Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog open overigens.
In dat geval ga ik maar iets anders doen denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.
Je favoriete gele staafjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.
Ik raak daar zo droevig van hè.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je favoriete gele staafjes.
Goed topic, hoor.
Ik heb geen invulling voor je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog open overigens.
Duits?quote:
Inderdaad. Volgens mij kun je die mensen een stukje papier geven waarmee ze zich drie jaar vermaken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik raak daar zo droevig van hè.
Gelukkig stelde ik de vraag dan ook niet aan jou.quote:
Maar ik antwoord wel. En dan ga je toch naar ONZ, baggeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig stelde ik de vraag dan ook niet aan jou.
Als ik je nou een hele boek geef?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij kun je die mensen een stukje papier geven waarmee ze zich drie jaar vermaken.
okquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga maar slapen, kankersaai hier
Zou ik leuk vinden, ik wil "vochtige streken" nog lezen.quote:
Gaat dat over Engeland?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden, ik wil "vochtige streken" nog lezen.
Joah en de opkomst van de industrialisatie.quote:
Wil je hem lenen van me?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden, ik wil "vochtige streken" nog lezen.
Nee, over een aarswond van Helen. Ze is 18 en trots op het klaarkomen dmv buttseckz zonder enige andere interactie.quote:
Ze schoren elkaars lichaamsdelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:54 schreef zarGon het volgende:
EEN FOTO VAN KASTA MET Z'N EX, DIE VAN DE KAARTJES.
[ afbeelding ]
HAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |