quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bestaat dat Funda topic nog op FOK? Daar staan echt hilarische foto's op.
Die is samen met LB en Soempie naar een brei avond.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, waar is Diaan eigenlijk? Die heeft hier ook al een tijdje niet meer gepost dacht ik
Ze wil ons gewoon niet meer kennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
Zullen we iarl erachteraan sturen? Die zit meer in de OUD kringen
Dan moet iarl maar vanuit OUD broodkruimeltjes gaan strooien zodat ze de weg terug kan vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef Etcetera het volgende:
We zijn vergetenKomt natuurlijk omdat MEN zo in het hoekje zit
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
Met deze tijd van het jaar zijn kruidnoten misschien effectiever
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom mn kamer binnen, zit er een jongen op mijn bed met zijn handen in zijn broek. Ik ben maar weer achterwaarts weggelopen en heb de deur dichtgedaan...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom mn kamer binnen, zit er een jongen op mijn bed met zijn handen in zijn broek. Ik ben maar weer achterwaarts weggelopen en heb de deur dichtgedaan...
Als dat het ergste is wat er kan gebeuren kan ik het risico ook nog wel een keer nemen om met mn broek op mn enkels bij PS langs te gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat het ergste is wat er kan gebeuren kan ik het risico ook nog wel een keer nemen om met mn broek op mn enkels bij PS langs te gaan
en jij kent die jongen niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan tref je net de italiaan aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat het ergste is wat er kan gebeuren kan ik het risico ook nog wel een keer nemen om met mn broek op mn enkels bij PS langs te gaan
Ging MM niet naar Amerikaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Die schijnt problemen te hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
Vraagje: stoort NL 1,2 en 3 ook erg bij jullie?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je Ziggo? Die schijnt problemen te hebben
Sorry MaJo. Dan moet ik het programma morgen maar via uitzendinggemist kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, slecht tv signaal
En als de PVDA straks nog vier zetels over heeft, is de kans dat ze nog terugkomt in de toekomst helemaal klein.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry MaJo. Dan moet ik het programma morgen maar via uitzendinggemist kijken.![]()
Nu mis ik Mei Li.
Dan moet er maar een actie komen dat ze met voorkeurstemmen in de kamer komt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als de PVDA straks nog vier zetels over heeft, is de kans dat ze nog terugkomt in de toekomst helemaal klein.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan tref je net de italiaan aan
quote:
In hoeverre kun je het dan nog vriendjes noemen? eerder neukertjes lijkt mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het nieuwe vriendje van mijn kamergenote wordt. ze heeft nummer drie sinds ze hier is zondag aan de kant gezet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In hoeverre kun je het dan nog vriendjes noemen? eerder neukertjes lijkt me
Misschien moet je toch maar die rode lamp ophangenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het nieuwe vriendje van mijn kamergenote wordt. ze heeft nummer drie sinds ze hier is zondag aan de kant gezet.
Als het maar niet ten koste van jou gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achja, het houdt het interessant...
Vanaf waar post je dit allemaal eigenlijk als die jongen in je kamer op je bed zit?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achja, het houdt het interessant...
neequote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef B.ertha het volgende:
als ik nou nog minder vaak kom, word ik dan nog enthousiaster begroet?
Ze zijn allemaal al weer weg, maar ik ben vijf minuten later binnegelopen om mijn laptop te pakken...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vanaf waar post je dit allemaal eigenlijk als die jongen in je kamer op je bed zit?
Die is ook ff met de buurvrouw bezigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal al weer weg, maar ik ben vijf minuten later binnegelopen om mijn laptop te pakken...
En die van mij smst niet terug opeens![]()
allemaal? was het een orgy ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal al weer weg, maar ik ben vijf minuten later binnegelopen om mijn laptop te pakken...
En die van mij smst niet terug opeens![]()
You wish muppetquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef B.ertha het volgende:
als ik nou nog minder vaak kom, word ik dan nog enthousiaster begroet?
fok jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is ook ff met de buurvrouw bezig
Hij was niet echt wat aan het dóén denk ik, alleen het was gewoon heeel raar. Was mijn roommate, de buurvrouw en hijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
allemaal? was het een orgy ofzo?![]()
Uh, nee. Die leeft nog en is prima gezond, hoewel hij laatst wel ziek is geweest. Zit nu op de bank tv te kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
B leeft, nu alleen schaap nog? of is die geslacht? of Q koorts?
Hoe gaat het met je?
mij ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |