Die heb ik dan wel weer voor jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Bedanktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Het probleem is dat die mensen nooit uit hun schulp zijn gekropen, en daarom niet weten hoe ze het zelf kunnen verbeteren. Toch zijn er ook veel normale mensen die bij veel dingen niet stilstaan dat ze progressie kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef Catbert het volgende:
Grappige docu. Ik snap nu het nut ook een stuk beter van die trainingen. Kerels die te verlegen zijn, nooit zichzelf een schop onder de kont gegeven hebben, en geen echte vrienden hebben om mee uit te gaan, maar verder wel okay zijn. Die hebben net dat zetje nodig. Maar die ene gozer (die maagd) gaat 't volgens mij nooit leren en ik denk dat 'ie in no time weer terugvalt in z'n oude patronen.
Ja, dat ga ik dus 'es uitproberen als ik een presentatie moet gevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
Er zaten ook wel grappige leuk-om-te-weten-dingen in, zoals het tegen elkaar drukken van je wijs- en middelvinger tegen je duim. Als je de neiging hebt om zenuwachtig te gaan friemelen of zo, dan werkt dat om het tegen te gaan.
Idd, je kan je toch niet voorstellen dat dat werkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:
En dat stuk van "How does that make you feel" vond ik echt nogal
Je zal verbaasd staan of het echt werktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus 'es uitproberen als ik een presentatie moet gevenVerder vond ik de openingen ook nogal cheesy. En dat stuk van "How does that make you feel" vond ik echt nogal
Boeiend, hij durft tenminste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
Ik lag op de grond van het lachen toen die master-PUA op zijn laptop die foto's liet zien waarop hij zijn spannendste blik à la Depp of Cruise aan het uitproberen was.
Met zijn stout-getuite lipjens.
Ja en? Iedereen die PUA met argusogen bekijkt, durft niet? Of zou men deze methodiek wellicht niet nodig hebben in het dagelijkse leven ...quote:
Ik vond het wel mooi dat hij een kant liet zien die 'minder cool was'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, da's wel lef hebben ja. True that.
Mijn vrienden zijn niet zo assertief. Ik heb nooit samen met ze vrouwen staan pickuppen in een kroeg. Ik bèn inmiddels wat ouder en ik moet het alleen doen. Ok, fair = fair, een vriend van me (van buiten die groep) doet met me mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Jongens die een normale tienerjeugd hebben gehad die deden alles wat nieuw was "samen". Als je wat ouder bent en het alleen moet doen (zelf uizoeken hoe je meisjes benaderd) dat is nogal lastig. Niks mis met zulke ursussen dus.
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn niet zo assertief. Ik heb nooit samen met ze vrouwen staan pickuppen in een kroeg.
Nee we staan niet de hele avond in een kroeg vrouwen te scoren![]()
Zei hij er zelf ook bij dat het minder cool was? De aanleiding was toch om te laten zien hoe serieus hij ermee bezig was?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vond het wel mooi dat hij een kant liet zien die 'minder cool was'
Gaan we weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen?
Hij liet dat zien om aan te geven dat 'ie toen met de verkeerde dingen bezig was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Zei hij er zelf ook bij dat het minder cool was? De aanleiding was toch om te laten zien hoe serieus hij ermee bezig was?
Goed dat je ons advies ter harte hebt genomen, en je niet meer zo negatief op alleen negers richt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards.
Er zijn echt maar weinig mannen in het uitgaansleven die echt meerdere cold approaches doen op een avond, als ze het überhaubt al doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen die PUA met argusogen bekijkt, durft niet? Of zou men deze methodiek wellicht niet nodig hebben in het dagelijkse leven ...
Ah ok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:51 schreef Catbert het volgende:
Hij liet dat zien om aan te geven dat 'ie toen met de verkeerde dingen bezig was.
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef TheGame het volgende:
Er zijn echt maar weinig mannen in het uitgaansleven die echt meerdere cold approaches doen op een avond, als ze het al überhaubt doen.
Wij gingen uberhaubt niet de kroeg in voor vrouwen, laat staan dat we vreemden aanspraken. We stonden in een kringetje te kletsen en bier te drinken. That's it. Dus die groepssteun heeft er niks mee van doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.
Idd, maar hoe uit zich dat in de meeste gevallen? Met een groep vrienden gaan zuipen en hopen dat er iets gebeurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?
Kom op, zoveel mannen gaan de stad in om te scoren, net als vrouwen. En dat lijken me niet allemaal PUA's.
Mjah, als je het de eerste keer goed doet, ben je dan niet hardstikke vroeg thuis elke keer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat ze de skills hebben om het de eerste de beste keer al goed te doen?
Kom op, zoveel mannen gaan de stad in om te scoren, net als vrouwen. En dat lijken me niet allemaal PUA's.
ik denk het wel. Als je met een groep bent durf je meer. Durf je meer uit te vreten etcetera. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen. lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet. je bent nieteens bewust hoeveel je er aan hebt gehad en nu speel je de man.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Wij gingen uberhaubt niet de kroeg in voor vrouwen, laat staan dat we vreemden aanspraken. We stonden in een kringetje te kletsen en bier te drinken. That's it. Dus die groepssteun heeft er niks mee van doen.
Zo zwart-wit zie ik het niet. Niet alle mannen zijn alleen sterk in een groep of durven vrouwen alleen aan te spreken na coaching of de nodige biertjes. Er zijn er gelukkig ook voldoende die het wel van nature in zich hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:57 schreef TheGame het volgende:
Idd, maar hoe uit zich dat in de meeste gevallen? Met een groep vrienden gaan zuipen en hopen dat er iets gebeurt.
Ik ken überhaupt maar één Duits woord.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Überhaupt. Met umlaut en met een P. Verdomme.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ga ook af en toe alleen uit en dat geeft je alleen maar meer druk om mensen aan te spreken, omdat je anders niks te doen hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk het wel. Als je imet een groep bent durf je meer. Durf je meer uitte vreten etcetera. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen, lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet gaan.
Prima. Maar dat deden we niet. We stonden / zaten bijelkaar te kletsen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk het wel. Als je met een groep bent durf je meer. Durf je meer uit te vreten etcetera.
Je moet me wel even uitleggen wat je me daar aan het verwijten bent. Dat ik vrienden heb? Dat ik zelfvertrouwen heb? Fair enough, maar als ik zeg dat dat niet komt doordat ik in de kroeg in een kringetje bier stond te drinken, dan is dat dus niet zo.quote:Dat doet veel voor je zelfvertrouwen dat is je zeker nooit opgevallen, lucky you. het is beter dan dat je alleen naar een kroeg moet. je bent e rnieteens bewust hoeveel je er aan hebt gehad en nu speel je de man.
Dat zijn de mannen die vrouwen zoals jij aanspreken idd, maar het is maar een ontzettend klein percentage van de mannen in de uitgaansgelegenheid. Maar omdat jij waarschijnlijk regelmatig aangesproken wordt op een avond, denk jij dat de meeste mannen dat doen, terwijl het er elke avond maar een handje vol zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo zwart-wit zie ik het niet. Niet alle mannen zijn alleen sterk in een groep of durven vrouwen alleen aan te spreken na coaching of de nodige biertjes. Er zijn er gelukkig ook voldoende die het wel van nature in zich hebben.
Ik had het over als je nog jong bent en pas uitgaat ed. Voor jongens die pas op een latere leeftijd beginnen met uitgaan. Voor hun is het ook allemaal nieuw maar moeten het wel alleen doen meestal. Das een stuk moeilijker dan dat je de kans hebt gedaan stoer te lopen te doen in een groepje. En zo aan je zelfvertrouwen hebt kunnen werken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ga ook af en toe alleen uit en dat geeft je alleen maar meer druk om mensen aan te spreken, omdat je anders niks te doen hebt.
Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. als je samen uitgaat (ff afgezien van een gerichte pickup-avond oid) durf je meer. Omdat je met een groep bent herken je dat niet?. Je hebt daardoor indirect steun zonder dat het bewust duidelijk wordt dat je steun aan mekaar hebt. Waarom denk je dat al die negers en marokkanen samenscholen? Zijn eigenlijk lafaards. Tot ze sterk genoeg zijn en hun mannetje kunnen staan. Samenscholen/je bij een groep voegen die je aanspreekt is helemaal zo dom nog niet. Jongeren doen en willen dat automatisch en dat is helemaal niet slecht.
Wat zijn "vrouwen zoals haar" precies dan? Want ze ziet er niet echt ontoegankelijk uit ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef TheGame het volgende:
Dat zijn de mannen die vrouwen zoals jij aanspreken idd, maar het is maar een ontzettend klein percentage van de mannen in de uitgaansgelegenheid.
Ik denk dat de meeste mannen voornamelijk uitgaan om plezier te hebben met vrienden. Als je dan een leuke meid tegenkomt en aanspreekt prima, maar ik vind het nogal wat als dat je hoofddoel is.quote:Maar omdat jij waarschijnlijk regelmatig aangesproken wordt op een avond, denk jij dat de meeste mannen dat doen, terwijl het er elke avond maar een handje vol zijn.
Tjonge jonge zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Prima. Maar dat deden we niet. We stonden / zaten bijelkaar te kletsen.
[..]
Je moet me wel even uitleggen wat je me daar aan het verwijten bent. Dat ik vrienden heb? Dat ik zelfvertrouwen heb? Fair enough, maar als ik zeg dat dat niet komt doordat ik in de kroeg in een kringetje bier stond te drinken, dan is dat dus niet zo.
En ik snap het wel, want jij verliest nu je excuus, maar begin niet richting mij met kotssmilies te gooien.
Je hele verhaal loopt weer over van jaloezie. Met jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had het over als je nog jong bent en pas uitgaat ed. Voor jongens die pas op een latere leeftijd beginnen met uitgaan. Voor hun is het ook allemaal nieuw maar moeten het wel alleen doen meestal. Das een stuk moeilijker dan dat je de kans hebt gedaan stoer te lopen te doen in een groepje. En zo aan je zelfvertrouwen hebt kunnen werken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Tjonge jonge zegIn wat voor bochten moet iemand zich wringen om een punt duidelijk te maken. Snap je echt niet wat ik probeer duidelijk te maken? Het is wel duidelijk wie hier tunnelvisie heeft. Wat verdoe ik mijn tijd hier nog. je gaat in de zelfverdediging en verdraait alles zodat het past in jouw straatje en niet aan jouw werelbeeld komt
Vrouwen die regelmatig door vreemde mannen worden aangesproken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat zijn "vrouwen zoals haar" precies dan? Want ze ziet er niet echt ontoegankelijk uit ofzo.
Nee, ik snap niet wat je duidelijk probeert te maken. Fair enough, mijn fout. Doe eens een rephrase? Of wijs gewoon naar de post waar je punt in staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tjonge jonge zegIn wat voor bochten moet iemand zich wringen om een punt duidelijk te maken. Snap je echt niet wat ik probeer duidelijk te maken? Het is wel duidelijk wie hier tunnelvisie heeft. Wat verdoe ik mijn tijd hier nog. je gaat in de zelfverdediging en verdraait alles zodat het past in jouw straatje en niet aan jouw werelbeeld komt
Ben ik het totaal mee oneens. Avonden dat ik alleen uitga zijn bijna net zo leuk als uitgaan met vrienden. Bijkomend voordeel is dat als je alleen bent dat je dan veel sneller zelf door vrouwen aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.
Uitgaan doe je toch voor de lol, voor de gezelligheid, zoals jij het laat klinken is het alsof je echt alleen maar uitgaat om misschien iets te kunnen scoren.
Dat kan toch ook gewoon nooit leuk zijn, beetje in je eentje rondhangen om te zien of je wat kan scoren, dat is een recept voor een vergalde avond wat mij betrefd.
Zou je als je zoals je zegt er echt helemaal alleen voorstaat niet beter van terrein wisselen, naar iets gaan waarbij het veel normaler is dat je in de eentje komt en contact maakt met anderen?
Elke vrouw dus zo'n beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef TheGame het volgende:
[..]
Vrouwen die regelmatig door vreemde mannen worden aangesproken.
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef erodome het volgende:
Dat als je gewoon uit zou gaan met het idee ik ga lol maken ipv ik ga op jacht je weleens veel meer succes kan hebben.
De man die namelijk gewoon lol heeft is veel aantrekkelijker dan degene die achter je aan hobbelt met zijn tong op zijn knieen.
Elke aantrekkelijke vrouw is de juiste bewoording.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw dus zo'n beetje
Maar begrijp je ook dat veel vrouwen ook gewoon uitgaan voor de lol en helemaal niet zo zitten te wachten op versierpogingen?
Dat als je gewoon uit zou gaan met het idee ik ga lol maken ipv ik ga op jacht je weleens veel meer succes kan hebben.
De man die namelijk gewoon lol heeft is veel aantrekkelijker dan degene die achter je aan hobbelt met zijn tong op zijn knieen.
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo. Een PUA-cursus is veel gerichterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry, maar alleen uitgaan lijkt me echt helemaal niks, of je nu onzeker bent of niet.
Uitgaan doe je toch voor de lol, voor de gezelligheid, zoals jij het laat klinken is het alsof je echt alleen maar uitgaat om misschien iets te kunnen scoren.
Dat kan toch ook gewoon nooit leuk zijn, beetje in je eentje rondhangen om te zien of je wat kan scoren, dat is een recept voor een vergalde avond wat mij betrefd.
Zou je als je zoals je zegt er echt helemaal alleen voorstaat niet beter van terrein wisselen, naar iets gaan waarbij het veel normaler is dat je in de eentje komt en contact maakt met anderen?
Idee krijg ik ook een beetje. Je zag het in die docu ook met dat stukje over die twee kerels die dan naast elkaar een beetje staan te suffen, en dat je dat niet moet doen. Dan is het inderdaad nogal duidelijk waarvoor je komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.
Ja tuurlijk. Als je bij een vereniging gaat en met die mensen wat gaat doen gaan ze zich afzonderen. Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo.
Ja dat snap ik, daarom ook mijn verbazing dat ze gelijk bovenaan willen beginnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In dit topic gaat het vooral over de enorme drempel die sommige mannen over moeten om een vrouw aan te dúrven spreken, en wat je kan doen om dat te bereiken. Voor hen is 'gewoon lol hebben' niet eens een optie, omdat ze teveel verkrampt bezig zijn met het feit dat het maar niet wil lukken.
Dat is precies het hele punt van PUAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke vrouw dus zo'n beetje
Maar begrijp je ook dat veel vrouwen ook gewoon uitgaan voor de lol en helemaal niet zo zitten te wachten op versierpogingen?
Wat weet jij veel van mij. Vooral over hoe ik mijn zelfvertrouwen opgebouwd hebt, je had mijn broertje kunnen zijn, zo goed ken je me. Maar blijf vooral feiten brouwen uit halve regels informatie en zelfverzonnen conclusies en verbanden. Mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen als Sander ontkennen dat zij veel hebben gehad aan samenscholen/in groepjes optrekken in hun jeugd. Ze denken dat al hun zelfvertrouwen dat ze nu hebben, dat ze dat op eigen kracht in hun eentje hebben opgebouwd. Ik betwijvel dat dus.
Ja, maar dan met van die rare openers, neggen en weet ik wat meer. Nee, dat brengt spontaniteit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat is precies het hele punt van PUA
Je begint ervoor te zorgen dat je eerst zelf zelfvetrouwen hebt en je goed voelt ( voor degene die dat niet hebben) en dan van daaruit laten ze zien hoe je goed mensen die jen iet kent kan aanspreken
Ik ben nooit zo'n uitgaander geweest dus dat weet ik echt niet zo goed, disco's enzo zijn voor mij ook niet de plek om mensen te ontmoeten, dat wil zeggen als ik alleen zou zijn, wat nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach jawel er werd al geroepen om verenigingen ofzo ipv een bar. Maar dan kom je in een groepje en dan zonderen de mannen zich toch meestal weer af van de vrouwen enzo. Een PUA-cursus is veel gerichter
En wat ik wilde duidelijk maken; Je durft meer te ondernemen als je met een groep bent van gelijkgestemden/leeftijdsgenoten. Dat doet veel voor je zelfvertrouwen later. Jongens die pas op hun 28e uitgaan, voor hun is het ook allemaal nieuw en eng. Als je daarnaast ook geen vrienden hebt wordt uitgaan en lol hebben (afgezien van gericht meisjes versieren en "Pickup" enzo) een stuk lastiger. Mensen als Sander ontkennen dat zij veel hebben gehad aan samenscholen/in groepjes optrekken in hun jeugd. Ze denken dat al hun zelfvertrouwen dat ze nu hebben, dat ze dat op eigen kracht in hun eentje hebben opgebouwd. Ik betwijvel dat dus.
Volgens mij is dat prima ontopicquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind CC een schatje
Oftopic, maar moest even gezegd worden !
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloosquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan met van die rare openers, neggen en weet ik wat meer. Nee, dat brengt spontaniteit!
Over 't algemeen willen kerels ook neuken dus zo vreemd is dat nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Alsof dit een andere reden heeft dan dat willen neuken zeg, die meisjes hebben dus gewoon gelijk in hun gedachte dat het alleen om het neuken gaat!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloosLogies dat ze daarom misschien rare dingen doen in het begin. Zij moeten gewoon nog leren hoe je met een meisje moet praten. En dat elk meisje dr eigen onzekerheden heeft etc. En welke rare openers bedoel je? Neggen is niet per se nodig maar het kan trouwens wel heel handig zijn ja. Vooral als je door een BS heen moet. Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Heb je het nou over jezelf, Buffalo Soldier?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vooral als je door een BS heen moet.
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Alsof dit een andere reden heeft dan dat willen neuken zeg, die meisjes hebben dus gewoon gelijk in hun gedachte dat het alleen om het neuken gaat!
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kijk, die lui die ze trainen zijn natuurlijk in het begin wel heel kansloosLogies dat ze daarom misschien rare dingen doen in het begin. Zij moeten gewoon nog leren hoe je met een meisje moet praten.
En dat elk meisje dr eigen onzekerheden heeft etc. En welke rare openers bedoel je?
Wat is BS, buiten bullshit?quote:Neggen is niet per se nodig maar het kan trouwens wel heel handig zijn ja. Vooral als je door een BS heen moet.
Hoe bedoel je dit?quote:Sowieso, als meisjes er niet van uit waren gegaan dat elke jongen alleen maar wil neuken was et nergens voor nodig geweest dit allemaal
Bitch Shield *quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je het nou over jezelf, Buffalo Soldier?
Jaja, geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.
En wat is dat voor een typische term?quote:
Dat soort indirecte openers worden ook alleen maar door beginners gebruikt en zijn eigenlijk alleen maar om te oefenen om een vrouw aan te spreken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.
[..]
Wat is BS, buiten bullshit?
[..]
Hoe bedoel je dit?
1e quote: Nou die 200 pond vond ik opzcih niet eens zo raar, ja als ik em als 18 jarige jongen ga doen misschien wel jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.
[..]
Wat is BS, buiten bullshit?
[..]
Hoe bedoel je dit?
Maar dat oppikken wil je toch ook, laten we elkaar alsjeblieft geen mietje noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
3e quote: 1 van de 1e dingen die je moet doen is ervoor zorgen dat een meisje je niet ziet als iemand die je potentieel wil oppikken. Dat ze zich niet sexueel geïntimideerd wordt zeg maar. Oftewel vrijwel alle meisjes gaan er van uit dat als een jongen probeert te praten met haar in de club dat hij haar ook wil versieren
Ach kom zeg, geloof je het zelf????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.
The concept of the shield is that most women are not normally mean or bitchy, but due to extreme circumstances, such as being in a high traffic night club and being hit on many times, women begin to adopt this persona over time. Usually, extremely attractive women (and some of those who are not) often pretend to be a ‘bitch’, to prevent an endless stream of no-game men (AKA AFCs) from hitting on them. Some women will enjoy the power rush from being a bitch while others are like that naturally. It is important for the seducer to recognize when a bitch shield is artificial and when the woman is truly a bitch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is dat voor een typische term?
Persoonlijk gebruik ik die indirecte onzin niet. Als ik iemand aanspreek is het meteen vanaf het begin al duidelijk dat ik interesse in haar heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
1e quote: Nou die 200 pond vond ik opzcih niet eens zo raar, ja als ik em als 18 jarige jongen ga doen misschien wel jaMaargoed et gaat er meestal meer om dat je gewoon iets kan zeggen en vooral hoe je et brengt dan wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
2e quote: BitchShield
3e quote: 1 van de 1e dingen die je moet doen is ervoor zorgen dat een meisje je niet ziet als iemand die je potentieel wil oppikken. Dat ze zich niet sexueel geïntimideerd wordt zeg maar. Oftewel vrijwel alle meisjes gaan er van uit dat als een jongen probeert te praten met haar in de club dat hij haar ook wil versieren
Als je ook daadwerkelijk die documentaire hebt gezien zal je zelf kunnen horen dat et ze om veel meer gaat dan "af en toe een meisje oppikken" En wat je zegt in je 2e alinea is precies waar et omgaat in PUAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kom zeg, geloof je het zelf????
Man gaat cursus doen speciaal gericht op vrouwen versieren, gaat dat bij vrouwen uitproberen om ze te versieren, maar het gaat niet om het scoren???
Geloof me, als je als man zijnde voor het scoren gaat straalt dat ervanaf en dat is voor veel vrouwen rete irritant, want die willen gewoon gezellig uitgaan.
Ga je als man zijnde voor de lol en maak je idd contact met zowel mannen als vrouwen dan heb je die problemen al niet meer zo erg, is er al geen frustratie meer want je insteek is niet dat scoren.
Dan maakt het namelijk niet uit of je wat mee naar huis neemt of niet, je hebt het gezellig gehad en dat was het doel, doel bereikt, persoon tevreden.
Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat oppikken wil je toch ook, laten we elkaar alsjeblieft geen mietje noemen.
En, als ik jou leuk en lekker eruit vind zien, dan 'laat'ik me met alle plezier versieren ...
Hoe herken je dat dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
It is important for the seducer to recognize when a bitch shield is artificial and when the woman is truly a bitch.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Als je door een bitchshield heen wilt komen is et belangrijker dat je DHV (demonstration of higher value) laat zien. Dat kan door middel van een negg, verbaal en non verbaal, en je hebt nog meer dhv'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe gaat dat 'door een BitchShieldtm heen gaan' eigenlijk precies in zijn werk?
Het is dus eigenlijk Good Cop, Bad Cop spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.quote:
Welke field reportsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Ik wed dat jouw scepsis met gemák voor een fenomenaal BS zal worden versleten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.
Ik ben bang dat ik een echte bitch ben. Nou ja. Kan ik ook wel mee leven, in deze context.
Kan dus ook alleen maar dat shield zijn, leer ik nu. Verwarrend allemaal heur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Dat is toch ook maar 1 klein aspectquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoor
Over welke fieldreports had je et nou dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.
Ik denk dat je er nog versteld van zal staan. Ook al is de bedoeling dat als je een goede PUA bent dat ze et nooit door zal hebben dat je er 1 bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef erodome het volgende:
Ik vind het maar allemaal een raar gecompliceerd gedoe met al die termen enzo, al dat kunstmatige gedoe van zo en zo moet je doen, lijkt me echt helemaal niets.
Maar misschien moet ik het eens spontaan meemaken dat iemand met zo'n achtergrond het probeert bij me, als ik het zo lees dan denk ik niet dat ik er warm voor zal lopen, maar wie weet hoe dat irl is.
Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.
En verder is PUA er vooral op gericht om in de 1e momenten waarin je zoveel fout kan doen zonder et te weten gewoon wat makkelijker laten verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |