quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou die indruk krijg ik niet. Je bent haar woorden namelijk erg aan het nuanceren. Copycat zie ik als trol van de hoogste orde trouwens. Overal tegenaan schoppen en tegenin gaan voor de lol. En ergens lees ik dat ze Ali B geweldig vindt. tsja.. Hoe serieus neem je mensen en hun meningen nog op internet?
[..]
Maar je moet toch ergens beginnen. Iedereen stottert en hakelt als ze iets nieuws leren. En volgens mij gaat het niet enkelt om de "pickup-lines" ed. Ik denk dat critici (vooral vrouwen) daar onterecht de nadruk leggen. Bij assertiviteits-training krijg je toch ook kaartjes met opdrachten als "vraag je buuf mee uit naar de bios" enzo? Je kan het ook zien als aanloop naar .. eh..tja een beter begrip?. Dat je gewoon leert om je over angsten heen te zetten door specifieke opdrachten uittevoeren. Is dat zo erg fout?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof je als sociale nul iets met een RP date aan zou kunnen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik Ali B. gewéldig? Ik vind hem overkomen als een aardige gozer, maar verder?
En voor de umpth time: ga die cursus volgen als je denkt dat je er baat bij hebt. Verwacht echter niet dat vervolgens elke vrouw in katzwijm gaat vallen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het ging niet over muzieksmaak dacht ik. meer wie heeft flair/wie vind je een schatje ofzo.
Dat is dus waar het hiervoor al eens over ging, weet niet meer wie het zei: onbewust onbekwaam --> bewust onbekwaam --> bewust bekwaam --> onbewust bekwaam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is oefening. Daar gaan jarens overheen denk ik.maar dan heb je in het begin wel handvaten. Als je een taal leert klinkt dat in het begin ook gekunsteld en als een truc. Later wordt dat steeds natuurlijker. Natuurlijk heeft de een meer aanleg dan de ander, maar iedereen kan het leren. Dat denk ik ook echt.
Aanmaken gaat te snel hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Goldfoxx het volgende:
Misschien kan de mod één van beide topics verwijderen. Als je deze laat staan, zet dan (4) achter de topictitel
Maar buiten dat zette hij wel een feilloze karakterschets van je neer hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
Ik neem aanstoot aan de suggestie dat ik een Ali-B fan zou zijn.
Ja! Ik ben een troll pur sangquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
Maar buiten dat zette hij wel een feilloze karakterschets van je neer hè.
Dit is helemaal waar, dit heb ik zelf op verschillende manieren al doorgemaakt. Alleen sommige mensen komen niet op het bewustzijnsniveau dat zij daadwerkelijk zichzelf kunnen veranderen als zij zich hiervoor inspannen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dus waar het hiervoor al eens over ging, weet niet meer wie het zei: onbewust onbekwaam --> bewust onbekwaam --> bewust bekwaam --> onbewust bekwaam.
Die laatste stap wordt vaak niet gemaakt, men heeft wel geleerd hoe het moet en blijft dat té bewust zo doen. Vervolgens wil het nog wel eens gebeuren dat men weer terugglijdt naar onbekwaam.
Maar je hebt gelijk: er is meer mogelijk aan persoonlijke verandering dan je misschien zou denken!!
Ik zat er over te twijfelen, maar het is toch catbert weer hé?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef Catbert het volgende:
Wauw, was dat een belangrijke post van me? Cool
De self help methoden geven je hierbij een eerste aanzet, dus zijn ergens toch best nog wel nuttigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar, dit heb ik zelf op verschillende manieren al doorgemaakt. Alleen sommige mensen komen niet op het bewustzijnsniveau dat zij daadwerkelijk zichzelf kunnen veranderen als zij zich hiervoor inspannen.
Ik vind het mooi om zelf te kunnen zien dat ik kan verbeteren, en zie hier uitdagingen en mogelijkheden in. Je kan veel meer bereiken als je jezelf pusht om op geestelijk niveau nieuwe dingen aan te leren.
Die Catbert toch!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik zat er over te twijfelen, maar het is toch catbert weer hé?
Google is cool.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat er sprake is van een sterke emotionele behoefte (beter woord) als je het zo belangrijk vind mooie vrouwen te kunnen scoren dat je bereid bent er grof geld voor neer te leggen (er zijn complete seminairs met betrekking tot dit onderwerp).
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon te keer. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen indammen en geen rare dingen gaan doen. Dat vergt zo ontzettend veel energie want die behoefte is sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.quote:En bij sommige mensen ontstaat die behoefte uit een leegte, dat geloof ik. Die vriend van mij die zo zit te patsen, is eigenlijk ontzettend onzeker. Zijn grandiose imago dient ter bescherming van zijn ego.
t is maar waar je trots op bent. maar whatever makes you happyquote:
Mhwoa, hopeloos gaat me te ver.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Je geeft een waarheid als een koe, al die mensen op bv RP zijn gewoon hopeloos.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
t is maar waar je trots op bent. maar whatever makes you happy
nee aanranding/ verkrachting keuren we nog steeds af, dus ga niet weer die richting in aubquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Google is cool.
[..]
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon vreselijk te keer. Als man wel. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen inhouden en indammen en geen rare dingen doen. Dat vergt ontzettend energie. Want de behoefte is erg sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Mensen snappen blijkbaar niet dat ze zelf doelen kunnen stellen in het dagelijks leven. Zoveel geld ertegen aansmijten vind ik zonde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef HgN-ex het volgende:
[..]
De self help methoden geven je hierbij een eerste aanzet, dus zijn ergens toch best nog wel nuttig
Mensen gaan het doen, ze worden gemotiveerd door het beloofde succes om zichzelf te gaan verbeteren.
Wat dat betreft is het inderdaad best nog wel veilig op de wereld dan (A) De meeste mannen hebben ook een vriendin, zijn getrouwd, weet ik het. Vrouwen hebben ook behoefte aan meer dan zichzelf in hun leven. Er zijn nog steeds meer vrouwen dan mannen op de wereld, dus de gefrustreerde mannen hebben zo ook nog ergens hun kansen liggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Google is cool.
[..]
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon vreselijk te keer. Als man wel. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen inhouden en indammen en geen rare dingen doen. Dat vergt ontzettend energie. Want de behoefte is erg sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Zie je! Daar ga je al.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef solaire het volgende:
[..]
nee aanranding/ verkrachting keuren we nog steeds af, dus ga niet weer die richting in aub
Ze zullen er vanzelf achter komen dat iedereen versieren, en met iedereen het bed in duiken die leegte niet gaat oplossen. Wat die mensen zoeken is een goede relatie met iemand, maar voorgaande is alleen maar doods & leeg. Dat bedoelde HgN-ex ook met zijn opmerking eerder dat her een emotionele leegte geeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Google is cool.
[..]
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon te keer. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen indammen en geen rare dingen gaan doen. Dat vergt zo ontzettend veel energie want die behoefte is sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Sluier is eraf. Nu langzaam down the drainquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Een trollende Ali B. fan ... mijn imago, wat doe je???
Jij bent eng !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Je stort nu opeens van je voetstuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Sluier is eraf. Nu langzaam down the drain
Gelukkig was die al niet zo hoog, dus kom ik er met een verstuikte enkel vanaf.quote:
Waar wil je dan erkenning voor? dat je je ondanks je mega frustratie toch netjes gedraagd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]Waar zeg ik dat we aanranding door de vingers moeten zien ofzo? Ik geef alleen aan waar mannen doorheen gaan de emoties ed. daar krijgen gefrustreerde mannen helemaal geen erkenning voor. Nul komma nul.
Slechtste excuus everquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:Waar zeg ik dat we aanranding door de vingers moeten zien ofzo? Ik geef alleen aan waar mannen doorheen gaan de emoties ed. daar krijgen gefrustreerde mannen helemaal geen erkenning voor. Nul komma nul.
Euh, ligt het nou aan mij dat ik het doodnormaal vind dat je je normaal opstelt naar een meid die je afwijst? Ik snap echt niet dat mensen dan kwaad gaan reageren. Hoe erg laat je je kennen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef HgN-ex het volgende:
Slechtste excuus ever
Zeg dan zoiets van, he, vervelend.
Heb ik wel eens gedaan, iemand had echt het idee mij af te wijzen, voor mij was het gelukkig niet al te pijnlijk
Reageerde met, he wat vervelend nou. Diegene wist echt niet waar ze moest kijken![]()
Zit ik nu in een soort singles/masterflirt troep te posten? Kut, de geschiedenis herhaalt zich.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was die al niet zo hoog, dus kom ik er met een verstuikte enkel vanaf.
Hij heeft nog geen 15-jarige meisjes aangerand en daar mag 'ie best trots op zijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ze zullen er vanzelf achter komen dat iedereen versieren, en met iedereen het bed in duiken die leegte niet gaat oplossen. Wat die mensen zoeken is een goede relatie met iemand, maar voorgaande is alleen maar doods & leeg. Dat bedoelde HgN-ex ook met zijn opmerking eerder dat her een emotionele leegte geeft.
Masterflirt was idd ook zoiets toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Pheno het volgende:
Zit ik nu in een soort singles/masterflirt troep te posten? Kut, de geschiedenis herhaalt zich.
dat zijn er wel heel heel heel erg veel he.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
(mijn ego past niet in mijn lichaam ik weet het)
Ja. http://masterflirt.nlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Masterflirt was idd ook zoiets toch?
Komop zeg, welk ego? Je loopt een beetje te trollen maar tegelijkertijd straal je wanhopigheid uit. Er zijn een hoop mensen op dit forum die zich een hoop zekerder voordoen dan ze zijn, maar die facade van jou is wel heel doorzichtig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Zei hij met trillende gebalde knuistjes. "Njiiiii!!!!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
Je verhaal is lastig te snappen, maar ik doe mn best.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?
Meiden hebben geen zin om naar jankzakken te gaan luisteren als ze in een kroeg staan ofzo. Dat gaat dus echt niet gebeuren. En de voornaamste reden dat er niet meer verkrachtingen gebeuren is omdat mensen die om wat voor redenen hun seksuele ei niet kwijt kunnen gewoon naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..
Aanranding is ook aan d'r borsten zitten he. Alleen bij echte seks heet het een verkrachtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Aanrandingen? WTF? Doen maagden dat? Die weten toch niet waar dat ding van ze in moet?
Nee zo ben ik absoluut niet. Ik zou het alleen betreuren dat ik niet kan zijn wat de tegenpartij wenst. Wat frustrerend is, maar ik ga niet lopen zeggen dat ik haar toch al niet wilde ofzo wtf. Want ik blijf masturberen en aan 'haar' denken daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"
Is dat op mij bedoeld?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, ligt het nou aan mij dat ik het doodnormaal vind dat je je normaal opstelt naar een meid die je afwijst? Ik snap echt niet dat mensen dan kwaad gaan reageren. Hoe erg laat je je kennen dan?
Volgens mij hebben we het dan meer over een groep mensen zonder respect dan over mensen die maagd zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aanranding is ook aan d'r borsten zitten he. Alleen bij echte seks heet het een verkrachting
Je zou het moeten betreuren dat de tegenpartij niet zoekt wat jij bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou het alleen betreuren dat ik niet kan zijn wat de tegenpartij wenst.
Je wil iets van een Virgin Awareness Day?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Had je niet zo'n ontknaap-service voor de Schenkstroopjes onder ons ?
Bedoel niet dat jij dat doet perse hoor, maar je hoort wel eens dat types zo'n afwijzing niet kunnen hebben. Tja, is jammer maar niet een hand vol maar een land vol zegmaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef HgN-ex het volgende:
Is dat op mij bedoeld?Nadere uitleg, het was dus een grapje, zij had dat droge antwoord totaal niet van mij verwacht
Na wat verder praten hebben we er ook om gelachen
Het was ook niet echt een afwijzing, ik peilde meer of haar geflirt met mij wat inhoud had, en dat was dus niet zo
Yeah right, ik denk dat je je in je handjes zou mogen wrijven als zo'n iemand vrijwillig met je naar bed zou gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoor
(en al helemaal niet voor betalen jeez.)
Hij moet je wel hebben, Cc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoor
(en al helemaal niet voor betalen jeez.)
Ben ik het niet geheel mee eens. Die cursussen leren je zeker wel een hoop nuttige dingen. Niemand gaat jou zeggen wat je fout doet, je mekt alleen dat je iets fout doet en dan kan je zoveel proberen als je wilt in het dagelijks leven verbeteren doe je niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mensen snappen blijkbaar niet dat ze zelf doelen kunnen stellen in het dagelijks leven. Zoveel geld ertegen aansmijten vind ik zonde.Je hebt al die cursussen niet nodig, voor dingen die je in het dagelijks leven als vanzelf leert, en de kennis hiervan op straat ligt.
Hij raakt me ook enorm.quote:
Chill, en totally right. Get over it, plenty more to find !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bedoel niet dat jij dat doet perse hoor, maar je hoort wel eens dat types zo'n afwijzing niet kunnen hebben. Tja, is jammer maar niet een hand vol maar een land vol zegmaar
Dus zo'n cursusleider weet precies wat alle vrouwen zoeken in een man?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee eens. Die cursussen leren je zeker wel een hoop nuttige dingen. Niemand gaat jou zeggen wat je fout doet, je mekt alleen dat je iets fout doet en dan kan je zoveel proberen als je wilt in het dagelijks leven verbeteren doe je niet.
Ja, maar dat is meer voor als je al gevorderd bent, maar een plateau hebt bereikt en je zelf niet weet hoe je daar overheen moet komen. Voor beginners zal het toch uit zichzelf moeten komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee eens. Die cursussen leren je zeker wel een hoop nuttige dingen. Niemand gaat jou zeggen wat je fout doet, je mekt alleen dat je iets fout doet en dan kan je zoveel proberen als je wilt in het dagelijks leven verbeteren doe je niet.
Dat doet hij als hobby, maar dat brengt geen geld op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus zo'n cursusleider weet precies wat alle vrouwen zoeken in een man?
Damn, als dat zo was gaf hij geen les, maar neukte hij elke vrouw die hij wilde.
Ben ik met je eens, maar veel van deze informatie ligt gewoon op straat, of is met een heel klein beetje zelf te vinden. Ik lees nog eerder een boek , dan dat ik zo veel geld ga verspillen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik een beetje voorbijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Goldfoxx het volgende:
Verrek, begin ik nou medelijden te krijgen?![]()
Ligt er aan welke vrouwen hij versiert. Er zijn er zat met geldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat doet hij als hobby, maar dat brengt geen geld op.
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon uit te gaan, het gezellig te hebben en met mensen te kletsen. Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Het enige waarom het zou kunnen werken is omdat je meer zelfvertrouwen krijgt door zo'n cursus. Omdat je denkt middelen te hebben. Terwijl het enige middel wat er is, zelfvertrouwen, ook zonder geld uit te geven te kweken is. Zelfs bij mij is dat goed gekomen zonder cursus
Conflicten komen van beide kanten toch? Mensen vinden het leuk om alsmaar op voorspelbare wijze op mensen integaan. Wat volgens mij ook wel hun werkelijke apathische/kinderachte gedachten weerspiegelen irl. maargoed . En ik ga toch weer 'down the same road' om te zien of er toch niet mischien mensen wat meer apathie hebben ontwikkeld in de tussentijd maar tevergeefs. En ik geef het wel op. Wat dat betreft heb je dus helemaal gelijk. Wat doe ik nog bij dit onderwerpquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil iets van een Virgin Awareness Day?
Merk jij niet dat de manier waarop jij je uit niet de beoogde reacties bij mensen teweegbrengt? En denk jij daarbij dan dat dat aan al die mensen ligt, of aan jouzelf?
Ik ben in mijn leven nog telbaar (0 disco bv ) uitgegaan, je kunt het ook best in andere dingen zoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon uit te gaan, het gezellig te hebben en met mensen te kletsen. Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me.
Niet altijd en in dit geval zeker niet. Je bent gewoon irritant en let je problemen continue bij anderen in plaats van er gewoon aan te gaan werken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Conflicten komen van beide kanten toch?
Met uitgaan bedoel ik niet perse een disco, ik sta ook vaker in kroegen, maar ik bedoel gewoon dat je je zelf in situaties begeeft waar je nieuwe mensen tegenkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in mijn leven nog telbaar (0 disco bv ) uitgegaan, je kunt het ook best in andere dingen zoeken.
Ah, dat heb ik op fok, vandaar dat ik met een fokster getrouwd benquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met uitgaan bedoel ik niet perse een disco, ik sta ook vaker in kroegen, maar ik bedoel gewoon dat je je zelf in situaties begeeft waar je nieuwe mensen tegenkomt.
Een cursus kan goed helpen om je uit je comfort zone te jagen, niet te ver zodat je terugschrikt, maar presies ver genoeg, zodat je bent waar geleerd kan worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar veel van deze informatie ligt gewoon op straat, of is met een heel klein beetje zelf te vinden. Ik lees nog eerder een boek , dan dat ik zo veel geld ga verspillen.
Een assertiviteitstraining werkt alleen maar omdat iemand achter je broek aanzit, niet omdat je opeens verborgen wijsheden krijgt toegespeeld. (bij sommige dingen is een cursus idd wel handig)
Het zou toch niet waar zijn he. Shit! Maak jezelf van kant voordat het te laat is! Save yourself!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Goldfoxx het volgende:
Volgens mij loopt iemand het topic te kapen, en word het meer een "heb medelijden met schenkstroop want hij komt nooit buiten de deur" topic.
Schenkstroop, ik raad je aan om je eens in het sociale leven te begeven. Want ondanks dat je nu wat achterloopt zoals je eerder aangaf, kan je door doelen te stellen gewoon een normaal sociaal persoon worden.
Verrek, begin ik nou medelijden te krijgen?![]()
Nee maar er zijn wel zaken waar vrijwel iedere vrouw NIET naar zoekt en die dingen leren ze je dan af. Onzeker in een hoekje staan, foute gespreksonderwerpen, te overdreven gedrag etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus zo'n cursusleider weet precies wat alle vrouwen zoeken in een man?
Damn, als dat zo was gaf hij geen les, maar neukte hij elke vrouw die hij wilde.
Het enige waarom het zou kunnen werken is omdat je meer zelfvertrouwen krijgt door zo'n cursus. Omdat je denkt middelen te hebben. Terwijl het enige middel wat er is, zelfvertrouwen, ook zonder geld uit te geven te kweken is. Zelfs bij mij is dat goed gekomen zonder cursus
Ze zullen wel moeten willen ze hun zaad ooit ergens anders dan in een doekje deponeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook zeker niet het doorzettingsvermogen om zo iets alleen te doen en hebben echt iemand nodig die achter ze aan loopt en ze als het ware dwingt die stappen te nemen.
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon uit te gaan, het gezellig te hebben en met mensen te kletsen. Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me.
Je zal ongetwijfeld sympathie bedoelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Conflicten komen van beide kanten toch? Mensen vinden het leuk om alsmaar op voorspelbare wijze op mensen integaan. Wat volgens mij ook wel hun werkelijke apathische/kinderachte gedachten weerspiegelen irl. maargoed . En ik ga toch weer 'down the same road' om te zien of er toch niet mischien mensen wat meer apathie hebben ontwikkeld in de tussentijd maar tevergeefs. En ik geef het wel op. Wat dat betreft heb je dus helemaal gelijk. Wat doe ik nog bij dit onderwerp
Gozer, dat wat in het midden staat meen ik genuinly, wat betreft dat andere is dat om te laten blijken dat ik de humor er van inzie. En dat medelijden heb ik wat betreft dat je jaren niet sociaal bezig kon zijn, maar dat houd op op het punt dat jij nu daar niets aan gaat doen, zeker na dit topic zou jij moeten weten dat er wat aan te doen valt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het zou toch niet waar zijn he. SHIT. Maak jezelf van kant voordat het te laat is! Save yourself!
Blijkbaar nemen zulke mensen dan liever een cursus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten willen ze hun zaad ooit ergens anders dan in een doekje deponeren.
Cc, ik zou dat doekje van garisson met argusogen aannemen hoor!
Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Een vrouw werd gevraagd welke 5 eigenschappen dat ze zocht in een man.
He, story of my life. Cc kan dat beamenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Goldfoxx het volgende:
Gozer, dat wat in het midden staat meen ik genuinly, wat betreft dat andere is dat om te laten blijken dat ik de humor er van inzie. En dat medelijden heb ik wat betreft dat je jaren niet sociaal bezig kon zijn, maar dat houd op op het punt dat jij nu daar niets aan gaat doen, zeker na dit topic zou jij moeten weten dat er wat aan te doen valt.
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yeah right, ik denk dat je je in je handjes zou mogen wrijven als zo'n iemand vrijwillig met je naar bed zou gaan.
Maar het probleem met dat soort mensen is dat ze gedurende de cursus over hun grenzen heengaan, ook aangeven dat ze er veel aan gehad hebben, maar vervolgens na een paar weken weer in hun eigen patronen terugvallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook zeker niet het doorzettingsvermogen om zo iets alleen te doen en hebben echt iemand nodig die achter ze aan loopt en ze als het ware dwingt die stappen te nemen.
Ze moeten het zelf weten, het is mijn geld niet. Maar dat kun je beter besteden aan andere dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef mirved het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen zulke mensen dan liever een cursus.
Het is geen doekje met argusogen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Cc, ik zou dat doekje van garisson met argusogen aannemen hoor!
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Wat is het alternatief? Thuis in je eentje voor de bank gaan zitten kniezen bij Popstars? Nee, dat helpt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zal ongetwijfeld sympathie bedoelen.
Het is die slachteroffer-toon van je waar niemand écht iets mee kan. Je maakt de indruk dat De Mensheid maar moet veranderen, omdat dat jou beter zou uitkomen. Niet alleen moet je doorhebben dat dat gewoon niet gaat gebeuren, je moet ook gaan inzien dat dat niet de manier is om jouw probleem op te lossen.
Dit is al veel vaker door veel meer mensen gezegd, overigens. En het wil maar niet postvatten bij je. Je wentelt liever in je angst-doordrenkte denkwereld, want die ken je tenminste. Om de link met het topic weer even te maken: je moet uit je comfort zone om veranderingen teweeg te brengen, dus hou op met dat sneue zielige tranentrekkende slachtoffertje spelen. Dáár begint het voor jou.
Beggars can't be choosers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.
Ja sorry ik was even vergeten dat je je meisjes liever wat jonger hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer.
Dat was idd hetgeen je uit die post moest halen ja. Prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Schenkstroop het volgende:
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.
Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...
Geen enkele vrouw zal aangeven dat ze eigenlijk een enorme klootzak wil, maar toch zie ik genoeg vrouwen achter enorme klootzakken aanlopen.
Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.
Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.
Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Hoho! ik gaf enkel voorbeelden, ik zit gelukkig niet in zo'n situatiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet als antisociaal type ook niet in je eentje in een kroeg gaan staan en daar meisjes aan gaan staren. Ga eerst een teamsport of een andere sociale hobby doen. Daar heb je sowieso veel meer succes mee dan suffe regeltjes die gewoon compleet tegen je persoon ingaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
Er begint iets te dagen in het oosten,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?
Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef solaire het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komt
Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?
Is dit zelfkennis?":Pquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roert:p
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).
Het zit in ons bloed/dna?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
Blijkbaar is er iets mis gegaan in de evolutie danquote:
Plezier hebben bij het uitgaan heb ik altijd al gehad, maar bij slechts plezier hebben gebeurt er niet veel als je eigenlijk ook op zoek bent naar nieuwe vrouwelijke contacten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef erodome het volgende:
[..]
En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.
Als je gewoon met vrouwen kan praten en lol met ze kan maken komt het ook wel goed met het relatie/seks gebeuren.
Achter meiden aanzitten wel. Maar als ik uitga ga ik om een leuke avond te hebben. Als ik een leuke meid leer kennen prima. Als ik bij een leuke meid in bed beland, best. Maar de leukste avonden die ik gehad heb waren gewoon die avonden dat ik met vrienden gewoon een enorm leuke avond had en er geen vrouwen aan te pas kwamen.quote:
Schrijf je dan in op RP ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef solaire het volgende:
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.
Oh, ik op fok. Werkte ookquote:
Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
Klopt en die houding die jij als laatste noemt wil je je ook eigen maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.
Daarmee bedoel ik dan vooral mannen waarvan je weet dat zodra je de hint laat vallen dat niet van plan te zijn op dit moment ze leuk tegen een ander gaan doen, met zo min mogelijk oponthoud.
Veel leuker zijn de mannen waarbij seksuele interresse ook echt wel opspeelt, maar die gewoon lol aan het maken zijn, of gezellig zijn of weet ik veel wat nog meer, die het werkelijk niet zoveel uitmaakt of ze bij je in bed belanden of niet.
Nee, alhoewel ik zo op zijn tijd met graagte zo'n lekkere klootzak laat doen waar hij goed in is, gewoon een nachtje mij plezier bezorgenquote:
Ten eerste vind ik niks hopeloos aan dating sites. Ik geloof niet dat ze echt werken, maar hopeloos vind ik ze niet. Ten tweede zijn die mensen kennelijk al hopeloos, dus wat heb je te verliezen? Je regelt in ieder geval een paar dates, leer je ook weer vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, want dan ben je hopeloos las ik eerder.
Wat, tenentrappen en opzettelijk mensen pijnigen is medelijden tonen? gaat toch weg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?
Met 'je' bedoel ik in zo'n context natuurlijk ook de 25-jarige maagd, niet jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef solaire het volgende:
Zeg Jean Claude ik ben geen 25 jarige maagd he
Ja dat vond ik dus ook, en ik vond hem wel verdacht snel vooruit gaan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef mirved het volgende:
Ik heb net even die docu gekeken. Ik vond dat die ene gast er toch wel enorm op vooruit gegaan was in die korte tijd.
Ik heb je in eerdere topics gewoon hele normale tips e.d. gegeven. Ik vind je nu gewoon een sukkel die ik niet serieus meer kan nemen, maar dat heb je echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat, tenentrappen en opzettelijk mensen pijnigen is medelijden tonen? gaat toch weg.
En die maak jij je eigen door 1.001 theorieën over vrouwen, pickup lines, etc etc ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef TheGame het volgende:
[..]
Klopt en die houding die jij als laatste noemt wil je je ook eigen maken.
Het klopt inderdaad dat die ene gast inderdaad flink vooruitging. Maar ook zijn doel was om met iedereen het bed in te duiken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef mirved het volgende:
Ik heb net even die docu gekeken. Ik vond dat die ene gast er toch wel enorm op vooruit gegaan was in die korte tijd.
Thanks Catbert! ik ben nogal snel op mijn spreekwoordelijke pik getrapt. Maar dat is IMNSHO pas echt een blunder, oh het werkt IRL niet dus ga ik maar achter een computer chickies tjekkequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met 'je' bedoel ik in zo'n context natuurlijk ook de 25-jarige maagd, niet jou
ja of in jouw denken. jij weet het zeker beter dan miljoenen jaren evolutiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar is er iets mis gegaan in de evolutie dan![]()
Als ik jou heb gepijnigd wil ik daarvoor oprecht mijn excuses voor aanbieden. Ik zou toch maar altegraag zien dat jij het sociale leven gaat opzoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat, tenentrappen en opzettelijk mensen pijnigen is medelijden tonen? gaat toch weg.
Het doel van RP is natuurlijk om uiteindelijk in het echt af te spreken. Die mensen die dat doen hebben tenminste nog dates. Da's beter dan alleen maar wanhopig te doen in een kroeg of disco ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef solaire het volgende:
Thanks Catbert! ik ben nogal snel op mijn spreekwoordelijke pik getrapt. Maar dat is IMNSHO pas echt een blunder, oh het werkt IRL niet dus ga ik maar achter een computer chickies tjekke
Heb je je sig nu naar aanleiding van dit topic aangepast? Zoja, wat triestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Schenkstroop het volgende:
ja of in jouw denken. jij weet het zeker beter dan miljoenen jaren evolutie
Ik denk dat 'ie het over mij heeftquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Als ik jou heb gepijnigd wil ik daarvoor oprecht mijn excuses voor aanbieden. Ik zou toch maar altegraag zien dat jij het sociale leven gaat opzoeken.
He, ik ben niet diegene met het probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja of in jouw denken. jij weet het zeker beter dan miljoenen jaren evolutie
'the quickest path is always the dark side' volgens yoda. nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef solaire het volgende:
[..]
Thanks Catbert! ik ben nogal snel op mijn spreekwoordelijke pik getrapt. Maar dat is IMNSHO pas echt een blunder, oh het werkt IRL niet dus ga ik maar achter een computer chickies tjekke
Nee, door te realiseren dat niet ieder meisje een 'once in a lifetime opportunity' is en het gezegde 'er zwemmen genoeg vissen in de zee' vrij letterlijk te nemen en daar ook naar te leven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En die maak jij je eigen door 1.001 theorieën over vrouwen, pickup lines, etc etc ?
Ik heb me die eigen gemaakt door te stoppen met krampachtig een date willen scoren.
Ok dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, door te realiseren dat niet ieder meisje een 'once in a lifetime opportunity' is het gezegde 'er zwemmen genoeg vissen in de zee' vrij letterlijk te nemen en daar ook naar te leven.
Tja. En ik geloof eigenlijk niet dat een boek of een cursus je die instelling bijbrengt. Dat kun je alleen zelf doen. Ik heb morgen een (zoveelste) date met een meisje dat ook niks gaat worden waarschijnlijk. Dus dat wordt voor mij morgen een afwijzing? Ga ik daar mee zitten? Nee, ik ga een date proberen te regelen met een vriendin van d'r.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef TheGame het volgende:
Nee, door te realiseren dat niet ieder meisje een 'once in a lifetime opportunity' is en het gezegde 'er zwemmen genoeg vissen in de zee' vrij letterlijk te nemen en daar ook naar te leven.
En wat is daar zo fout aan, ondertussen leer je toch ook heel wat behalve neuken of niet? je durft tenminste meisjes aante spreken die je anders de bitchface gaven (effe heel extreem getrokken)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat die ene gast inderdaad flink vooruitging. Maar ook zijn doel was om met iedereen het bed in te duiken.
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen die dingen zoeken om hun lege leven op te vullen, maar door dit te doen nog steeds met een leeg leven komen te zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat is daar zo fout aan, ondertussen leer je toch ook heel wat behalve neuken of niet? je durft tenminste meisjes aante spreken die je anders de bitchface gaven (effe heel extreem getrokken)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb je in eerdere topics gewoon hele normale tips e.d. gegeven. Ik vind je nu gewoon een sukkel die ik niet serieus meer kan nemen, maar dat heb je echt aan jezelf te danken.
Nee, dat leer je door de realisatie dat jezelf focussen op één speciaal (vaak voor jou onbereikbaar) meisje en haar in je gedachten helemaal de hemel in prijzen ontzettend self-defeating is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. En ik geloof eigenlijk niet dat een boek of een cursus je die instelling bijbrengt. Dat kun je alleen zelf doen. Ik heb morgen een (zoveelste) date met een meisje dat ook niks gaat worden waarschijnlijk. Dus dat wordt voor mij morgen een afwijzing? Ga ik daar mee zitten? Nee, ik ga een date proberen te regelen met een vriendin van d'r.
Wiens schuld is het dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat moet jij een naar mannetje zijn in het echt. "oh ik heb het geprobeerd ik heb me best gedaan maar het is toch je eigen schuld hoor. ja.. bla bla". Hekel aan dat soort semi-correcte mannetjes.
Ik krijg altijd het idee dat je liever ziet dat die mensen falen. Ipv dat ze én lekker neuken én daarsnaast toch een gelukkig leven kunnen hebben met andere dingen naast dat geneuk. Waraom moeten zij persé volgens jou er een leeg leven aan overhouden dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen die dingen zoeken om hun lege leven op te vullen, maar door dit te doen nog steeds met een leeg leven komen te zitten.
Moet hij dan blijven proberen om je iets duidelijk te maken? Als iemand niet snapt/wil snappen/aannemen wat er word gezegd gaan de meeste mensen op deze aardkloot die persoon niet meer serieus nemen na een bepaalde periode.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat moet jij een naar mannetje zijn in het echt. "oh ik heb het geprobeerd ik heb me best gedaan maar het is toch je eigen schuld hoor. ja.. bla bla". Hekel aan dat soort semi-correcte mannetjes.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef Catbert het volgende:
Tja. En ik geloof eigenlijk niet dat een boek of een cursus je die instelling bijbrengt. Dat kun je alleen zelf doen. Ik heb morgen een (zoveelste) date met een meisje dat ook niks gaat worden waarschijnlijk. Dus dat wordt voor mij morgen een afwijzing? Ga ik daar mee zitten? Nee, ik ga een date proberen te regelen met een vriendin van d'r.
Wat ga jij nu concreet doen om jouw kansen op de neukmarkt te verhogen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik krijg altijd het idee dat je liever ziet dat die mensen falen. Ipv dat ze én lekker neuken én daarsnaast toch een gelukkig leven kunnen hebben met andere dingen naast dat geneuk.
Ik heb niks met mensen die met een probleem zitten en als hem dan tips en oplossingen aangedragen worden daar niks mee doet maar alles afschuiven op danwel hun uiterlijk danwel het bizarre idee dat "negers" alle meisjes inpikken. Daarbij komt ook nog eens je gehuil over dat het "onethisch" zou zijn dat je geen seks hebt. Je bent een huilerd en huilerds zijn irritant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het idee dat je liever ziet dat die mensen falen. Ipv dat ze én lekker neuken én daarsnaast toch een gelukkig leven kunnen hebben met andere dingen naast dat geneuk. Waraom moeten zij persé volgens jou er een leeg leven aan overhouden dan?
Weer een topic openen op Seksualiteit waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat ga jij nu concreet doen om jouw kansen op de neukmarkt te verhogen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
Wat ook meespeelt is dat ik vanuit mijn levensovertuiging vind dat sex en een relatie bij elkaar horen, en dat sex zonder een relatie niet die voldoening geeft als die in een relatie. Sex buiten een relatie gaat alleen om het egocentrische gevoel, sex in een relatie gaat over liefde, en heeft de ander als doel.
Ik ben altijd heel gul, ook tijdens niet-relationele seksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
Sex buiten een relatie gaat alleen om het egocentrische gevoel, sex in een relatie gaat over liefde, en heeft de ander als doel.[/sub]
Ik vroeg al wiens schuld het was, maar hij geeft geen antwoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ga jij nu concreet doen om jouw kansen op de neukmarkt te verhogen?
Mwa. Seks is gewoon lekker / leuk. Klaar. Ik seks liever met een meid op wie ik helemaal hoteldebotel ben, en seks is over 't algemeen beter in een relatie. Maar die eerste keer met een 'nieuwe' meid is gewoon spannend, en dat heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
Wat ook meespeelt is dat ik vanuit mijn levensovertuiging vind dat sex en een relatie bij elkaar horen, en dat sex zonder een relatie niet die voldoening geeft als die in een relatie. Sex buiten een relatie gaat alleen om het egocentrische gevoel, sex in een relatie gaat over liefde, en heeft de ander als doel.
Het feit dat sex binnen een relatie beter is, betekent niet dat sex buiten een relatie vervelend is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:50 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
ten eerste: vanuit mijn levensovertuigingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa. Seks is gewoon lekker / leuk. Klaar. Ik seks liever met een meid op wie ik helemaal hoteldebotel ben, en seks is over 't algemeen beter in een relatie. Maar die eerste keer met een 'nieuwe' meid is gewoon spannend, en dat heeft ook wel wat.
Gevaarlijk topic voor dergelijke ontboezemingen. (tiehie, 'boezem')quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Ik ben altijd heel gul, ook tijdens niet-relationele seks.
Wat een zwart-witte nonsens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef Goldfoxx het volgende:
ten tweede doel ik op het doel van seks. Seks buiten een relatie is gericht op jezelf, seks binnen een relatie hopelijk niet.
Ik vind het prima dat jij daar voor jezelf zo over denkt hoor, maar dat laatste is gewoon niet waar. Als ik met een 'vreemde' seks heb, vind ik het ook heel belangrijker haar te plezieren. Daar steek ik dan nog meer energie in dan normaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef Goldfoxx het volgende:
ten eerste: vanuit mijn levensovertuiging
ten tweede doel ik op het doel van seks. Seks buiten een relatie is gericht op jezelf, seks binnen een relatie hopelijk niet.
Inderdaad komt mijn levensovertuiging bij anderen over als zwart-witte nonsensquote:
Gevalletje "Let's agree to disagree" denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef Goldfoxx het volgende:
Inderdaad komt mijn levensovertuiging bij anderen over als zwart-witte nonsens![]()
Maar om gelijk mijn mening dan weer af te schrijven omdat ik een andere kijk erop heb lijkt mij minder geslaagd.
Is dat dan bewijsdrang?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:07 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het prima dat jij daar voor jezelf zo over denkt hoor, maar dat laatste is gewoon niet waar. Als ik met een 'vreemde' seks heb, vind ik het ook heel belangrijker haar te plezieren. Daar steek ik dan nog meer energie in dan normaal.
Nee, ik vind het gewoon leuk. People pleaserquote:
Het gaat me niet om je levensovertuiging, maar om je rigide waardeoordeel dat je aan seks buiten een relatie hangt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:08 schreef Goldfoxx het volgende:
Inderdaad komt mijn levensovertuiging bij anderen over als zwart-witte nonsens![]()
Maar om gelijk mijn mening dan weer af te schrijven omdat ik een andere kijk erop heb lijkt mij minder geslaagd.
Agreedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gevalletje "Let's agree to disagree" denk ik
Dat geloof ik niet. Altruisme bestaat niet, Catbert.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Catbert het volgende:
Nee, ik vind het gewoon leuk. People pleaser
Dat waardeoordeel leg ik ook niet persé jouw op.;)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat me niet om je levensovertuiging, maar om je rigide waardeoordeel dat je aan seks buiten een relatie hangt.
Dat is geen feit, dat is jouw associatie. Ik denk niet dat je dat voor 100% van de gevallen zo kan zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Goldfoxx het volgende:
Waar we het misschien over eens kunnen worden is het feit dat als iemand met iedereen naar bed wil, dit niet zijn gebrek in de relationele sferen kan verbloemen.
Makkelijk genoeg. Haar een plezier doen zodat je jezelf fijn voelt omdat zij jou weer gaat waarderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Altruisme bestaat niet, Catbert.
Het kan inderdaad zo zijn dat diegene iemand tegenkomt tijdens zijn ons'jes voor de lange termijn. Maar ik denk dat als je het één wilt oplossen, de oplossing dan niet bij iets anders moet vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is geen feit, dat is jouw associatie. Ik denk niet dat je dat voor 100% van de gevallen zo kan zeggen.
Als je een lollie geeft aan een klein kind is dat kind er blij mee. Je schiet er dan ook niks meer mee op dan dat je dat kind blij ziet zijn. Het is niet de enige reden, maar ik doe het niet voor het schouderklopje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
Dat geloof ik niet. Altruisme bestaat niet, Catbert.
Is is een combinatie van factoren. Haar waardering is fijn, het ziet er geil uit, ze wordt botergeil, etc. Maar dat ik het gewoon erg leuk vind haar een groot plezier te doen (er zijn zoveel mannen die alleen neuken, best triest eigenlijk) weegt erg zwaar mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef Sander het volgende:
Makkelijk genoeg. Haar een plezier doen zodat je jezelf fijn voelt omdat zij jou weer gaat waarderen.
Goeie instelling.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is is een combinatie van factoren. Haar waardering is fijn, het ziet er geil uit, ze wordt botergeil, etc. Maar dat ik het gewoon erg leuk vind haar een groot plezier te doen (er zijn zoveel mannen die alleen neuken, best triest eigenlijk) weegt erg zwaar mee.
Je kunt denk ik niet één-op-één zeggen dat iemand die veel sex heeft met verschillende mensen, dan dús ook moeite heeft met relaties.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Kan jij aangeven waar dat niet het geval zou zijn?
Ik snap je argument niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
Als je een lollie geeft aan een klein kind is dat kind er blij mee. Je schiet er dan ook niks meer mee op dan dat je dat kind blij ziet zijn. Het is niet de enige reden, maar ik doe het niet voor het schouderklopje.
Ik had het over het probleem van mensen als in de documentaire. Die mensen hebben een heel ander probleem, die voelen zich klote omdat ze geen sociaal leven hebben. Die gaan dat niet op lossen door rond te sexen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt denk ik niet één-op-één zeggen dat iemand die veel sex heeft met verschillende mensen, dan dús ook moeite heeft met relaties.
Er zijn ook mensen die in een bepaalde levensfase zitten waar het beter bij past om een beetje rond te neuken (mensen die steeds voor een paar maanden op een andere plek op de wereld zitten, ik noem maar wat). Die zouden misschien best een relatie kunnen opbouwen en onderhouden, maar het past even niet in de levensstijl, en als ze een keer in rustiger vaarwater komen is een relatie meer een optie voor ze.
Okay, my bad. Daar ben ik het mee eens, dat is een gat vullen met een ander gat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik had het over het probleem van mensen als in de documentaire. Die mensen hebben een heel ander probleem, die voelen zich klote omdat ze geen sociaal leven hebben. Die gaan dat niet op lossen door rond te sexen.
Op die fiets. Tja, als je dat zo ziet dan bestaat altruisme misschien niet, maar ik heb een iets andere definitie daarvanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap je argument niet.
Je bent blij om dat kind blij te zien met die lollie. Netto resultaat voor jezelf is dus: jij bent blij, en ik geloof echt dat dát de uiteindelijke incentive is.
Dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef lichtekooi het volgende:
Ik hou het allemaal niet bij zo.
Het gaat hier hard
Bij mij is et juist precies andersomquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
Oh crap, zijn we nu zo ver in het PUA-onderwerp dat we geacht worden de juiste kretologie te kunnen bezigen? Want ik was nog niet zo ver, terwijl ik toch wel alle delen heb meegepost.
Het boek The Game is op zichzelf ook gewoon leuk om te lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij mij is et juist precies andersomHeb bijna niet hier gepost maar heb wel die afleveringen gezien van Pickup artist dat is echt grappig
Ook al geloof je er niet in dan nog is et leuk om te kijken zeg maar.
Mm ik denk dat ik binnekort wel even ga kijken in de bibliotheek. Ben wel even nieuwschierigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef mirved het volgende:
[..]
Het boek The Game is op zichzelf ook gewoon leuk om te lezen.
Als ik ga graven in mijn geheugen kan ik me niet herinneren dat ik mijn exen tijdens onze eerste ontmoetingen meteen aanraakte en ze speels beledigde. En ik ben echt geen 'natural'.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef mirved het volgende:
neg= speels beledigen Dit wordt gedaan omdat mooie vrouwen dat totaal niet gewend zijn en daardoor onzeker worden als ze merken dat hun uiterlijk niet meetelt.
Kino= Aanraken. Dit om spanning te houden binnen het gesprek zodat het niet uitdraait op de friendszone
Kort samengevat.
Ik moest echt erg hard lachen. Mijn vrouw kijkt me raar aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef mirved het volgende:
neg= speels beledigen Dit wordt gedaan omdat mooie vrouwen dat totaal niet gewend zijn en daardoor onzeker worden als ze merken dat hun uiterlijk niet meetelt.
Kino= Aanraken. Dit om spanning te houden binnen het gesprek zodat het niet uitdraait op de friendszone
Kort samengevat.
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als ik ga graven in mijn geheugen kan ik me niet herinneren dat ik mijn exen tijdens onze eerste ontmoetingen meteen aanraakte en ze speels beledigde. En ik ben echt geen 'natural'.
Jij bent een fast learnerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebtOf dat je zegt er zit nog een beetje lippenstift op je wang en dat je die dan zogenaamd weg haalt (een 2 in 1 aangezien je daarmee ook gelijk een kino zet)
En een kino is ook niet gelijk in de 1e minuut dat je haar ziet een omhelsing geven ofzoMaar beginnen met kleine dingen en dan langzaam opbouwen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef Crutch het volgende:
TVP!
Zijn er al wat theorieën in de praktijk geprobeerd? Dan stel ik voor (desnoods na het weekend) om twee topics naast elkaar te voeren. Dus één voor Field Reports en deze houden we voor algemeen.
O ja, teeeering vierde alweer? Gaat hard.
Een beetje wel dus, maar ook weer niet helemaal omdat ik niet geneggt hebquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook![]()
Trouwens gisteravond heeft et wel beetje gewerkt3 nummers en een succesratio van 100%
![]()
Alleen weet ik niet zeker of ik wel echt PUmethode heb gebruikt aangezien ik eigenlijk niemand geneggt heb, maar wel kino opgebouwd en set changen enzo
Ik ben een naturalquote:
Neggen is niet eens nodig. Het is gewoon een extra iets wat je kan gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Een beetje wel dus, maar ook weer niet helemaal omdat ik niet geneggt heb
Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebtOf dat je zegt er zit nog een beetje lippenstift op je wang en dat je die dan zogenaamd weg haalt (een 2 in 1 aangezien je daarmee ook gelijk een kino zet)
En een kino is ook niet gelijk in de 1e minuut dat je haar ziet een omhelsing geven ofzoMaar beginnen met kleine dingen en dan langzaam opbouwen
Dat is het juist. Er zijn dus mensen die nooit met meisjes omgingen vroeger en dit soort dingen niet eens weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.
Neil Straus aka Style (ooit uitgeroepen tot beste PUA)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm ik denk dat ik binnekort wel even ga kijken in de bibliotheek. Ben wel even nieuwschierig
Edit: Wie heeft het eigenlijk geschreven dan?
Die heb ik dan wel weer voor jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Bedanktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Het probleem is dat die mensen nooit uit hun schulp zijn gekropen, en daarom niet weten hoe ze het zelf kunnen verbeteren. Toch zijn er ook veel normale mensen die bij veel dingen niet stilstaan dat ze progressie kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef Catbert het volgende:
Grappige docu. Ik snap nu het nut ook een stuk beter van die trainingen. Kerels die te verlegen zijn, nooit zichzelf een schop onder de kont gegeven hebben, en geen echte vrienden hebben om mee uit te gaan, maar verder wel okay zijn. Die hebben net dat zetje nodig. Maar die ene gozer (die maagd) gaat 't volgens mij nooit leren en ik denk dat 'ie in no time weer terugvalt in z'n oude patronen.
Ja, dat ga ik dus 'es uitproberen als ik een presentatie moet gevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
Er zaten ook wel grappige leuk-om-te-weten-dingen in, zoals het tegen elkaar drukken van je wijs- en middelvinger tegen je duim. Als je de neiging hebt om zenuwachtig te gaan friemelen of zo, dan werkt dat om het tegen te gaan.
Idd, je kan je toch niet voorstellen dat dat werkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:
En dat stuk van "How does that make you feel" vond ik echt nogal
Je zal verbaasd staan of het echt werktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus 'es uitproberen als ik een presentatie moet gevenVerder vond ik de openingen ook nogal cheesy. En dat stuk van "How does that make you feel" vond ik echt nogal
Boeiend, hij durft tenminste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ik lag op de grond van het lachen toen die master-PUA op zijn laptop die foto's liet zien waarop hij zijn spannendste blik à la Depp of Cruise aan het uitproberen was.
Met zijn stout-getuite lipjens.
Ja en? Iedereen die PUA met argusogen bekijkt, durft niet? Of zou men deze methodiek wellicht niet nodig hebben in het dagelijkse leven ...quote:
Ik vond het wel mooi dat hij een kant liet zien die 'minder cool was'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, da's wel lef hebben ja. True that.
Mijn vrienden zijn niet zo assertief. Ik heb nooit samen met ze vrouwen staan pickuppen in een kroeg. Ik bèn inmiddels wat ouder en ik moet het alleen doen. Ok, fair = fair, een vriend van me (van buiten die groep) doet met me mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Jongens die een normale tienerjeugd hebben gehad die deden alles wat nieuw was "samen". Als je wat ouder bent en het alleen moet doen (zelf uizoeken hoe je meisjes benaderd) dat is nogal lastig. Niks mis met zulke ursussen dus.
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn niet zo assertief. Ik heb nooit samen met ze vrouwen staan pickuppen in een kroeg.
Nee we staan niet de hele avond in een kroeg vrouwen te scoren![]()
Zei hij er zelf ook bij dat het minder cool was? De aanleiding was toch om te laten zien hoe serieus hij ermee bezig was?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond het wel mooi dat hij een kant liet zien die 'minder cool was'
Gaan we weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen?
Hij liet dat zien om aan te geven dat 'ie toen met de verkeerde dingen bezig was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Zei hij er zelf ook bij dat het minder cool was? De aanleiding was toch om te laten zien hoe serieus hij ermee bezig was?
Goed dat je ons advies ter harte hebt genomen, en je niet meer zo negatief op alleen negers richt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards.
Er zijn echt maar weinig mannen in het uitgaansleven die echt meerdere cold approaches doen op een avond, als ze het überhaubt al doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen die PUA met argusogen bekijkt, durft niet? Of zou men deze methodiek wellicht niet nodig hebben in het dagelijkse leven ...
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:51 schreef Catbert het volgende:
Hij liet dat zien om aan te geven dat 'ie toen met de verkeerde dingen bezig was.
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef TheGame het volgende:
Er zijn echt maar weinig mannen in het uitgaansleven die echt meerdere cold approaches doen op een avond, als ze het al überhaubt doen.
Wij gingen uberhaubt niet de kroeg in voor vrouwen, laat staan dat we vreemden aanspraken. We stonden in een kringetje te kletsen en bier te drinken. That's it. Dus die groepssteun heeft er niks mee van doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.
Idd, maar hoe uit zich dat in de meeste gevallen? Met een groep vrienden gaan zuipen en hopen dat er iets gebeurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?
Kom op, zoveel mannen gaan de stad in om te scoren, net als vrouwen. En dat lijken me niet allemaal PUA's.
Mjah, als je het de eerste keer goed doet, ben je dan niet hardstikke vroeg thuis elke keer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?
Kom op, zoveel mannen gaan de stad in om te scoren, net als vrouwen. En dat lijken me niet allemaal PUA's.
ik denk het wel. Als je met een groep bent durf je meer. Durf je meer uit te vreten etcetera. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen. lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet. je bent nieteens bewust hoeveel je er aan hebt gehad en nu speel je de man.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Wij gingen uberhaubt niet de kroeg in voor vrouwen, laat staan dat we vreemden aanspraken. We stonden in een kringetje te kletsen en bier te drinken. That's it. Dus die groepssteun heeft er niks mee van doen.
Zo zwart-wit zie ik het niet. Niet alle mannen zijn alleen sterk in een groep of durven vrouwen alleen aan te spreken na coaching of de nodige biertjes. Er zijn er gelukkig ook voldoende die het wel van nature in zich hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:57 schreef TheGame het volgende:
Idd, maar hoe uit zich dat in de meeste gevallen? Met een groep vrienden gaan zuipen en hopen dat er iets gebeurt.
Ik ken überhaupt maar één Duits woord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Überhaupt. Met umlaut en met een P. Verdomme.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ga ook af en toe alleen uit en dat geeft je alleen maar meer druk om mensen aan te spreken, omdat je anders niks te doen hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk het wel. Als je imet een groep bent durf je meer. Durf je meer uitte vreten etcetera. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen, lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet gaan.
Prima. Maar dat deden we niet. We stonden / zaten bijelkaar te kletsen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk het wel. Als je met een groep bent durf je meer. Durf je meer uit te vreten etcetera.
Je moet me wel even uitleggen wat je me daar aan het verwijten bent. Dat ik vrienden heb? Dat ik zelfvertrouwen heb? Fair enough, maar als ik zeg dat dat niet komt doordat ik in de kroeg in een kringetje bier stond te drinken, dan is dat dus niet zo.quote:Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen, lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet. je bent e rnieteens bewust hoeveel je er aan hebt gehad en nu speel je de man.
Dat zijn de mannen die vrouwen zoals jij aanspreken idd, maar het is maar een ontzettend klein percentage van de mannen in de uitgaansgelegenheid. Maar omdat jij waarschijnlijk regelmatig aangesproken wordt op een avond, denk jij dat de meeste mannen dat doen, terwijl het er elke avond maar een handje vol zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo zwart-wit zie ik het niet. Niet alle mannen zijn alleen sterk in een groep of durven vrouwen alleen aan te spreken na coaching of de nodige biertjes. Er zijn er gelukkig ook voldoende die het wel van nature in zich hebben.
Ik had het over als je nog jong bent en pas uitgaat ed. Voor jongens die pas op een latere leeftijd beginnen met uitgaan. Voor hun is het ook allemaal nieuw maar moeten het wel alleen doen meestal. Das een stuk moeilijker dan dat je de kans hebt gedaan stoer te lopen te doen in een groepje. En zo aan je zelfvertrouwen hebt kunnen werken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ga ook af en toe alleen uit en dat geeft je alleen maar meer druk om mensen aan te spreken, omdat je anders niks te doen hebt.
Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.
Wat zijn "vrouwen zoals haar" precies dan? Want ze ziet er niet echt ontoegankelijk uit ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef TheGame het volgende:
Dat zijn de mannen die vrouwen zoals jij aanspreken idd, maar het is maar een ontzettend klein percentage van de mannen in de uitgaansgelegenheid.
Ik denk dat de meeste mannen voornamelijk uitgaan om plezier te hebben met vrienden. Als je dan een leuke meid tegenkomt en aanspreekt prima, maar ik vind het nogal wat als dat je hoofddoel is.quote:Maar omdat jij waarschijnlijk regelmatig aangesproken wordt op een avond, denk jij dat de meeste mannen dat doen, terwijl het er elke avond maar een handje vol zijn.
Tjonge jonge zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Prima. Maar dat deden we niet. We stonden / zaten bijelkaar te kletsen.
[..]
Je moet me wel even uitleggen wat je me daar aan het verwijten bent. Dat ik vrienden heb? Dat ik zelfvertrouwen heb? Fair enough, maar als ik zeg dat dat niet komt doordat ik in de kroeg in een kringetje bier stond te drinken, dan is dat dus niet zo.
En ik snap het wel, want jij verliest nu je excuus, maar begin niet richting mij met kotssmilies te gooien.
Je hele verhaal loopt weer over van jaloezie. Met jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had het over als je nog jong bent en pas uitgaat ed. Voor jongens die pas op een latere leeftijd beginnen met uitgaan. Voor hun is het ook allemaal nieuw maar moeten het wel alleen doen meestal. Das een stuk moeilijker dan dat je de kans hebt gedaan stoer te lopen te doen in een groepje. En zo aan je zelfvertrouwen hebt kunnen werken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Tjonge jonge zegIn wat voor bochten moet iemand zich wringen om een punt duidelijk te maken. Snap je echt niet wat ik probeer duidelijk te maken? Het is wel duidelijk wie hier tunnelvisie heeft. Wat verdoe ik mijn tijd hier nog. je gaat in de zelfverdediging en verdraait alles zodat het past in jouw straatje en niet aan jouw werelbeeld komt
Vrouwen die regelmatig door vreemde mannen worden aangesproken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat zijn "vrouwen zoals haar" precies dan? Want ze ziet er niet echt ontoegankelijk uit ofzo.
Nee, ik snap niet wat je duidelijk probeert te maken. Fair enough, mijn fout. Doe eens een rephrase? Of wijs gewoon naar de post waar je punt in staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tjonge jonge zegIn wat voor bochten moet iemand zich wringen om een punt duidelijk te maken. Snap je echt niet wat ik probeer duidelijk te maken? Het is wel duidelijk wie hier tunnelvisie heeft. Wat verdoe ik mijn tijd hier nog. je gaat in de zelfverdediging en verdraait alles zodat het past in jouw straatje en niet aan jouw werelbeeld komt
Ben ik het totaal mee oneens. Avonden dat ik alleen uitga zijn bijna net zo leuk als uitgaan met vrienden. Bijkomend voordeel is dat als je alleen bent dat je dan veel sneller zelf door vrouwen aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.
Uitgaan doe je toch voor de lol, voor de gezelligheid, zoals jij het laat klinken is het alsof je echt alleen maar uitgaat om misschien iets te kunnen scoren.
Dat kan toch ook gewoon nooit leuk zijn, beetje in je eentje rondhangen om te zien of je wat kan scoren, dat is een recept voor een vergalde avond wat mij betrefd.
Zou je als je zoals je zegt er echt helemaal alleen voorstaat niet beter van terrein wisselen, naar iets gaan waarbij het veel normaler is dat je in de eentje komt en contact maakt met anderen?
Elke vrouw dus zo'n beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef TheGame het volgende:
[..]
Vrouwen die regelmatig door vreemde mannen worden aangesproken.
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef erodome het volgende:
Dat als je gewoon uit zou gaan met het idee ik ga lol maken ipv ik ga op jacht je weleens veel meer succes kan hebben.
De man die namelijk gewoon lol heeft is veel aantrekkelijker dan degene die achter je aan hobbelt met zijn tong op zijn knieen.
Elke aantrekkelijke vrouw is de juiste bewoording.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw dus zo'n beetje
Maar begrijp je ook dat veel vrouwen ook gewoon uitgaan voor de lol en helemaal niet zo zitten te wachten op versierpogingen?
Dat als je gewoon uit zou gaan met het idee ik ga lol maken ipv ik ga op jacht je weleens veel meer succes kan hebben.
De man die namelijk gewoon lol heeft is veel aantrekkelijker dan degene die achter je aan hobbelt met zijn tong op zijn knieen.
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo. Een PUA-cursus is veel gerichterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.
Uitgaan doe je toch voor de lol, voor de gezelligheid, zoals jij het laat klinken is het alsof je echt alleen maar uitgaat om misschien iets te kunnen scoren.
Dat kan toch ook gewoon nooit leuk zijn, beetje in je eentje rondhangen om te zien of je wat kan scoren, dat is een recept voor een vergalde avond wat mij betrefd.
Zou je als je zoals je zegt er echt helemaal alleen voorstaat niet beter van terrein wisselen, naar iets gaan waarbij het veel normaler is dat je in de eentje komt en contact maakt met anderen?
Idee krijg ik ook een beetje. Je zag het in die docu ook met dat stukje over die twee kerels die dan naast elkaar een beetje staan te suffen, en dat je dat niet moet doen. Dan is het inderdaad nogal duidelijk waarvoor je komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.
Ja tuurlijk. Als je bij een vereniging gaat en met die mensen wat gaat doen gaan ze zich afzonderen. Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo.
Ja dat snap ik, daarom ook mijn verbazing dat ze gelijk bovenaan willen beginnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.
Dat is precies het hele punt van PUAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw dus zo'n beetje
Maar begrijp je ook dat veel vrouwen ook gewoon uitgaan voor de lol en helemaal niet zo zitten te wachten op versierpogingen?
Wat weet jij veel van mij. Vooral over hoe ik mijn zelfvertrouwen opgebouwd hebt, je had mijn broertje kunnen zijn, zo goed ken je me. Maar blijf vooral feiten brouwen uit halve regels informatie en zelfverzonnen conclusies en verbanden. Mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen als Sander ontkennen dat zij veel hebben gehad aan samenscholen/in groepjes optrekken in hun jeugd. Ze denken dat al hun zelfvertrouwen dat ze nu hebben, dat ze dat op eigen kracht in hun eentje hebben opgebouwd. Ik betwijvel dat dus.
Ja, maar dan met van die rare openers, neggen en weet ik wat meer. Nee, dat brengt spontaniteit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat is precies het hele punt van PUA
Je begint ervoor te zorgen dat je eerst zelf zelfvetrouwen hebt en je goed voelt ( voor degene die dat niet hebben) en dan van daaruit laten ze zien hoe je goed mensen die jen iet kent kan aanspreken
Ik ben nooit zo'n uitgaander geweest dus dat weet ik echt niet zo goed, disco's enzo zijn voor mij ook niet de plek om mensen te ontmoeten, dat wil zeggen als ik alleen zou zijn, wat nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo. Een PUA-cursus is veel gerichter
En wat ik wilde duidelijk maken; Je durft meer te ondernemen als je met een groep bent van gelijkgestemden/leeftijdsgenoten. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen later. Jongens die pas op hun 28e uitgaan, voor hun is het ook allemaal nieuw en eng. Als je daarnaast ook geen vrienden hebt wordt uitgaan en lol hebben (afgezien van gericht meisjes versieren en "Pickup" enzo) een stuk lastiger. Mensen als Sander ontkennen dat zij veel hebben gehad aan samenscholen/in groepjes optrekken in hun jeugd. Ze denken dat al hun zelfvertrouwen dat ze nu hebben, dat ze dat op eigen kracht in hun eentje hebben opgebouwd. Ik betwijvel dat dus.
Volgens mij is dat prima ontopicquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind CC een schatje
Oftopic, maar moest even gezegd worden !
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan met van die rare openers, neggen en weet ik wat meer. Nee, dat brengt spontaniteit!
Over 't algemeen willen kerels ook neuken dus zo vreemd is dat nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Alsof dit een andere reden heeft dan dat willen neuken zeg, die meisjes hebben dus gewoon gelijk in hun gedachte dat het alleen om het neuken gaat!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloosLogies dat ze daarom misschien rare dingen doen in het begin. Zij moeten gewoon nog leren hoe je met een meisje moet praten. En dat elk meisje dr eigen onzekerheden heeft etc. En welke rare openers bedoel je? Neggen is niet per se nodig maar het kan trouwens wel heel handig zijn ja. Vooral als je door een BS heen moet. Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Heb je het nou over jezelf, Buffalo Soldier?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vooral als je door een BS heen moet.
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Alsof dit een andere reden heeft dan dat willen neuken zeg, die meisjes hebben dus gewoon gelijk in hun gedachte dat het alleen om het neuken gaat!
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloosLogies dat ze daarom misschien rare dingen doen in het begin. Zij moeten gewoon nog leren hoe je met een meisje moet praten.
En dat elk meisje dr eigen onzekerheden heeft etc. En welke rare openers bedoel je?
Wat is BS, buiten bullshit?quote:Neggen is niet per se nodig maar het kan trouwens wel heel handig zijn ja. Vooral als je door een BS heen moet.
Hoe bedoel je dit?quote:Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Bitch Shield *quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het nou over jezelf, Buffalo Soldier?
Jaja, geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.
En wat is dat voor een typische term?quote:
Dat soort indirecte openers worden ook alleen maar door beginners gebruikt en zijn eigenlijk alleen maar om te oefenen om een vrouw aan te spreken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.
[..]
Wat is BS, buiten bullshit?
[..]
Hoe bedoel je dit?
1e quote: Nou die 200 pond vond ik opzcih niet eens zo raar, ja als ik em als 18 jarige jongen ga doen misschien wel jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.
[..]
Wat is BS, buiten bullshit?
[..]
Hoe bedoel je dit?
Maar dat oppikken wil je toch ook, laten we elkaar alsjeblieft geen mietje noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
3e quote: 1 van de 1e dingen die je moet doen is ervoor zorgen dat een meisje je niet ziet als iemand die je potentieel wil oppikken. Dat ze zich niet sexueel geïntimideerd wordt zeg maar. Oftewel vrijwel alle meisjes gaan er van uit dat als een jongen probeert te praten met haar in de club dat hij haar ook wil versieren
Ach kom zeg, geloof je het zelf????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.
The concept of the shield is that most women are not normally mean or bitchy, but due to extreme circumstances, such as being in a high traffic night club and being hit on many times, women begin to adopt this persona over time. Usually, extremely attractive women (and some of those who are not) often pretend to be a ‘bitch’, to prevent an endless stream of no-game men (AKA AFCs) from hitting on them. Some women will enjoy the power rush from being a bitch while others are like that naturally. It is important for the seducer to recognize when a bitch shield is artificial and when the woman is truly a bitch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is dat voor een typische term?
Persoonlijk gebruik ik die indirecte onzin niet. Als ik iemand aanspreek is het meteen vanaf het begin al duidelijk dat ik interesse in haar heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
1e quote: Nou die 200 pond vond ik opzcih niet eens zo raar, ja als ik em als 18 jarige jongen ga doen misschien wel jaMaargoed et gaat er meestal meer om dat je gewoon iets kan zeggen en vooral hoe je et brengt dan wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
2e quote: BitchShield
3e quote: 1 van de 1e dingen die je moet doen is ervoor zorgen dat een meisje je niet ziet als iemand die je potentieel wil oppikken. Dat ze zich niet sexueel geïntimideerd wordt zeg maar. Oftewel vrijwel alle meisjes gaan er van uit dat als een jongen probeert te praten met haar in de club dat hij haar ook wil versieren
Als je ook daadwerkelijk die documentaire hebt gezien zal je zelf kunnen horen dat et ze om veel meer gaat dan "af en toe een meisje oppikken" En wat je zegt in je 2e alinea is precies waar et omgaat in PUAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kom zeg, geloof je het zelf????
Man gaat cursus doen speciaal gericht op vrouwen versieren, gaat dat bij vrouwen uitproberen om ze te versieren, maar het gaat niet om het scoren???
Geloof me, als je als man zijnde voor het scoren gaat straalt dat ervanaf en dat is voor veel vrouwen rete irritant, want die willen gewoon gezellig uitgaan.
Ga je als man zijnde voor de lol en maak je idd contact met zowel mannen als vrouwen dan heb je die problemen al niet meer zo erg, is er al geen frustratie meer want je insteek is niet dat scoren.
Dan maakt het namelijk niet uit of je wat mee naar huis neemt of niet, je hebt het gezellig gehad en dat was het doel, doel bereikt, persoon tevreden.
Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat oppikken wil je toch ook, laten we elkaar alsjeblieft geen mietje noemen.
En, als ik jou leuk en lekker eruit vind zien, dan 'laat'ik me met alle plezier versieren ...
Hoe herken je dat dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
It is important for the seducer to recognize when a bitch shield is artificial and when the woman is truly a bitch.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Als je door een bitchshield heen wilt komen is et belangrijker dat je DHV (demonstration of higher value) laat zien. Dat kan door middel van een negg, verbaal en non verbaal, en je hebt nog meer dhv'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe gaat dat 'door een BitchShieldtm heen gaan' eigenlijk precies in zijn werk?
Het is dus eigenlijk Good Cop, Bad Cop spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.quote:
Welke field reportsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Ik wed dat jouw scepsis met gemák voor een fenomenaal BS zal worden versleten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.
Ik ben bang dat ik een echte bitch ben. Nou ja. Kan ik ook wel mee leven, in deze context.
Kan dus ook alleen maar dat shield zijn, leer ik nu. Verwarrend allemaal heur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Dat is toch ook maar 1 klein aspectquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoor
Over welke fieldreports had je et nou dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.
Ik denk dat je er nog versteld van zal staan. Ook al is de bedoeling dat als je een goede PUA bent dat ze et nooit door zal hebben dat je er 1 bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef erodome het volgende:
Ik vind het maar allemaal een raar gecompliceerd gedoe met al die termen enzo, al dat kunstmatige gedoe van zo en zo moet je doen, lijkt me echt helemaal niets.
Maar misschien moet ik het eens spontaan meemaken dat iemand met zo'n achtergrond het probeert bij me, als ik het zo lees dan denk ik niet dat ik er warm voor zal lopen, maar wie weet hoe dat irl is.
Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.
En verder is PUA er vooral op gericht om in de 1e momenten waarin je zoveel fout kan doen zonder et te weten gewoon wat makkelijker laten verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |