quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
OMG KANKER MINISTERIE VAN ONDERWIJS![]()
[..]
En toch verveel ik mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geld verdienen met Fok!ken en tv kijken...
De grootste luizenbaan die er bestaat, oppassen
Zie hierboven, Cameron Diaz op rtl 5.quote:
Nee want een paar gasten hebben mijn weekend Haarlem verneukt >.>quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef leetzors het volgende:
Is iedereen weekend vieren buiten Fok! ofzo?
Niet eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt met een vrouw liggen rollebollen?![]()
*High Five!
Waarom hebben ze je weekend verneukt dan? Je dacht ik ga weekendje in Haarlem los en zuipen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want een paar gasten hebben mijn weekend Haarlem verneukt >.>
Dus vandaag zit ik thuis en morgen hebben we hier in bussum een feestje wat vast niet echt heel geweldig gaat worden, wel gezellig maar niet top.
We hadden met een klein groepje (met wie we de vorige keren ook in Haarlem waren) afgesproken om dit weekend naar H'lem te gaan omdat een vriend daar nu een leeg huis heeft omdat zijn moeder op vakantie is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef leetzors het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je weekend verneukt dan? Je dacht ik ga weekendje in Haarlem los en zuipen?
Al zo vaak gezienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zie hierboven, Cameron Diaz op rtl 5.
Echt zo standaard, eentje verneukt het voor de rest omdat hij denkt dat hij hoger aanzien heeft binnen vriendengroep. En 2 uur is inderdaad niet een uitgaanstijd te noemen. Nouja je kunt alleen naar die vriend van je gaan in Haarlem en samen beetje zuipen. Alles beter dan thuis denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hadden met een klein groepje (met wie we de vorige keren ook in Haarlem waren) afgesproken om dit weekend naar H'lem te gaan omdat een vriend daar nu een leeg huis heeft omdat zijn moeder op vakantie is.
Nu was er echter 1 gast te gierig om treinkaartjes te kopen en een andere gast wilde gewoon hier in de buurt blijven bij iemand anders die ook een leeg huis heeft (maar het pas veel later heeft gemeld) omdat hij gewoon naar zo'n kroeg hier in de buurt wil gaan want dat is sinds de zomervakantie opeens 'zijn space' geworden
het is gewoon 1 van de paar tenten in bussum en trekt vooral publiek waar ik verder echt niks mee heb. Plus het gaat om 2 uur dicht
Naja, ik vind het nogal kut dat het gewoon afgesproken was en er opeens 2 gasten afhaken
Wat een bijdrage zeg.quote:
Naja, met zijn tweeën is opzich wel lachen. Dat hebben we een paar weken terug ook gedaan toen hij bij zijn ma logeerde (doordeweeks woont hij gewoon hier) en ik in Haarlem bij mijn neef op verjaardagsbezoek was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:11 schreef leetzors het volgende:
[..]
Echt zo standaard, eentje verneukt het voor de rest omdat hij denkt dat hij hoger aanzien heeft binnen vriendengroep. En 2 uur is inderdaad niet een uitgaanstijd te noemen. Nouja je kunt alleen naar die vriend van je gaan in Haarlem en samen beetje zuipen. Alles beter dan thuis denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, met zijn tweeën is opzich wel lachen. Dat hebben we een paar weken terug ook gedaan toen hij bij zijn ma logeerde (doordeweeks woont hij gewoon hier) en ik in Haarlem bij mijn neef op verjaardagsbezoek was.
En omdat ik een geweldige neef en nicht heb, hebben zij een bed voor mij opgemaakt en kon ik daar 's nachts blijven pitten
Maar tsja ik heb er nu even niet zo zin in om daar maar met zijn tweeën te zitten, met zijn meerderen is het altijd gezellig. (Meestal is 4 echt het perfecte aantal) Dus ik blijf maar gewoon lekker thuis (mijn ouders zijn t/m woensdag weg dus dat is ook best chill) en morgen ga ik dus maar in bussum met wat vrienden bij iemand chillen. In principe kunnen we daar 's nachts ook blijven dus ik hoop dat er even een redelijk aantal mensen komen en dat we ook gewoon daar blijven en dus niet in bussum uitgaan
Yep klopt, met zijn vieren heb je eigenlijk nooit dat er iemand even wordt buitengesloten en ben je het er veel sneller over eens waar je heen wilquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef leetzors het volgende:
[..]met groepje is vaak wel iets leuker toch hoeft het de pret niet te drukken. 4 is inderdaad wel nice, vooral ook omdat je met een groep van 10 man altijd gekanker hebt en ze allemaal wat te janken hebben en allemaal wat anders willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |