EN ZIE DIE VETRANDEN IN DIE KOFFIE-AUTOMAAT, MAKEN ZE HIER OOK KROKETTEN MEE?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Daar word ik niet vrolijk van"
Het scenario was overigens zo:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Typisch Nederland, altijd grote bek maar sociaal ho maar. Zelfs voor een vrouw hebben ze niets meer over.
Ah vandaar dan dat je niet snapt hoe kut m'n dag was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
SORRY, DAAR HAD IK MIJN INTERESSE IN JOUW AGENDA AL VERLOREN!
Toch niet zo kut als mijn dag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah vandaar dan dat je niet snapt hoe kut m'n dag was.
Ik las tot hier, een frikandel speciaal met curry? Zonder curry is het geen frikandel speciaal. Nu ga ik verder lezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het scenario was overigens zo:
Ik zat alleen aan een tafeltje en genietend van mijn frikandel speciaal met curry staarde ik een beetje voor me uit.
Was het een ..... allochtoon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat alleen aan een tafeltje en genietend van mijn frikandel speciaal met curry staarde ik een beetje voor me uit. Tot ik wakker schrok uit mijn dagdromen omdat er een man tegen me begon te praten, ik verstond hem niet zoals ik veel mensen niet versta die geen fatsoenlijk Nederlands spreken.. 'Sorry?' begon ik nog vriendelijk, 'ldksafjowiefj' zei hij daarop, hij keek niet echt blijik besloot 'm maar vriendelijk toe te knikken en verder te negeren
niet dat mijn onbegrip hem ervan weerhield met loze woorden te strooien en naar me te staren, maar goed. Ik zei 'meneer sorry ik versta u niet.' maar hij bleef tegen me praten. Ik besloot mijn frikandel snel op te eten en maar weer buiten te gaan wachten
in alle haast vergat ik het boek dat ik even naast me had neergelegd.
een eckte neger?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zat alleen aan een tafeltje en genietend van mijn frikandel speciaal met curry staarde ik een beetje voor me uit. Tot ik wakker schrok uit mijn dagdromen omdat er een man tegen me begon te praten, ik verstond hem niet zoals ik veel mensen niet versta die geen fatsoenlijk Nederlands spreken.. 'Sorry?' begon ik nog vriendelijk, 'ldksafjowiefj' zei hij daarop, hij keek niet echt blijik besloot 'm maar vriendelijk toe te knikken en verder te negeren
niet dat mijn onbegrip hem ervan weerhield met loze woorden te strooien en naar me te staren, maar goed. Ik zei 'meneer sorry ik versta u niet.' maar hij bleef tegen me praten. Ik besloot mijn frikandel snel op te eten en maar weer buiten te gaan wachten
Dan weet je het voor de volgende keer, alles in je tas houden. Want dit is niet zo handigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zoek een leven ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toch niet zo kut als mijn dag.
Plus nogmaals, dat uitgaan en feest vanavond maakt al een heleboel goed
Verkapte ik-heb-geen-leven post
Met ketchup is het ook een frikandel speciaal hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik las tot hier, een frikandel speciaal met curry? Zonder curry is het geen frikandel speciaal. Nu ga ik verder lezen.
Nee. Gewoon een gare 45jarige gast ofzo.quote:
Een Noorderling, dus: ja.quote:
Ja maar ik had 'm vanaf het begin al los meegenomenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan weet je het voor de volgende keer, alles in je tas houden. Want dit is niet zo handig.
En één vraag schiet mij te binnen, waarom eet jij na uitgaan en waarschijnlijk brak zijn, met alle gemak vette frituur?
Ja maar dat gaat hier in de omgeving niet, al helemaal niet als iedereen hier nog op de middelbare zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zoek een leven ofzo!
Ja, maar dan heeft het de toevoeging 'met ketchup' nodig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Met ketchup is het ook een frikandel speciaal hoor.
Oh ja.quote:
Failure.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Maar Bt, dat niet inleveren van iets, heeft dat nog gevolgen?
Ik geef met de toevoeging 'met curry' even aan dat ik voor curry heb gekozen als saus om mijn frikandel om te toveren van een frikandel met uitjes tot een ware frikandel speciaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het de toevoeging 'met ketchup' nodig.
Ooh weet niet. Ik heb het wel gemaild dus ze moeten het zelf maar lekker printen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Maar Bt, dat niet inleveren van iets, heeft dat nog gevolgen?
Toch altijd fijn dat er bepaalde dingen in het leven vaststaan.quote:
Als ik een frikandel speciaal bestel ga ik er van uit dat ze deze met mayo, curry en uitjes maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geef met de toevoeging 'met curry' even aan dat ik voor curry heb gekozen als saus om mijn frikandel om te toveren van een frikandel met uitjes tot een ware frikandel speciaal.
DAT KOST INKT ALS IK THUIS BEN zeggen docenten dan...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh weet niet. Ik heb het wel gemaild dus ze moeten het zelf maar lekker printen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik een frikandel speciaal bestel ga ik er van uit dat ze deze met mayo, curry en uitjes maken.
Dat mag niet!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihih ik maakte net vet een domme post en toen heb ik 'm snel verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |