en bosjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Zalm en Wellink zullen allebei w.s. moeten vertrekken.
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Verwacht ik niet. Die heeft nog teveel krediet opgebouwd en niet van die hele grove fouten gemaakt.quote:
Die zit vast in de McDrive.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.
Alweer zo inhoudelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
[..]
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken, of doe je dat al![]()
Met zijn mediaperfomance is niets mis nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Lekker ding links achter Bos.
Langharig halfbloedje.
yepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
Waardevolle toevoeging inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef Politiek het volgende:
Mensen moeten doorwerken tot hun 80ste, weet je zeker dat je ze in een kist kunt flikkeren, om het salaris van Bos te kunnen betalen.
`We gaan het in ieder geval proberen´ vond ik niet zo sterk eigenlijk, maar voor de rest is het weer een gelikt optreden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat AOW-voorstel verdedigd hij wel met verve. Jammer dat z'n achterban er niet zo in geloofd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als je de redenering van Bos doortrekt, dat mensen ouder en gezonder worden en dat de arbeidsomstandigheden verbeterd zijn, dan is die zware beroepen regeling dus niet nodig.
Niet mee eens. Zonder PvdA zou er helemaal geen aandacht zijn geweest voor zware beroepen. En zo zijn er wel meer zaken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Bos zijn praatje over de AOW en verzorgingsstaat klinkt leuk, maar het is eigenlijk precies hetzelfde verhaal dat door CDA en VVD wordt afgedraaid.
De feiten zijn, maar Bos zei dat idd niet, dat vooral de hoger opgeleiden en mensen in kantoorbaantjes langer zijn gaan leven en betere arbeidsomstandigheden hebben gekregen. Een hoop ARBO regels zijn alweer afgeschaft trouwens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als je de redenering van Bos doortrekt, dat mensen ouder en gezonder worden en dat de arbeidsomstandigheden verbeterd zijn, dan is die zware beroepen regeling dus niet nodig.
Wel erg makkelijk en cynisch allemaal weer hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als Dirk althans dit keer wel komt opdagen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond toch nog Dirk Scheringa.
2 uitgeruste interviewers met 1 oververmoeide ex-bankdirecteur, dat levert vast interessante televisie op.
Ongetwijfeld. Zeeën van tijd nu en hij zal elke kans aangrijpen om z'n eigen straatje schoon te vegen en vooral anderen overal de schuld van te geven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Dirk althans dit keer wel komt opdagen.
Adje is in ieder geval voor de derde keer afgebeld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Dirk althans dit keer wel komt opdagen.
Ik hoop dat ze korte metten maken met het beeld van de zielige man.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond toch nog Dirk Scheringa.
2 uitgeruste interviewers met 1 oververmoeide ex-bankdirecteur, dat levert vast interessante televisie op.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Adje is in ieder geval voor de derde keer afgebeld.
"Ze hebbe ons gewoon kapotgemaakt!"quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:20 schreef Krambo het volgende:
Zal Dirk ook zijn fanclub meenemen?
(Paula)
Wanneer Paula meekomt, zullen ze wel een extra tribune installeren vanavond in de studio.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:20 schreef Krambo het volgende:
Zal Dirk ook zijn fanclub meenemen?
(Paula)
Een kok die lekkere hapjes maakt in de studio, net als bij Bussiness Class.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wanneer Paula meekomt, zullen ze wel een extra tribune installeren vanavond in de studio.
Ik meende al wat steigerbouw geluiden te horen uit de studio.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wanneer Paula meekomt, zullen ze wel een extra tribune installeren vanavond in de studio.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Paula heette ze tochquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga kijken. Ik hoop ook op die dikke van de OR
NOVA is nu geweldig interessant inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:03 schreef Toad het volgende:
NOVA heeft wat dat betreft betere televisie vanavond. Dat hebben ze trouwens al vanaf het begin van de DSB-affaire.
En die is van het zitten al moequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Paula is een koe...die zegt niet alleen boe
Ja een poging tot kun je het noemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:45 schreef Toad het volgende:
Nu een soort 24-aflevering van DSB bij NOVA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Ik hoop dat ze vooral gaan praten over Lakeman en de 800 miljoen haircut van DNB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:02 schreef golfer het volgende:
Hopelijk leggen P&W Dirk even flink het vuur aan de schenen en trappen ze niet in zijn slachtofferrol en het naar anderen vingertje wijzen dat ie de afgelopen dagen heeft gedaan.
Even flink doorvragen over zijn eigen vermogen dat overblijft en waarom hij zo plots snel 7 ton op een andere bankrekening wilde storten bijvoorbeeld.
En wat vragen stellen over het ontslag van Frank de Grave.
Om maar wat zaken te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |