Jah man. Vanaf vandaag.quote:
Bwhehe.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja idd.
https://twitter.com/Wat_4EBE_zegt
Stiekem moest ik daar wel om lachen.quote:
And then?quote:
Ik verwacht een spannende ontkoping.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Handschoenenweer dit.quote:
Wel van die Zwarte Piet-handschoenen natuurlijk, die zijn voor de echte bosses.quote:
Ik gok op Ondeugend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Wil de mod die m'n TT's verandert dat ook even melden in de SC?Ik vraag me echt af wie dat altijd doet
!
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel van die Zwarte Piet-handschoenen natuurlijk, die zijn voor de echte bosses.
Aanstellers, na 10 uur is het echt prima temperatuurquote:
1 goed en 1 slecht. Waarschijnlijk heb ik ze allebei slecht gemaakt, want bij het vorige tentamen heb ik mezelf ook een beetje overschatquote:
Ja, het gaat nergens over.quote:
Ver?quote:
Waar naartoe?quote:
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vergeet steeds vaker om hier eens te kijken
quote:
Ik denk 20 minuten met de fiets van waar ik nu woon!quote:
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUB
Ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.
Die eerste is twee onder een kap neem ik aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huizen waren wel "leuk" maar ze hadden allemaal wel iets waardoor het niet door ging
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk 20 minuten met de fiets van waar ik nu woon!
In Veldhoven, ik ben er geboren en ik zou het niet erg vinden!
Zeker met wat XTC op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.
Dan deed ze toch geen 14.gifquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.
Nee juist ziet, zie PI.quote:
Jij spreekt uit persoonlijke ervaring?quote:
Klopt, daar is tegenwoordig meer te beleven dan hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUB
Ik had mijn PI moeten gebruiken.quote:
Whehe.quote:
Misschien vindt ze het wel kut waar ze woont.quote:
Nee is twee onder een kap, maar dat huis was niet goed want daar zat bijna geen groen, en ze willen veel groen voor de hond (en voor zichzelf)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die eerste is twee onder een kap neem ik aan?
Huizen zien er leuk uit, wat vonden je ouders er niet leuk aan dan?
[..]
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huizen waren wel "leuk" maar ze hadden allemaal wel iets waardoor het niet door ging
What's up?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, daar is tegenwoordig meer te beleven dan hier.
Ik vind huis 1 wel mooi, maar dat is eerder de grootte dan het huis zelf denk ik zo.. Ennnn, het is zo'n huis dat bijna grenst aan een industrieterrein, daar wil je niet wonen;oquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]1.veel te rood, plat dak op de garage en het ziet er echt heel kubusachtig uit. 2.Heel erg saai huis wat met wat verf wat opgeknapt kan worden, ook de ramen lijken wel random op het huis te zijn geplaatst en de kozijnen zijn ook
Maar dit kan verder wel allemaal gefixed worden.3. Heeft last van een lelijke appendix:
[ afbeelding ]
3. vind ik veruit het mooist alhoewel 2. ook nog wel potentie heeft.
1 is echt een![]()
![]()
Nog steeds hetzelfdequote:
Die eerste heeft wel een mooie keuken en eetruimtequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind huis 1 wel mooi, maar dat is eerder de grootte dan het huis zelf denk ik zo.. Ennnn, het is zo'n huis dat bijna grenst aan een industrieterrein, daar wil je niet wonen;o
Huis 2, zoieeets wonen we nu in, maar dan wit en niet zo aan elkaar geschakeld..
Ik zal wel een keer een foto maken
Uhhh...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Check dit:
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Wtf, ik snap er geen reet van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Check dit:
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Achja, ik zei tegen mn ouders dat ze pas moesten gaan verhuizen als echt samen dachten "JA DIT IS HET"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een mooie keuken en eetruimte
Japsnars is mijn enige optie. Mijn project groepje bestaat enkel uit chica's, dus dat wordt 'm sowieso nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand die je kan helpen daarmee?
Ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft, maar goedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Japsnars is mijn enige optie. Mijn project groepje bestaat enkel uit chica's, dus dat wordt 'm sowieso niet.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |