Dat stelt Alexis_quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou het kabinet hier in vredesnaam over vallen?
Als je wel kunt zwemmen en onder water wordt gedrukt, verzuip je ook. DNB is gewoon een frigide waterpoloster.quote:
Waarom zou het kabinet vallen door wanbeheer van Dirk bij een bankje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:31 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik hoop echter niet dat het kabinet valt, zeker niet hierdoor zeg.
welja lynch de man maar, oog om oog tand om tand, altijd goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
als voormalig lid van het "ik rem niet voor Dirk Scheringa" Hyve kijk ik hier met genoegen naar
Casanova zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Als je wel kunt zwemmen en onder water wordt gedrukt, verzuip je ook. DNB is gewoon een frigide waterpoloster.
Hmm, tegen zijn vrindjes bij ING, AMRO en Fortis praatte hij heel anders.quote:
die draagt altijd paul&shark volgens mij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die Hendrickx had ook wel even een pak mogen aanschaffen voor zijn tv-optredens. :/
Hoe vaak is het al niet genoemd DSB is door hun eigen beleid kapot gegaan en niet door andere oorzaken zoals ING, ABN en Fortis ed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, tegen zijn vrindjes bij ING, AMRO en Fortis praatte hij heel anders.
3 miljard naar Aegon, 10 en 22 miljard naar ING, 16 miljard voor ABN/Fortis....quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hmm, tegen zijn vrindjes bij ING, AMRO en Fortis praatte hij heel anders.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je wel kunt zwemmen en onder water wordt gedrukt, verzuip je ook. DNB is gewoon een frigide waterpoloster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |