Jah man. Vanaf vandaag.quote:
Bwhehe.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja idd.
https://twitter.com/Wat_4EBE_zegt
Stiekem moest ik daar wel om lachen.quote:
And then?quote:
Ik verwacht een spannende ontkoping.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Handschoenenweer dit.quote:
Wel van die Zwarte Piet-handschoenen natuurlijk, die zijn voor de echte bosses.quote:
Ik gok op Ondeugend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Wil de mod die m'n TT's verandert dat ook even melden in de SC?Ik vraag me echt af wie dat altijd doet
!
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel van die Zwarte Piet-handschoenen natuurlijk, die zijn voor de echte bosses.
Aanstellers, na 10 uur is het echt prima temperatuurquote:
1 goed en 1 slecht. Waarschijnlijk heb ik ze allebei slecht gemaakt, want bij het vorige tentamen heb ik mezelf ook een beetje overschatquote:
Ja, het gaat nergens over.quote:
Ver?quote:
Waar naartoe?quote:
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vergeet steeds vaker om hier eens te kijken
quote:
Ik denk 20 minuten met de fiets van waar ik nu woon!quote:
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarentegen kom je wel dagelijks in PUB
Ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.
Die eerste is twee onder een kap neem ik aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huizen waren wel "leuk" maar ze hadden allemaal wel iets waardoor het niet door ging
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk 20 minuten met de fiets van waar ik nu woon!
In Veldhoven, ik ben er geboren en ik zou het niet erg vinden!
Zeker met wat XTC op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
PUB is dan ook wel het subforum waar altijd wat te beleven valt.
Dan deed ze toch geen 14.gifquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht andere kant van Nederland of zo.
Nee juist ziet, zie PI.quote:
Jij spreekt uit persoonlijke ervaring?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |