Oh heb je Roel ook weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die naïeve DSB'ers. Te aandoenlijk gewoon
Klopt: DSB Bank Fanclubquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef TheFrankey het volgende:
Een bankdirecteur die zo onthaald word. Kom op jongens....Dirk rules duidelijk
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Oh heb je Roel ook weer.Dirk FTW!
Scherpquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, die paarse stropdas had ie op 30 september ook al om.
Typisch PVDAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
Bos draait weer er om heen en geeft geen concreet antwoord op de vraag die hem nu al 3x gesteld wordt over die andere banken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef TheFrankey het volgende:
Een bankdirecteur die zo onthaald word. Kom op jongens....Dirk rules duidelijk
Yay...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
Mooie uitzending, moeten ze vaker doen ..maar 1 gast
Met zo'n usernaam zo'n antwoord geven. Tja...quote:
en bosjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Zalm en Wellink zullen allebei w.s. moeten vertrekken.
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Verwacht ik niet. Die heeft nog teveel krediet opgebouwd en niet van die hele grove fouten gemaakt.quote:
Die zit vast in de McDrive.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.
Alweer zo inhoudelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
[..]
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken, of doe je dat al![]()
Met zijn mediaperfomance is niets mis nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Lekker ding links achter Bos.
Langharig halfbloedje.
yepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
Waardevolle toevoeging inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef Politiek het volgende:
Mensen moeten doorwerken tot hun 80ste, weet je zeker dat je ze in een kist kunt flikkeren, om het salaris van Bos te kunnen betalen.
`We gaan het in ieder geval proberen´ vond ik niet zo sterk eigenlijk, maar voor de rest is het weer een gelikt optreden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat AOW-voorstel verdedigd hij wel met verve. Jammer dat z'n achterban er niet zo in geloofd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als je de redenering van Bos doortrekt, dat mensen ouder en gezonder worden en dat de arbeidsomstandigheden verbeterd zijn, dan is die zware beroepen regeling dus niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |