Ben bang van wel...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef gentirio het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraagje , ik heb nou ongeveer al een maand mijn tanden niet meer gepoetst , wel heb ik de afgelopen twee maanden wel 1 keer mijn haar gewassen, het resultaat ? Ik ben mijn "drive" kwijt geraakt door het wassen van mijn haar,
Het stomme is , het klopt allemaal wel , iedere keer dat ik door wil gaan met mijn hobby : "het schimmen schouwspel van de elite doorgronden en scripts schrijven om internet te temmen" ,dan heb ik de drang de computer af te gaan sluiten en een sigaretje te gaan roken,
Ik rook ook meer
Ik ben helderder dan met tandpasta ,zo lijkt het, maar weer minder productief dan zonder shampoo. Ik vergeet echt steeds meer de laatste tijd .
Hoelang duurt het voor shampoo is uitgewerkt en klopt dat wel of is het een fabeltje ? Ik heb in het verleden wel eens meer mijn natuurlijke levensstijl omgegooid met het zelfde resultaat.
Omdat ik niet geloof dat shampoo zo intelligent is dat het bepaalde ideeën in hersengolven kan onderscheiden leek het mij eerder op zijn plaats te zijn als een eventuele taakvervulling in het tot stand komen van een bepaald energie veld dat via geleidende stoffen in bepaalde shampoos WEL de gedachten kan beïnvloeden / scannen etc.
Echt , het klinkt misschien best wel kicke om tot in de buurt van je eigen natuurlijke denkwereld grenzen te verkennen en je te storten op opvattingen enzo,
Ja dat lijkt misschien leuk, bij iedere brainfart vraagtekens te zetten, maar het is ook erg éénzaam.
ik voel me geïsoleerd tussen al die andere mensen die zich onbewust blootstellen aan de factoren van de dag die hun levensloop vaak voor een groot deel bepalen![]()
Ben ik gek geworden ? Zit het tussen mijn oren ?
Op zich zou dat toch een seintje moeten zijn...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef gentirio het volgende:
ook creepy dat er op net net niet snel iets te vinden is als je op manipulatie / shampoo zoekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar maar 1 zin voor nodig. Alles op internet is gemanipuleerd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef gentirio het volgende:
Om ff te checken of je daadwerkelijk helder bent :
"omschrijf svp in 1-2 alina's de status van het internet zoals het is"
Ik ben benieuwd !!
Thanks, ga het gelijk doorlezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Nooit meer je haren wassen #2 Hier verder
Zouden ze dat met wijn ook doen? Dat je helderder bent als je het niet meer drinkt enzo...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken het wel een beetje, ik heb het met boter op mijn brood. Ik eet dat nu al bijna een jaar niet meer omdat ik niet langer onder de invloed wil zijn van de stoffen die daar in gestopt worden. Het sluipt er in, en dan zetten ze op het pakje dat het cholesterolverlagend is, en dat je de dag er goed mee start, maar ik merk dat nu ik het niet meer eet dat ik alles veel helderder zie en dat ik echt beter de signalen opvang die de wereld uitzendt.
Ik zie het bewijs in mijn eigen ervaring. Sowieso is de wetenschap ook niet alles he, die eten vast grotendeels hun brood mét boter(!).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef gentirio het volgende:
Okay !
nieuw voor mij ,
Is het ook te bewijzen netzoals ijzer in "Special K"
Mijn scherpte verdwijnt wel tijdelijk als ik drink. Irritant, ik zit er ook over te denken om nooit meer alcohol tot mij te nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zouden ze dat met wijn ook doen? Dat je helderder bent als je het niet meer drinkt enzo...
Ja, dat denk ik ook wel vaker... met name zo de dag erna. Maar dat gevoel ebt altijd weer weg. Zou dat ook door de stoffen in de wijn komen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Mijn scherpte verdwijnt wel tijdelijk als ik drink. Irritant, ik zit er ook over te denken om nooit meer alcohol tot mij te nemen.
Je geeft zelf het antwoord al:quote:Ben ik gek geworden ?
Viespeuk.quote:ik heb nou ongeveer al een maand mijn tanden niet meer gepoetst
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben bloedserieus! Wel onder invloed vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |