abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73764680
Jezus, wat had ik een kutdag ! En ik heb niet eens vakantie !
pi_73764706
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus, wat had ik een kutdag ! En ik heb niet eens vakantie !
What happened?
pi_73764709
Hoi Bt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_73764740
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Koninginneavond 2009, eigenlijk waren wij van plan om 's avonds naar Amsterdam te gaan om daar door te halen en dan 's ochtends vroeg weer terug te gaan met de trein. Sommige gasten bedachten zich echter omdat zij niet 2 dagen achter elkaar kapot wilden gaan op Koninginnedag was er immers een echt fantastisch festival hier in de omgeving. not
Dus 's avonds zijn we gezellig bij een vriend gaan chillen alwaar we een aantal biertjes hebben gedronken. Vervolgens *flits* (ik had niet veel gegeten en trok dat bier totaal niet die avond dus: zwart gat ) word ik wakker in mijn eigen bed, naast mij op de grond zie ik echter die ene kerel liggen. En op een gegeven moment voel ik iets aan mijn voeten dus ik sta op, blijkt hij over zowel zijn als mijn voeteneind heen te hebben gekotst (hij ontkent het nog steeds omdat hij 'nooit van drank moest kotsen')

Ook leuk was dat we op Koninginnedag zelf toch wel naar Amsterdam gingen maar ik ben later gekomen omdat ik 's ochtends enorm brak was en dus begin van de middag met mijn pa meereed. En toen ik 's middags tegen vieren de rest eindelijk was tegengekomen wilden ze terug omdat hier dan dat festival was. Dus ik had ze verteld wat er in Apeldoorn was gebeurd en dat die shit hier in de buurt dus waarschijnlijk niet doorging maarja zij bleven stug volhouden dus net toen wij uit de trein stapten schreeuwden zo'n muzikant 'dit is het laatste nummer' dus nadat wij even bij iemand gegeten hadden gingen we terug en inderdaad alles was afgelast Vervolgens probeerde ik de rest nog mee terug naar Adam te krijgen maar bijna niemand had zin.

Dus in het kort ( ) samengevat: Zowel Konginneavond en vooral Koninginnedag waren zwaar kut dit jaar
Wat een kerel, en echt iemand die over mij heen kotst ga ik nooit vergeven, nooit. Maar Koninginnedag Amsterdam is toch wel hét feest van het jaar om eerlijk te zijn. Een avondje uit is altijd leuk maar Koninginnedag maakt het toch wel. Of in jou geval kraakt het. Maar in welk boerengat woon jij dat ze niet naar Amsterdam willen? Mensen komen overal vandaan voor Amsterdam en dan ga jij daar weg, wat een jostivrienden heb jij, zoals ik het hoor leef jij in een boerengat waar ze drank nog niet onder controle kunnen houden, no offense.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_73764752
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Moet hij/zij niet naar bed toe? Het is echt enorm laat voor zo'n klein kind

En viespeuk, je gaat toch niet blozen van kleine - kale - kereltjes?
Nee gek, die tukken overdag.

Lieve foto Crack !
pi_73764898
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef Marurk het volgende:

[..]

What happened?
Inderdaad, deel het.
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:19:54 #97
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73764959
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:14 schreef leetzors het volgende:

[..]

Wat een kerel, en echt iemand die over mij heen kotst ga ik nooit vergeven, nooit. Maar Koninginnedag Amsterdam is toch wel hét feest van het jaar om eerlijk te zijn. Een avondje uit is altijd leuk maar Koninginnedag maakt het toch wel. Of in jou geval kraakt het. Maar in welk boerengat woon jij dat ze niet naar Amsterdam willen? Mensen komen overal vandaan voor Amsterdam en dan ga jij daar weg, wat een jostivrienden heb jij, zoals ik het hoor leef jij in een boerengat waar ze drank nog niet onder controle kunnen houden, no offense.
In 2008 met Koninginnedag, toen ik door het louvre liep met mijn ouders en oom en tante, zijn zij eerst naar het museumplein gegaan en daarna naar dat feest hier, spoorpop. Tegen de spoorbomen staan allemaal hekken en daarvoor staat dan weer een muziekpodia zodat iedereen een beetje feest viert naast het spoor ( ) maar het bleek toen, in 2008, erg leuk te zijn ( waarschijnlijk omdat ze gewoon allemaal lam waren )...

Daarom wilden ze afgelopen jaar weer daarheen gaan >.>

En ik woon in Blaricum alhoewel de meeste van mijn vrienden in Bussum/Naarden wonen. Verder nog wel een andere vriendengroep (Van mijn vorige school) die in Huizen/Hilversum woont alleen daar ga ik minder vaak mee naar feestjes enzo, alleen uitgaan.

Van sommige gasten heb ik toch echt het idee dat ze ook wel liever naar Amsterdam willen maar als ze lichtelijk aangeschoten zijn worden ze denk ik te lui daarvoor ofzo Dan blijven ze gewoon liever daar en gaan ze wat rondhangen bij wat meisjes die ze kennen.

Zelf vind ik het veel vetter om dan gewoon naar Amsterdam te gaan (zeker sinds ik er in de zomervakantie uit ben geweest met die vrienden uit huizen) maarja...
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_73764967
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef Marurk het volgende:

[..]

What happened?
Oke dit is mijn dag:

00:00-04:00 Bouncen in de club
09:30 Wekker wegklikken
12:20 Wakker worden en beseffen dat ik niet om 10 uur ingeleverd heb wat ik om die tijd in had moeten leveren, en dat ik te laat ben om nog met een vriend van me te reizen.
15:00 De trein voor m'n neus weg zien rijden, zonder mij
15:00 - 15:40 - Tosti's eten en een boek lezen in het Stationscafé
15:49 Trein naar Groningen Centraal en daarna die naar Leeuwarden
16:20 Trein stopt in Buitenpost omdat er iemand voor is gesprongen.
16:45 Frikadel in een vreetschuur op 't station
17:15 Vervangend vervoer arriveert.
17:45 In bus realiseren dat ik mijn boek (duur studieboek that is) in die vreetschuur heb laten liggen
18:01 Rennen naar mijn bus die ik nog net haal
18:01 - 19:45 Verder reizen naar mijn ouders.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:20:34 #99
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73764986
En er is er maar 1 die echt problemen heeft met drank, de rest woord gewoon jolig en vrolijk zoals het hoort
Haha Jap jonge trollgod
pi_73765019
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi Bt.
Hee Ludo vrolijk me eens op ik moet nog naar een feestje zo!
pi_73765043
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oke dit is mijn dag:

12:20 Wakker worden en beseffen dat ik niet om 10 uur ingeleverd heb wat ik om die tijd in had moeten leveren, en dat ik te laat ben om nog met een vriend van me te reizen.
Bedankt, *gaat nog even wat versturen voor school*.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:22:10 #102
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73765054
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oke dit is mijn dag:

00:00-04:00 Bouncen in de club
09:30 Wekker wegklikken
15:00 De trein voor m'n neus weg zien rijden, zonder mij
15:00 - 15:40 - Tosti's eten en een boek lezen in het Stationscafé
16:20 Trein stopt in Buitenpost omdat er iemand voor is gesprongen.
16:45 Frikadel in een vreetschuur op 't station
17:15 Vervangend vervoer arriveert.
17:45 In bus realiseren dat ik mijn boek (duur studieboek that is) in die vreetschuur heb laten liggen
18:01 Rennen naar mijn bus die ik nog net haal
18:01 - 19:45 Verder reizen naar mijn ouders.
Je gaat uit, je zit de hele dag lekker lui in de trein, hoeft verder niet naar college toe en je vreet een beetje.
Ik snap het probleem echt niet
Haha Jap jonge trollgod
pi_73765109
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hee Ludo vrolijk me eens op ik moet nog naar een feestje zo!
Kan slechter toch, nog feestje in het verschiet?
Ik typ straat.
pi_73765121
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Je gaat uit, je zit de hele dag lekker lui in de trein, hoeft verder niet naar college toe en je vreet een beetje.
Ik snap het probleem echt niet
Ik stond oneindig lang in de kou te wachten op een bus die maar niet kwam en ik ben m'n boek kwijt. Had ik al gezegd dat ik er 5 uur over heb gedaan om thuis te komen!?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:24:04 #105
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73765128
Ook nog eens een feest? Wat jammer je nou
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik stond oneindig lang in de kou te wachten op een bus die maar niet kwam en ik ben m'n boek kwijt. Had ik al gezegd dat ik er 5 uur over heb gedaan om thuis te komen!?
Toch ben je wel lekker op donderdag uit geweest en de kou daar fietst ik dagelijks in. Tevens heb ik vandaag zeker 6 uur in de auto gezeten dankzij files, files en nog eens files
Haha Jap jonge trollgod
pi_73765180
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Japsnars het volgende:
En er is er maar 1 die echt problemen heeft met drank, de rest woord gewoon jolig en vrolijk zoals het hoort
Hahaha so true.
pi_73765238
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]

Toch ben je wel lekker op donderdag uit geweest en de kou daar fietst ik dagelijks in. Tevens heb ik vandaag zeker 6 uur in de auto gezeten dankzij files, files en nog eens files
Ja maar jij kon lekker muziek knallen in je auto, 6 uur is lang, maar beter dan brak tosti's vreten in een smerig café om je tijd te verdoen.
pi_73765272
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Kan slechter toch, nog feestje in het verschiet?
Ik heb er helemaal geen zin in maar ik heb beloofd te komen dus ga ik maar even uit beleefdheid.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef leetzors het volgende:

[..]

Ja maar jij kon lekker muziek knallen in je auto, 6 uur is lang, maar beter dan brak tosti's vreten in een smerig café om je tijd te verdoen.
Ik bedoel maar.
pi_73765340
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]

Ik fiets ook dagelijks in de kou, dat is wel even iets anders dan bijna een uur stilstaan in diezelfde kou terwijl hordes mensen elkaar pletten om een plek te veroveren in een bus naar Leeuwarden !
pi_73765435
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik fiets ook dagelijks in de kou, dat is wel even iets anders dan bijna een uur stilstaan in diezelfde kou terwijl hordes mensen elkaar pletten om een plek te veroveren in een bus naar Leeuwarden !
Tussen de menigte, lekker warm, knus, en plat.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:32:19 #111
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73765483
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef leetzors het volgende:

[..]

Ja maar de muziek moest hartstikke zacht omdat mijn moeder anders ging zeuren.
Tevens was er een ongeluk gebeurt in Purmerend waardoor we geen tijd meer hadden om te lunchen en ik paso om 16:00 kon lunchen terwijl ik amper ontbeten had
Haha Jap jonge trollgod
pi_73765514
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:31 schreef leetzors het volgende:

[..]

Tussen de menigte, lekker warm, knus, en plat.
Nee. Het voordeel van een menigte is dat er veel mensen zijn die kunnen zeggen 'hee, je vergeet je boek!' maar deed iemand dat, NEE!
pi_73765529
Ik werd vanochtend niet thuis wakker. We hadden besloten de nachttrein naar Tilburg te nemen en zijn daarna bij een studiegenote blijven pitten die ik daar toevallig tegenkwam. Dus ik werd wakker met de gedachte: waar de fuck ben ik? Want mijn wekker had ik nog wel gezet om 8:00 en met mijn verdwaasde kop ging ik op zoek naar de badkamer. Stap een slaapkamer binnen, een fucking zwijnenstal, klap op mijn bek over allerlei rondzwervende kledingstukken, toen was het gehele huis wakker en konden ze mooi een koffie voor mij fiksen.
Ik typ straat.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:34:39 #114
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73765568
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Als ze je pletten, dan is het toch lekker warm?

En 25km per dag in de kou fietsten is ook niet alles
i Wist je trouwens dat er ook een trein rijdt tussen Groningen en Leeuwarden?
Haha Jap jonge trollgod
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:35:54 #115
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73765622
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik werd vanochtend niet thuis wakker. We hadden besloten de nachttrein naar Tilburg te nemen en zijn daarna bij een studiegenote blijven pitten die ik daar toevallig tegenkwam. Dus ik werd wakker met de gedachte: waar de fuck ben ik? Want mijn wekker had ik nog wel gezet om 8:00 en met mijn verdwaasde kop ging ik op zoek naar de badkamer. Stap een slaapkamer binnen, een fucking zwijnenstal, klap op mijn bek over allerlei rondzwervende kledingstukken, toen was het gehele huis wakker en konden ze mooi een koffie voor mij fiksen.
Haha, klinkt geweldig
Haha Jap jonge trollgod
pi_73765647
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:

[..]

quote:
Ik denk het wel.
Ik typ straat.
pi_73765681
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Als ze je pletten, dan is het toch lekker warm?

En 25km per dag in de kou fietsten is ook niet alles
JA LUL DAAR SPRONG TOCH IEMAND VOOR!
pi_73765711
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Je kreeg in ieder geval koffie.
pi_73765725
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee. Het voordeel van een menigte is dat er veel mensen zijn die kunnen zeggen 'hee, je vergeet je boek!' maar deed iemand dat, NEE!
Typisch Nederland, altijd grote bek maar sociaal ho maar. Zelfs voor een vrouw hebben ze niets meer over.
pi_73765733
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Je kreeg in ieder geval koffie.
Senseo, andere hadden ze niet.
Ik typ straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: