quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
SO IK MEOT SCHIJTE MAAR ME DROL IS GEWOON BEVRORE. ASOF DER EEN CALIPPO IN ME HOL ZIT!!!! HAHAHA LOVE YOU!!
quote:
quote:
WO? Werk? Zuiden van NL?quote:
Dat 2e. Echter wel na volgende week 2 weken vakantie.quote:
Jij ....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
Herfstvakantie? Ik niet hoor.
Flamen? Wie? Ja, als je een sloot topics sluit, dan zien ze je al snel als boemanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
![]()
Waarom flamen ze je de hele dag al?
Je plaat blijft hangen.quote:
Ja hele tijd nutteloze topics van een paar bontkraagjosti's. En maar weer proberen en jij sluiten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Flamen? Wie? Ja, als je een sloot topics sluit, dan zien ze je al snel als boeman
Op vakantie of thuis Fok!ken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat 2e. Echter wel na volgende week 2 weken vakantie.
Je bent te oud voor herfstvakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
*geeft 4EBE een klap*
Wat wil je zeggen?
FOK!ken doe ik op het werk al.quote:
Oh... en auw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent te oud voor herfstvakantie![]()
* Geeft stomp terug.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK!ken doe ik op het werk al.Nope, ik ga naar New York en Miami (road trip)
En natuurlijk topbestemmingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee zelf rijden natuurlijk. Vorig jaar ook gedaan, maar dan vanuit Houston naar Vegas, San Francisco, LA en weer terug.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lekker buiten de kinderdrukte om.
quote:
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lekker buiten de kinderdrukte om.
USA niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantie
Nee, a.s. week + daaropvolgende week is in delen de herfstvakantie voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantie
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.quote:
Have fun.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik weekend houden. De groeten!
Bio nog succes met al je fantopics.
Jup.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.
Begint er geen leuke film rond deze tijd? Of is het weer graf?quote:
Je moest oppassen, toch?quote:
Charlie's Angels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef leetzors het volgende:
[..]
Begint er geen leuke film rond deze tijd? Of is het weer graf?
Nee, over 1 week (aankomende week) is Noord + Midden over 2 weken is dan zuid aan de beurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.
Yep maar leetzors had het volgens mij gewoon over de Nederlandse vakantiesquote:
quote:In The Netherlands, summer vacation is shorter than anywhere else in Europe. It usually starts in July (depending on the region) and lasts for 6 or 7 weeks.
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...quote:
Ik wilde het net zeggen, godverdomme geile Cameron Diazquote:
Kinderenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...
De grootste luizenbaan die er bestaat, oppassen
Ik had het inderdaad over de NL vakantie's, maar sowieso gaan er weinig mensen weg in de herfstvakantie. Maar nu snap ik hem wel, thanks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, over 1 week (aankomende week) is Noord + Midden over 2 weken is dan zuid aan de beurt![]()
Tijdens de vakantie van zuid en de week erna is hij dus weg
[..]
Yep maar leetzors had het volgens mij gewoon over de Nederlandse vakanties
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
OMG KANKER MINISTERIE VAN ONDERWIJS![]()
[..]
En toch verveel ik mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...
De grootste luizenbaan die er bestaat, oppassen
Zie hierboven, Cameron Diaz op rtl 5.quote:
Nee want een paar gasten hebben mijn weekend Haarlem verneukt >.>quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef leetzors het volgende:
Is iedereen weekend vieren buiten Fok! ofzo?
Niet eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt met een vrouw liggen rollebollen?![]()
*High Five!
Waarom hebben ze je weekend verneukt dan? Je dacht ik ga weekendje in Haarlem los en zuipen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want een paar gasten hebben mijn weekend Haarlem verneukt >.>
Dus vandaag zit ik thuis en morgen hebben we hier in bussum een feestje wat vast niet echt heel geweldig gaat worden, wel gezellig maar niet top.
We hadden met een klein groepje (met wie we de vorige keren ook in Haarlem waren) afgesproken om dit weekend naar H'lem te gaan omdat een vriend daar nu een leeg huis heeft omdat zijn moeder op vakantie is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef leetzors het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je weekend verneukt dan? Je dacht ik ga weekendje in Haarlem los en zuipen?
Al zo vaak gezienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zie hierboven, Cameron Diaz op rtl 5.
Echt zo standaard, eentje verneukt het voor de rest omdat hij denkt dat hij hoger aanzien heeft binnen vriendengroep. En 2 uur is inderdaad niet een uitgaanstijd te noemen. Nouja je kunt alleen naar die vriend van je gaan in Haarlem en samen beetje zuipen. Alles beter dan thuis denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hadden met een klein groepje (met wie we de vorige keren ook in Haarlem waren) afgesproken om dit weekend naar H'lem te gaan omdat een vriend daar nu een leeg huis heeft omdat zijn moeder op vakantie is.
Nu was er echter 1 gast te gierig om treinkaartjes te kopen en een andere gast wilde gewoon hier in de buurt blijven bij iemand anders die ook een leeg huis heeft (maar het pas veel later heeft gemeld) omdat hij gewoon naar zo'n kroeg hier in de buurt wil gaan want dat is sinds de zomervakantie opeens 'zijn space' geworden
het is gewoon 1 van de paar tenten in bussum en trekt vooral publiek waar ik verder echt niks mee heb. Plus het gaat om 2 uur dicht
Naja, ik vind het nogal kut dat het gewoon afgesproken was en er opeens 2 gasten afhaken
Wat een bijdrage zeg.quote:
Naja, met zijn tweeën is opzich wel lachen. Dat hebben we een paar weken terug ook gedaan toen hij bij zijn ma logeerde (doordeweeks woont hij gewoon hier) en ik in Haarlem bij mijn neef op verjaardagsbezoek was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:11 schreef leetzors het volgende:
[..]
Echt zo standaard, eentje verneukt het voor de rest omdat hij denkt dat hij hoger aanzien heeft binnen vriendengroep. En 2 uur is inderdaad niet een uitgaanstijd te noemen. Nouja je kunt alleen naar die vriend van je gaan in Haarlem en samen beetje zuipen. Alles beter dan thuis denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, met zijn tweeën is opzich wel lachen. Dat hebben we een paar weken terug ook gedaan toen hij bij zijn ma logeerde (doordeweeks woont hij gewoon hier) en ik in Haarlem bij mijn neef op verjaardagsbezoek was.
En omdat ik een geweldige neef en nicht heb, hebben zij een bed voor mij opgemaakt en kon ik daar 's nachts blijven pitten
Maar tsja ik heb er nu even niet zo zin in om daar maar met zijn tweeën te zitten, met zijn meerderen is het altijd gezellig. (Meestal is 4 echt het perfecte aantal) Dus ik blijf maar gewoon lekker thuis (mijn ouders zijn t/m woensdag weg dus dat is ook best chill) en morgen ga ik dus maar in bussum met wat vrienden bij iemand chillen. In principe kunnen we daar 's nachts ook blijven dus ik hoop dat er even een redelijk aantal mensen komen en dat we ook gewoon daar blijven en dus niet in bussum uitgaan
Yep klopt, met zijn vieren heb je eigenlijk nooit dat er iemand even wordt buitengesloten en ben je het er veel sneller over eens waar je heen wilquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef leetzors het volgende:
[..]met groepje is vaak wel iets leuker toch hoeft het de pret niet te drukken. 4 is inderdaad wel nice, vooral ook omdat je met een groep van 10 man altijd gekanker hebt en ze allemaal wat te janken hebben en allemaal wat anders willen doen.
En hoe erg is dat drankprobleem, verzieken voor de rest dat je ergens wordt uitgegooid of bezatten zodat hij niet meer uit kan en iemand bij hem moet blijven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep klopt, met zijn vieren heb je eigenlijk nooit dat er iemand even wordt buitengesloten en ben je het er veel sneller over eens waar je heen wil
Zaterdag gaan we met die grote groep ook nog wel gekanker krijgen omdat sommige gasten misschien uit willen en andere niet. Plus 1 van die gozers heeft een drankprobleem
Gejat, waarvan dan precies?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind Twitter gewoon een overhyped website en bovendien hebben de developers het idee KEIHARD GEJAT. Dus daarvoor heb ik ook echt totaal geen respect voor twitter
Het is alleen handig als je op sommige momenten alleen je mobiel bij de hand hebt, dan refresh je gewoon twitter om je TV programma's (in dit geval: DSB @ rtlz) te volgen. Er zijn namelijk altijd wel genoeg idioten die bij iedere boe of bah er over gaan berichten op twitter
Eerst was het zich zo erg bezatten op feestjes dat hij enorm agressief werd en random mensen ging bedreigen. 1x had hij geblowed en gedronken waarna we met een paar man bij iemand thuis aan het na chillen waren, toen hij opeens met een gigantisch keukenmes in zijn handen stondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef leetzors het volgende:
[..]
En hoe erg is dat drankprobleem, verzieken voor de rest dat je ergens wordt uitgegooid of bezatten zodat hij niet meer uit kan en iemand bij hem moet blijven?
Twee voorbeelden (alhoewel dat vast niet de oudste zijn):quote:
Enkele jaren geleden, ff graven, 2005/2006 ergens maakte ik kennis met Twitter op een beurs van Adobe. Toen waren Hyves en Facebook ook nog niet zo groot en als je het zo redeneert is bijna alles gejat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Twee voorbeelden (alhoewel dat vast niet de oudste zijn):
Hyves: Wie, Wat, Waar
Facebook: What are you doing?
Dat is niet niks. Die kerel is gewoon net 18 met inderdaad zwaar drankprobleem. Klinkt echt als een domme lullo die nu al zn leven verknalt en zn leven is nog niet eens begonnen. Maarja zulke mensen heb je er altijd bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst was het zich zo erg bezatten op feestjes dat hij enorm agressief werd en random mensen ging bedreigen. 1x had hij geblowed en gedronken waarna we met een paar man bij iemand thuis aan het na chillen waren, toen hij opeens met een gigantisch keukenmes in zijn handen stondVervolgens hebben we dat ding ook zo snel en voorzichtig mogelijk afgepakt en zijn we vlak daarna weggegaan.
Tevens hebben we 1x, toen ik in mijn nieuwe huis, een feest gaf op een gegeven moment zijn drank (hij had een fles port van 15 euro gekocht) weggezet omdat hij al hartstikke ver weg was. Vervolgens rent hij op een vriend van mij af en begint hem te bedreigen, toen hebben een paar gasten gelukkig kunnen voorkomen dat hij iets deed maar daarna zat hij nog steeds te bitchen en agressief te doen waarna ik gewoon het hele feest maar heb gecanceled voordat er echt iets zou gebeuren.
Nu beweert hij echter dat hij sinds de vakantie een stuk beter dan drank kan alhoewel ik (lees: niemand) daar geen zak van geloof. We hebben dit jaar pas 1 feest gehad waar hij ook was en daar had hij ook enorm veel sterk gedronken en toen was hij eigenlijk inderdaad best vrolijk en niet kwaad maar toen we om half 12 weggingen (De nieuwe trend: feest in je - lege - huis tot 12 uur en daarna uit) ben ik met 2 gasten naar Hilversum gegaan. En achteraf hoorde ik dat hij dus al meteen door iemand naar huis moest worden gebracht en onderweg in een paar tuinen heeft gekotst, op een stilstaande auto is geknald en thuis nog eens zijn tuin en badkamer heeft ondergekotst.
Dus nu zal hij wel te zat geweest zijn om boos te kunnen worden![]()
Tevens rookt hij sinds de zomervakantie ook sigaren en nee, geen standaard sigaren maar sigaren van dik 8 euro per stuk
//edit
In kroegen houdt hij zich altijd wel een beetje in. Saillant detail, hij is nu net 18 geworden en mag nu ook nog eens overal sterke drank gaan kopen![]()
Ja maar die functies bestonden toen al welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden, ff graven, 2005/2006 ergens maakte ik kennis met Twitter op een beurs van Adobe. Toen waren Hyves en Facebook ook nog niet zo groot en als je het zo redeneert is bijna alles gejat.
Wat is dan nog wel origineel op het internet? Want op het net zetten wat je aan het uitvoeren bent is ook niet iets wat Facebook of Hyves uitgevonden hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar die functies bestonden toen al wel
Twitter is dus niet een origineel product en ik weet ook gewoon bijna zeker dat ze het hebben afgekeken van iets als facebook.
Hier wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef Marurk het volgende:
Herfstvakantie WTF?
Nee, niet hier... voorlopig is en blijft het kut
Koninginneavond 2009, eigenlijk waren wij van plan om 's avonds naar Amsterdam te gaan om daar door te halen en dan 's ochtends vroeg weer terug te gaan met de trein. Sommige gasten bedachten zich echter omdat zij niet 2 dagen achter elkaar kapot wilden gaan op Koninginnedag was er immers een echt fantastisch festival hier in de omgeving. notquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:59 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dat is niet niks. Die kerel is gewoon net 18 met inderdaad zwaar drankprobleem. Klinkt echt als een domme lullo die nu al zn leven verknalt en zn leven is nog niet eens begonnen. Maarja zulke mensen heb je er altijd bij.
Alleen het ergste is om dat bij een ander te doen, bij een ander in huis kotsen oid is wel echt not done.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
Bekken dicht over die verderfelijke vakanties van jullie!
Moet hij/zij niet naar bed toe? Het is echt enorm laat voor zo'n klein kindquote:
What happened?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus, wat had ik een kutdag! En ik heb niet eens vakantie
!
Wat een kerel, en echt iemand die over mij heen kotst ga ik nooit vergeven, nooit. Maar Koninginnedag Amsterdam is toch wel hét feest van het jaar om eerlijk te zijn. Een avondje uit is altijd leuk maar Koninginnedag maakt het toch wel. Of in jou geval kraakt het. Maar in welk boerengat woon jij dat ze niet naar Amsterdam willen? Mensen komen overal vandaan voor Amsterdam en dan ga jij daar weg, wat een jostivrienden heb jij, zoals ik het hoor leef jij in een boerengat waar ze drank nog niet onder controle kunnen houden, no offense.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Koninginneavond 2009, eigenlijk waren wij van plan om 's avonds naar Amsterdam te gaan om daar door te halen en dan 's ochtends vroeg weer terug te gaan met de trein. Sommige gasten bedachten zich echter omdat zij niet 2 dagen achter elkaar kapot wilden gaan op Koninginnedag was er immers een echt fantastisch festival hier in de omgeving. not
Dus 's avonds zijn we gezellig bij een vriend gaan chillen alwaar we een aantal biertjes hebben gedronken. Vervolgens *flits* (ik had niet veel gegeten en trok dat bier totaal niet die avond dus: zwart gat) word ik wakker in mijn eigen bed, naast mij op de grond zie ik echter die ene kerel liggen. En op een gegeven moment voel ik iets aan mijn voeten dus ik sta op, blijkt hij over zowel zijn als mijn voeteneind heen te hebben gekotst (hij ontkent het nog steeds omdat hij 'nooit van drank moest kotsen')
![]()
![]()
Ook leuk was dat we op Koninginnedag zelf toch wel naar Amsterdam gingen maar ik ben later gekomen omdat ik 's ochtends enorm brak was en dus begin van de middag met mijn pa meereed. En toen ik 's middags tegen vieren de rest eindelijk was tegengekomen wilden ze terug omdat hier dan dat festival was. Dus ik had ze verteld wat er in Apeldoorn was gebeurd en dat die shit hier in de buurt dus waarschijnlijk niet doorging maarja zij bleven stug volhouden dus net toen wij uit de trein stapten schreeuwden zo'n muzikant 'dit is het laatste nummer' dus nadat wij even bij iemand gegeten hadden gingen we terug en inderdaad alles was afgelastVervolgens probeerde ik de rest nog mee terug naar Adam te krijgen maar bijna niemand had zin.
Dus in het kort () samengevat: Zowel Konginneavond en vooral Koninginnedag waren zwaar kut dit jaar
Nee gek, die tukken overdag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet hij/zij niet naar bed toe? Het is echt enorm laat voor zo'n klein kind
En viespeuk, je gaat toch niet blozen van kleine - kale - kereltjes?
Inderdaad, deel het.quote:
In 2008 met Koninginnedag, toen ik door het louvre liep met mijn ouders en oom en tante, zijn zij eerst naar het museumplein gegaan en daarna naar dat feest hier, spoorpop. Tegen de spoorbomen staan allemaal hekken en daarvoor staat dan weer een muziekpodia zodat iedereen een beetje feest viert naast het spoor (quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat een kerel, en echt iemand die over mij heen kotst ga ik nooit vergeven, nooit. Maar Koninginnedag Amsterdam is toch wel hét feest van het jaar om eerlijk te zijn. Een avondje uit is altijd leuk maar Koninginnedag maakt het toch wel. Of in jou geval kraakt het. Maar in welk boerengat woon jij dat ze niet naar Amsterdam willen? Mensen komen overal vandaan voor Amsterdam en dan ga jij daar weg, wat een jostivrienden heb jij, zoals ik het hoor leef jij in een boerengat waar ze drank nog niet onder controle kunnen houden, no offense.
Oke dit is mijn dag:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |