Als de Titanic dreigt te zinken dan doe je meer moeite om te redden wat er te redden valt dan als het een plezierjacht betreft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar de grote jongens konden dus ook niet zwemmen. Of hou je vol van wel?
Voor het geval dat Lakeman weer flipt inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vergeet natuurlijk niet de glazen tafel te vervangen door een massief eiken exemplaar.
Door problemen van buitenaf konden ze niet zwemmen dat is een groot verschilquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar de grote jongens konden dus ook niet zwemmen. Of hou je vol van wel?
Ja, maar daar zijn geen grote groepen gedupeerden. Dat is niet op zo'n grote schaal gebeurd als bij DSB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef maril het volgende:
Daar heeft Dirk dus wel gelijk in alle banken doen dit.
Nee man, Dirk is een boef, crimineel, een schooier. Andere banken zijn liefdadigheidsinstellingenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef maril het volgende:
Daar heeft Dirk dus wel gelijk in alle banken doen dit.
Alleen bij de grote jongens zitten we allemaal op de rug, dus als die verzuipen gaat iedereen mee (om maar even in die metafoor te blijven).quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Ik neem aan dat het Iran wordt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
.
Het is een gotspe, bananenrepubliek vertoning.
Ik ga emigreren over een paar jaar, gelukkig maar.
Bij dezen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Dit is echt de slechtste uitzending ooit.
Ze missen het belangrijkste punt helemaal. Het lekken van de pers door DNB, het besluit van Wellink om de financiering voor DSB van 1,8 mld naar 1,0 terug te brengen (de dag voor de uitspraak)...
Het is een gotspe, bananenrepubliek vertoning.
Kunnen we dit niet iets versnellen voor jequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Ik neem aan dat het Iran wordt?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |