Punt 1: ik kan niet zo goed tellen (ofwel nummers onthouden is heel leuk als je gaat klaverjassen ofzo)quote:
Nou zeg......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, een TS mag toch nooit eigen naam in de TT zetten
regel nr 1 die je leert
Elisa boos? Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik het even aanpassen?
Of wordt Elisa dan boos op me?
Nee johquote:
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik het even aanpassen?
Of wordt Elisa dan boos op me?
Ik bedoel maar,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Punt 1: ik kan niet zo goed tellen (ofwel nummers onthouden is heel leuk als je gaat klaverjassen ofzo)
Punt 2: ik zat al te zweten op een TT
Punt 3: om het nog maar niet te hebben over het OP verhaal
Punt 4: ik heb ook de [] niet gebruikt
Jup Assenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jaah! Ben je ook naar Assen geweest? Dat was gaaf
Dat zou Elies noooooit doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef MissBliss het volgende:
Het nummer is goed nu. Als Elisa me maar niet gaat spanken![]()
Be je nou boosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik bedoel maar,
1. ik begon pas met m'n topic toen ik zag dat ik (ja, ik) de laatste had
2. had wel meteen de OP goed (en het nummertje)
3. sowieso begon ik pas toen het topic dicht was
4. en toch maar 1 topicID hoger.
Nee, maar wel verdrietigquote:
Kusje erop??quote:
quote:
Ja nee! Gastmodden is uit den boze, dus ik ben al te ver gegaan eigenlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je eigenlijk ook het andere topic sluiten, want nu hebben we er 2
Ook jijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Dammit, ik vond al dat het erg lang duurde voordat er posts kwamen
Zit ik daar in mijn uppie
Dit is een gif (door Greys trouwens)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef nieslief het volgende:
Hmmm het is een BMP bestand en dat mag dus niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Je had me best even mogen waarschuwen, piemelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je eigenlijk ook het andere topic sluiten, want nu hebben we er 2
Dit is een gif: http://photophoria.net/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5026&g2_serialNumber=1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:41 schreef nieslief het volgende:
Hmmm het is een BMP bestand en dat mag dus niet.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
En daar kan ik dus niets anders selecteren dan Bitmapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is een gif (door Greys trouwens)
[ afbeelding ]
Je moet alleen als je hem opslaat opletten dat in die 2e regel bij bestandstype nog GIF staat, en het niet veranderen naar BMP
Ik wilde net 'topickiller' gaan posten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Barbaaf het volgende:
Volgens mij zit Greys in het andere topic zich af te vragen waar iedereen is... heb maar een linkje geplaatst.
Sportief hè?
[..]
![]()
Zeker Knowing kijken, en als je nog wat zoekt voor een andere keer is Gran Torino echt een aanrader!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee! Gastmodden is uit den boze, dus ik ben al te ver gegaan eigenlijk
Ik moet maar eens richting mijn 2 films![]()
Dan gewoon alleen als webicon instellen denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
En daar kan ik dus niets anders selecteren dan Bitmap
Oeh ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Nieslief, als je wilt kan je je wachtwoord even tijdelijk wijzigen in Greys ofzo (ik zal niet in je PM box neuzen, cross my heart) en dan regel ik die ava voor je. Dan kan je daarna je wachtwoord weer terug veranderen.
Hoeft niet, mag wel, laat maar weten
Donequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Nieslief, als je wilt kan je je wachtwoord even tijdelijk wijzigen in Greys ofzo (ik zal niet in je PM box neuzen, cross my heart) en dan regel ik die ava voor je. Dan kan je daarna je wachtwoord weer terug veranderen.
Hoeft niet, mag wel, laat maar weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Die wil ik ook nog kijken!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker Knowing kijken, en als je nog wat zoekt voor een andere keer is Gran Torino echt een aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |