Hij is keihard genaaid door de lekken van DNB, de haircut van 800 miljoen euro en door Lakeman.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jij trapt er ook in, en ik heb die neiging ook als je hem zo ziet. Maar je moet hier doorheen kijken, het is gewoon een spijkerharde zakenman met een vriendelijk, zacht imago naar de buitenwereld toe.
Ik vrees dat ze de komende tijd veel meer euroknallers zal moeten eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Politiek het volgende:
[..]
Triest dat Paula is afgehaakt. Die deed alles voor een euroknaller
volgens de laatste berichten zit zijn vermogen in zijn museum en die moet verkocht worden wegens dat dsb beheer de eigenaar is van de stukken en dsb beheer eveneens failliet is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die man heeft nog 50 miljoen euro ofzo, ellendig is ook maar relatief.
Je bent de ''quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij is keihard genaaid door de lekken van DNB, de haircut van 800 miljoen euro en door Lakeman.
Die bank was kerngezond.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik houd er niet van om met modder te gooien." Dat noteren we even, Dirk...
Nee ik doorzie zijn strategie wel, ik zeg alleen dat het ook 'maar' een mens is, van vlees en bloed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jij trapt er ook in, en ik heb die neiging ook als je hem zo ziet. Maar je moet hier doorheen kijken, het is gewoon een spijkerharde zakenman met een vriendelijk, zacht imago naar de buitenwereld toe.
quote:
Ik meen het echt, wacht maar op de onderzoeksjournalistiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je bent de '''' vergeten in je post (of meen je het echt?)
Paula staat hier nu achter mij te paaldansen voor een hamburgertje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef Politiek het volgende:
[..]
Triest dat Paula is afgehaakt. Die deed alles voor een euroknaller
Nou dat mag dan wel een heipaal zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Paula staat hier nu achter mij te paaldansen voor een hamburgertje.
Die man heeft echt nog wel andere beleggingen/vastgoed die niet gelieerd zijn aan DSB en waar hij niet hoofdelijke verantwoordelijk mee is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens de laatste berichten zit zijn vermogen in zijn museum en die moet verkocht worden wegens dat dsb beheer de eigenaar is van de stukken en dsb beheer eveneens failliet is.
Hij hoeft van mij ook niet onder een brug te belanden (zal ook niet gebeuren), maar om nou medelijden met hem te gaan hebben gaat me wat ver.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:16 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Nee ik doorzie zijn strategie wel, ik zeg alleen dat het ook 'maar' een mens is, van vlees en bloed.
Als ik dan die nare kop van Jeroen Pauw zie denk ik blllll man doe gewoon een keer normaal.
Mwah, het lijkt me enorm kut voor hem dat zijn bedrijf, met zn blote handen zelf opgebouwd, in twee weken in elkaar dondert. In dat opzicht heb ik wel medelijden met hem. Het is in beginsel geen slecht mens...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet onder een brug te belanden (zal ook niet gebeuren), maar om nou medelijden met hem te gaan hebben gaat me wat ver.
Lijkt me een mooi tegenwicht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Paula staat hier nu achter mij te paaldansen voor een hamburgertje.
Ik vind het in zoverre toch ook een taak van de overheid dat ze veel eerder ingrijpen. Want ook zij laten het blijkbaar zo ver komen. Het is nu wekenwerk, zo van.... oei foute boel, laat maar want er valt niks meer te redden. Dirk heeft het zelf verkloot, maar ik denk toch zeker dat er meer toezicht had moeten plaatsvinden om een ieder te beschermen. (te proberen althans)quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet onder een brug te belanden (zal ook niet gebeuren), maar om nou medelijden met hem te gaan hebben gaat me wat ver.
Op dat moment was die haircut en die bankrun al gebeurd...quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:20 schreef Apache4U het volgende:
Als die bank kerngezond was geweest was er heus wel iemand voor 100 miljoen ingestapt. Koopje toch?
Verhaaltje van de curator vanmiddag niet gehoord? Lang verstrekt krediet met kort krediet gefinancierd enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |