A) daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) Dat zijn heus niet allemaal tokkies
B) Dat zal niet mogelijk zijn omdat die huizen in die hoeveelheid moeilijk verkoopbaar zijn in deze tijd.
Ik ken een onwijze kneus die daar woont.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had nog nooit van dat gat in de grond gehoord
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken een onwijze kneus die daar woont.
Mijn hond heeft van haar hond gewonnen op show, dus ik hoop voor dr dat ze geen geld bij die bank had, want ze heeft al genoeg tegenslag gehad dit jaar
Hell yeah, had ze niet zomaar de ring uit moeten stampen zonder handje of wat dan ookquote:
is ook ALTIJD zo dat de cam het dan net niet doet of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
Bink en Boor waren net echt aan het spelen!
En uiteraard heb ik het leukste gedeelte niet kunnen filmen met fototoestel, want toen waren de batterijen op.
ShitMaar ze gingen achter elkaar aan hollen en de kat ging zich uitsloven en op zijn rug spartelen en Bink stond er heel geïnteresseerd bij te kijken toen de kat in de tunnel tekeer ging
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hell yeah, had ze niet zomaar de ring uit moeten stampen zonder handje of wat dan ook
Klopt, technisch mag het, en is het niet geheel ondenkbaar dat de curator dat wil als er geen bank de boel overneemt. Want een curator moet toch enigszins tijdig dat zooitje afronden en kan geen jaaaaaaaren wachten tot alle hypotheken zijn afgelost. Maar ethisch kan dat inderdaad totaal niet, dus dan zal het wel weer neer komen op de staat of DNB om die hypotheken over te nemen of er een mouw aan te breienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen ze ook weer niet maken; hypotheken op gaan eisen.
Ja, volgens de wet gezien mss...maar ethisch is een ander verhaal.
Zat Fortis trouwens ook bij dat overleg met die grote banken? Dat hoorde ik gisteravond.![]()
![]()
Het gaat voor veel mensen iig een sneu verhaal worden en dan heb ik het niet over de medewerkers...
Ik filmde een klein stukje (ben het nu aan het uploaden, godallemachtig wat duurt dat langquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is ook ALTIJD zo dat de cam het dan net niet doet of zo.
Geen idee wat je wilde aanpassen, maar ik word niet boos heurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik het even aanpassen?
Of wordt Elisa dan boos op me?
Erg he? Dat gevloek en getier... of die familieleden die dan allemaal verhaal komen halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een beetje als een afgewezen popstar
Ik snap dat niet, he. Zien die mensen niet dat ze zich dan onsterfelijk belachelijk maken?
Ah nee die arme mensen zien hun hele toekomstdroom in duigen vallen daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een beetje als een afgewezen popstar
Ik snap dat niet, he. Zien die mensen niet dat ze zich dan onsterfelijk belachelijk maken?
Ook een curator zal toch wel weten dat je van een kale kip niet kan plukken. Als die mensen dat bedrag ineens op tafel zouden kunnen leggen zou het niet zo'n drama zijn en zouden ze uberhaupt niet zulke hypotheken hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, technisch mag het, en is het niet geheel ondenkbaar dat de curator dat wil als er geen bank de boel overneemt. Want een curator moet toch enigszins tijdig dat zooitje afronden en kan geen jaaaaaaaren wachten tot alle hypotheken zijn afgelost. Maar ethisch kan dat inderdaad totaal niet, dus dan zal het wel weer neer komen op de staat of DNB om die hypotheken over te nemen of er een mouw aan te breien
Hier deeltje 234 ipv 350 van gemaakt. En er staat nog een dubbele van deze die dicht kan, en een dubbele van de vorige die al dicht is maar een TT change kan (zie je FB topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilde aanpassen, maar ik word niet boos heur
Een topicnr geloof ik? Ik weet het niet, want toen zat ik nog in dat andere topic. In mijn eentjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ga slapen mag morgen leuk met voetroosters gaan slepen en heb bedacht dat ik het paard vd buurman morgen eens ga testen (met z'n toestemming).
OW Elisa voor ik het vergeet en je niet enorm terug leestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he? Dat gevloek en getier... of die familieleden die dan allemaal verhaal komen halen.
Dan zit ik echt met kromme tenen NEEEEEEEEEE te roepen![]()
Nee klopt, maar dat is dan ook het ethische gedeelte. Het puur technische is dat het in weze zou KUNNEN. Het lijkt me ook zeeeer onwaarschijnlijk dat ze het doen hoor, de mensen kunnen het niet betalen en om nou alle onderpanden op te gaan eisen of die mensen hun huizen te laten verkopen is ook geen optiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook een curator zal toch wel weten dat je van een kale kip niet kan plukken. Als die mensen dat bedrag ineens op tafel zouden kunnen leggen zou het niet zo'n drama zijn en zouden ze uberhaupt niet zulke hypotheken hebben.
Dat vond ik ook wel een leuk kind, jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens over Popstars, dat ene meisje, Aylar of zo, die vond ik wel leuk voor een 15 jarige!
Mooie naam had ze ook
imo is dat nieteens een ethische kwestie, maar een economische onmogelijkheid. Teveel haken en ogen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat is dan ook het ethische gedeelte. Het puur technische is dat het in weze zou KUNNEN. Het lijkt me ook zeeeer onwaarschijnlijk dat ze het doen hoor, de mensen kunnen het niet betalen en om nou alle onderpanden op te gaan eisen of die mensen hun huizen te laten verkopen is ook geen optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |