abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:16:47 #1
273520 gentirio
they would never allow it
pi_73767210
Hallo,

Ik heb een vraagje , ik heb nou ongeveer al een maand mijn tanden niet meer gepoetst , wel heb ik de afgelopen twee maanden wel 1 keer mijn haar gewassen, het resultaat ? Ik ben mijn "drive" kwijt geraakt door het wassen van mijn haar,

Het stomme is , het klopt allemaal wel , iedere keer dat ik door wil gaan met mijn hobby : "het schimmen schouwspel van de elite doorgronden en scripts schrijven om internet te temmen" ,dan heb ik de drang de computer af te gaan sluiten en een sigaretje te gaan roken,

Ik rook ook meer

Ik ben helderder dan met tandpasta ,zo lijkt het, maar weer minder productief dan zonder shampoo. Ik vergeet echt steeds meer de laatste tijd .

Hoelang duurt het voor shampoo is uitgewerkt en klopt dat wel of is het een fabeltje ? Ik heb in het verleden wel eens meer mijn natuurlijke levensstijl omgegooid met het zelfde resultaat.

Omdat ik niet geloof dat shampoo zo intelligent is dat het bepaalde ideeën in hersengolven kan onderscheiden leek het mij eerder op zijn plaats te zijn als een eventuele taakvervulling in het tot stand komen van een bepaald energie veld dat via geleidende stoffen in bepaalde shampoos WEL de gedachten kan beïnvloeden / scannen etc.

Echt , het klinkt misschien best wel kicke om tot in de buurt van je eigen natuurlijke denkwereld grenzen te verkennen en je te storten op opvattingen enzo,

Ja dat lijkt misschien leuk, bij iedere brainfart vraagtekens te zetten, maar het is ook erg éénzaam.

ik voel me geïsoleerd tussen al die andere mensen die zich onbewust blootstellen aan de factoren van de dag die hun levensloop vaak voor een groot deel bepalen

Ben ik gek geworden ? Zit het tussen mijn oren ?
Nonde Djuu !
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:18:11 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73767276
Ik denk dat je idd hulp moet gaan zoeken.

En ik snap ook geen klote van je verhaal.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:21:41 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73767416
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef gentirio het volgende:
Hallo,

Ik heb een vraagje , ik heb nou ongeveer al een maand mijn tanden niet meer gepoetst , wel heb ik de afgelopen twee maanden wel 1 keer mijn haar gewassen, het resultaat ? Ik ben mijn "drive" kwijt geraakt door het wassen van mijn haar,

Het stomme is , het klopt allemaal wel , iedere keer dat ik door wil gaan met mijn hobby : "het schimmen schouwspel van de elite doorgronden en scripts schrijven om internet te temmen" ,dan heb ik de drang de computer af te gaan sluiten en een sigaretje te gaan roken,

Ik rook ook meer

Ik ben helderder dan met tandpasta ,zo lijkt het, maar weer minder productief dan zonder shampoo. Ik vergeet echt steeds meer de laatste tijd .

Hoelang duurt het voor shampoo is uitgewerkt en klopt dat wel of is het een fabeltje ? Ik heb in het verleden wel eens meer mijn natuurlijke levensstijl omgegooid met het zelfde resultaat.

Omdat ik niet geloof dat shampoo zo intelligent is dat het bepaalde ideeën in hersengolven kan onderscheiden leek het mij eerder op zijn plaats te zijn als een eventuele taakvervulling in het tot stand komen van een bepaald energie veld dat via geleidende stoffen in bepaalde shampoos WEL de gedachten kan beïnvloeden / scannen etc.

Echt , het klinkt misschien best wel kicke om tot in de buurt van je eigen natuurlijke denkwereld grenzen te verkennen en je te storten op opvattingen enzo,

Ja dat lijkt misschien leuk, bij iedere brainfart vraagtekens te zetten, maar het is ook erg éénzaam.

ik voel me geïsoleerd tussen al die andere mensen die zich onbewust blootstellen aan de factoren van de dag die hun levensloop vaak voor een groot deel bepalen

Ben ik gek geworden ? Zit het tussen mijn oren ?
Ben bang van wel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:31:11 #4
273520 gentirio
pi_73767768
ik heb hulp maar ze zeggen telkens dat ik ziek ben , maar ik ben niet ziek, hoe kan anders mijn belevings wereld zo veel duidelijker zijn dan die van ieder ander ?

Waarom zie ik dat iedereen aan prutsen is en ik de enige echte reeks oplossingen voor handen heb ? waarom negeren mensen mij terwijl ik gewoon het grote antwoord heb?

Mensen willen er niet aan geloven lijkt wel ,

Ik ben echt geen hippie die in een LSD trip is blijven hangen , ik concludeer gewoon dat mijn nuchtere invalshoek , interpertatie en analyserend vermogen ondanks mijn ondergemiddelde intelligentie de norm meer dan ruimschoots "overstijgt"

Nonde Djuu !
pi_73767799
Liefje, stoffen in shampoo doen niets met je hersenen jij bepaalt zelf wat je denkt en wat je doet.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:36:20 #6
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73767981
Ooh shit! TS, ik heb dat ook! Pas na een jaar zonder mijn tanden te poetsen was alles uitgewerkt en nu heb ik totale helderheid in mijn hoofd. Niet uit te leggen, die scherpte! Mijn haren heb ik al 4 jaar niet gewassen. Sowieso, heb je niet het gevoel dat douchen ook 'iets' doet?
Resistance is futile
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:42:13 #7
273520 gentirio
pi_73768176
ook creepy dat er op net net niet snel iets te vinden is als je op manipulatie / shampoo zoekt
Nonde Djuu !
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:43:36 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73768226
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef gentirio het volgende:
ook creepy dat er op net net niet snel iets te vinden is als je op manipulatie / shampoo zoekt
Op zich zou dat toch een seintje moeten zijn...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:43:45 #9
273520 gentirio
pi_73768233
Om ff te checken of je daadwerkelijk helder bent :

"omschrijf svp in 1-2 alina's de status van het internet zoals het is"

Ik ben benieuwd !!
Nonde Djuu !
pi_73768262
Als ik jou was zou ik maar snel m'n haar gaan wassen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:45:45 #11
259412 Seven.of.Nine
pi_73768303
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef gentirio het volgende:
Om ff te checken of je daadwerkelijk helder bent :

"omschrijf svp in 1-2 alina's de status van het internet zoals het is"

Ik ben benieuwd !!
Ik heb daar maar 1 zin voor nodig. Alles op internet is gemanipuleerd!
Resistance is futile
pi_73768366
Zo te lezen kun je beter stoppen met andere middelen dan tandpasta en shampoo
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:49:06 #13
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_73768415
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:50:10 #14
259412 Seven.of.Nine
pi_73768444
quote:
Thanks, ga het gelijk doorlezen.
Resistance is futile
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:52:19 #15
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_73768507
Ik herken het wel een beetje, ik heb het met boter op mijn brood. Ik eet dat nu al bijna een jaar niet meer omdat ik niet langer onder de invloed wil zijn van de stoffen die daar in gestopt worden. Het sluipt er in, en dan zetten ze op het pakje dat het cholesterolverlagend is, en dat je de dag er goed mee start, maar ik merk dat nu ik het niet meer eet dat ik alles veel helderder zie en dat ik echt beter de signalen opvang die de wereld uitzendt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:56:17 #16
273520 gentirio
pi_73768656
Okay !

nieuw voor mij ,

Is het ook te bewijzen netzoals ijzer in "Special K"
Nonde Djuu !
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:59:32 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73768763
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken het wel een beetje, ik heb het met boter op mijn brood. Ik eet dat nu al bijna een jaar niet meer omdat ik niet langer onder de invloed wil zijn van de stoffen die daar in gestopt worden. Het sluipt er in, en dan zetten ze op het pakje dat het cholesterolverlagend is, en dat je de dag er goed mee start, maar ik merk dat nu ik het niet meer eet dat ik alles veel helderder zie en dat ik echt beter de signalen opvang die de wereld uitzendt.
Zouden ze dat met wijn ook doen? Dat je helderder bent als je het niet meer drinkt enzo...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:00:58 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_73768810
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef gentirio het volgende:
Okay !

nieuw voor mij ,

Is het ook te bewijzen netzoals ijzer in "Special K"
Ik zie het bewijs in mijn eigen ervaring. Sowieso is de wetenschap ook niet alles he, die eten vast grotendeels hun brood mét boter(!).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:01:03 #19
259412 Seven.of.Nine
pi_73768812
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zouden ze dat met wijn ook doen? Dat je helderder bent als je het niet meer drinkt enzo...
Mijn scherpte verdwijnt wel tijdelijk als ik drink. Irritant, ik zit er ook over te denken om nooit meer alcohol tot mij te nemen.
Resistance is futile
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:04:11 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73768909
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Mijn scherpte verdwijnt wel tijdelijk als ik drink. Irritant, ik zit er ook over te denken om nooit meer alcohol tot mij te nemen.
Ja, dat denk ik ook wel vaker... met name zo de dag erna. Maar dat gevoel ebt altijd weer weg. Zou dat ook door de stoffen in de wijn komen?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:05:53 #21
273520 gentirio
pi_73768959
doe eens serieus zeg
Nonde Djuu !
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:06:43 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73768985
Ik ben bloedserieus! Wel onder invloed vrees ik...
pi_73769001
quote:
Ben ik gek geworden ?
Je geeft zelf het antwoord al:
quote:
ik heb nou ongeveer al een maand mijn tanden niet meer gepoetst
Viespeuk.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:08:23 #24
259412 Seven.of.Nine
pi_73769029
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben bloedserieus! Wel onder invloed vrees ik...

Zie je Gentirio, je herkent ze direct.
Resistance is futile
pi_73769096
Tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')