Ik ga niet morgen want ik moet morgen oppassen, anders was ik natuurlijk wel mee naar Lamon geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wanneer ga je, morgen?
En ga je dan ook mee naar Lamon's partyhouse?
Echt ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
En dan gaan we samen terug naar huis, maar ik ga wel aan de andere kant van de bus zitten en je aankijken.
En wat zeiden jouw ouders toen jij hen vertelden dat je dit weekend op bezoek gaat bij een oudere, kale, man?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga niet morgen want ik moet morgen oppassen, anders was ik natuurlijk wel mee naar Lamon geweest
"Is ie slank" Dat vroeg mn moeder, waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wat zeiden jouw ouders toen jij hen vertelden dat je dit weekend op bezoek gaat bij een oudere, kale, man?
Whehehehee, ja dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben waarschijnlijk kapot. en ga slapen in de bus.
O ja, inmiddels vast wel jaquote:
Hij weet niet wat ie mistquote:
Je durft crack niet aan te spreken en mij wel??!?!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
En dan gaan we samen terug naar huis, maar ik ga wel aan de andere kant van de bus zitten en je aankijken.
Mozy nu ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, inmiddels vast wel ja
En ze vinden dat oke? In godsnaam ga niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Is ie slank" Dat vroeg mn moeder, waarom weet ik ook niet
De bus, is zooo saai.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehehehee, ja dat doe ik ook altijd
ZO irritant, dat gaat gewoon meteen, ik kan niet wakker blijven in de bus
Waarom zou ze dan niet moeten gaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ze vinden dat oke? In godsnaam ga niet.
Skylark is een jongen van mijn eigen leeftijd en bovendien volkomen normaal, al had hij me natuurlijk kunnen stikken in m'n slaapquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan niet moeten gaan?
En was jij niet degene die met Skylark had gemeet?
Ze gaat zotheid ontmoetenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Skylark is een jongen van mijn eigen leeftijd en bovendien volkomen normaal, al had hij me natuurlijk kunnen stikken in m'n slaapmaar dat risico is er altijd.
Lamon daarentegen vind ik helemaal niet zo normaal.
JIJ HEBT MET SKYLARK GESLAPEN?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Skylark is een jongen van mijn eigen leeftijd en bovendien volkomen normaal, al had hij me natuurlijk kunnen stikken in m'n slaapmaar dat risico is er altijd.
IK GA LAMON NIET ONTMOETEN ;oquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"Nee!"?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik tegen mijn kinderen zeg als ze willen internet-daten
Je hebt het zelf ook gedaan. En ik neem aan dat jou kinderen met zo'n moeder, toch wel redelijk verstandig zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik tegen mijn kinderen zeg als ze willen internet-daten
Vieze hoer!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie waren allebei kut.
[..]
Rawr!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |