Ja, graag. Jij was er ook zo enthousiast over.quote:
Met een gebruikte condoom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze schoren elkaars lichaamsdelen?
Ik wil hem eigenlijk zelf nog een keer lezen. Had het in twee dagen uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, graag. Jij was er ook zo enthousiast over.
Ew, disgusting.quote:
Ik heb er aan zitten denken 'm te bestellen bij bol.com, denk dat ik dat toch maar doe, weet haast wel zeker dat ik het leuk ga vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk zelf nog een keer lezen. Had het in twee dagen uit.![]()
[..]
Ew, disgusting.
Ik heb met kaput gelacheh.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er aan zitten denken 'm te bestellen bij bol.com, denk dat ik dat toch maar doe, weet haast wel zeker dat ik het leuk ga vinden.
quote:
Mensen die de deur van de wc open laten.quote:
Die zijn in de moskee geboren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die de deur van de wc open laten.
Whehe, was het te aanstootgevend?quote:
GIRLL IN MY MOUTH BITCHESSSquote:
Neuh, wieso?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van jullie had vroeger op de basisschool een plastic beker melk mee?
Dat is echt ziek laatquote:
Wij hadden schoolmelkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ook niet, maar ik vroeg me altijd af of dat nog lekker was.quote:
Nee, want dat smaakte ranzig. Later kregen we schoolmelk. Wat ook ranzig smaakte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaa, ik had drinkyoghurt aardbei (geen idee waarom).quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, want dat smaakte ranzig. Later kregen we schoolmelk. Wat ook ranzig smaakte.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dus toch ranzig?
Ik zat naast een meisje wat volle melk kreeg en zodra ze haar mond open deed, zag je draden slijm vermengd met melk ... en een vieze adem
Wij hadden vrienden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar euh bleven jullie tussen de middag op school of zo? Ik ging altijd naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oeh ik doe subtiel iets aan met inkijk. TOEVALLIG zie je een deel van m'n borsten, dat had ik ook niet uit gepland of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |