen gelezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:40 schreef Bamba het volgende:Mogguh!
Qwea, dat klinkt niet zo best om 6.00 naar de HAP..Hopelijk is alles oke!
Bigbird jij ook veel sterkteEn Ynske beterschap!
Ik ben gisteren naar een Upperware party geweest. We hebben flink gelachen over alle dildo's, vibo's, trileitjes etc.
Cute!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef nieslief het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of het gelukt is
Een endoscopie kom je wel overheen. Been there, done that en als het morgen weer moest, dan zou ik daar niet zo mee zitten. Het meest vervelende is inderdaad gelaxeerd moeten worden, maar jij lijkt al aardig leeg te zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
Ja!Alleen nu was het een totaal andere HAP
Eerst had ik niks, toen salmonella, ennu weten ze het niet en staat er in de brief dat er gekeken moet worden naar krohn
Ooh, en ik schijt letterlijk in mn slipje van dingen in mn reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |