Volgens mij zei ie vanmorgen nog wat anders.... wat een paljasquote:
Yeah, surequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Hallo, hij is dus wél alles kwijt he.
Kan die toch lekker de bijstand in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Net zoals ie die 7 ton heeft teruggestort ja....quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
3 huizen. Ik wil nog wel met hem ruilen, hoor.
Waarom moet de politieke kliek vallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Ik vind het niet terecht. Hoop dat de rest van de kliek (politiek) ook valt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef jollieboer1 het volgende:
Hij hangt van de tegenstrijdige verhalen aan elkaar... zo iemand weet niet meer wat de waarheid isquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Hier zit een verloren man. Ook enorm zenuwachtig.
Hij komt mede hierdoor niet heel sterk over, maar aan de ene kant weer wel.
Denk dat hij hier vanavond eerlijk is.
Het is geen reguliere harde zakkenvullende zakenman als bv een Rijkman Groenink.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jij trapt er ook in, en ik heb die neiging ook als je hem zo ziet. Maar je moet hier doorheen kijken, het is gewoon een spijkerharde zakenman met een vriendelijk, zacht imago naar de buitenwereld toe.
Het is gewoon een zielige prutser die nu zijn eer nog een beetje probeert te herstellen na zijn enorme trieste optreden van de afgelopen dagenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Hier zit een verloren man. Ook enorm zenuwachtig.
Hij komt mede hierdoor niet heel sterk over, maar aan de ene kant weer wel.
Denk dat hij hier vanavond eerlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |