Jah man. Vanaf vandaag.quote:
Bwhehe.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja idd.
https://twitter.com/Wat_4EBE_zegt
Stiekem moest ik daar wel om lachen.quote:
And then?quote:
Ik verwacht een spannende ontkoping.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Handschoenenweer dit.quote:
Wel van die Zwarte Piet-handschoenen natuurlijk, die zijn voor de echte bosses.quote:
Ik gok op Ondeugend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Wil de mod die m'n TT's verandert dat ook even melden in de SC?Ik vraag me echt af wie dat altijd doet
!
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel van die Zwarte Piet-handschoenen natuurlijk, die zijn voor de echte bosses.
Aanstellers, na 10 uur is het echt prima temperatuurquote:
1 goed en 1 slecht. Waarschijnlijk heb ik ze allebei slecht gemaakt, want bij het vorige tentamen heb ik mezelf ook een beetje overschatquote:
Ja, het gaat nergens over.quote:
Ver?quote:
Waar naartoe?quote:
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vergeet steeds vaker om hier eens te kijken
quote:
Ik denk 20 minuten met de fiets van waar ik nu woon!quote:
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUB
Ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.
Die eerste is twee onder een kap neem ik aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huizen waren wel "leuk" maar ze hadden allemaal wel iets waardoor het niet door ging
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk 20 minuten met de fiets van waar ik nu woon!
In Veldhoven, ik ben er geboren en ik zou het niet erg vinden!
Zeker met wat XTC op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.
Dan deed ze toch geen 14.gifquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.
Nee juist ziet, zie PI.quote:
Jij spreekt uit persoonlijke ervaring?quote:
Klopt, daar is tegenwoordig meer te beleven dan hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUB
Ik had mijn PI moeten gebruiken.quote:
Whehe.quote:
Misschien vindt ze het wel kut waar ze woont.quote:
Nee is twee onder een kap, maar dat huis was niet goed want daar zat bijna geen groen, en ze willen veel groen voor de hond (en voor zichzelf)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die eerste is twee onder een kap neem ik aan?
Huizen zien er leuk uit, wat vonden je ouders er niet leuk aan dan?
[..]
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huizen waren wel "leuk" maar ze hadden allemaal wel iets waardoor het niet door ging
What's up?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, daar is tegenwoordig meer te beleven dan hier.
Ik vind huis 1 wel mooi, maar dat is eerder de grootte dan het huis zelf denk ik zo.. Ennnn, het is zo'n huis dat bijna grenst aan een industrieterrein, daar wil je niet wonen;oquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]1.veel te rood, plat dak op de garage en het ziet er echt heel kubusachtig uit. 2.Heel erg saai huis wat met wat verf wat opgeknapt kan worden, ook de ramen lijken wel random op het huis te zijn geplaatst en de kozijnen zijn ook
Maar dit kan verder wel allemaal gefixed worden.3. Heeft last van een lelijke appendix:
[ afbeelding ]
3. vind ik veruit het mooist alhoewel 2. ook nog wel potentie heeft.
1 is echt een![]()
![]()
Nog steeds hetzelfdequote:
Die eerste heeft wel een mooie keuken en eetruimtequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind huis 1 wel mooi, maar dat is eerder de grootte dan het huis zelf denk ik zo.. Ennnn, het is zo'n huis dat bijna grenst aan een industrieterrein, daar wil je niet wonen;o
Huis 2, zoieeets wonen we nu in, maar dan wit en niet zo aan elkaar geschakeld..
Ik zal wel een keer een foto maken
Uhhh...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Check dit:
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Wtf, ik snap er geen reet van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Achja, ik zei tegen mn ouders dat ze pas moesten gaan verhuizen als echt samen dachten "JA DIT IS HET"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een mooie keuken en eetruimte
Japsnars is mijn enige optie. Mijn project groepje bestaat enkel uit chica's, dus dat wordt 'm sowieso nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand die je kan helpen daarmee?
Ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft, maar goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Japsnars is mijn enige optie. Mijn project groepje bestaat enkel uit chica's, dus dat wordt 'm sowieso niet.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft, maar goed
Vaak wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zou een "chica" dat minder goed weten?
Ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef reetveter het volgende:
Wie woont er in Utrecht en gaat vanavond de stad in?
Ben je in utreg?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef reetveter het volgende:
Mja meestal zijn vrouwen niet zo bezig met computers is mijn ervaring.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt er toch aan wat je opleiding enzo is...
Staan er geen voorbeelden van wat ze nu bedoelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk 20 minuten met de fiets van waar ik nu woon!
In Veldhoven, ik ben er geboren en ik zou het niet erg vinden!
Omdat dit een onderwerp is, wat alleen mannen kan boeien. Tenzij jij me natuurlijk kan uitleggen wat talent generated content, XML & cloaking o.a. betekenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zou een "chica" dat minder goed weten?
Nee, serieus nergens. Ik moet een aantal woorden verwerken in een verslag waarvan ik dus de betekenis niet weet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staan er geen voorbeelden van wat nu bedoelen?
Whutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat dit een onderwerp is, wat alleen mannen kan boeien. Tenzij jij me natuurlijk kan uitleggen wat talent generated content, XML & cloaking o.a. betekenen.
Dat is wel erg vreemd hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, serieus nergens. Ik moet een aantal woorden verwerken in een verslag waarvan ik dus de betekenis niet weet.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat dit een onderwerp is, wat alleen mannen kan boeien. Tenzij jij me natuurlijk kan uitleggen wat talent generated content, XML & cloaking o.a. betekenen.
Waarom ben jij vóór?quote:
Omdat hij bang is dat ze zijn kamer gaan kraken als die naar school is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik had even niet in de gaten dat je jonger was
Ik denk: als je die opleiding doet met die vrouwen, moeten zij het toch ook gewoon weten
Vond het al raar dat jij het niet begreep
Maar dat vind ik op zich WEL interessant eigenlijkAlleen moet ik die interesse nog omzetten in kennis
[..]
Waarom ben jij vóór?
kraken is diefstalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik denk: als je die opleiding doet met die vrouwen, moeten zij het toch ook gewoon weten
Maar dat vind ik op zich WEL interessant eigenlijkAlleen moet ik die interesse nog omzetten in kennis
[..]
Waarom ben jij vóór?
Hmm, eigenlijk ben ik wel voor het kraakverbod, maar ik vind ook goede punten aan het kraken zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)mt-antikraakwet.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want ik heb voor een technische opleiding gekozenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
[..]
Waarom ben jij vóór?
maar hoe moet ik nu aan een woning voor mezelf komen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)mt-antikraakwet.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag/rook er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag/ruik er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag/ruik er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.
Ze gingen eens van die krakers uit dat gebouw op het station in Nijmegen spuiten met brandweerslangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef gers het volgende:
hopelijk rotten nu die hippies op vanaf plein 44
Kraken is meestal tijdelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
kraken is diefstal![]()
en waarom is ado mod
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kraken is meestal tijdelijk
En waarom vind je het erg dat ie mod is?
En ik vind het leuk om te proberen te raden waar die tekst over gaat
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan alleen echt totaal niet begrijpen waarom je je gebruikers moet betalen
Het is lenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijk
-edit-
quote:
Het is lenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijk
-edit-
M'n erectie, wat doe jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze moeten blij zijn dat ze mogen gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..
Open een topic in DIG, wel ff foto's terugplaatsen in je fotoboek. Succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..
Wat maakt jóú dat nou uit?quote:
dadelijk wordt dit een blauw topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat maakt jóú dat nou uit?
Ik vind het wel leuk om te zien dat ie zich ermee vermaakt
Hij gaat hier in elk geval niet dreigen met slotjes en posts weghalen zoals Btquote:
Wat is Tweakersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
Maak btw gewoon een account aan op Tweakers, Allure
Ik wil wel wat verzinnen voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
Maargoed, ik dacht dat er hier wel ras echte nerds zaten, niet dus. Ik verzin wel wat
.
Digital Cornerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
Maargoed, ik dacht dat er hier wel ras echte nerds zaten, niet dus. Ik verzin wel wat
.
http://gathering.tweakers.net/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
.
Wij zien elkaar ook zo vaakquote:
ja maar bt is een geil tienermeisje dus zij mag datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij gaat hier in elk geval niet dreigen met slotjes en posts weghalen zoals Bt
Dushi.quote:
Nee, je bent niet grappig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar bt is een geil tienermeisje dus zij mag dat
Omdat die luie flikkers ook best eens (hard) kunnen gaan werken en net zoals alle anderen voor hun woning gaan betalen.quote:
Je begrijpt vast wel dat ik dat geen argument vindquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat die luie flikkers ook best eens (hard) kunnen gaan werken en net zoals alle anderen voor hun woning gaan betalen.
De studentkrakers zeiken altijd dat het veel te duur is om een huis te huren want ze hebben helemaal geen tijd om bij te verdienen naast hun studie. Toch kan de overgrote meerderheid van de studenten hun woning wel betalen dit betekent dat die krakers ofwel te lui zijn om te werken ofwel een studie doen die te hoog gegrepen is voor hun niveau.
De oudere krakers zijn gewoon luie werklozen wannabe anarchisten
Hij is bloedserieus.quote:
quote:
Dat zou ik ook gedaan hebben, je verzint vast iets goedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Ja, daar ga ik dus niet registreren. Ik ben zelf al wat aan het verzinnen.
BT zou de rillingen krijgen als ze dit lasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
MONOBRAUquote:
En falen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Ja, daar ga ik dus niet registreren. Ik ben zelf al wat aan het verzinnen.
quote:
KIJK JONGENS, DIE VENT HEEFT DE M VAN MCDONALDS OP ZIJN VOORHEUFDDD!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Japsnars is mijn enige optie. Mijn project groepje bestaat enkel uit chica's, dus dat wordt 'm sowieso niet.
quote:
quote:
Liever dat dan dat ze buiten andermans eigendommen denken te moeten slopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wáááárom doet iemand die moeite
Ik woon 10 meter bij Utrecht vandaan en heb nog geen plannenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef reetveter het volgende:
hahaha, kanker hej, wat kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dít is moeite.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wáááárom doet iemand die moeite
WHYYquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Jullie mogen nog 12 minuten van mij genieten.
Ik heb nog andere 'woorden' die ik in het verslag moet verwerken, en die zijn wel op internet te vinden. Dus ik kom er wel, op die ene na dan misschienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gedaan hebben, je verzint vast iets goeds
Wat verzin je?
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.quote:
Van wat ik zo lees betekent 'talent generated content' dat jij gebruikers van jouw website betaald om goede content voor jouw website/bedrijf te zoeken en aan te leveren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is half 8...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.
Goddammit! Dat is wel erg vet gedaan.quote:
Paradijs ja, het mboquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, kanker hej, wat kut![]()
mbo 4 life
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.
Je weet toch wel een beetje wat XML is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrijdag + Donderdag uitgaan > Vrijdag uitgaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaan
Niet in een studentenstad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaan
Dat klinkt niet als een tik, meer als een soort rare gewoonte.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een tik![]()
![]()
. Ik ben er net bewust van geworden dat ik altijd naar mezelf knipoog in de spiegel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste beeldresolutie voor een site is. Wie heeft dat bedacht zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje wat XML is?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb met een vriend afgesproken dat we allebei een meter Schrobbelaer voor 13,= bestellen, en hem dan snel opdrinken. We willen een ultieme avond.
BAASquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb met een vriend afgesproken dat we allebei een meter Schrobbelaer voor 13,= bestellen, en hem dan snel opdrinken. We willen een ultieme avond.
De maker(s) snappen op hun beurt het hangen op een internetforum dan waarschijnlijk weer niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook evenmin
Donderdag kan nooit iedereen, omdat er altijd wel iemand is die op vrijdag les heeft of werk of ietsquote:
Doei!quote:
Schrobbelaer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Gebaseerd op op de 1024x768 resolutie waarbij scrollen op de homepage zoveel mogelijk vermeden dient te worden, tenzij het gaat om portals (zoals de FP van FOK).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste beeldresolutie voor een site is. Wie heeft dat bedacht zeg.
Jawel, dat zijn gewoon al termen vanuit de futurequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.
Ik heb zelf ook nog nooit van 'Talent Generated Content' en ook google geeft er amper resultaten voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.
Ik vind het wel opwindend als je met dat soort termen begint te smijten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen, want het is kankersaai.
Nietesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn gewoon al termen vanuit de future. Web 3.0 shizzle
.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend als je met dat soort termen begint te smijten.
Ik vind het ondanks dat ik er geen zak van snap wel leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen, want het is kankersaai.
Dat is altijd goed, en meestal leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ondanks dat ik er geen zak van snap wel leuk.
Ik moet weer een opleiding gaan doen ofzo
Als het 5e resultaat in Google dit topic is, is het inderdaad iets wat nog niet zoveel behandeld wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog nooit van 'Talent Generated Content' en ook google geeft er amper resultaten voor
Ik kon alleen eerder niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is altijd goed, en meestal leuk!
Ze mag dan wel zeggen dat ze naar het CS gaat, maar ze komt waarschijnlijk toch niet opdagenquote:
Why not?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon alleen eerder niet.
En nu nog niet btw
Drankquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Jawel hoor, ik heb morgen om 2 over half 6 de treinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze mag dan wel zeggen dat ze naar het CS gaat, maar ze komt waarschijnlijk toch niet opdagen
Normaal pak ik pas om 7 uur de trein!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij gaat veel eerder met de trein
En heb je die opdracht nog geprint?
3e zelfs... als je quotes gebruiktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het 5e resultaat in Google dit topic is, is het inderdaad iets wat nog niet zoveel behandeld wordt.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb morgen om 2 over half 6 de trein
Jij had verkeerde timing
Omdat mn ex het eerst niet leuk vond en ik nu geen geld heb.quote:
Dat is dan weer te laat, dan ben ik al in Amsterdamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Normaal pak ik pas om 7 uur de trein!
En nu ben ik al om 10 voor 7 bij mijn
En ja schat.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
3e zelfs... als je quotes gebruikt
Rond die tijd lig ik nog lekker in mijn bed te slapenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Normaal pak ik pas om 7 uur de trein!
En nu ben ik al om 10 voor 7 bij mijn
En ja schat.
Ik heb er zelfs een goedje voor gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat mn ex het eerst niet leuk vond en ik nu geen geld heb.
[..]
Dat is dan weer te laat, dan ben ik al in Amsterdam
(fijn, lang weekend![]()
)
en heel goed
7 uur 's avonds?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
[..]
Rond die tijd lig ik nog lekker in mijn bed te slapen
En niet vergeten he, maandagochtend bij BT!
Ligt er aan hoelaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
DUS ZONDAG ZITTEN WIJ MET ZN DRIETJES GEZELLIG OP HET STATION ?
Of er achter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Richting Alkmaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een goedje voor gekregen.
En welke trein neem jij altijd in Eindhoven? Want dan is de kans groot dat ik je ooit tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik ben nooit zo laat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Want jij gaat wat doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh, je bedoelt 19:00 uurquote:
Oooh ok, en ik zou ook echt niet weten hoe jij er uit zietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo laat.
dus ws niet
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Richting Alkmaar
en heel goed
tis wel meestal druk en ik zou jou iig niet herkennen
Jij mij ws ook niet, dus dan kunnen we elkaar wel zien, maar dan weten we dat nietMaak dan voor zondag even een uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Je gaat zotheid anaal nemen?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Richting Alkmaar
en heel goed
tis wel meestal druk en ik zou jou iig niet herkennen
Jij mij ws ook niet, dus dan kunnen we elkaar wel zien, maar dan weten we dat nietIk ben lang. licht gespierd. en vrij slank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook nog eens!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh ok, en ik zou ook echt niet weten hoe jij er uit ziet
Hmm, ja ik pak díé of die van een uur later, maar het wordt waarschijnlijk die, volgende dag er weer om 6 uitquote:
Gers heeft ook een hele gespierde arm!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang. licht gespierd. en vrij slank.
In dat ik wel laat moet zijn, of in dat ik de hele tijd met een kusmondje en halfblote tieten rond ga lopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maak dan voor zondag even een uitzondering
Dat zegt allesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang. licht gespierd. en vrij slank.
Die heeft Ado, ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
PM die pic met dat kusmondje en die tieten nog eens.
Nope, ik geloof wel dat het een heel erg chill effect kan hebben maar ik ben gewoon tegen het slikken van pillen omdat er heel vaak toch wel, op de lange duur, schadelijke troep in zit. Daarnaast kunnen sommige mensen er aardig kapot van gaan om nog niet eens te spreken van mensen die door drugs komen te overlijden.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hebben Ado, Japsnars en wat andere KLB'ers, ik niet
Hij was ook voor hem bedoeld eigenlijk
Wat ga je dan doenquote:
Misschien andersom welquote:
Wanneer ga je, morgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:04 schreef Crack_ het volgende:
maar ik ga waarschijnlijk dus wel naar zot
Ik ga niet morgen want ik moet morgen oppassen, anders was ik natuurlijk wel mee naar Lamon geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wanneer ga je, morgen?
En ga je dan ook mee naar Lamon's partyhouse?
Echt ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
En dan gaan we samen terug naar huis, maar ik ga wel aan de andere kant van de bus zitten en je aankijken.
En wat zeiden jouw ouders toen jij hen vertelden dat je dit weekend op bezoek gaat bij een oudere, kale, man?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga niet morgen want ik moet morgen oppassen, anders was ik natuurlijk wel mee naar Lamon geweest
"Is ie slank" Dat vroeg mn moeder, waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wat zeiden jouw ouders toen jij hen vertelden dat je dit weekend op bezoek gaat bij een oudere, kale, man?
Whehehehee, ja dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben waarschijnlijk kapot. en ga slapen in de bus.
O ja, inmiddels vast wel jaquote:
Hij weet niet wat ie mistquote:
Je durft crack niet aan te spreken en mij wel??!?!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
En dan gaan we samen terug naar huis, maar ik ga wel aan de andere kant van de bus zitten en je aankijken.
Mozy nu ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, inmiddels vast wel ja
En ze vinden dat oke? In godsnaam ga niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Is ie slank" Dat vroeg mn moeder, waarom weet ik ook niet
De bus, is zooo saai.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehehehee, ja dat doe ik ook altijd
ZO irritant, dat gaat gewoon meteen, ik kan niet wakker blijven in de bus
Waarom zou ze dan niet moeten gaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ze vinden dat oke? In godsnaam ga niet.
Skylark is een jongen van mijn eigen leeftijd en bovendien volkomen normaal, al had hij me natuurlijk kunnen stikken in m'n slaapquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan niet moeten gaan?
En was jij niet degene die met Skylark had gemeet?
Ze gaat zotheid ontmoetenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Skylark is een jongen van mijn eigen leeftijd en bovendien volkomen normaal, al had hij me natuurlijk kunnen stikken in m'n slaapmaar dat risico is er altijd.
Lamon daarentegen vind ik helemaal niet zo normaal.
JIJ HEBT MET SKYLARK GESLAPEN?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Skylark is een jongen van mijn eigen leeftijd en bovendien volkomen normaal, al had hij me natuurlijk kunnen stikken in m'n slaapmaar dat risico is er altijd.
IK GA LAMON NIET ONTMOETEN ;oquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"Nee!"?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik tegen mijn kinderen zeg als ze willen internet-daten
Je hebt het zelf ook gedaan. En ik neem aan dat jou kinderen met zo'n moeder, toch wel redelijk verstandig zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik tegen mijn kinderen zeg als ze willen internet-daten
Vieze hoer!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie waren allebei kut.
[..]
Rawr!
quote:
Nog wat doen vanavond?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie waren allebei kut.
[..]
Rawr!
Een gemiddelde schooldag voor mij dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ook wil ik vermelden dat ik vandaag 11 (!) uur heb doorgebracht op m'n universiteitwaarvan 7 uur ook daadwerkelijk college.
Ik ga zo ff wat drinken in de stad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo een feestje en daarna uit denk ik. En jij?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ook wil ik vermelden dat ik vandaag 11 (!) uur heb doorgebracht op m'n universiteitwaarvan 7 uur ook daadwerkelijk college.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een gemiddelde schooldag voor mij dus.
Jankerd.
7 uur, bwehehehe!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
Jij zit elke dag van 9 tot 8quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een gemiddelde schooldag voor mij dus.
Jankerd.
Nicequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga zo ff wat drinken in de stad.
Das lastig omdat:quote:
Okee, dat laatste kan ik dan weer niet van mezelf zeggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook gedaan. En ik neem aan dat jou kinderen met zo'n moeder, toch wel redelijk verstandig zijn.
Van mij mogen m'n kinderen later best doen wat ik allemaal gedaan heb, als ze er maar net zo verantwoordelijk mee omgaan als ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lastig omdat:
[..]
Okee, dat laatste kan ik dan weer niet van mezelf zeggen
Ik heb heel wat stomme dingen gedaan
Het was ook gewoon leuk, beetje mensen leren kennen in steden waar je nooit komt enzo...
Alleen kan het natuurlijk wel fout gaan en weet je gewoon niet wie er achter zit
Ik ben soms wat te naief
Dus jou dochtertje mag rondneuken op haar 19de?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van mij mogen m'n kinderen later best doen wat ik allemaal gedaan heb, als ze er maar net zo verantwoordelijk mee omgaan als ik.
Ja hoor. Als ze maar plezier heeft en het veilig doet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jou dochtertje mag rondneuken op haar 19de?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ze maar plezier heeft en het veilig doet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ze maar plezier heeft en het veilig doet.
Ik ben vrij verantwoordelijk, maar ook redelijk naief, ik zie altijd alleen alleen het goede en houd weinig rekening met dat het ook fout kan gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Van mij mogen m'n kinderen later best doen wat ik allemaal gedaan heb, als ze er maar net zo verantwoordelijk mee omgaan als ik.
Lamonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |