quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Hier zit een verloren man. Ook enorm zenuwachtig.
Hij komt mede hierdoor niet heel sterk over, maar aan de ene kant weer wel.
Denk dat hij hier vanavond eerlijk is.
Ik vind het niet terecht. Hoop dat de rest van de kliek (politiek) ook valt.
Wel het meest liquide geld (behalve 7 ton op zijn eigen rekening die nog niet is teruggestort schijnbaar) maar dat huisje in Spanje (zal niet al te klein zijn) en dat andere extra huis kan hij ook nog verkopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef TheFrankey het volgende:
maar hij is dat geld wel kwijt
Ik vind het gewoon onterecht. Hij word afgebrand terwijl elke bank zo is.
Ik geloof echt dat hij alles kwijt is
Ik gun het hem ook, na zn eis om staatssteunquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef TheFrankey het volgende:
maar hij is dat geld wel kwijt
Ik vind het gewoon onterecht. Hij word afgebrand terwijl elke bank zo is.
Ik geloof echt dat hij alles kwijt is
Nou Dirk geloof ik totaal niet meer na vandaag... voor zover ik dat al deedquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Bruce117 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven
he je zou niet meer in herhaling vallenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik meen het echt, wacht maar op de onderzoeksjournalistiek.
Bos heeft een politiek spel gespeeld met Wellink.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat valt die man toch hard van zijn voetstuk zeg.... het is dat we een aardkorst hebben, anders was ie in Australie uitgekomen
Eens en dat is en blijft zielig, dat mensen zo zenuwachtig zijn. Ik zie dat niet graag. Maar neemt niet weg dat hij het aan zichzelf te danken heeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:25 schreef alexis_ het volgende:
Hier zit een verloren man. Ook enorm zenuwachtig.
Hij komt mede hierdoor niet heel sterk over, maar aan de ene kant weer wel.
Denk dat hij hier vanavond eerlijk is.
Ik vind het niet terecht. Hoop dat de rest van de kliek (politiek) ook valt.
Nee, in het centrum van de aarde. Of ken je de zwaartekrachtswet niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat valt die man toch hard van zijn voetstuk zeg.... het is dat we een aardkorst hebben, anders was ie in Australie uitgekomen
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Bruce117 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven
Waarom zou het kabinet hier in vredesnaam over vallen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik hoop echter niet dat het kabinet valt, zeker niet hierdoor zeg.
Ik wilde hem nu ook weer niet in het midden laten brandenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee, in het centrum van de aarde. Of ken je de zwaartekrachtswet niet?
Inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef TheVulture het volgende:
"4 weken geleden heb je alles nog voor elkaar"![]()
Je bedoelt dat je toen nog dacht honderdduizenden klanten een poot uit te kunnen draaien ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |