Mjah, het is beide vrij lastig. Als niemand die zooi overneemt moeten ze er ook wat op verzinnen, want volgens mij is het dan juist een onmogelijkheid het NIET direct opeisbaar te maken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo is dat nieteens een ethische kwestie, maar een economische onmogelijkheid. Teveel haken en ogen.
Maar lieve mensen... ik ga naar bedje als Merlijn tenminste van schoot verdwjint.
mhawquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het maar met een half oog zitten kijken, maar idd erg treurig wat er allemaal langs kwam.
[..]
Lucht het op?
Ja ik ga altijd lekker laat en lekker langquote:
Nou laat je gaan meid!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
OW Elisa voor ik het vergeet en je niet enorm terug leestwaxoil zorgt ervoor dat je lak/kleur mooi blijft.
Owwww... no prob hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
Hier deeltje 234 ipv 350 van gemaakt. En er staat nog een dubbele van deze die dicht kan, en een dubbele van de vorige die al dicht is maar een TT change kan (zie je FB topic)
Topfilm; Wit licht eat your heart outquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Nou het stelt niets voor want het leuke kwam daarna, maar toch een klein stukje Bink en Boor
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Topfilm; Wit licht eat your heart out
De TTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilde aanpassen, maar ik word niet boos heur
Van mij mag je hoor; gastmodden in F&F is geen halszaak. In tegendeelquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:28 schreef MissBliss het volgende:
De TT
En het dubbele topic sluiten, maar dat heb ik maar niet gedaan
Waar kan ik me opgeven voor de extra knopjes?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor; gastmodden in F&F is geen halszaak. In tegendeel
Ok, weet ik datquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor; gastmodden in F&F is geen halszaak. In tegendeel
forum@fok.nlquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
Waar kan ik me opgeven voor de extra knopjes?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe schat je m'n kansen in?
Mag ik jou als referentie opgeven?
Nah, dat zou ik niet doen. Neem iemand die... uhhh... onbevooroordeeld isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe schat je m'n kansen in?
Mag ik jou als referentie opgeven?
quote:05. 237 Loveless85
06. 228 oh-oh
08. 215 Qwea
10. 192 Greys
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:45 schreef Monitor het volgende:Top 100 van vrijdag 16 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 237 Loveless85
06. 228 oh-oh
08. 215 Qwea
10. 192 Greys
19. 141 JJH
27. 132 nieslief
42. 090 Ml-etje
74. 069 MissBliss
97. 058 nokwanda
Je wil gewoon niet met me geassocieerd worden héquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat zou ik niet doen. Neem iemand die... uhhh... onbevooroordeeld is
Bos is niet alleen niet eerlijk, hij is ook een dikke draaikont.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het interessante. Dit is spitsroedelopen.
Bos is niet eerlijk.
Arghquote:
Een heel bescheiden aantal hoor, je staat echt al veel sneller in die lijst dan je zou denken he?quote:
Ik ben benieuwd hoe het hele zooitje verder gaat. Met die hypotheken, maar ook dat gedoe rond Zalm stinkt aardig. En het blijkt maar weer dat eigenlijk het systeem gewoon niet werkt. DNB zou op tijd moeten ingrijpen maar kán dat niet, want zodra ze ingrijpen is dat een teken dat er was mis is en haalt iedereen zn knaken er weg. Dus ze kunnen pas ingrijpen áls het al fout is gegaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bos is niet alleen niet eerlijk, hij is ook een dikke draaikont.
Details, details.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:20 schreef Greys het volgende:
De Grave z'n biezen pakte? Die is toch ontslagen?
Ik kan dat nu nog als excuus gebruiken!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een heel bescheiden aantal hoor, je staat echt al veel sneller in die lijst dan je zou denken he?
Je had afleiding nodig
Dat je gewoon gezellig bent bedoel je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan dat nu nog als excuus gebruiken!
Maar over een tijdje komt mn ware aard boven
Dat ik een FOK!verslaafde benquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je gewoon gezellig bent bedoel je?
Maar nu echt niet voor schamen hoor, Re was ook nog weg!
Wat moet je anders tijdens wijn?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:45 schreef Greys het volgende:
Wodka![]()
Ik ben nog steeds met de eerste bezig. Ik ben ook een drankorgel van niets
Eerste fles?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:45 schreef Greys het volgende:
Wodka![]()
Ik ben nog steeds met de eerste bezig. Ik ben ook een drankorgel van niets
Eerste (longdrink)glas, rode wodka met redbullquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eerste fles?Ik ook, Absolut (lekkere zweedse wodka
)
Avondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben helemaal nuchter, nepstudent dat ik ben
Whehehe. Maar heb je nog trek in een wijntje? Dan zou ik die fles gewoon open gooien als ik jou wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet geteld vandaag![]()
Nog voor ik dit gelezen had, was de fles al open.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
AvondMogguh, eigenlijk!
En ja, doe er eens wat aan dan
[..]
Whehehe. Maar heb je nog trek in een wijntje? Dan zou ik die fles gewoon open gooien als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |