quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
SO IK MEOT SCHIJTE MAAR ME DROL IS GEWOON BEVRORE. ASOF DER EEN CALIPPO IN ME HOL ZIT!!!! HAHAHA LOVE YOU!!
quote:
quote:
WO? Werk? Zuiden van NL?quote:
Dat 2e. Echter wel na volgende week 2 weken vakantie.quote:
Jij ....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
Herfstvakantie? Ik niet hoor.
Flamen? Wie? Ja, als je een sloot topics sluit, dan zien ze je al snel als boemanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
![]()
Waarom flamen ze je de hele dag al?
Je plaat blijft hangen.quote:
Ja hele tijd nutteloze topics van een paar bontkraagjosti's. En maar weer proberen en jij sluiten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Flamen? Wie? Ja, als je een sloot topics sluit, dan zien ze je al snel als boeman
Op vakantie of thuis Fok!ken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat 2e. Echter wel na volgende week 2 weken vakantie.
Je bent te oud voor herfstvakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
*geeft 4EBE een klap*
Wat wil je zeggen?
FOK!ken doe ik op het werk al.quote:
Oh... en auw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent te oud voor herfstvakantie![]()
* Geeft stomp terug.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK!ken doe ik op het werk al.Nope, ik ga naar New York en Miami (road trip)
En natuurlijk topbestemmingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee zelf rijden natuurlijk. Vorig jaar ook gedaan, maar dan vanuit Houston naar Vegas, San Francisco, LA en weer terug.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lekker buiten de kinderdrukte om.
quote:
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lekker buiten de kinderdrukte om.
USA niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantie
Nee, a.s. week + daaropvolgende week is in delen de herfstvakantie voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantie
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.quote:
Have fun.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik weekend houden. De groeten!
Bio nog succes met al je fantopics.
Jup.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.
Begint er geen leuke film rond deze tijd? Of is het weer graf?quote:
Je moest oppassen, toch?quote:
Charlie's Angels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef leetzors het volgende:
[..]
Begint er geen leuke film rond deze tijd? Of is het weer graf?
Nee, over 1 week (aankomende week) is Noord + Midden over 2 weken is dan zuid aan de beurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.
Yep maar leetzors had het volgens mij gewoon over de Nederlandse vakantiesquote:
quote:In The Netherlands, summer vacation is shorter than anywhere else in Europe. It usually starts in July (depending on the region) and lasts for 6 or 7 weeks.
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...quote:
Ik wilde het net zeggen, godverdomme geile Cameron Diazquote:
Kinderenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...
De grootste luizenbaan die er bestaat, oppassen
Ik had het inderdaad over de NL vakantie's, maar sowieso gaan er weinig mensen weg in de herfstvakantie. Maar nu snap ik hem wel, thanks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, over 1 week (aankomende week) is Noord + Midden over 2 weken is dan zuid aan de beurt![]()
Tijdens de vakantie van zuid en de week erna is hij dus weg
[..]
Yep maar leetzors had het volgens mij gewoon over de Nederlandse vakanties
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
OMG KANKER MINISTERIE VAN ONDERWIJS![]()
[..]
En toch verveel ik mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...
De grootste luizenbaan die er bestaat, oppassen
Zie hierboven, Cameron Diaz op rtl 5.quote:
Nee want een paar gasten hebben mijn weekend Haarlem verneukt >.>quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef leetzors het volgende:
Is iedereen weekend vieren buiten Fok! ofzo?
Niet eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt met een vrouw liggen rollebollen?![]()
*High Five!
Waarom hebben ze je weekend verneukt dan? Je dacht ik ga weekendje in Haarlem los en zuipen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want een paar gasten hebben mijn weekend Haarlem verneukt >.>
Dus vandaag zit ik thuis en morgen hebben we hier in bussum een feestje wat vast niet echt heel geweldig gaat worden, wel gezellig maar niet top.
We hadden met een klein groepje (met wie we de vorige keren ook in Haarlem waren) afgesproken om dit weekend naar H'lem te gaan omdat een vriend daar nu een leeg huis heeft omdat zijn moeder op vakantie is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef leetzors het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je weekend verneukt dan? Je dacht ik ga weekendje in Haarlem los en zuipen?
Al zo vaak gezienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zie hierboven, Cameron Diaz op rtl 5.
Echt zo standaard, eentje verneukt het voor de rest omdat hij denkt dat hij hoger aanzien heeft binnen vriendengroep. En 2 uur is inderdaad niet een uitgaanstijd te noemen. Nouja je kunt alleen naar die vriend van je gaan in Haarlem en samen beetje zuipen. Alles beter dan thuis denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hadden met een klein groepje (met wie we de vorige keren ook in Haarlem waren) afgesproken om dit weekend naar H'lem te gaan omdat een vriend daar nu een leeg huis heeft omdat zijn moeder op vakantie is.
Nu was er echter 1 gast te gierig om treinkaartjes te kopen en een andere gast wilde gewoon hier in de buurt blijven bij iemand anders die ook een leeg huis heeft (maar het pas veel later heeft gemeld) omdat hij gewoon naar zo'n kroeg hier in de buurt wil gaan want dat is sinds de zomervakantie opeens 'zijn space' geworden
het is gewoon 1 van de paar tenten in bussum en trekt vooral publiek waar ik verder echt niks mee heb. Plus het gaat om 2 uur dicht
Naja, ik vind het nogal kut dat het gewoon afgesproken was en er opeens 2 gasten afhaken
Wat een bijdrage zeg.quote:
Naja, met zijn tweeën is opzich wel lachen. Dat hebben we een paar weken terug ook gedaan toen hij bij zijn ma logeerde (doordeweeks woont hij gewoon hier) en ik in Haarlem bij mijn neef op verjaardagsbezoek was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:11 schreef leetzors het volgende:
[..]
Echt zo standaard, eentje verneukt het voor de rest omdat hij denkt dat hij hoger aanzien heeft binnen vriendengroep. En 2 uur is inderdaad niet een uitgaanstijd te noemen. Nouja je kunt alleen naar die vriend van je gaan in Haarlem en samen beetje zuipen. Alles beter dan thuis denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, met zijn tweeën is opzich wel lachen. Dat hebben we een paar weken terug ook gedaan toen hij bij zijn ma logeerde (doordeweeks woont hij gewoon hier) en ik in Haarlem bij mijn neef op verjaardagsbezoek was.
En omdat ik een geweldige neef en nicht heb, hebben zij een bed voor mij opgemaakt en kon ik daar 's nachts blijven pitten
Maar tsja ik heb er nu even niet zo zin in om daar maar met zijn tweeën te zitten, met zijn meerderen is het altijd gezellig. (Meestal is 4 echt het perfecte aantal) Dus ik blijf maar gewoon lekker thuis (mijn ouders zijn t/m woensdag weg dus dat is ook best chill) en morgen ga ik dus maar in bussum met wat vrienden bij iemand chillen. In principe kunnen we daar 's nachts ook blijven dus ik hoop dat er even een redelijk aantal mensen komen en dat we ook gewoon daar blijven en dus niet in bussum uitgaan
Yep klopt, met zijn vieren heb je eigenlijk nooit dat er iemand even wordt buitengesloten en ben je het er veel sneller over eens waar je heen wilquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef leetzors het volgende:
[..]met groepje is vaak wel iets leuker toch hoeft het de pret niet te drukken. 4 is inderdaad wel nice, vooral ook omdat je met een groep van 10 man altijd gekanker hebt en ze allemaal wat te janken hebben en allemaal wat anders willen doen.
En hoe erg is dat drankprobleem, verzieken voor de rest dat je ergens wordt uitgegooid of bezatten zodat hij niet meer uit kan en iemand bij hem moet blijven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep klopt, met zijn vieren heb je eigenlijk nooit dat er iemand even wordt buitengesloten en ben je het er veel sneller over eens waar je heen wil
Zaterdag gaan we met die grote groep ook nog wel gekanker krijgen omdat sommige gasten misschien uit willen en andere niet. Plus 1 van die gozers heeft een drankprobleem
Gejat, waarvan dan precies?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind Twitter gewoon een overhyped website en bovendien hebben de developers het idee KEIHARD GEJAT. Dus daarvoor heb ik ook echt totaal geen respect voor twitter
Het is alleen handig als je op sommige momenten alleen je mobiel bij de hand hebt, dan refresh je gewoon twitter om je TV programma's (in dit geval: DSB @ rtlz) te volgen. Er zijn namelijk altijd wel genoeg idioten die bij iedere boe of bah er over gaan berichten op twitter
Eerst was het zich zo erg bezatten op feestjes dat hij enorm agressief werd en random mensen ging bedreigen. 1x had hij geblowed en gedronken waarna we met een paar man bij iemand thuis aan het na chillen waren, toen hij opeens met een gigantisch keukenmes in zijn handen stondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef leetzors het volgende:
[..]
En hoe erg is dat drankprobleem, verzieken voor de rest dat je ergens wordt uitgegooid of bezatten zodat hij niet meer uit kan en iemand bij hem moet blijven?
Twee voorbeelden (alhoewel dat vast niet de oudste zijn):quote:
Enkele jaren geleden, ff graven, 2005/2006 ergens maakte ik kennis met Twitter op een beurs van Adobe. Toen waren Hyves en Facebook ook nog niet zo groot en als je het zo redeneert is bijna alles gejat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Twee voorbeelden (alhoewel dat vast niet de oudste zijn):
Hyves: Wie, Wat, Waar
Facebook: What are you doing?
Dat is niet niks. Die kerel is gewoon net 18 met inderdaad zwaar drankprobleem. Klinkt echt als een domme lullo die nu al zn leven verknalt en zn leven is nog niet eens begonnen. Maarja zulke mensen heb je er altijd bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst was het zich zo erg bezatten op feestjes dat hij enorm agressief werd en random mensen ging bedreigen. 1x had hij geblowed en gedronken waarna we met een paar man bij iemand thuis aan het na chillen waren, toen hij opeens met een gigantisch keukenmes in zijn handen stondVervolgens hebben we dat ding ook zo snel en voorzichtig mogelijk afgepakt en zijn we vlak daarna weggegaan.
Tevens hebben we 1x, toen ik in mijn nieuwe huis, een feest gaf op een gegeven moment zijn drank (hij had een fles port van 15 euro gekocht) weggezet omdat hij al hartstikke ver weg was. Vervolgens rent hij op een vriend van mij af en begint hem te bedreigen, toen hebben een paar gasten gelukkig kunnen voorkomen dat hij iets deed maar daarna zat hij nog steeds te bitchen en agressief te doen waarna ik gewoon het hele feest maar heb gecanceled voordat er echt iets zou gebeuren.
Nu beweert hij echter dat hij sinds de vakantie een stuk beter dan drank kan alhoewel ik (lees: niemand) daar geen zak van geloof. We hebben dit jaar pas 1 feest gehad waar hij ook was en daar had hij ook enorm veel sterk gedronken en toen was hij eigenlijk inderdaad best vrolijk en niet kwaad maar toen we om half 12 weggingen (De nieuwe trend: feest in je - lege - huis tot 12 uur en daarna uit) ben ik met 2 gasten naar Hilversum gegaan. En achteraf hoorde ik dat hij dus al meteen door iemand naar huis moest worden gebracht en onderweg in een paar tuinen heeft gekotst, op een stilstaande auto is geknald en thuis nog eens zijn tuin en badkamer heeft ondergekotst.
Dus nu zal hij wel te zat geweest zijn om boos te kunnen worden![]()
Tevens rookt hij sinds de zomervakantie ook sigaren en nee, geen standaard sigaren maar sigaren van dik 8 euro per stuk
//edit
In kroegen houdt hij zich altijd wel een beetje in. Saillant detail, hij is nu net 18 geworden en mag nu ook nog eens overal sterke drank gaan kopen![]()
Ja maar die functies bestonden toen al welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden, ff graven, 2005/2006 ergens maakte ik kennis met Twitter op een beurs van Adobe. Toen waren Hyves en Facebook ook nog niet zo groot en als je het zo redeneert is bijna alles gejat.
Wat is dan nog wel origineel op het internet? Want op het net zetten wat je aan het uitvoeren bent is ook niet iets wat Facebook of Hyves uitgevonden hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die functies bestonden toen al wel
Twitter is dus niet een origineel product en ik weet ook gewoon bijna zeker dat ze het hebben afgekeken van iets als facebook.
Hier wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef Marurk het volgende:
Herfstvakantie WTF?
Nee, niet hier... voorlopig is en blijft het kut
Koninginneavond 2009, eigenlijk waren wij van plan om 's avonds naar Amsterdam te gaan om daar door te halen en dan 's ochtends vroeg weer terug te gaan met de trein. Sommige gasten bedachten zich echter omdat zij niet 2 dagen achter elkaar kapot wilden gaan op Koninginnedag was er immers een echt fantastisch festival hier in de omgeving. notquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dat is niet niks. Die kerel is gewoon net 18 met inderdaad zwaar drankprobleem. Klinkt echt als een domme lullo die nu al zn leven verknalt en zn leven is nog niet eens begonnen. Maarja zulke mensen heb je er altijd bij.
Alleen het ergste is om dat bij een ander te doen, bij een ander in huis kotsen oid is wel echt not done.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
Bekken dicht over die verderfelijke vakanties van jullie!
Moet hij/zij niet naar bed toe? Het is echt enorm laat voor zo'n klein kindquote:
What happened?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus, wat had ik een kutdag! En ik heb niet eens vakantie
!
Wat een kerel, en echt iemand die over mij heen kotst ga ik nooit vergeven, nooit. Maar Koninginnedag Amsterdam is toch wel hét feest van het jaar om eerlijk te zijn. Een avondje uit is altijd leuk maar Koninginnedag maakt het toch wel. Of in jou geval kraakt het. Maar in welk boerengat woon jij dat ze niet naar Amsterdam willen? Mensen komen overal vandaan voor Amsterdam en dan ga jij daar weg, wat een jostivrienden heb jij, zoals ik het hoor leef jij in een boerengat waar ze drank nog niet onder controle kunnen houden, no offense.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Koninginneavond 2009, eigenlijk waren wij van plan om 's avonds naar Amsterdam te gaan om daar door te halen en dan 's ochtends vroeg weer terug te gaan met de trein. Sommige gasten bedachten zich echter omdat zij niet 2 dagen achter elkaar kapot wilden gaan op Koninginnedag was er immers een echt fantastisch festival hier in de omgeving. not
Dus 's avonds zijn we gezellig bij een vriend gaan chillen alwaar we een aantal biertjes hebben gedronken. Vervolgens *flits* (ik had niet veel gegeten en trok dat bier totaal niet die avond dus: zwart gat) word ik wakker in mijn eigen bed, naast mij op de grond zie ik echter die ene kerel liggen. En op een gegeven moment voel ik iets aan mijn voeten dus ik sta op, blijkt hij over zowel zijn als mijn voeteneind heen te hebben gekotst (hij ontkent het nog steeds omdat hij 'nooit van drank moest kotsen')
![]()
![]()
Ook leuk was dat we op Koninginnedag zelf toch wel naar Amsterdam gingen maar ik ben later gekomen omdat ik 's ochtends enorm brak was en dus begin van de middag met mijn pa meereed. En toen ik 's middags tegen vieren de rest eindelijk was tegengekomen wilden ze terug omdat hier dan dat festival was. Dus ik had ze verteld wat er in Apeldoorn was gebeurd en dat die shit hier in de buurt dus waarschijnlijk niet doorging maarja zij bleven stug volhouden dus net toen wij uit de trein stapten schreeuwden zo'n muzikant 'dit is het laatste nummer' dus nadat wij even bij iemand gegeten hadden gingen we terug en inderdaad alles was afgelastVervolgens probeerde ik de rest nog mee terug naar Adam te krijgen maar bijna niemand had zin.
Dus in het kort () samengevat: Zowel Konginneavond en vooral Koninginnedag waren zwaar kut dit jaar
Nee gek, die tukken overdag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet hij/zij niet naar bed toe? Het is echt enorm laat voor zo'n klein kind
En viespeuk, je gaat toch niet blozen van kleine - kale - kereltjes?
Inderdaad, deel het.quote:
In 2008 met Koninginnedag, toen ik door het louvre liep met mijn ouders en oom en tante, zijn zij eerst naar het museumplein gegaan en daarna naar dat feest hier, spoorpop. Tegen de spoorbomen staan allemaal hekken en daarvoor staat dan weer een muziekpodia zodat iedereen een beetje feest viert naast het spoor (quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat een kerel, en echt iemand die over mij heen kotst ga ik nooit vergeven, nooit. Maar Koninginnedag Amsterdam is toch wel hét feest van het jaar om eerlijk te zijn. Een avondje uit is altijd leuk maar Koninginnedag maakt het toch wel. Of in jou geval kraakt het. Maar in welk boerengat woon jij dat ze niet naar Amsterdam willen? Mensen komen overal vandaan voor Amsterdam en dan ga jij daar weg, wat een jostivrienden heb jij, zoals ik het hoor leef jij in een boerengat waar ze drank nog niet onder controle kunnen houden, no offense.
Oke dit is mijn dag:quote:
Bedankt, *gaat nog even wat versturen voor school*.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke dit is mijn dag:
12:20 Wakker worden en beseffen dat ik niet om 10 uur ingeleverd heb wat ik om die tijd in had moeten leveren, en dat ik te laat ben om nog met een vriend van me te reizen.
Je gaat uit, je zit de hele dag lekker lui in de trein, hoeft verder niet naar college toe en je vreet een beetje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke dit is mijn dag:
00:00-04:00 Bouncen in de club
09:30 Wekker wegklikken
12:20 Wakker worden en beseffen dat ik niet om 10 uur ingeleverd heb wat ik om die tijd in had moeten leveren, en dat ik te laat ben om nog met een vriend van me te reizen.
15:00 De trein voor m'n neus weg zien rijden, zonder mij
15:00 - 15:40 - Tosti's eten en een boek lezen in het Stationscafé
15:49 Trein naar Groningen Centraal en daarna die naar Leeuwarden
16:20 Trein stopt in Buitenpost omdat er iemand voor is gesprongen.
16:45 Frikadel in een vreetschuur op 't station
17:15 Vervangend vervoer arriveert.
17:45 In bus realiseren dat ik mijn boek (duur studieboek that is) in die vreetschuur heb laten liggen
18:01 Rennen naar mijn bus die ik nog net haal
18:01 - 19:45 Verder reizen naar mijn ouders.
Kan slechter toch, nog feestje in het verschiet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee Ludovrolijk me eens op
ik moet nog naar een feestje zo!
Ik stond oneindig lang in de kou te wachten op een bus die maar niet kwam en ik ben m'n boek kwijt. Had ik al gezegd dat ik er 5 uur over heb gedaan om thuis te komen!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat uit, je zit de hele dag lekker lui in de trein, hoeft verder niet naar college toe en je vreet een beetje.
Ik snap het probleem echt niet
Toch ben je wel lekker op donderdag uit geweest en de kou daar fietst ik dagelijks in. Tevens heb ik vandaag zeker 6 uur in de auto gezeten dankzij files, files en nog eens filesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stond oneindig lang in de kou te wachten op een bus die maar niet kwam en ik ben m'n boek kwijt. Had ik al gezegd dat ik er 5 uur over heb gedaan om thuis te komen!?
Hahaha so true.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Japsnars het volgende:
En er is er maar 1 die echt problemen heeft met drank, de rest woord gewoon jolig en vrolijk zoals het hoort
Ja maar jij kon lekker muziek knallen in je auto, 6 uur is lang, maar beter dan brak tosti's vreten in een smerig café om je tijd te verdoen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Japsnars het volgende:
Ook nog eens een feest? Wat jammer je nou
[..]
Toch ben je wel lekker op donderdag uit geweest en de kou daar fietst ik dagelijks in. Tevens heb ik vandaag zeker 6 uur in de auto gezeten dankzij files, files en nog eens files
Ik heb er helemaal geen zin in maar ik heb beloofd te komen dus ga ik maar even uit beleefdheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan slechter toch, nog feestje in het verschiet?
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar jij kon lekker muziek knallen in je auto, 6 uur is lang, maar beter dan brak tosti's vreten in een smerig café om je tijd te verdoen.
Ik fiets ook dagelijks in de kou, dat is wel even iets anders dan bijna een uur stilstaan in diezelfde kou terwijl hordes mensen elkaar pletten om een plek te veroveren in een bus naar Leeuwardenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Japsnars het volgende:
Ook nog eens een feest? Wat jammer je nou
[..]
Toch ben je wel lekker op donderdag uit geweest en de kou daar fietst ik dagelijks in. Tevens heb ik vandaag zeker 6 uur in de auto gezeten dankzij files, files en nog eens files
Tussen de menigte, lekker warm, knus, en plat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik fiets ook dagelijks in de kou, dat is wel even iets anders dan bijna een uur stilstaan in diezelfde kou terwijl hordes mensen elkaar pletten om een plek te veroveren in een bus naar Leeuwarden!
Ja maar de muziek moest hartstikke zacht omdat mijn moeder anders ging zeuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar jij kon lekker muziek knallen in je auto, 6 uur is lang, maar beter dan brak tosti's vreten in een smerig café om je tijd te verdoen.
Nee. Het voordeel van een menigte is dat er veel mensen zijn die kunnen zeggen 'hee, je vergeet je boek!' maar deed iemand dat, NEE!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef leetzors het volgende:
[..]
Tussen de menigte, lekker warm, knus, en plat.
Als ze je pletten, dan is het toch lekker warm?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik fiets ook dagelijks in de kou, dat is wel even iets anders dan bijna een uur stilstaan in diezelfde kou terwijl hordes mensen elkaar pletten om een plek te veroveren in een bus naar Leeuwarden!
Haha, klinkt geweldigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik werd vanochtend niet thuis wakker. We hadden besloten de nachttrein naar Tilburg te nemen en zijn daarna bij een studiegenote blijven pitten die ik daar toevallig tegenkwam. Dus ik werd wakker met de gedachte: waar de fuck ben ik? Want mijn wekker had ik nog wel gezet om 8:00 en met mijn verdwaasde kop ging ik op zoek naar de badkamer. Stap een slaapkamer binnen, een fucking zwijnenstal, klap op mijn bek over allerlei rondzwervende kledingstukken, toen was het gehele huis wakker en konden ze mooi een koffie voor mij fiksen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]Wist je trouwens dat er ook een trein rijdt tussen Groningen en Leeuwarden?
Ik denk het wel.quote:15:49 Trein naar Groningen Centraal en daarna die naar Leeuwarden
JA LUL DAAR SPRONG TOCH IEMAND VOOR!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ze je pletten, dan is het toch lekker warm?
En 25km per dag in de kou fietsten is ook niet allesWist je trouwens dat er ook een trein rijdt tussen Groningen en Leeuwarden?
Je kreeg in ieder geval koffie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik werd vanochtend niet thuis wakker. We hadden besloten de nachttrein naar Tilburg te nemen en zijn daarna bij een studiegenote blijven pitten die ik daar toevallig tegenkwam. Dus ik werd wakker met de gedachte: waar de fuck ben ik? Want mijn wekker had ik nog wel gezet om 8:00 en met mijn verdwaasde kop ging ik op zoek naar de badkamer. Stap een slaapkamer binnen, een fucking zwijnenstal, klap op mijn bek over allerlei rondzwervende kledingstukken, toen was het gehele huis wakker en konden ze mooi een koffie voor mij fiksen.
Typisch Nederland, altijd grote bek maar sociaal ho maar. Zelfs voor een vrouw hebben ze niets meer over.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Het voordeel van een menigte is dat er veel mensen zijn die kunnen zeggen 'hee, je vergeet je boek!' maar deed iemand dat, NEE!
Senseo, andere hadden ze niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kreeg in ieder geval koffie.
Ik had een koffie verkeerd bij m'n tosti. Uit zo'n prachtige automaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Senseo, andere hadden ze niet.
SORRY, DAAR HAD IK MIJN INTERESSE IN JOUW AGENDA AL VERLOREN!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA LUL DAAR SPRONG TOCH IEMAND VOOR!
Leuk, krijg je hetzelfde effect als met de ramadan, meer ongelukken en minder eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar de muziek moest hartstikke zacht omdat mijn moeder anders ging zeuren.
Tevens was er een ongeluk gebeurt in Purmerend waardoor we geen tijd meer hadden om te lunchen en ik paso om 16:00 kon lunchen terwijl ik amper ontbeten had
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een koffie verkeerd bij m'n tosti. Uit zo'n prachtige automaat.
Zoals ik al eerder zei, mijn schoonmaakbedrijf had snel werk nodig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA LUL DAAR SPRONG TOCH IEMAND VOOR!
EN ZIE DIE VETRANDEN IN DIE KOFFIE-AUTOMAAT, MAKEN ZE HIER OOK KROKETTEN MEE?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Daar word ik niet vrolijk van"
Het scenario was overigens zo:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Typisch Nederland, altijd grote bek maar sociaal ho maar. Zelfs voor een vrouw hebben ze niets meer over.
Ah vandaar dan dat je niet snapt hoe kut m'n dag was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
SORRY, DAAR HAD IK MIJN INTERESSE IN JOUW AGENDA AL VERLOREN!
Toch niet zo kut als mijn dag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah vandaar dan dat je niet snapt hoe kut m'n dag was.
Ik las tot hier, een frikandel speciaal met curry? Zonder curry is het geen frikandel speciaal. Nu ga ik verder lezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het scenario was overigens zo:
Ik zat alleen aan een tafeltje en genietend van mijn frikandel speciaal met curry staarde ik een beetje voor me uit.
Was het een ..... allochtoon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat alleen aan een tafeltje en genietend van mijn frikandel speciaal met curry staarde ik een beetje voor me uit. Tot ik wakker schrok uit mijn dagdromen omdat er een man tegen me begon te praten, ik verstond hem niet zoals ik veel mensen niet versta die geen fatsoenlijk Nederlands spreken.. 'Sorry?' begon ik nog vriendelijk, 'ldksafjowiefj' zei hij daarop, hij keek niet echt blijik besloot 'm maar vriendelijk toe te knikken en verder te negeren
niet dat mijn onbegrip hem ervan weerhield met loze woorden te strooien en naar me te staren, maar goed. Ik zei 'meneer sorry ik versta u niet.' maar hij bleef tegen me praten. Ik besloot mijn frikandel snel op te eten en maar weer buiten te gaan wachten
in alle haast vergat ik het boek dat ik even naast me had neergelegd.
een eckte neger?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat alleen aan een tafeltje en genietend van mijn frikandel speciaal met curry staarde ik een beetje voor me uit. Tot ik wakker schrok uit mijn dagdromen omdat er een man tegen me begon te praten, ik verstond hem niet zoals ik veel mensen niet versta die geen fatsoenlijk Nederlands spreken.. 'Sorry?' begon ik nog vriendelijk, 'ldksafjowiefj' zei hij daarop, hij keek niet echt blijik besloot 'm maar vriendelijk toe te knikken en verder te negeren
niet dat mijn onbegrip hem ervan weerhield met loze woorden te strooien en naar me te staren, maar goed. Ik zei 'meneer sorry ik versta u niet.' maar hij bleef tegen me praten. Ik besloot mijn frikandel snel op te eten en maar weer buiten te gaan wachten
Dan weet je het voor de volgende keer, alles in je tas houden. Want dit is niet zo handigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zoek een leven ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toch niet zo kut als mijn dag.
Plus nogmaals, dat uitgaan en feest vanavond maakt al een heleboel goed
Verkapte ik-heb-geen-leven post
Met ketchup is het ook een frikandel speciaal hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik las tot hier, een frikandel speciaal met curry? Zonder curry is het geen frikandel speciaal. Nu ga ik verder lezen.
Nee. Gewoon een gare 45jarige gast ofzo.quote:
Een Noorderling, dus: ja.quote:
Ja maar ik had 'm vanaf het begin al los meegenomenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan weet je het voor de volgende keer, alles in je tas houden. Want dit is niet zo handig.
En één vraag schiet mij te binnen, waarom eet jij na uitgaan en waarschijnlijk brak zijn, met alle gemak vette frituur?
Ja maar dat gaat hier in de omgeving niet, al helemaal niet als iedereen hier nog op de middelbare zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zoek een leven ofzo!
Ja, maar dan heeft het de toevoeging 'met ketchup' nodig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Met ketchup is het ook een frikandel speciaal hoor.
Oh ja.quote:
Failure.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Maar Bt, dat niet inleveren van iets, heeft dat nog gevolgen?
Ik geef met de toevoeging 'met curry' even aan dat ik voor curry heb gekozen als saus om mijn frikandel om te toveren van een frikandel met uitjes tot een ware frikandel speciaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het de toevoeging 'met ketchup' nodig.
Ooh weet niet. Ik heb het wel gemaild dus ze moeten het zelf maar lekker printen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Maar Bt, dat niet inleveren van iets, heeft dat nog gevolgen?
Toch altijd fijn dat er bepaalde dingen in het leven vaststaan.quote:
Als ik een frikandel speciaal bestel ga ik er van uit dat ze deze met mayo, curry en uitjes maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geef met de toevoeging 'met curry' even aan dat ik voor curry heb gekozen als saus om mijn frikandel om te toveren van een frikandel met uitjes tot een ware frikandel speciaal.
DAT KOST INKT ALS IK THUIS BEN zeggen docenten dan...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh weet niet. Ik heb het wel gemaild dus ze moeten het zelf maar lekker printen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik een frikandel speciaal bestel ga ik er van uit dat ze deze met mayo, curry en uitjes maken.
Dat mag niet!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihih ik maakte net vet een domme post en toen heb ik 'm snel verwijderd.
Ik moet heel vaak 14 keer iets uitprinten dus hou je bekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik moest laatst iets 6 keer uitprinten voor de uni, gvd zeg.
Boeiend.quote:
Oh, maar ik moet toegeven het wel gehad te hebben met deze conversatie over frikandellen speciaal.quote:
Je moet ook niet wachten of ze het vragen, je moet gewoon zeggen HOI IK WIL GRAAG EEN FRIKANDEL SPECIAAL MET CURRY/KETCHUP! (Doorstrepen wat niet van toepassing is)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef zarGon het volgende:
Zaakjes die niet vragen of je curry of ketchup wil. En ervan uitgaan dat curry wel okay is. Blugh.
Eensch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, maar ik moet toegeven het wel gehad te hebben met deze conversatie over frikandellen speciaal.
Dag inkt. Of print je het op de uni uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak 14 keer iets uitprinten dus hou je bek!
Vandaag bestelde ik een tosti, er werd mij gevraagd wat voor saus ik erbij wilde, ik zei ketchupquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef zarGon het volgende:
Zaakjes die niet vragen of je curry of ketchup wil. En ervan uitgaan dat curry wel okay is. Blugh.
Ja daar ja, je betaalt 5 euro voor 116 printjes dus het is nog wel te overzien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dag inkt. Of print je het op de uni uit?
Klantvriendelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag bestelde ik een tosti, er werd mij gevraagd wat voor saus ik erbij wilde, ik zei ketchup! Een ander meiske haalde mijn tosti uit het ijzer, 'Wat voor saus wilde je erbij?' vroeg ze, 'Ketchup graag' zei ik.
Ik kreeg enkele seconden later een tosti met curry.
Mwa, gaat. Maar thuis is goedkoper.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ja, je betaalt 5 euro voor 116 printjes dus het is nog wel te overzien.
Heb je toen niets ervan gezegd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag bestelde ik een tosti, er werd mij gevraagd wat voor saus ik erbij wilde, ik zei ketchup! Een ander meiske haalde mijn tosti uit het ijzer, 'Wat voor saus wilde je erbij?' vroeg ze, 'Ketchup graag' zei ik.
Ik kreeg enkele seconden later een tosti met curry.
Ik tegen ander meisje: 'Ze gaf me curryquote:
Oh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik heb dus een soort van Lamon of zijn tweelingbroer gezien
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik heb dus een soort van Lamon of zijn tweelingbroer gezien
Ik vind een stukje levensvreugde in anekdotes waar drie (3!) vrouwen in voorkomen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik tegen ander meisje: 'Ze gaf me curryik wilde graag ketchup.'
Zij:
Zij tegen het andere meisje (2): 'JE GAF DUR CURRY JOHHHH'
Meisje 2: Ooh hihihiihihi.
Meisje 1: Hier is ketchup
Ik: Bedankt
Meisje 2 later tegen mij: Weet juhh wat ut wasss, op die ene fles stond so curry ketchup dus ik dacht so dat die ut was!
Ik: Hihihihihihi ja snap ik joh ihihi.
Ook daar doe ik curry bij. Ook boterhammen met kaas met curry.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef zarGon het volgende:
Tosti met ketchup! Heerlijk. [ afbeelding ]
Curry, en mayo kán maar curry. Gewoon curry.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef zarGon het volgende:
Tosti met ketchup! Heerlijk. [ afbeelding ].
Miauw, met spetters.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook daar doe ik curry bij. Ook boterhammen met kaas met curry.
Dudequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Miauw, met spetters.. Als je je tampon te enthousiast uit je flamoes trekt, zitten die spetters tegen de tegels.
. Als je boft zelfs een stukje glibberkikker/baarmoederwand.
.
Je helpt je zus met tampons uittrekken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Miauw, met spetters.. Als je je tampon te enthousiast uit je flamoes trekt, zitten die spetters tegen de tegels.
.
Ik heb ze een tijdje stiekem gespaard. Had ik er een ketting van gemaakt, alleen die viel niet in goede aarde toen ik deze tijdens een etentje overhandigde. Ondankbare wijven! Netjes in een doosje gedaan, mooi papiertje er rondom, maar nee hoor. Afkeurende blikken vielen mij ten deel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
En dan te bedenken dat er nog een vrouw aanwezig was die niet in het verhaal voorkomt!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind een stukje levensvreugde in anekdotes waar drie (3!) vrouwen in voorkomen.
Nog wel netjes leeggezogen? Anders gaat het zo stinken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje stiekem gespaard. Had ik er een ketting van gemaakt, alleen die viel niet in goede aarde toen ik deze tijdens een etentje overhandigde. Ondankbare wijven! Netjes in een doosje gedaan, mooi papiertje er rondom, maar nee hoor. Afkeurende blikken vielen mij ten deel.
Pics?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nog een vrouw aanwezig was die niet in het verhaal voorkomt!!!!
Zou dat het geweest zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog wel netjes leeggezogen? Anders gaat het zo stinken...
A love triangle that just became square. Do tell,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nog een vrouw aanwezig was die niet in het verhaal voorkomt!!!!
Bruin haar in een strakke gelstaart, platte neus dikke lippen en een arrogant bekkie. Bodywarmerjas met bontkraagje en wat overtollige vetrolletjes.quote:
Kenkersmerigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bruin haar in een strakke gelstaart, platte neus dikke lippen en een arrogant bekkie. Bodywarmerjas met bontkraagje en wat overtollige vetrolletjes.
Geil of niet dan?
Ik zou 'er geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bruin haar in een strakke gelstaart, platte neus dikke lippen en een arrogant bekkie. Bodywarmerjas met bontkraagje en wat overtollige vetrolletjes.
Geil of niet dan?
Klinkt als mijn droommeid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil of niet dan?
Jij ging toch naar een feestje...?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ze leek me best aardig!
En nu ga ik naar de party!
Have fun.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwehehe, zonder handen.quote:
Deze vraag staat nog open overigens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
zG, zijn er nog leuke topics of kan ik met een gerust hart wat anders gaan doen?
Die was zo verdomd legendarisch!quote:
Fans?quote:
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog open overigens.
In dat geval ga ik maar iets anders doen denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.
Je favoriete gele staafjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.
Ik raak daar zo droevig van hè.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je favoriete gele staafjes.
Goed topic, hoor.
Ik heb geen invulling voor je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog open overigens.
Duits?quote:
Inderdaad. Volgens mij kun je die mensen een stukje papier geven waarmee ze zich drie jaar vermaken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik raak daar zo droevig van hè.
Gelukkig stelde ik de vraag dan ook niet aan jou.quote:
Maar ik antwoord wel. En dan ga je toch naar ONZ, baggeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig stelde ik de vraag dan ook niet aan jou.
Als ik je nou een hele boek geef?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij kun je die mensen een stukje papier geven waarmee ze zich drie jaar vermaken.
okquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga maar slapen, kankersaai hier
Zou ik leuk vinden, ik wil "vochtige streken" nog lezen.quote:
Gaat dat over Engeland?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden, ik wil "vochtige streken" nog lezen.
Joah en de opkomst van de industrialisatie.quote:
Wil je hem lenen van me?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden, ik wil "vochtige streken" nog lezen.
Nee, over een aarswond van Helen. Ze is 18 en trots op het klaarkomen dmv buttseckz zonder enige andere interactie.quote:
Ze schoren elkaars lichaamsdelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:54 schreef zarGon het volgende:
EEN FOTO VAN KASTA MET Z'N EX, DIE VAN DE KAARTJES.
[ afbeelding ]
HAHA.
Ja, graag. Jij was er ook zo enthousiast over.quote:
Met een gebruikte condoom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze schoren elkaars lichaamsdelen?
Ik wil hem eigenlijk zelf nog een keer lezen. Had het in twee dagen uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, graag. Jij was er ook zo enthousiast over.
Ew, disgusting.quote:
Ik heb er aan zitten denken 'm te bestellen bij bol.com, denk dat ik dat toch maar doe, weet haast wel zeker dat ik het leuk ga vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk zelf nog een keer lezen. Had het in twee dagen uit.![]()
[..]
Ew, disgusting.
Ik heb met kaput gelacheh.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er aan zitten denken 'm te bestellen bij bol.com, denk dat ik dat toch maar doe, weet haast wel zeker dat ik het leuk ga vinden.
quote:
Mensen die de deur van de wc open laten.quote:
Die zijn in de moskee geboren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die de deur van de wc open laten.
Whehe, was het te aanstootgevend?quote:
GIRLL IN MY MOUTH BITCHESSSquote:
Neuh, wieso?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van jullie had vroeger op de basisschool een plastic beker melk mee?
Dat is echt ziek laatquote:
Wij hadden schoolmelkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ook niet, maar ik vroeg me altijd af of dat nog lekker was.quote:
Nee, want dat smaakte ranzig. Later kregen we schoolmelk. Wat ook ranzig smaakte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaa, ik had drinkyoghurt aardbei (geen idee waarom).quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, want dat smaakte ranzig. Later kregen we schoolmelk. Wat ook ranzig smaakte.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dus toch ranzig?
Ik zat naast een meisje wat volle melk kreeg en zodra ze haar mond open deed, zag je draden slijm vermengd met melk ... en een vieze adem
Wij hadden vrienden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar euh bleven jullie tussen de middag op school of zo? Ik ging altijd naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oeh ik doe subtiel iets aan met inkijk. TOEVALLIG zie je een deel van m'n borsten, dat had ik ook niet uit gepland of zo.quote:
Ja, dat melk drinken was altijd in de kleine pauze.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar euh bleven jullie tussen de middag op school of zo? Ik ging altijd naar huis.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden.Tussen de middag ging ik naar vrienden of naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op school had je wel 'overblijven' maar daar moest je voor betalen en je zat dan gewoon in de aula te lunchen en mocht niet naar buiten of wat dan ook. De perfecte oplossing voor gezinnen met twee werkende ouders of een moeder die liever wat met vriendinnen doet.
Gelukkig heb ik echt maar iets van 1x in mijn 8 jaar daar overgebleven
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Tien uur tot kwart over tien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat melk drinken was altijd in de kleine pauze.
Rond half 11?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden.Die slaat nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja zoiets...quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zoiets...![]()
OMG ik had in groep 8 een leraar die praatte met consumptie.
Ging hij wat uitleggen, tuft ie zo mn rekenboek onder![]()
Ziet hij het zelf, veegt de tuf weg (lees: smeert het uit over mn hele boek) en zegt sorry.
![]()
Oh, dat kregen wij niet, we moesten gewoon zelf iets meenemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat melk drinken was altijd in de kleine pauze.
Rond half 11?
Je moest er wel voor betalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat kregen wij niet, we moesten gewoon zelf iets meenemen.
Melk rond 10 uur en een koek van thuis of ontbijtkoek ofzo. Snoep mocht nooit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat kregen wij niet, we moesten gewoon zelf iets meenemen.
Dat was niet grappigquote:
Strengquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Melk rond 10 uur en een koek van thuis of ontbijtkoek ofzo. Snoep mocht nooit.
Jouw leeftijdsgrens lag op 29 en dat meisje op de foto is niet 29quote:
Bah, vadsige meisjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest aan deze foto's denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Luister jij daar naar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Oooooooooh, myyyyyyyyy love
My darling
I've hungered for your touch
A long lonely time
Ik weet eigenlijk de helft niet meer van die periode.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Melk rond 10 uur en een koek van thuis of ontbijtkoek ofzo. Snoep mocht nooit.
Eef sliep om 8 en Nick rond half 11, jij snapt niks van babys of wel ?quote:
Aanpakken die hapquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was niet zo heel lang geleden op m'n oude basisschool. Mijn moeder zit bij een voormalig lerares van mij op een beeldhouwcursus en wilde haar wat vragen. Ze is lerares van jaargroep 1 en het was echt prachtig om te zien hoe zij die leerlingen aanpakte.
We waren met haar in gesprek, komt er zo'n kind aan: "juffrouwww, ik heb m'n werk af." Zij: "Luuk, ik ben met iemand in gesprek, dit is heel onbeleefd.Ik geloof er niets van dat je alles af hebt, ga het nog maar eens nakijken."
Jij gaat met jouw moeder mee als zij iets aan een mede-deelnemer van haar beeldhouwcursus gaat vragen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk de helft niet meer van die periode.![]()
Ik was niet zo heel lang geleden op m'n oude basisschool. Mijn moeder zit bij een voormalig lerares van mij op een beeldhouwcursus en wilde haar wat vragen. Ze is lerares van jaargroep 1 en het was echt prachtig om te zien hoe zij die leerlingen aanpakte.
We waren met haar in gesprek, komt er zo'n kind aan: "juffrouwww, ik heb m'n werk af." Zij: "Luuk, ik ben met iemand in gesprek, dit is heel onbeleefd.Ik geloof er niets van dat je alles af hebt, ga het nog maar eens nakijken."
Joah, ik was benieuwd hoe de school er nu uitziet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij gaat met jouw moeder mee als zij iets aan een mede-deelnemer van haar beeldhouwcursus gaat vragen?
Ik weet nog heel veel van de basischool, kan me iedere leraar nog voor de geest halen. Ik herinner me soms nog dingen van wanneer ik 2 was volgens m'n ma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luister jij daar naar?
[..]
Ik weet eigenlijk de helft niet meer van die periode.![]()
Dingen van toen ik twee was weet ik ook nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog heel veel van de basischool, kan me iedere leraar nog voor de geest halen. Ik herinner me soms nog dingen van wanneer ik 2 was volgens m'n ma.
Jawel, ik weet juist heel veel van kinderen. Ik heb genoeg kleinere neefjes en vooral nichtjes en ook 3 hele leuke achternichtjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eef sliep om 8 en Nick rond half 11, jij snapt niks van babys of wel ?
Een baby moet rond 10 nog drinken en heeft daarvoor al geslapen
Vertel eens leuke anekdotes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog heel veel van de basischool, kan me iedere leraar nog voor de geest halen. Ik herinner me soms nog dingen van wanneer ik 2 was volgens m'n ma.
Nick is nu 'n half jaar, die drinken niet meer om 12 uur 's nachts, echt niet..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, ik weet juist heel veel van kinderen. Ik heb genoeg kleinere neefjes en vooral nichtjes en ook 3 hele leuke achternichtjes.
Tevens hebben mijn neef en zijn vouw net een baby gekregen en die krijgt haar voeding altijd rond een uur of zeven, vervolgens gaat ze slapen en krijgt ze rond middernacht (mits ze wekker wordt) weer voeding waarna ze weer doorslapen tot 's ochtends
Dus nee, die baby drinkt niet om half 10
Ligt er maar net aan, als baby's huilen is het eerder zo dat last hebben van krampjes dan dat ze honger hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het huilt moet er melk in en als het stinkt de luier vervangen.
Zij is ook een half jaar, die drinkt met het avondeten mee en dan gaat ze slapen om rond middernacht, als ze wakker wordt, opnieuw gevoed te worden. Echt welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nick is nu 'n half jaar, die drinken niet meer om 12 uur 's nachts, echt niet..
Ben jij niet die WO'er?quote:
Alles is fout aan haar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Just an inch dude, just an inch.
Ik weet nog dat ik opweg naar school met mams een egel de weg zag oversteken en dat die door een monster van een auto werd verpletterd. (Misschien was het een mini maar omdat je zo klein was oogt alles zo groot, ik was vorig jaar in m'n oude huis waarvan ik dacht dat het giga was in m'n herinnering. Nou, niet dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dingen van toen ik twee was weet ik ook nog.![]()
Ik durfde niet over een donkere steen te zwemmen (met zwembandjes) omdat ik ervan overtuigd was dat het een beest was.
Oh en ravioli uit blik.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik opweg naar school met mams een egel de weg zag oversteken en dat die door een monster van een auto werd verpletterd. (Misschien was het een mini maar omdat je zo klein was oogt alles zo groot, ik was vorig jaar in m'n oude huis waarvan ik dacht dat het giga was in m'n herinnering. Nou, niet dus.) En ik was er de hele dag door van slag, gingen we in de kring praten over waar de egel nu zou zijn.
Wie plaatst er nou weer haar bedrijfsfoto's op haar profielenpagina? Die hoor je toch bij je monsterboard profiel enzo te voegenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Just an inch dude, just an inch.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik opweg naar school met mams een egel de weg zag oversteken en dat die door een monster van een auto werd verpletterd. (Misschien was het een mini maar omdat je zo klein was oogt alles zo groot, ik was vorig jaar in m'n oude huis waarvan ik dacht dat het giga was in m'n herinnering. Nou, niet dus.) En ik was er de hele dag door van slag, gingen we in de kring praten over waar de egel nu zou zijn.
Helemaal correct.quote:
Zonde, ik had je wel gegeven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
Helemaal correct.
Het is niet raar hoor, kijk maar op het internet ;oquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij is ook een half jaar, die drinkt met het avondeten mee en dan gaat ze slapen om rond middernacht, als ze wakker wordt, opnieuw gevoed te worden. Echt wel
Maar wat ik zei was ook niet raarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is niet raar hoor, kijk maar op het internet ;o
Begrijpelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |