Zou dat het geweest zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog wel netjes leeggezogen? Anders gaat het zo stinken...
A love triangle that just became square. Do tell,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nog een vrouw aanwezig was die niet in het verhaal voorkomt!!!!
Bruin haar in een strakke gelstaart, platte neus dikke lippen en een arrogant bekkie. Bodywarmerjas met bontkraagje en wat overtollige vetrolletjes.quote:
Kenkersmerigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bruin haar in een strakke gelstaart, platte neus dikke lippen en een arrogant bekkie. Bodywarmerjas met bontkraagje en wat overtollige vetrolletjes.
Geil of niet dan?
Ik zou 'er geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bruin haar in een strakke gelstaart, platte neus dikke lippen en een arrogant bekkie. Bodywarmerjas met bontkraagje en wat overtollige vetrolletjes.
Geil of niet dan?
Klinkt als mijn droommeid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil of niet dan?
Jij ging toch naar een feestje...?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ze leek me best aardig!
En nu ga ik naar de party!
Have fun.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwehehe, zonder handen.quote:
Deze vraag staat nog open overigens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
zG, zijn er nog leuke topics of kan ik met een gerust hart wat anders gaan doen?
Die was zo verdomd legendarisch!quote:
Fans?quote:
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog open overigens.
In dat geval ga ik maar iets anders doen denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.
Je favoriete gele staafjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Excuus. Momenteel zie ik geen boeiende topics, al heb ik geen idee hoe het in ONZ is. Alhoewel, daar zal nu wel nachtbagger zijn.
Ik raak daar zo droevig van hè.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je favoriete gele staafjes.
Goed topic, hoor.
Ik heb geen invulling voor je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze vraag staat nog open overigens.
Duits?quote:
Inderdaad. Volgens mij kun je die mensen een stukje papier geven waarmee ze zich drie jaar vermaken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik raak daar zo droevig van hè.
Gelukkig stelde ik de vraag dan ook niet aan jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |