1x was genoegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef Basilicumman het volgende:
Nog een keer deze lachwekkende uitzending!!
Aangepastquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef Veerboot het volgende:
Ik mis een plaatje van Paula in de OP.
En ik vind dat ze vaste side-kick moet worden. Gewoon iedere avond Paula op de buis. Lijkt me machtig.
Helemaal niet matig. PPdV.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef Veerboot het volgende:
Ik mis een plaatje van Paula in de OP.
En ik vind dat ze vaste side-kick moet worden. Gewoon iedere avond Paula op de buis. Lijkt me machtig.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:45 schreef Gert het volgende:
Morgen weer een violiste, een advocaat en een ex-militair.
Belangrijk om in ogenschouw te houden is dat DSB, net als iedere bank, nog tal van andere producten verkocht heeft. Denk aan betaalproducten, denk aan spaarrekeningen, denk aan gewone hypotheken, denk aan deposito's, op het totale aantal producten kunnen de gewraakte koopsompolissen met hun hoge provisies nog wel eens een beperkt onderdeel zijn. Het is goed voorstelbaar dat de gemiddelde Radar kijker een totaal ander beeld heeft van DSB dan de werknemer van DSB zelf. Waarbij zeker niet zomaar te stellen is dat de Radar kijken wél een objectief beeld van DSB heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zit de herhaling te kijken, die vrouw van de ondernemingsraad weet er echt niks van
Echt plaatsvervangende schaamte.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
"Euroknallers bij de MacDonald's zijn een goede investering"
Ja altijd, ik word als P&W-fan geestelijk bevredigd als ik dit topic mag openen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
![]()
Je wilde dit topic trouwens wel érg graag openen he.
Dat valt wel mee, ze schijnt altijd een zwaargewicht binnen de organisatie geweest te zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zit de herhaling te kijken, die vrouw van de ondernemingsraad weet er geen zak van
Echt plaatsvervangende schaamte.
Die dacht zeker laat ik monopolie spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef Klopkoek het volgende:
Peter Paul de Vries vond ik echt walgelijk. Een beetje popi jopi doen met zijn monopolie geld. Zat bovendien allemaal leugens te verspreiden.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft net zoveel recht om z'n verhaal te doen dan die huilies van de DSB.
Ja, maar om nu Bos (voor de zoveelste keer) alleen uit te nodigen gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij zal er behalve over de DSB minstens zoveel zitten om de AOW-plannen door de strot van z'n partijgenoten en achterban te duwen met z'n mooie praatjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij zit er warmpjes bij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Weer Wouter, nou ja, het moet maar in deze tijd, al zou je ook nog ergens anders over kunnen praten natuurlijk.
Om de broodjes te smeren misschien.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Lekker ding links achter Bos.
Langharig halfbloedje.
Oh heb je Roel ook weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die naïeve DSB'ers. Te aandoenlijk gewoon
Klopt: DSB Bank Fanclubquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef TheFrankey het volgende:
Een bankdirecteur die zo onthaald word. Kom op jongens....Dirk rules duidelijk
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Oh heb je Roel ook weer.Dirk FTW!
Scherpquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, die paarse stropdas had ie op 30 september ook al om.
Typisch PVDAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
Bos draait weer er om heen en geeft geen concreet antwoord op de vraag die hem nu al 3x gesteld wordt over die andere banken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef TheFrankey het volgende:
Een bankdirecteur die zo onthaald word. Kom op jongens....Dirk rules duidelijk
Yay...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
Mooie uitzending, moeten ze vaker doen ..maar 1 gast
Met zo'n usernaam zo'n antwoord geven. Tja...quote:
en bosjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Zalm en Wellink zullen allebei w.s. moeten vertrekken.
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Verwacht ik niet. Die heeft nog teveel krediet opgebouwd en niet van die hele grove fouten gemaakt.quote:
Die zit vast in de McDrive.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Politiek het volgende:
Jammer dat die euro knaller Paula van de Mcdonalds er niet bijzit.
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je 3 posts die je als user tot nu toe hebt geplaatst blinken werkelijk uit door hun inhoudelijkheid. Echt een aanwinst voor dit forum.
Alweer zo inhoudelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Politiek het volgende:
[..]
Als je iets tegen me hebt ga je toch lekker met Paula de koe neuken, of doe je dat al![]()
Met zijn mediaperfomance is niets mis nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
QFTquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef alexis_ het volgende:
Lekker ding links achter Bos.
Langharig halfbloedje.
yepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Bos het prima doet tot nu toe eigenlijk.
Waardevolle toevoeging inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef Politiek het volgende:
Mensen moeten doorwerken tot hun 80ste, weet je zeker dat je ze in een kist kunt flikkeren, om het salaris van Bos te kunnen betalen.
`We gaan het in ieder geval proberen´ vond ik niet zo sterk eigenlijk, maar voor de rest is het weer een gelikt optreden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat AOW-voorstel verdedigd hij wel met verve. Jammer dat z'n achterban er niet zo in geloofd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Krambo het volgende:
Als je de redenering van Bos doortrekt, dat mensen ouder en gezonder worden en dat de arbeidsomstandigheden verbeterd zijn, dan is die zware beroepen regeling dus niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |