Ja, dat melk drinken was altijd in de kleine pauze.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar euh bleven jullie tussen de middag op school of zo? Ik ging altijd naar huis.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden.Tussen de middag ging ik naar vrienden of naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op school had je wel 'overblijven' maar daar moest je voor betalen en je zat dan gewoon in de aula te lunchen en mocht niet naar buiten of wat dan ook. De perfecte oplossing voor gezinnen met twee werkende ouders of een moeder die liever wat met vriendinnen doet.
Gelukkig heb ik echt maar iets van 1x in mijn 8 jaar daar overgebleven
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Tien uur tot kwart over tien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat melk drinken was altijd in de kleine pauze.
Rond half 11?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hadden vrienden.Die slaat nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja zoiets...quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zoiets...![]()
OMG ik had in groep 8 een leraar die praatte met consumptie.
Ging hij wat uitleggen, tuft ie zo mn rekenboek onder![]()
Ziet hij het zelf, veegt de tuf weg (lees: smeert het uit over mn hele boek) en zegt sorry.
![]()
Oh, dat kregen wij niet, we moesten gewoon zelf iets meenemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat melk drinken was altijd in de kleine pauze.
Rond half 11?
Je moest er wel voor betalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat kregen wij niet, we moesten gewoon zelf iets meenemen.
Melk rond 10 uur en een koek van thuis of ontbijtkoek ofzo. Snoep mocht nooit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat kregen wij niet, we moesten gewoon zelf iets meenemen.
Dat was niet grappigquote:
Strengquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Melk rond 10 uur en een koek van thuis of ontbijtkoek ofzo. Snoep mocht nooit.
Jouw leeftijdsgrens lag op 29 en dat meisje op de foto is niet 29quote:
Bah, vadsige meisjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest aan deze foto's denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Luister jij daar naar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Oooooooooh, myyyyyyyyy love
My darling
I've hungered for your touch
A long lonely time
Ik weet eigenlijk de helft niet meer van die periode.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Melk rond 10 uur en een koek van thuis of ontbijtkoek ofzo. Snoep mocht nooit.
Eef sliep om 8 en Nick rond half 11, jij snapt niks van babys of wel ?quote:
Aanpakken die hapquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was niet zo heel lang geleden op m'n oude basisschool. Mijn moeder zit bij een voormalig lerares van mij op een beeldhouwcursus en wilde haar wat vragen. Ze is lerares van jaargroep 1 en het was echt prachtig om te zien hoe zij die leerlingen aanpakte.
We waren met haar in gesprek, komt er zo'n kind aan: "juffrouwww, ik heb m'n werk af." Zij: "Luuk, ik ben met iemand in gesprek, dit is heel onbeleefd.Ik geloof er niets van dat je alles af hebt, ga het nog maar eens nakijken."
Jij gaat met jouw moeder mee als zij iets aan een mede-deelnemer van haar beeldhouwcursus gaat vragen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk de helft niet meer van die periode.![]()
Ik was niet zo heel lang geleden op m'n oude basisschool. Mijn moeder zit bij een voormalig lerares van mij op een beeldhouwcursus en wilde haar wat vragen. Ze is lerares van jaargroep 1 en het was echt prachtig om te zien hoe zij die leerlingen aanpakte.
We waren met haar in gesprek, komt er zo'n kind aan: "juffrouwww, ik heb m'n werk af." Zij: "Luuk, ik ben met iemand in gesprek, dit is heel onbeleefd.Ik geloof er niets van dat je alles af hebt, ga het nog maar eens nakijken."
Joah, ik was benieuwd hoe de school er nu uitziet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij gaat met jouw moeder mee als zij iets aan een mede-deelnemer van haar beeldhouwcursus gaat vragen?
Ik weet nog heel veel van de basischool, kan me iedere leraar nog voor de geest halen. Ik herinner me soms nog dingen van wanneer ik 2 was volgens m'n ma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Luister jij daar naar?
[..]
Ik weet eigenlijk de helft niet meer van die periode.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |