Ik moet heel vaak 14 keer iets uitprinten dus hou je bekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik moest laatst iets 6 keer uitprinten voor de uni, gvd zeg.
Boeiend.quote:
Oh, maar ik moet toegeven het wel gehad te hebben met deze conversatie over frikandellen speciaal.quote:
Je moet ook niet wachten of ze het vragen, je moet gewoon zeggen HOI IK WIL GRAAG EEN FRIKANDEL SPECIAAL MET CURRY/KETCHUP! (Doorstrepen wat niet van toepassing is)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef zarGon het volgende:
Zaakjes die niet vragen of je curry of ketchup wil. En ervan uitgaan dat curry wel okay is. Blugh.
Eensch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, maar ik moet toegeven het wel gehad te hebben met deze conversatie over frikandellen speciaal.
Dag inkt. Of print je het op de uni uit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak 14 keer iets uitprinten dus hou je bek!
Vandaag bestelde ik een tosti, er werd mij gevraagd wat voor saus ik erbij wilde, ik zei ketchupquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef zarGon het volgende:
Zaakjes die niet vragen of je curry of ketchup wil. En ervan uitgaan dat curry wel okay is. Blugh.
Ja daar ja, je betaalt 5 euro voor 116 printjes dus het is nog wel te overzien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dag inkt. Of print je het op de uni uit?
Klantvriendelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag bestelde ik een tosti, er werd mij gevraagd wat voor saus ik erbij wilde, ik zei ketchup! Een ander meiske haalde mijn tosti uit het ijzer, 'Wat voor saus wilde je erbij?' vroeg ze, 'Ketchup graag' zei ik.
Ik kreeg enkele seconden later een tosti met curry.
Mwa, gaat. Maar thuis is goedkoper.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ja, je betaalt 5 euro voor 116 printjes dus het is nog wel te overzien.
Heb je toen niets ervan gezegd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag bestelde ik een tosti, er werd mij gevraagd wat voor saus ik erbij wilde, ik zei ketchup! Een ander meiske haalde mijn tosti uit het ijzer, 'Wat voor saus wilde je erbij?' vroeg ze, 'Ketchup graag' zei ik.
Ik kreeg enkele seconden later een tosti met curry.
Ik tegen ander meisje: 'Ze gaf me curryquote:
Oh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik heb dus een soort van Lamon of zijn tweelingbroer gezien
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik heb dus een soort van Lamon of zijn tweelingbroer gezien
Ik vind een stukje levensvreugde in anekdotes waar drie (3!) vrouwen in voorkomen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik tegen ander meisje: 'Ze gaf me curryik wilde graag ketchup.'
Zij:
Zij tegen het andere meisje (2): 'JE GAF DUR CURRY JOHHHH'
Meisje 2: Ooh hihihiihihi.
Meisje 1: Hier is ketchup
Ik: Bedankt
Meisje 2 later tegen mij: Weet juhh wat ut wasss, op die ene fles stond so curry ketchup dus ik dacht so dat die ut was!
Ik: Hihihihihihi ja snap ik joh ihihi.
Ook daar doe ik curry bij. Ook boterhammen met kaas met curry.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef zarGon het volgende:
Tosti met ketchup! Heerlijk. [ afbeelding ]
Curry, en mayo kán maar curry. Gewoon curry.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef zarGon het volgende:
Tosti met ketchup! Heerlijk. [ afbeelding ].
Miauw, met spetters.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook daar doe ik curry bij. Ook boterhammen met kaas met curry.
Dudequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Miauw, met spetters.. Als je je tampon te enthousiast uit je flamoes trekt, zitten die spetters tegen de tegels.
. Als je boft zelfs een stukje glibberkikker/baarmoederwand.
.
Je helpt je zus met tampons uittrekken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Miauw, met spetters.. Als je je tampon te enthousiast uit je flamoes trekt, zitten die spetters tegen de tegels.
.
Ik heb ze een tijdje stiekem gespaard. Had ik er een ketting van gemaakt, alleen die viel niet in goede aarde toen ik deze tijdens een etentje overhandigde. Ondankbare wijven! Netjes in een doosje gedaan, mooi papiertje er rondom, maar nee hoor. Afkeurende blikken vielen mij ten deel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
En dan te bedenken dat er nog een vrouw aanwezig was die niet in het verhaal voorkomt!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind een stukje levensvreugde in anekdotes waar drie (3!) vrouwen in voorkomen.
Nog wel netjes leeggezogen? Anders gaat het zo stinken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje stiekem gespaard. Had ik er een ketting van gemaakt, alleen die viel niet in goede aarde toen ik deze tijdens een etentje overhandigde. Ondankbare wijven! Netjes in een doosje gedaan, mooi papiertje er rondom, maar nee hoor. Afkeurende blikken vielen mij ten deel.
Pics?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nog een vrouw aanwezig was die niet in het verhaal voorkomt!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |