Dingen van toen ik twee was weet ik ook nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog heel veel van de basischool, kan me iedere leraar nog voor de geest halen. Ik herinner me soms nog dingen van wanneer ik 2 was volgens m'n ma.
Jawel, ik weet juist heel veel van kinderen. Ik heb genoeg kleinere neefjes en vooral nichtjes en ook 3 hele leuke achternichtjes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eef sliep om 8 en Nick rond half 11, jij snapt niks van babys of wel ?
Een baby moet rond 10 nog drinken en heeft daarvoor al geslapen
Vertel eens leuke anekdotes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog heel veel van de basischool, kan me iedere leraar nog voor de geest halen. Ik herinner me soms nog dingen van wanneer ik 2 was volgens m'n ma.
Nick is nu 'n half jaar, die drinken niet meer om 12 uur 's nachts, echt niet..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, ik weet juist heel veel van kinderen. Ik heb genoeg kleinere neefjes en vooral nichtjes en ook 3 hele leuke achternichtjes.
Tevens hebben mijn neef en zijn vouw net een baby gekregen en die krijgt haar voeding altijd rond een uur of zeven, vervolgens gaat ze slapen en krijgt ze rond middernacht (mits ze wekker wordt) weer voeding waarna ze weer doorslapen tot 's ochtends
Dus nee, die baby drinkt niet om half 10
Ligt er maar net aan, als baby's huilen is het eerder zo dat last hebben van krampjes dan dat ze honger hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het huilt moet er melk in en als het stinkt de luier vervangen.
Zij is ook een half jaar, die drinkt met het avondeten mee en dan gaat ze slapen om rond middernacht, als ze wakker wordt, opnieuw gevoed te worden. Echt welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nick is nu 'n half jaar, die drinken niet meer om 12 uur 's nachts, echt niet..
Ben jij niet die WO'er?quote:
Alles is fout aan haar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Just an inch dude, just an inch.
Ik weet nog dat ik opweg naar school met mams een egel de weg zag oversteken en dat die door een monster van een auto werd verpletterd. (Misschien was het een mini maar omdat je zo klein was oogt alles zo groot, ik was vorig jaar in m'n oude huis waarvan ik dacht dat het giga was in m'n herinnering. Nou, niet dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dingen van toen ik twee was weet ik ook nog.![]()
Ik durfde niet over een donkere steen te zwemmen (met zwembandjes) omdat ik ervan overtuigd was dat het een beest was.
Oh en ravioli uit blik.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik opweg naar school met mams een egel de weg zag oversteken en dat die door een monster van een auto werd verpletterd. (Misschien was het een mini maar omdat je zo klein was oogt alles zo groot, ik was vorig jaar in m'n oude huis waarvan ik dacht dat het giga was in m'n herinnering. Nou, niet dus.) En ik was er de hele dag door van slag, gingen we in de kring praten over waar de egel nu zou zijn.
Wie plaatst er nou weer haar bedrijfsfoto's op haar profielenpagina? Die hoor je toch bij je monsterboard profiel enzo te voegenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Just an inch dude, just an inch.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik opweg naar school met mams een egel de weg zag oversteken en dat die door een monster van een auto werd verpletterd. (Misschien was het een mini maar omdat je zo klein was oogt alles zo groot, ik was vorig jaar in m'n oude huis waarvan ik dacht dat het giga was in m'n herinnering. Nou, niet dus.) En ik was er de hele dag door van slag, gingen we in de kring praten over waar de egel nu zou zijn.
Helemaal correct.quote:
Zonde, ik had je wel gegeven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
Helemaal correct.
Het is niet raar hoor, kijk maar op het internet ;oquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zij is ook een half jaar, die drinkt met het avondeten mee en dan gaat ze slapen om rond middernacht, als ze wakker wordt, opnieuw gevoed te worden. Echt wel
Maar wat ik zei was ook niet raarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is niet raar hoor, kijk maar op het internet ;o
Begrijpelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |