quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
SO IK MEOT SCHIJTE MAAR ME DROL IS GEWOON BEVRORE. ASOF DER EEN CALIPPO IN ME HOL ZIT!!!! HAHAHA LOVE YOU!!
quote:
quote:
WO? Werk? Zuiden van NL?quote:
Dat 2e. Echter wel na volgende week 2 weken vakantie.quote:
Jij ....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
Herfstvakantie? Ik niet hoor.
Flamen? Wie? Ja, als je een sloot topics sluit, dan zien ze je al snel als boemanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
![]()
Waarom flamen ze je de hele dag al?
Je plaat blijft hangen.quote:
Ja hele tijd nutteloze topics van een paar bontkraagjosti's. En maar weer proberen en jij sluiten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Flamen? Wie? Ja, als je een sloot topics sluit, dan zien ze je al snel als boeman
Op vakantie of thuis Fok!ken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat 2e. Echter wel na volgende week 2 weken vakantie.
Je bent te oud voor herfstvakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen.
*geeft 4EBE een klap*
Wat wil je zeggen?
FOK!ken doe ik op het werk al.quote:
Oh... en auw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent te oud voor herfstvakantie![]()
* Geeft stomp terug.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK!ken doe ik op het werk al.Nope, ik ga naar New York en Miami (road trip)
En natuurlijk topbestemmingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee zelf rijden natuurlijk. Vorig jaar ook gedaan, maar dan vanuit Houston naar Vegas, San Francisco, LA en weer terug.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lekker buiten de kinderdrukte om.
quote:
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
Lekker buiten de kinderdrukte om.
USA niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantie
Nee, a.s. week + daaropvolgende week is in delen de herfstvakantie voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, genoeg mensen hebben ook over 2 weken vakantie
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.quote:
Have fun.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik weekend houden. De groeten!
Bio nog succes met al je fantopics.
Jup.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.
Begint er geen leuke film rond deze tijd? Of is het weer graf?quote:
Je moest oppassen, toch?quote:
Charlie's Angels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef leetzors het volgende:
[..]
Begint er geen leuke film rond deze tijd? Of is het weer graf?
Nee, over 1 week (aankomende week) is Noord + Midden over 2 weken is dan zuid aan de beurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kortom over 2 weken is er niets aan het handje en moet iedereen weer in de banken zitten.
Yep maar leetzors had het volgens mij gewoon over de Nederlandse vakantiesquote:
quote:In The Netherlands, summer vacation is shorter than anywhere else in Europe. It usually starts in July (depending on the region) and lasts for 6 or 7 weeks.
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...quote:
Ik wilde het net zeggen, godverdomme geile Cameron Diazquote:
Kinderenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...
De grootste luizenbaan die er bestaat, oppassen
Ik had het inderdaad over de NL vakantie's, maar sowieso gaan er weinig mensen weg in de herfstvakantie. Maar nu snap ik hem wel, thanks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, over 1 week (aankomende week) is Noord + Midden over 2 weken is dan zuid aan de beurt![]()
Tijdens de vakantie van zuid en de week erna is hij dus weg
[..]
Yep maar leetzors had het volgens mij gewoon over de Nederlandse vakanties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |