1x was genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef Basilicumman het volgende:
Nog een keer deze lachwekkende uitzending!!
Aangepastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef Veerboot het volgende:
Ik mis een plaatje van Paula in de OP.
En ik vind dat ze vaste side-kick moet worden. Gewoon iedere avond Paula op de buis. Lijkt me machtig.
Helemaal niet matig. PPdV.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef Veerboot het volgende:
Ik mis een plaatje van Paula in de OP.
En ik vind dat ze vaste side-kick moet worden. Gewoon iedere avond Paula op de buis. Lijkt me machtig.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:45 schreef Gert het volgende:
Morgen weer een violiste, een advocaat en een ex-militair.
Belangrijk om in ogenschouw te houden is dat DSB, net als iedere bank, nog tal van andere producten verkocht heeft. Denk aan betaalproducten, denk aan spaarrekeningen, denk aan gewone hypotheken, denk aan deposito's, op het totale aantal producten kunnen de gewraakte koopsompolissen met hun hoge provisies nog wel eens een beperkt onderdeel zijn. Het is goed voorstelbaar dat de gemiddelde Radar kijker een totaal ander beeld heeft van DSB dan de werknemer van DSB zelf. Waarbij zeker niet zomaar te stellen is dat de Radar kijken wél een objectief beeld van DSB heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zit de herhaling te kijken, die vrouw van de ondernemingsraad weet er echt niks van
Echt plaatsvervangende schaamte.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
"Euroknallers bij de MacDonald's zijn een goede investering"
Ja altijd, ik word als P&W-fan geestelijk bevredigd als ik dit topic mag openen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
![]()
Je wilde dit topic trouwens wel érg graag openen he.
Dat valt wel mee, ze schijnt altijd een zwaargewicht binnen de organisatie geweest te zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zit de herhaling te kijken, die vrouw van de ondernemingsraad weet er geen zak van
Echt plaatsvervangende schaamte.
Die dacht zeker laat ik monopolie spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef Klopkoek het volgende:
Peter Paul de Vries vond ik echt walgelijk. Een beetje popi jopi doen met zijn monopolie geld. Zat bovendien allemaal leugens te verspreiden.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft net zoveel recht om z'n verhaal te doen dan die huilies van de DSB.
Ja, maar om nu Bos (voor de zoveelste keer) alleen uit te nodigen gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij zal er behalve over de DSB minstens zoveel zitten om de AOW-plannen door de strot van z'n partijgenoten en achterban te duwen met z'n mooie praatjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij zit er warmpjes bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Weer Wouter, nou ja, het moet maar in deze tijd, al zou je ook nog ergens anders over kunnen praten natuurlijk.
Om de broodjes te smeren misschien.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Lekker ding links achter Bos.
Langharig halfbloedje.
Oh heb je Roel ook weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die naïeve DSB'ers. Te aandoenlijk gewoon
Klopt: DSB Bank Fanclubquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef TheFrankey het volgende:
Een bankdirecteur die zo onthaald word. Kom op jongens....Dirk rules duidelijk
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Oh heb je Roel ook weer.Dirk FTW!
Scherpquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, die paarse stropdas had ie op 30 september ook al om.
Typisch PVDAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
Bos draait weer er om heen en geeft geen concreet antwoord op de vraag die hem nu al 3x gesteld wordt over die andere banken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef TheFrankey het volgende:
Een bankdirecteur die zo onthaald word. Kom op jongens....Dirk rules duidelijk
Yay...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
Mooie uitzending, moeten ze vaker doen ..maar 1 gast
Met zo'n usernaam zo'n antwoord geven. Tja...quote:
en bosjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Zalm en Wellink zullen allebei w.s. moeten vertrekken.
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Verwacht ik niet. Die heeft nog teveel krediet opgebouwd en niet van die hele grove fouten gemaakt.quote:
Die zit vast in de McDrive.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.
Alweer zo inhoudelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
[..]
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken, of doe je dat al![]()
Met zijn mediaperfomance is niets mis nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Lekker ding links achter Bos.
Langharig halfbloedje.
yepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
Waardevolle toevoeging inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef Politiek het volgende:
Mensen moeten doorwerken tot hun 80ste, weet je zeker dat je ze in een kist kunt flikkeren, om het salaris van Bos te kunnen betalen.
`We gaan het in ieder geval proberen´ vond ik niet zo sterk eigenlijk, maar voor de rest is het weer een gelikt optreden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat AOW-voorstel verdedigd hij wel met verve. Jammer dat z'n achterban er niet zo in geloofd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als je de redenering van Bos doortrekt, dat mensen ouder en gezonder worden en dat de arbeidsomstandigheden verbeterd zijn, dan is die zware beroepen regeling dus niet nodig.
Niet mee eens. Zonder PvdA zou er helemaal geen aandacht zijn geweest voor zware beroepen. En zo zijn er wel meer zaken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Bos zijn praatje over de AOW en verzorgingsstaat klinkt leuk, maar het is eigenlijk precies hetzelfde verhaal dat door CDA en VVD wordt afgedraaid.
De feiten zijn, maar Bos zei dat idd niet, dat vooral de hoger opgeleiden en mensen in kantoorbaantjes langer zijn gaan leven en betere arbeidsomstandigheden hebben gekregen. Een hoop ARBO regels zijn alweer afgeschaft trouwens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als je de redenering van Bos doortrekt, dat mensen ouder en gezonder worden en dat de arbeidsomstandigheden verbeterd zijn, dan is die zware beroepen regeling dus niet nodig.
Wel erg makkelijk en cynisch allemaal weer hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als Dirk althans dit keer wel komt opdagen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond toch nog Dirk Scheringa.
2 uitgeruste interviewers met 1 oververmoeide ex-bankdirecteur, dat levert vast interessante televisie op.
Ongetwijfeld. Zeeën van tijd nu en hij zal elke kans aangrijpen om z'n eigen straatje schoon te vegen en vooral anderen overal de schuld van te geven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Dirk althans dit keer wel komt opdagen.
Adje is in ieder geval voor de derde keer afgebeld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Dirk althans dit keer wel komt opdagen.
Ik hoop dat ze korte metten maken met het beeld van de zielige man.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond toch nog Dirk Scheringa.
2 uitgeruste interviewers met 1 oververmoeide ex-bankdirecteur, dat levert vast interessante televisie op.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Adje is in ieder geval voor de derde keer afgebeld.
"Ze hebbe ons gewoon kapotgemaakt!"quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:20 schreef Krambo het volgende:
Zal Dirk ook zijn fanclub meenemen?
(Paula)
Wanneer Paula meekomt, zullen ze wel een extra tribune installeren vanavond in de studio.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:20 schreef Krambo het volgende:
Zal Dirk ook zijn fanclub meenemen?
(Paula)
Een kok die lekkere hapjes maakt in de studio, net als bij Bussiness Class.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wanneer Paula meekomt, zullen ze wel een extra tribune installeren vanavond in de studio.
Ik meende al wat steigerbouw geluiden te horen uit de studio.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wanneer Paula meekomt, zullen ze wel een extra tribune installeren vanavond in de studio.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Paula heette ze tochquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga kijken. Ik hoop ook op die dikke van de OR
NOVA is nu geweldig interessant inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:03 schreef Toad het volgende:
NOVA heeft wat dat betreft betere televisie vanavond. Dat hebben ze trouwens al vanaf het begin van de DSB-affaire.
En die is van het zitten al moequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Paula is een koe...die zegt niet alleen boe
Ja een poging tot kun je het noemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:45 schreef Toad het volgende:
Nu een soort 24-aflevering van DSB bij NOVA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Ik hoop dat ze vooral gaan praten over Lakeman en de 800 miljoen haircut van DNB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Hopelijk leggen P&W Dirk even flink het vuur aan de schenen en trappen ze niet in zijn slachtofferrol en het naar anderen vingertje wijzen dat ie de afgelopen dagen heeft gedaan.
Even flink doorvragen over zijn eigen vermogen dat overblijft en waarom hij zo plots snel 7 ton op een andere bankrekening wilde storten bijvoorbeeld.
En wat vragen stellen over het ontslag van Frank de Grave.
Om maar wat zaken te noemen.
Onverantwoord na zo'n weekquote:
Ze lijken toch wel te vallen voor zijn vriendelijke imago, ze werken een beetje mee aan zijn slachtofferrol. Er zal nog wel een kritische opmerking komen van Pauw, maar ik gok dat ze niet erg hard door zullen gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Hopelijk leggen P&W Dirk even flink het vuur aan de schenen en trappen ze niet in zijn slachtofferrol en het naar anderen vingertje wijzen dat ie de afgelopen dagen heeft gedaan.
Even flink doorvragen over zijn eigen vermogen dat overblijft en waarom hij zo plots snel 7 ton op een andere bankrekening wilde storten bijvoorbeeld.
En wat vragen stellen over het ontslag van Frank de Grave.
Om maar wat zaken te noemen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef henkde_j het volgende:
heeft hij trouwens maar 1 pak? Lijkt fucking Donald Duck wel.
Ja, uitstekend verhaal van Bos.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:08 schreef Palmboom313 het volgende:
Bos was gewoon heel duidelijk DSB. Dat ome dirk daar nu nog zo'n calimero over gaat doen gaat nergens over.
Die man heeft nog 50 miljoen euro ofzo, ellendig is ook maar relatief.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef jollieboer1 het volgende:
En toch, hij heeft waarschijnlijk alles fout gedaan wat er fout kon gaan, maar het blijft een mens.
Deze man gaat nog een hele ellendige tijd cq rest van zijn leven tegemoed. En dát gun je niemand. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
Ik gun hem van harte om in een doos onder een brug te komen slapen. Net zoals hij het de mensen die zijn woekerpolissen niet konden betalen het gunde en daar jarenlang niets voor heeft gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef jollieboer1 het volgende:
Deze man gaat nog een hele ellendige tijd cq rest van zijn leven tegemoed. En dát gun je niemand.
Jij trapt er ook in, en ik heb die neiging ook als je hem zo ziet. Maar je moet hier doorheen kijken, het is gewoon een spijkerharde zakenman met een vriendelijk, zacht imago naar de buitenwereld toe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:10 schreef jollieboer1 het volgende:
En toch, hij heeft waarschijnlijk alles fout gedaan wat er fout kon gaan, maar het blijft een mens.
Deze man gaat nog een hele ellendige tijd cq rest van zijn leven tegemoed. En dát gun je niemand. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
Inderdaad en ik snap ook nog steeds niet dat Dirkie nog steeds zijn verhaal doet wat het raakt kant noch wal.quote:
Hij is keihard genaaid door de lekken van DNB, de haircut van 800 miljoen euro en door Lakeman.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jij trapt er ook in, en ik heb die neiging ook als je hem zo ziet. Maar je moet hier doorheen kijken, het is gewoon een spijkerharde zakenman met een vriendelijk, zacht imago naar de buitenwereld toe.
Ik vrees dat ze de komende tijd veel meer euroknallers zal moeten eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Politiek het volgende:
[..]
Triest dat Paula is afgehaakt. Die deed alles voor een euroknaller
volgens de laatste berichten zit zijn vermogen in zijn museum en die moet verkocht worden wegens dat dsb beheer de eigenaar is van de stukken en dsb beheer eveneens failliet is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die man heeft nog 50 miljoen euro ofzo, ellendig is ook maar relatief.
Je bent de ''quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij is keihard genaaid door de lekken van DNB, de haircut van 800 miljoen euro en door Lakeman.
Die bank was kerngezond.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik houd er niet van om met modder te gooien." Dat noteren we even, Dirk...
Nee ik doorzie zijn strategie wel, ik zeg alleen dat het ook 'maar' een mens is, van vlees en bloed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jij trapt er ook in, en ik heb die neiging ook als je hem zo ziet. Maar je moet hier doorheen kijken, het is gewoon een spijkerharde zakenman met een vriendelijk, zacht imago naar de buitenwereld toe.
quote:
Ik meen het echt, wacht maar op de onderzoeksjournalistiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je bent de '''' vergeten in je post (of meen je het echt?)
Paula staat hier nu achter mij te paaldansen voor een hamburgertje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Politiek het volgende:
[..]
Triest dat Paula is afgehaakt. Die deed alles voor een euroknaller
Nou dat mag dan wel een heipaal zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Paula staat hier nu achter mij te paaldansen voor een hamburgertje.
Die man heeft echt nog wel andere beleggingen/vastgoed die niet gelieerd zijn aan DSB en waar hij niet hoofdelijke verantwoordelijk mee is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens de laatste berichten zit zijn vermogen in zijn museum en die moet verkocht worden wegens dat dsb beheer de eigenaar is van de stukken en dsb beheer eveneens failliet is.
Hij hoeft van mij ook niet onder een brug te belanden (zal ook niet gebeuren), maar om nou medelijden met hem te gaan hebben gaat me wat ver.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:16 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Nee ik doorzie zijn strategie wel, ik zeg alleen dat het ook 'maar' een mens is, van vlees en bloed.
Als ik dan die nare kop van Jeroen Pauw zie denk ik blllll man doe gewoon een keer normaal.
Mwah, het lijkt me enorm kut voor hem dat zijn bedrijf, met zn blote handen zelf opgebouwd, in twee weken in elkaar dondert. In dat opzicht heb ik wel medelijden met hem. Het is in beginsel geen slecht mens...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet onder een brug te belanden (zal ook niet gebeuren), maar om nou medelijden met hem te gaan hebben gaat me wat ver.
Lijkt me een mooi tegenwicht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Paula staat hier nu achter mij te paaldansen voor een hamburgertje.
Ik vind het in zoverre toch ook een taak van de overheid dat ze veel eerder ingrijpen. Want ook zij laten het blijkbaar zo ver komen. Het is nu wekenwerk, zo van.... oei foute boel, laat maar want er valt niks meer te redden. Dirk heeft het zelf verkloot, maar ik denk toch zeker dat er meer toezicht had moeten plaatsvinden om een ieder te beschermen. (te proberen althans)quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet onder een brug te belanden (zal ook niet gebeuren), maar om nou medelijden met hem te gaan hebben gaat me wat ver.
Op dat moment was die haircut en die bankrun al gebeurd...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Apache4U het volgende:
Als die bank kerngezond was geweest was er heus wel iemand voor 100 miljoen ingestapt. Koopje toch?
Verhaaltje van de curator vanmiddag niet gehoord? Lang verstrekt krediet met kort krediet gefinancierd enzo?
Volgens mij zei ie vanmorgen nog wat anders.... wat een paljasquote:
Yeah, surequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Hallo, hij is dus wél alles kwijt he.
Kan die toch lekker de bijstand in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Net zoals ie die 7 ton heeft teruggestort ja....quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
3 huizen. Ik wil nog wel met hem ruilen, hoor.
Waarom moet de politieke kliek vallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Ik vind het niet terecht. Hoop dat de rest van de kliek (politiek) ook valt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Hij hangt van de tegenstrijdige verhalen aan elkaar... zo iemand weet niet meer wat de waarheid isquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Hier zit een verloren man. Ook enorm zenuwachtig.
Hij komt mede hierdoor niet heel sterk over, maar aan de ene kant weer wel.
Denk dat hij hier vanavond eerlijk is.
Het is geen reguliere harde zakkenvullende zakenman als bv een Rijkman Groenink.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is gewoon een zielige prutser die nu zijn eer nog een beetje probeert te herstellen na zijn enorme trieste optreden van de afgelopen dagenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Wel het meest liquide geld (behalve 7 ton op zijn eigen rekening die nog niet is teruggestort schijnbaar) maar dat huisje in Spanje (zal niet al te klein zijn) en dat andere extra huis kan hij ook nog verkopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef TheFrankey het volgende:
maar hij is dat geld wel kwijt
Ik vind het gewoon onterecht. Hij word afgebrand terwijl elke bank zo is.
Ik geloof echt dat hij alles kwijt is
Ik gun het hem ook, na zn eis om staatssteunquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef TheFrankey het volgende:
maar hij is dat geld wel kwijt
Ik vind het gewoon onterecht. Hij word afgebrand terwijl elke bank zo is.
Ik geloof echt dat hij alles kwijt is
Nou Dirk geloof ik totaal niet meer na vandaag... voor zover ik dat al deedquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Bruce117 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven
he je zou niet meer in herhaling vallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik meen het echt, wacht maar op de onderzoeksjournalistiek.
Bos heeft een politiek spel gespeeld met Wellink.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat valt die man toch hard van zijn voetstuk zeg.... het is dat we een aardkorst hebben, anders was ie in Australie uitgekomen
Eens en dat is en blijft zielig, dat mensen zo zenuwachtig zijn. Ik zie dat niet graag. Maar neemt niet weg dat hij het aan zichzelf te danken heeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Nee, in het centrum van de aarde. Of ken je de zwaartekrachtswet niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat valt die man toch hard van zijn voetstuk zeg.... het is dat we een aardkorst hebben, anders was ie in Australie uitgekomen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Bruce117 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven
Waarom zou het kabinet hier in vredesnaam over vallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik hoop echter niet dat het kabinet valt, zeker niet hierdoor zeg.
Ik wilde hem nu ook weer niet in het midden laten brandenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee, in het centrum van de aarde. Of ken je de zwaartekrachtswet niet?
Inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef TheVulture het volgende:
"4 weken geleden heb je alles nog voor elkaar"![]()
Je bedoelt dat je toen nog dacht honderdduizenden klanten een poot uit te kunnen draaien ja
Dat stelt Alexis_quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou het kabinet hier in vredesnaam over vallen?
Als je wel kunt zwemmen en onder water wordt gedrukt, verzuip je ook. DNB is gewoon een frigide waterpoloster.quote:
Waarom zou het kabinet vallen door wanbeheer van Dirk bij een bankje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik hoop echter niet dat het kabinet valt, zeker niet hierdoor zeg.
welja lynch de man maar, oog om oog tand om tand, altijd goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
als voormalig lid van het "ik rem niet voor Dirk Scheringa" Hyve kijk ik hier met genoegen naar
Casanova zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Als je wel kunt zwemmen en onder water wordt gedrukt, verzuip je ook. DNB is gewoon een frigide waterpoloster.
Hmm, tegen zijn vrindjes bij ING, AMRO en Fortis praatte hij heel anders.quote:
die draagt altijd paul&shark volgens mij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die Hendrickx had ook wel even een pak mogen aanschaffen voor zijn tv-optredens. :/
Hoe vaak is het al niet genoemd DSB is door hun eigen beleid kapot gegaan en niet door andere oorzaken zoals ING, ABN en Fortis ed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, tegen zijn vrindjes bij ING, AMRO en Fortis praatte hij heel anders.
3 miljard naar Aegon, 10 en 22 miljard naar ING, 16 miljard voor ABN/Fortis....quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, tegen zijn vrindjes bij ING, AMRO en Fortis praatte hij heel anders.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je wel kunt zwemmen en onder water wordt gedrukt, verzuip je ook. DNB is gewoon een frigide waterpoloster.
stomme paupers met 1 hersencel vind ik dat, ze moeten wijzer zijn en niet overal intrappen. Niks tekenen wat je niet wilt tekenen. Eerst info inwinnen en niet iedereen op z'n mooie blauwe ogen geloven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef matthijst het volgende:
Al die jankerdjes die van niks wisten en dingen hebben getekend die ze niet wilden.
Pfffffffffffffffffff......
Het zou mij niet verbazen als er een directe lijn van de moord op Kennedy naar het faillissement van DSB looptquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar, ze hadden 1,5 miljard vóór de problemen in cash. Dus er was zelfs vorige week nog voldoende liquiditeit. Maar toch zette Bos door.
De enige logische conclusie: de DSB is vanwege politieke redenen, die nog onthuld moeten worden, omver getrokken.
Onthoud dit goed, want je gaat er meer over lezen.
Dat moet de politiek ook zeggen, anders ontstaat er paniek en gaat iedereen geld opnemen, waar geen enkele bank op is berekend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hoe vaak is het al niet genoemd DSB is door hun eigen beleid kapot gegaan en niet door andere oorzaken zoals ING, ABN en Fortis ed.
In vergelijking met grote van DSB zou DSB 735 miljard vragenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
3 miljard naar Aegon, 10 en 22 miljard naar ING, 16 miljard voor ABN/Fortis....
Dat gaat echt nergens over inderdaad, niemand in de coalitie wil hiervoor het kabinet laten struikelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zou het kabinet vallen door wanbeheer van Dirk bij een bankje?
Wat is het verschil? ABN/Fortis hadden geld in linke investeringen zitten. Net zo dom.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoe vaak is het al niet genoemd DSB is door hun eigen beleid kapot gegaan en niet door andere oorzaken zoals ING, ABN en Fortis ed.
Maar het is ook niet expres gegaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef TheVulture het volgende:
"Het is niet per ongeluk gegaan"
Hij spreekt eindelijk de waarheid
Hij zei 'linkse investeringen'quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat is het verschil? ABN/Fortis hadden geld in linke investeringen zitten. Net zo dom.
Lakeman moet bovendien opgeknoopt worden, evenals George Wouter Bos.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Je moet niet vergeten dat er vóór die Volkskrant/DNB lekken er opeens 800 miljoen financiering van de DNB uit de bank getrokken werd. Daarna werd het faillisement door Bos aangekondigd vóórdat de rechter daarover uitspraak deed.
En die Lakeman oproep heeft ook voor 600 miljoen uitvloei van geld gezorgd.
Maar, ze hadden 1,5 miljard vóór de problemen in cash. Dus er was zelfs vorige week nog voldoende liquiditeit. Maar toch zette Bos door.
De enige logische conclusie: de DSB is vanwege politieke redenen, die nog onthuld moeten worden, omver getrokken.
Onthoud dit goed, want je gaat er meer over lezen.
Nou DSB is toch wel de overtreffende trap hoor... dat bleek vanavond nog eens bij Radarquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef maril het volgende:
Daar heeft Dirk dus wel gelijk in alle banken doen dit.
Ja, dat is waar. Maar de grote jongens konden dus ook niet zwemmen. Of hou je vol van wel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Die is ook knettergek... met zijn nieuwste idee dat die lui maar helemaal geen hypotheek meer moeten betalenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Lakeman moet bovendien opgeknoopt worden
En vergeet natuurlijk niet de glazen tafel te vervangen door een massief eiken exemplaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lakeman - Bos - Scheringa.
Dat was een mooie tafel geweest. Maak er een 2-urige uitzending van en zet rolwieltjes onder de stoelen voor het geval dat.
Als de Titanic dreigt te zinken dan doe je meer moeite om te redden wat er te redden valt dan als het een plezierjacht betreft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar de grote jongens konden dus ook niet zwemmen. Of hou je vol van wel?
Voor het geval dat Lakeman weer flipt inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vergeet natuurlijk niet de glazen tafel te vervangen door een massief eiken exemplaar.
Door problemen van buitenaf konden ze niet zwemmen dat is een groot verschilquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar de grote jongens konden dus ook niet zwemmen. Of hou je vol van wel?
Ja, maar daar zijn geen grote groepen gedupeerden. Dat is niet op zo'n grote schaal gebeurd als bij DSB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef maril het volgende:
Nee man, Dirk is een boef, crimineel, een schooier. Andere banken zijn liefdadigheidsinstellingenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef maril het volgende:
Alleen bij de grote jongens zitten we allemaal op de rug, dus als die verzuipen gaat iedereen mee (om maar even in die metafoor te blijven).quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Ik neem aan dat het Iran wordt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
.
Het is een gotspe, bananenrepubliek vertoning.
Ik ga emigreren over een paar jaar, gelukkig maar.
Bij dezen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Dit is echt de slechtste uitzending ooit.
Ze missen het belangrijkste punt helemaal. Het lekken van de pers door DNB, het besluit van Wellink om de financiering voor DSB van 1,8 mld naar 1,0 terug te brengen (de dag voor de uitspraak)...
Het is een gotspe, bananenrepubliek vertoning.
Kunnen we dit niet iets versnellen voor jequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Ik neem aan dat het Iran wordt?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Tsja, het s niet moeilijk om je gelijkje te halen tegen iemand die failliet is. Ze hebben wel gelijk, maar dit is gemakkelijk scoren, toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Pauw en Witteman zijn geweldig op dreef.... ze fileren hem zo fijn dat ie het zelf niet in de gaten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |