Zolang ie niet aanstaat valt het wel mee toch? lijkt mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar ik denk niet dat je pc nog bruikbaar is na rook- en waterschade![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag maar aan PS wat voor verschil een rookmelder in een huis kan maken.
quote:
Ik denk dat je je daar in vergist. Heb er gelukkig geen ervaring mee, maar pc's + water is de alltime bad comboquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang ie niet aanstaat valt het wel mee toch? lijkt me
Kun je me online, met foto's ofzo, uitleggen hoe je moet breien? Ik ken niemand die het kan en ik heb eens gekeken op internet naar handleidingen, maar dat was echt waardeloos moeilijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
En vanavond ga ik met 2 vriendinnen een brei-avondje doen![]()
![]()
Vind ik heerlijk om te doen soms, en dit keer heb ik geen megaproject zoals een sjaal, maar een muts van dikke wol, dus die komt nog wel een keer af
Andy snel!!! LB en Soempie gaan iets oubolligs doen. Iets voor het jaarlijkse uitje van je vriendenclub!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je me online, met foto's ofzo, uitleggen hoe je moet breien? Ik ken niemand die het kan en ik heb eens gekeken op internet naar handleidingen, maar dat was echt waardeloos moeilijk.Ik wil graag een sjaal breien.
misschien kortsluiting maar kan je anders niet gewoon je pc laten drogen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist. Heb er gelukkig geen ervaring mee, maar pc's + water is de alltime bad combo
Waar wacht je nog op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hij heeft helemaal nog geen date voor dat feest
en hij zei van wel? Zo niet.... go girlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Schiet op danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:23 schreef Soempie het volgende:
LB, als je er geen zin/ tijd of weet ik wat voor hebt, dan moet je je niet verplicht voelen hoor. Ik bedacht net dat het misschien lastig is om op vragen 'nee' te zeggen.Ik kan ook wel kijken in een breiwinkeltje hier en vragen om uitleg.
Of misschien dat Sven z'n oma of moeder het kan.
Why notquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij heeft op zijn facebook gezet dat ie n date zoektIk ga mezelf echt niet voor zn voeten gooien, dat gaat zelfs mij te ver
Ik doe al de hele tijd al het werkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Why nothoe geëmanicpeerd ben je als je gevraagd moet worden
Mjah, ik denk dat als het je vooral om de hd's gaat het misschien wel wil, maar de pest is dat er vocht tussen de componenten kan zitten. Als je het droogt, kan het oxideren, of er blijven restjes vuil in het water achter die ervoor zorgen dat compnenten aan elkaar gelinkt worden. Als je er dan stroom op zet kun je kortsluiting krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kortsluiting maar kan je anders niet gewoon je pc laten drogen?
Hm, steken opzetten heet 'cast on', daar kun je op zoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zal nog eens kijken of zij ook ergens uitlegt hoe je steken moet opzetten.
Misschien wil hij wel helemaal niet met PS naar dat feest?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Why nothoe geëmanicpeerd ben je als je gevraagd moet worden
Dankjewel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, steken opzetten heet 'cast on', daar kun je op zoeken
Een muts. Voor mezelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Soempie het volgende:
Ik ben het met LB eens. Niet via internet vragen, maar gewoon even langslopen, gesprekje beginnen en vragen.
LB, veel plezier! Wat ga je breien?
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
zo uit eten met mijn liefen dan naar Triana waar ik me met helemaal niets ga bemoeien
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef MaJo het volgende:
zo uit eten met mijn liefen dan naar Triana waar ik me met helemaal niets ga bemoeien
![]()
jaquote:
iets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een verbod gekregen om vanavond te komen werkenMijn collega's vinden dat ik uit moet zieken
maar ik wil er per se bij zijn dus heb nu bedongen dat ik alleen in het publiek zit en verder niks doe
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het lijkt hier af en toe net werk......
Als vragen niet werkt moet je het opzoeken
quote:
Beastie Boys blijven erg goed.quote:
Is dat stulpje niet een beetje aan de krappe kant?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef Whiteguy het volgende:
Leuk optrekje.
Schappelijke prijs ook.
Alleen een beetje jammer dat nou net die ene betrouwbare bank die nog wel eens een hypotheekje boven de richtlijn wilde verstrekken op ploffen staat. Anders had ik wel een bod uitgebracht
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bestaat dat Funda topic nog op FOK? Daar staan echt hilarische foto's op.
Die is samen met LB en Soempie naar een brei avond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, waar is Diaan eigenlijk? Die heeft hier ook al een tijdje niet meer gepost dacht ik
Ze wil ons gewoon niet meer kennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
Zullen we iarl erachteraan sturen? Die zit meer in de OUD kringen
Dan moet iarl maar vanuit OUD broodkruimeltjes gaan strooien zodat ze de weg terug kan vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
We zijn vergetenKomt natuurlijk omdat MEN zo in het hoekje zit
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Met deze tijd van het jaar zijn kruidnoten misschien effectiever
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom mn kamer binnen, zit er een jongen op mijn bed met zijn handen in zijn broek. Ik ben maar weer achterwaarts weggelopen en heb de deur dichtgedaan...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom mn kamer binnen, zit er een jongen op mijn bed met zijn handen in zijn broek. Ik ben maar weer achterwaarts weggelopen en heb de deur dichtgedaan...
Als dat het ergste is wat er kan gebeuren kan ik het risico ook nog wel een keer nemen om met mn broek op mn enkels bij PS langs te gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat het ergste is wat er kan gebeuren kan ik het risico ook nog wel een keer nemen om met mn broek op mn enkels bij PS langs te gaan
en jij kent die jongen niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan tref je net de italiaan aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat het ergste is wat er kan gebeuren kan ik het risico ook nog wel een keer nemen om met mn broek op mn enkels bij PS langs te gaan
Ging MM niet naar Amerikaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Die schijnt problemen te hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
Vraagje: stoort NL 1,2 en 3 ook erg bij jullie?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Die schijnt problemen te hebben
Sorry MaJo. Dan moet ik het programma morgen maar via uitzendinggemist kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, slecht tv signaal
En als de PVDA straks nog vier zetels over heeft, is de kans dat ze nog terugkomt in de toekomst helemaal klein.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry MaJo. Dan moet ik het programma morgen maar via uitzendinggemist kijken.![]()
Nu mis ik Mei Li.
Dan moet er maar een actie komen dat ze met voorkeurstemmen in de kamer komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als de PVDA straks nog vier zetels over heeft, is de kans dat ze nog terugkomt in de toekomst helemaal klein.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan tref je net de italiaan aan
quote:
In hoeverre kun je het dan nog vriendjes noemen? eerder neukertjes lijkt mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het nieuwe vriendje van mijn kamergenote wordt. ze heeft nummer drie sinds ze hier is zondag aan de kant gezet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In hoeverre kun je het dan nog vriendjes noemen? eerder neukertjes lijkt me
Misschien moet je toch maar die rode lamp ophangenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het nieuwe vriendje van mijn kamergenote wordt. ze heeft nummer drie sinds ze hier is zondag aan de kant gezet.
Als het maar niet ten koste van jou gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achja, het houdt het interessant...
Vanaf waar post je dit allemaal eigenlijk als die jongen in je kamer op je bed zit?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achja, het houdt het interessant...
neequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef B.ertha het volgende:
als ik nou nog minder vaak kom, word ik dan nog enthousiaster begroet?
Ze zijn allemaal al weer weg, maar ik ben vijf minuten later binnegelopen om mijn laptop te pakken...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vanaf waar post je dit allemaal eigenlijk als die jongen in je kamer op je bed zit?
Die is ook ff met de buurvrouw bezigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal al weer weg, maar ik ben vijf minuten later binnegelopen om mijn laptop te pakken...
En die van mij smst niet terug opeens![]()
allemaal? was het een orgy ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal al weer weg, maar ik ben vijf minuten later binnegelopen om mijn laptop te pakken...
En die van mij smst niet terug opeens![]()
You wish muppetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef B.ertha het volgende:
als ik nou nog minder vaak kom, word ik dan nog enthousiaster begroet?
fok jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is ook ff met de buurvrouw bezig
Hij was niet echt wat aan het dóén denk ik, alleen het was gewoon heeel raar. Was mijn roommate, de buurvrouw en hijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
allemaal? was het een orgy ofzo?![]()
Uh, nee. Die leeft nog en is prima gezond, hoewel hij laatst wel ziek is geweest. Zit nu op de bank tv te kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
B leeft, nu alleen schaap nog? of is die geslacht? of Q koorts?
Hoe gaat het met je?
mij ook al?quote:
je mag r hebbenquote:
Ik bedankquote:
Hey, je staat nog in de OP hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kon het toch proberen
Zie boven
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Uh, nee. Die leeft nog en is prima gezond, hoewel hij laatst wel ziek is geweest. Zit nu op de bank tv te kijken.
Dus dan kom je hier weer vaker?quote:Met mij gaat het prima. Nu heel druk met mijn studie, maar volgende periode (over een paar weken) verwacht ik het heel rustig te hebben. Morgen en zaterdag werk ik voor het laatst bij mijn huidige baan dus morgen moet ik taart bakken. Vandaag heb ik lekker gewinkeld en dat was het wel zo'n beetje.
Dus jij hebt DSB ten val gebrachtquote:O ja, en wij hadden een rekening bij DSBMaandagavond maar even geplunderd op 7 euro na. Dat zijn we dus (voorlopig of permanent) kwijt, maar het had veel erger gekund, blijkt maar weer.
Kon je daar maandag avond uberhaupt bij dan ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
O ja, en wij hadden een rekening bij DSBMaandagavond maar even geplunderd op 7 euro na. Dat zijn we dus (voorlopig of permanent) kwijt, maar het had veel erger gekund, blijkt maar weer.
maandagmiddag (ochtend?) werd aangekondigd dat je tot woensdagavond kon pinnen. Ons plan was om iedere dag maximaal (250) te pinnen, meer stond er niet op onze betaalrekening. Een spaarrekening hebben we niet daar. Toen bleek al dat we met beide passen, wat normaal niet kan, 250 konden pinnen, dus het was er al vrij snel af. Ook nog brood en melk mee gekocht en toen bleef er nog 7 euro over. Dat wilde ik dinsdag uit gaan geven, maar toen kon je niet meer pinnen in winkels en pinautomaten geven niet minder dan tien euro uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kon je daar maandag avond uberhaupt bij dan ?
Ik dacht dat maandag vanaf 09:00 alles zo'n beetje plat lag ?
hebben ze misschien ergens een fontein waar je ff een rondje kan schaatsenquote:
Galesburg heeft ook geen ijsbaan?quote:
Dat werkt prima.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of de parkeerplaats onder water zetten
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat werkt prima.![]()
![]()
Alhoewel, het leverde mij een weekeind zwaar arrest op omdat onze commandant het niet door had en met fiets en al op zijn plaat ging.
oeh dat laatste klinkt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben ze misschien ergens een fontein waar je ff een rondje kan schaatsenof de parkeerplaats onder water zetten
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen om dat fundatopic
Ja lach maar. Ik wist op dat moment niet (1991) waar ik banger voor moest zijn. De mannen in de leren jassen (Gestapo Marechaussee) die het onderzoek deden of de Kapitein die de straf moest bepalen.quote:
hoe wisten ze dat jij het was dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik wist op dat moment niet (1991) waar ik banger voor moest zijn. De mannen in de leren jassen (Gestapo Marechaussee) die het onderzoek deden of de Kapitein die de straf moest bepalen.
das toch allang dicht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oeh dat laatste klinkt goedof gewoon de renbaan
Ik zit hier hardop te lachen om dat fundatopic
quote:
Ik kwam mijn legeringskamer uit en al het personeel wat in dat gebouw aanwezig was begon te applaudiseren toen ik langs liep. Alleen stond de Marechaussee ook nog in de gang.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe wisten ze dat jij het was dan?
owndquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kwam mijn legeringskamer uit en al het personeel wat in dat gebouw aanwezig was begon te applaudiseren toen ik langs liep. Alleen stond de Marechaussee ook nog in de gang.
quote:
Om 1200 weten we het.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat Dirk het niet redt vandaag...
Ik weet niet met wie ik meer medelijden moet hebben: de Icesave-spaarders of de DSB-spaarders.quote:
Icesave had juist op alle mogelijke manieren een vrij betrouwbare rating/reputatie om op terug te vallen. Daarnaast zijn ze maar een paar maanden actief geweest in Nederland, helemaal geen tijd dus om een eventuele slechte reputatie op te bouwen. De DSB-mensen verwijt ik nu ook niets. Het ging daar nog wel redelijk, maar als een run start dan wordt je na verloop van tijd haast wel gedwongen je geld op te nemen omdat je het anders langere tijd kwijt bent, waardoor de run steeds groter en groter wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie ik meer medelijden moet hebben: de Icesave-spaarders of de DSB-spaarders.
Beiden lieten zich leiden door valutatekens.![]()
![]()
Dat kan overigens een leuk dilemma worden aangezien je moet kiezen tussen twee boeveninstellingen.
jepquote:
Pfff... meteen dumpen die hoerrrrr zou ik zeggen... geezquote:Today, I stumbled upon my girlfriend's Twitter account that I didn't know existed. A recent entry states that living with me is pathetic; "it's just that the current economical situation doesn't leave her with many options." FML
Zijn die taboe de komende tijd? Mooiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ik vind het wel mooi dat we voorlopig geen Lenen.nl en dergelijke reclames hebben
Ik ben dan altijd benieuwd naar de ruzie en de afloop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pfff... meteen dumpen die hoerrrrr zou ik zeggen... geez
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik kan alleen bruine truien breien
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik kan alleen bruine truien breien
Jullie huisje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een tulband in de oven staan
Mijn allereerste tulband ooit. Hij is uit nood geboren, omdat ik nog geen springvorm of cakevorm heb
Mijn verlanglijstje is nu: doucheslang/kop voor aan badkraan, twee staande/tafellampen, een ladenkast, een cakevorm en springvorm. Voor de rest heb ik alles al compleet in mijn huisje
Dat hebben we best snel gedaan eigenlijk
Gelukkig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja
Ik ben helemaal op mijn plek hier
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Soempie het volgende:
Ik heb voorlopig nog geen tijd om te breien. Hopelijk het tweede blok dat het wat rustiger wordt.
En 2 op 1 dag, dan gaat het breien dus best wel snel! Vind het erg knap dat je een rond iets kan maken.Ik denk dat een sjaal voor mij al moeilijk genoeg is.
Plus, zo veel brandbaars zal er niet over zijn..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Maar het zal nu toch geen heel omvangrijke brand kunnen worden toch? Met dit natte weer?
waarschijnlijk word het aangewakkerd door de harde windquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Maar het zal nu toch geen heel omvangrijke brand kunnen worden toch? Met dit natte weer?
Verder niks mis mee hoor, staat nog wel op mijn lijstje om een keer langs te gaan voordat ik mijn ov-kaart moet inleverenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
Zoooo bizar net; ik was even in de stad het dorp geweest, en op de terugweg zie ik mijn ex-schoonmoeder lopen!![]()
Dus ben met haar opgelopen naar de stad het dorp, ze ging even shoppen, en ik ben een paar winkeltjes mee ingeweest, ondertussen bijgekletst en toen ben ik maar weer naar huis gefietstZo'n leuk mens
Sneu dat ze zo'n verknipte zoon heeft gekregen
mag je niet zeggen maar is wel zo
-edit- Ohja en toen kwamen we onderweg naar de stad het dorp óók nog mn vriend tegen!![]()
hoe toevallig....
Wat vond ze van je nieuwe vriend?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
Zoooo bizar net; ik was even in de stad geweest, en op de terugweg zie ik mijn ex-schoonmoeder lopen!![]()
Dus ben met haar opgelopen naar de stad, ze ging even shoppen, en ik ben een paar winkeltjes mee ingeweest, ondertussen bijgekletst en toen ben ik maar weer naar huis gefietstZo'n leuk mens
Sneu dat ze zo'n verknipte zoon heeft gekregen
mag je niet zeggen maar is wel zo
-edit- Ohja en toen kwamen we onderweg naar de stad óók nog mn vriend tegen!![]()
hoe toevallig....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Verder niks mis mee hoor, staat nog wel op mijn lijstje om een keer langs te gaan voordat ik mijn ov-kaart moet inleveren
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Verder niks mis mee hoor, staat nog wel op mijn lijstje om een keer langs te gaan voordat ik mijn ov-kaart moet inleveren
Ze liet er niet veel over losquote:
Heb je ze nog geprobeerd de 'george carlin: all my stuff' dvd box te verkopen ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
net tweede keer dat we mormonen aan de deur krijgen
Ik moest echt even 2x lezen voordat ik m doorhadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb denk ik zojuist mevrouw C4 gespot op internet.
Nee, ze waren wel aardig, is al het tweede paar dat zieltjes komt winnen vanuit Amerika, Ze vonden het wel leuk dat we een bordje met utah erop hadden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je ze nog geprobeerd de 'george carlin: all my stuff' dvd box te verkopen ?
Nice!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb denk ik zojuist mevrouw C4 gespot op internet.
[ afbeelding ]
Schattig hoor !
??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
Tenenkrommende fout op RTLz zojuist...
'de PVDA krijgt er nog een harde dobber aan ....'
Johan Cruijff maakte die ook al eens ooit. Sindsdien schat ik hem NOG een stuk lager in dan voorheen.
Ik denk dat een bivakmuts het effect van de foto een beetje teniet doetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Iet wat licht bewapend maar daar kan aan gewerkt worden.
* Stuurt mevrouw C4 een sitrap om voortaan een bivakmuts te dragen om herkenning te voorkomen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
??
Snap trouwens ook niet waarom ze die hamer niet aan de kant zetten want zij heeft ook het chrisma van een vuile vaatdoek
Ik geef zeker toe dat zij in deze uitrusting nog leuker is om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat een bivakmuts het effect van de foto een beetje teniet doet
Dumpen kan alleen maar een vooruitgang voor de PvdA betekeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
??
Snap trouwens ook niet waarom ze die hamer niet aan de kant zetten want zij heeft ook het chrisma van een vuile vaatdoek
je valt toch gewoon in slaap als ze een betoog houdt, saaie stem en ook niet echt een fris uiterlijkquote:
En erg leuk dat dit in haar cv staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je valt toch gewoon in slaap als ze een betoog houdt, saaie stem en ook niet echt een fris uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit zou ik zeggen tegen Mariëtte Hamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Mogguh PS.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
DSB krijgt uitstel
mwoah de verwarming heeft aangestaan, das nooit lekker wakker wordenquote:
Dan kun je buiten wel lekker wakker worden. Of is het weer wat warmer geworden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mwoah de verwarming heeft aangestaan, das nooit lekker wakker worden
* Belt de beul om het executieblok weer op te laten bergen.quote:
was het maar zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je buiten wel lekker wakker worden. Of is het weer wat warmer geworden?
Niet indutten tijdens de les.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was het maar zo5 graden tellen we vandaag. Haal wel even koffie op weg naar de les
![]()
Ik zou een zware dobber noemen ipv een harde dobberquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ben ik net de kaarsjes aan het aansteken, het eten is al min of meer klaar, belt mn vriend op of ik mee uit eten wilHij was met collega's voor een vrijdagmiddagborrel in de stad, en die wordt dus ff uitgebreid.
Nou, mijn eten kan morgen ook nog wel, dus ik ben weg![]()
Flikker op, ik wil downloadenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En Etc, in Duitsland zijn de huizen, boodschappen, auto's enz enz enz zo veel goedkoper dat je dan alle cd's en dvd's die je ooit wilt hebben gewoon kunt kopen
quote:
Altijd!quote:
Echt wel.quote:
Maar mijn voorkeur zal toch altijd uitgaan naarquote:
Plaotie is stukquote:
quote:
Al denk ik niet dat ik zo zou reageren als Ziva mij zou likken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]Driven
Die hele scene is zo geniaal
Met Abby die wil knuffelen, Palmer die naakte mensen aanraakt, de Gibbs' slaps die spontaan ontkend worden en Ziva die Tony likt
![]()
Wat zou jij doen danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat ik zo zou reageren als Ziva mij zou likken.
Return the favour.quote:
Eenschquote:Ik mis dat soort scenes een beetje trouwensNiet dat er geen mooie scenes meer zijn, maar het is een tikje zwaarder geworden laatste seizoenen zeg maar
Ik heb het seizoen binnen en ben van plan morgen te beginnen met kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Hoe zit dat met jouw seizoen 6 eigenlijkHeb je er al van kunnen genieten? Zitten steengoede afleveringen tussen
Ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:Zou tijd worden
En doe maar meteen doorstomen naar seizoen 7, dan ben je weer bij
Voor zolang dat duurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kan het toch niet laten. Heb net aflevering 1 van seizoen 6 gestart.![]()
Ziva ziet er lekker uit in die blauwe jurk.![]()
En nu is de toko opgeblazen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor zolang dat duurtOh, die gast die ze zo'n beetje lapdanced ga je nog vaker zien
Die nieuwe teamleden!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
I know![]()
Ik moet echt m'n mond gaan houden![]()
Misschien moet ik ook maar weer eens opnieuw gaan kijken
Oh jaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja't Is het allemaal net niet
Jenny was alleen leuk in dat strakke marine uniform in "Down Periscope".quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Abby
Ik heb Vance trouwens leren waarderenHet is een zak hooi, maar hij brengt heerlijke dynamiek in de show
Stukken beter dan met Jenny
Leuke comedy met Kelsey Grammer in de hoofdrol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Nooit gezien geloof ikHet idee van haar rol was leuk, maar het werkte niet echt. Nou ja, she's gone
Is goed. Dan beloof ik achter seizoen 7 van NCIS aan te gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Ken de naam wel trouwensZal 'm eens downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ziva in een catsuite, avondjurk en kerstvrouw pakje dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Etcetera het volgende:![]()
In seizoen 7 gaan we een Halloween aflevering, een Thanksgiving aflevering en een Kerst aflevering krijgenHeb er nou al zin
Dat was ook niet verkeerd om te zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Etcetera het volgende:Wie weet
Abby 'Marylin Monroe' kan ik me nog goed herinneren
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, dat zag ik niet aankomen.Jep. Drie maal raden wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja
Ik snap nog steeds niet waarom
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welkom bij het Etsie en C4 serie topic
Dat er nog velen mogen volgenquote:
quote:
Dan ben ik nieuw in beide reeksen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben hier vanaf deel 10 ofzo geloof ik
De meesten hier niet denk ikquote:
Nee dat klopt. Ik ben hoger in rang dan Gibbs.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Go get them Gunny!
Ben je niet, weet ik wel, nou en![]()
echt italiaans ijs?quote:
ik ben misselijkquote:
ik haat ananas en ben nog steeds niet in het humeur voor jullie grapjesquote:
Ik doe alleen aan kerst als Ziva in haar kerstvrouw pakje voor me staat/ligt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
En de eerste users met Sint- of zelfs Kerstavatars zijn al opgedoken.
Ik denk er volgende week aan de kerstboom op te tuigen.
Als het ijshockey maar spannend gaat worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk zit ik al met mijn hoofd in Vancouver 2010.
Ik heb gewoon twee niet zo chille dagen gehad, maar had het er met mijn nederlandse vriendin over en we realiseerden ons dat het ook is wat ze voorspellen in de tijdsbalk, zo rond de zes weken krijg je een dipquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
Gezellig hier.![]()
MaJo al snurken en PS kan de grapjes niet waarderen.
Moet jij ook vandaag dan?quote:
Dat is wel bagger jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet jij ook vandaag dan?
ik baal echt, heb geprobeerd vervanging te regelen maar niemand kon natuurlijknu moet ik dus vandaag en morgen werken, fijn helemaal geen weekend
Dat is het probleem inderdaad, moet maandag tot donderdag ook gewoon werkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is wel bagger janiet zo erg als je student bent natuurlijk, maar als je gewoon fulltime werkt is een weekend wel tof
Kop op, omleidingen zijn niet jouw schuld en straks sta je lekker tussen je geliefde Lush-spulletjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad, moet maandag tot donderdag ook gewoon werken
nu zijn er ook nog eens omleidingen waardoor ik flink te laat op mijn werk ben
Dat is waarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kop op, omleidingen zijn niet jouw schuld en straks sta je lekker tussen je geliefde Lush-spulletjes
Ga je vanavond nog wat leuks doen dan?
Lekker. Dank je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge C4
Koffie?
Engels ontbijt heb ik niet voor je helaas.....
Dan moet je morgen ook zo kijken. Des te sneller willen ze dan dat de training afgelopen is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar
er zijn allemaal leuke dingen vanavond maar moet morgen om 10 uur weer in amsterdam zijn voor training, en dat maakt me ook chagrijnig![]()
Die training duurt van 10 tot 6quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je morgen ook zo kijken. Des te sneller willen ze dan dat de training afgelopen is.
Moeten jullie met kerst dan speciale kleding aan? Zo ja, dan heb ik wel een suggestie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die training duurt van 10 tot 6![]()
ik weet echt niet wat ze 8 uur lang over kerstproducten willen gaan vertellen
Over een uur?quote:mijn trein rijdt eindelijkmaar wel langzaam en over hilversum dus ben benieuwd hoe laat ik er ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |