Als het 5e resultaat in Google dit topic is, is het inderdaad iets wat nog niet zoveel behandeld wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog nooit van 'Talent Generated Content' en ook google geeft er amper resultaten voor
Ik kon alleen eerder niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is altijd goed, en meestal leuk!
Ze mag dan wel zeggen dat ze naar het CS gaat, maar ze komt waarschijnlijk toch niet opdagenquote:
Why not?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon alleen eerder niet.
En nu nog niet btw
Drankquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb met een vriend afgesproken dat we allebei een meter Schrobbelaer voor 13,= bestellen, en hem dan snel opdrinken. We willen een ultieme avond.
Jawel hoor, ik heb morgen om 2 over half 6 de treinquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze mag dan wel zeggen dat ze naar het CS gaat, maar ze komt waarschijnlijk toch niet opdagen
Normaal pak ik pas om 7 uur de trein!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij gaat veel eerder met de trein
En heb je die opdracht nog geprint?
3e zelfs... als je quotes gebruiktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het 5e resultaat in Google dit topic is, is het inderdaad iets wat nog niet zoveel behandeld wordt.
Ah, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb morgen om 2 over half 6 de trein
Jij had verkeerde timing
Omdat mn ex het eerst niet leuk vond en ik nu geen geld heb.quote:
Dat is dan weer te laat, dan ben ik al in Amsterdamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Normaal pak ik pas om 7 uur de trein!
En nu ben ik al om 10 voor 7 bij mijn
En ja schat.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
3e zelfs... als je quotes gebruikt
Rond die tijd lig ik nog lekker in mijn bed te slapenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Normaal pak ik pas om 7 uur de trein!
En nu ben ik al om 10 voor 7 bij mijn
En ja schat.
Ik heb er zelfs een goedje voor gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat mn ex het eerst niet leuk vond en ik nu geen geld heb.
[..]
Dat is dan weer te laat, dan ben ik al in Amsterdam
(fijn, lang weekend![]()
)
en heel goed
7 uur 's avonds?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
[..]
Rond die tijd lig ik nog lekker in mijn bed te slapen
En niet vergeten he, maandagochtend bij BT!
Ligt er aan hoelaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
DUS ZONDAG ZITTEN WIJ MET ZN DRIETJES GEZELLIG OP HET STATION ?
Of er achter.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Richting Alkmaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een goedje voor gekregen.
En welke trein neem jij altijd in Eindhoven? Want dan is de kans groot dat ik je ooit tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik ben nooit zo laat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Want jij gaat wat doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh, je bedoelt 19:00 uurquote:
Oooh ok, en ik zou ook echt niet weten hoe jij er uit zietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo laat.
dus ws niet
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Richting Alkmaar
en heel goed
tis wel meestal druk en ik zou jou iig niet herkennen
Jij mij ws ook niet, dus dan kunnen we elkaar wel zien, maar dan weten we dat nietMaak dan voor zondag even een uitzonderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Je gaat zotheid anaal nemen?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Richting Alkmaar
en heel goed
tis wel meestal druk en ik zou jou iig niet herkennen
Jij mij ws ook niet, dus dan kunnen we elkaar wel zien, maar dan weten we dat nietIk ben lang. licht gespierd. en vrij slank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook nog eens!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh ok, en ik zou ook echt niet weten hoe jij er uit ziet
Hmm, ja ik pak díé of die van een uur later, maar het wordt waarschijnlijk die, volgende dag er weer om 6 uitquote:
Gers heeft ook een hele gespierde arm!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang. licht gespierd. en vrij slank.
In dat ik wel laat moet zijn, of in dat ik de hele tijd met een kusmondje en halfblote tieten rond ga lopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maak dan voor zondag even een uitzondering
Dat zegt allesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang. licht gespierd. en vrij slank.
Die heeft Ado, ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
PM die pic met dat kusmondje en die tieten nog eens.
Nope, ik geloof wel dat het een heel erg chill effect kan hebben maar ik ben gewoon tegen het slikken van pillen omdat er heel vaak toch wel, op de lange duur, schadelijke troep in zit. Daarnaast kunnen sommige mensen er aardig kapot van gaan om nog niet eens te spreken van mensen die door drugs komen te overlijden.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hebben Ado, Japsnars en wat andere KLB'ers, ik niet
Hij was ook voor hem bedoeld eigenlijk
Wat ga je dan doenquote:
Misschien andersom welquote:
Wanneer ga je, morgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:04 schreef Crack_ het volgende:
maar ik ga waarschijnlijk dus wel naar zot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |