Klaar en ik ben weer uit je account, dus je kunt je wachtwoord weer wijzigen!quote:
Als jij mij nou eens dirty PM's stuurt heb ik die voor de volgende keer wel in mijn inbox staan OK!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh ik wel.
Nieslief haar dirty PM's lezen
Hehe das meer Qwea d'r afdeling, vieze berichtjes (incl plaatjes)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als jij mij nou eens dirty PM's stuurt heb ik die voor de volgende keer wel in mijn inbox staan OK!!!
Nu staat er alleen rommel over puzzelstukjes in.
Regel dat dan ffquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe das meer Qwea d'r afdeling, vieze berichtjes (incl plaatjes)
It wasnt mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Wie heeft MrSubtle z'n naam uit het wikilijstje gehaald?
Of heeft ie dat zelf gedaan? Want zijn ava staat er gewoon nog?
Kijk ik heb ze allemaal gelezen en dat staat me dus niet bij en ook niet dat hij ergens uberhaupt gepikeerd over kan zijn want er wordt gewoon op een normale toon wat gevraagd dus dat lijkt met ook niet logisch. We hebben hem zelf niet gehoord hierover dus het kan ook zijn dat zijn box vol is of iets anders raars.quote:
Hm, daar reageerde hij toch vrij normaal op juist?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
It wasnt me![]()
Maar als hij al zo gepikeerd reageert op een normale PM zal hij wel helemaal over de zeik van dat het in het topic over hem en z'n datingboekprietpraat ging
Moeten we nou voor hem ook een andere naam verzinnen??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het was 'm zelf.
Zelfde IP iig als diegene die het 'vrouwen-met-vrouwen-gezoend'-lijstje had toegevoegd, en toen ik keek wat er nog meer op een Wiki was aangepast vanaf dat IP adres was het het verwijderen van 'MrSubtle' in het SecretSanta lijstje, dus schijnbaar heeft hij zich daar ook verwijderd![]()
Dramaqueen zeg, omdat hij niet de reactie krijgt die hij verwacht op een PM aan Greys en mensen hier opmerken dat z'n kreten wel heel erg perfect klinken keer op keer
Oh nou, dan is ie vergeten zijn ava weg te halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het was 'm zelf.
Zelfde IP iig als diegene die het 'vrouwen-met-vrouwen-gezoend'-lijstje had toegevoegd, en toen ik keek wat er nog meer op een Wiki was aangepast vanaf dat IP adres was het het verwijderen van 'MrSubtle' in het SecretSanta lijstje, dus schijnbaar heeft hij zich daar ook verwijderd![]()
Dramaqueen zeg, omdat hij niet de reactie krijgt die hij verwacht op een PM aan Greys en mensen hier opmerken dat z'n kreten wel heel erg perfect klinken keer op keer
Je kan gewoon wijzigingen vergelijken met elkaar... En dan zie je dus welk IP wat heeft toegevoegd/verwijderd. En als je op een IP klikt zie je wat ze evt, nog meer doen op Wikipedia.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, daar reageerde hij toch vrij normaal op juist?
Ik snap niets van die edithistory in de wiki, daar zie ik alleen IP adressen van wie de wijzigingen hebben uitgevoerd. Nou ja, misschien heeft ie het zelf weggehaald. Alleen dan had ie zijn ava vast ook gedaan.
Als iemand dat van hier heeft gedaan, kan diegene het dan weer even ongedaan maken? We gaan niet zomaar iemand uit de lijst gooien, ook in geval van strubbelingen
Kan je weinig mee hoor, en de meeste IP-adressen hier van ons kan je zo in die edit-history van de wiki vinden, maar heb 'm ff weggehaaldquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Loveless, haal dat IP adres ff weg joh.
Da's nergens voor nodig.
Mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:16 schreef Greys het volgende:Zooplus, het gaat goedkomen!
Beste mevrouw Greys,
Uw bestelling is op 16-okt-2009 door ons verpakt en verstuurd.
De zending bestaat uit 1 pakket en wordt door DHL geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |