quote:DSB Bank is een financiële dienstverlener die hypothecaire en consumptieve leen-, spaar- en verzekeringsproducten levert aan particulieren. De bank heeft een fors marktaandeel van circa 17% op het gebied van consumptief krediet en wil uitgroeien tot de beste consumentenbank van Nederland. DSB Bank is op bescheiden schaal actief in België, Duitsland en Slovenië.
De activiteiten van DSB Bank hebben zowel betrekking op financiering voor eigen rekening en risico als bemiddeling voor externe partijen. Naast het merk DSB Bank worden verschillende sterke labels gevoerd zoals Frisia Financieringen, Lenen.nl, Postkrediet en Becam. DSB Bank heeft 14 filialen, geografisch goed verspreid over Nederland. Deze filialen kennen ruime openingstijden: van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur 's morgens tot 22.00 uur 's avonds en op zaterdag van 9.00 uur 's morgens tot 20.00 uur 's avonds en op zondag van 10.00 uur 's morgens tot 20.00 uur 's avonds. Uitstekend gekwalificeerde medewerkers staan de klant te woord. Naast haar labels heeft DSB Bank tevens een eigen incassobureau: Inspectrum.
DSB Bank heeft een bankvergunning van de Nederlandsche Bank (DNB) en is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten. DSB Bank is als deelnemer aangesloten bij Stichting Bureau Krediet Registratie (BKR). DSB Bank is lid van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) en conformeert zich daarmee aan NVB beleid. DSB Bank onderschrijft de gedragscode verwerking persoonsgegevens financiële instellingen van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) en DSB Bank is deelnemer aan de Consumentenlijn Telemarketing.
Ze is bezet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef Veerboot het volgende:
Alleen vanwege Paula wil ik al lid worden!
Leen van Frisia.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef TGVkopper het volgende:
[ afbeelding ]
En die geweldige reclames met Rick Engelkes zou ik ook voor geen goud willen missen
Leuke actie: voor iedere fan een leuk koopsompolisje!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
DSB Bank is officieel failliet.
Maar Dirk gaat met opgeheven hoofd door.
"Ik ga denk ik een boek schrijven, een film maken en in het lezingencircuit"
Dirk is nu alles kwijt, hij heeft alleen zijn huis nog.
![]()
Dirk we steunen jou. Word lid van de DSB Fanclub door hier een leuke post achter te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |