Dat soort indirecte openers worden ook alleen maar door beginners gebruikt en zijn eigenlijk alleen maar om te oefenen om een vrouw aan te spreken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.
[..]
Wat is BS, buiten bullshit?
[..]
Hoe bedoel je dit?
1e quote: Nou die 200 pond vond ik opzcih niet eens zo raar, ja als ik em als 18 jarige jongen ga doen misschien wel jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik uit die docu begreep was toch echt dat ze die opener 'Ik heb 200 Pond/Wat is jouw passie en hoe voel je je daarbij?" als tip kregen van die MasterPUA's. Die rare openers bedoelde ik.
[..]
Wat is BS, buiten bullshit?
[..]
Hoe bedoel je dit?
Maar dat oppikken wil je toch ook, laten we elkaar alsjeblieft geen mietje noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
3e quote: 1 van de 1e dingen die je moet doen is ervoor zorgen dat een meisje je niet ziet als iemand die je potentieel wil oppikken. Dat ze zich niet sexueel geïntimideerd wordt zeg maar. Oftewel vrijwel alle meisjes gaan er van uit dat als een jongen probeert te praten met haar in de club dat hij haar ook wil versieren
Ach kom zeg, geloof je het zelf????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het is veel meer dan dat. Denk je dat zon jongen die de hele dag alleen maar gamet et puur om et neuken gaat? Hij wil gewoon zorgen dat ie beter contact kan maken met mensen om zich heen vrouwen EN mannen.
The concept of the shield is that most women are not normally mean or bitchy, but due to extreme circumstances, such as being in a high traffic night club and being hit on many times, women begin to adopt this persona over time. Usually, extremely attractive women (and some of those who are not) often pretend to be a ‘bitch’, to prevent an endless stream of no-game men (AKA AFCs) from hitting on them. Some women will enjoy the power rush from being a bitch while others are like that naturally. It is important for the seducer to recognize when a bitch shield is artificial and when the woman is truly a bitch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is dat voor een typische term?
Persoonlijk gebruik ik die indirecte onzin niet. Als ik iemand aanspreek is het meteen vanaf het begin al duidelijk dat ik interesse in haar heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
1e quote: Nou die 200 pond vond ik opzcih niet eens zo raar, ja als ik em als 18 jarige jongen ga doen misschien wel jaMaargoed et gaat er meestal meer om dat je gewoon iets kan zeggen en vooral hoe je et brengt dan wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
2e quote: BitchShield
3e quote: 1 van de 1e dingen die je moet doen is ervoor zorgen dat een meisje je niet ziet als iemand die je potentieel wil oppikken. Dat ze zich niet sexueel geïntimideerd wordt zeg maar. Oftewel vrijwel alle meisjes gaan er van uit dat als een jongen probeert te praten met haar in de club dat hij haar ook wil versieren
Als je ook daadwerkelijk die documentaire hebt gezien zal je zelf kunnen horen dat et ze om veel meer gaat dan "af en toe een meisje oppikken" En wat je zegt in je 2e alinea is precies waar et omgaat in PUAquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kom zeg, geloof je het zelf????
Man gaat cursus doen speciaal gericht op vrouwen versieren, gaat dat bij vrouwen uitproberen om ze te versieren, maar het gaat niet om het scoren???
Geloof me, als je als man zijnde voor het scoren gaat straalt dat ervanaf en dat is voor veel vrouwen rete irritant, want die willen gewoon gezellig uitgaan.
Ga je als man zijnde voor de lol en maak je idd contact met zowel mannen als vrouwen dan heb je die problemen al niet meer zo erg, is er al geen frustratie meer want je insteek is niet dat scoren.
Dan maakt het namelijk niet uit of je wat mee naar huis neemt of niet, je hebt het gezellig gehad en dat was het doel, doel bereikt, persoon tevreden.
Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat oppikken wil je toch ook, laten we elkaar alsjeblieft geen mietje noemen.
En, als ik jou leuk en lekker eruit vind zien, dan 'laat'ik me met alle plezier versieren ...
Hoe herken je dat dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
It is important for the seducer to recognize when a bitch shield is artificial and when the woman is truly a bitch.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Je bent dus een bitch, al dan niet artificial, als je niet openstaat voor PUA's.
Als je door een bitchshield heen wilt komen is et belangrijker dat je DHV (demonstration of higher value) laat zien. Dat kan door middel van een negg, verbaal en non verbaal, en je hebt nog meer dhv'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe gaat dat 'door een BitchShieldtm heen gaan' eigenlijk precies in zijn werk?
Het is dus eigenlijk Good Cop, Bad Cop spelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.quote:
Welke field reportsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, PUA's zijn de de 'goeien', die bitch shield is om de Average Frustrated Chump oftewel AFC bij ze weg te houden.
Heb gister dat lijstje ff doorgelezen omdat ik niks begreep van die "field reports"
Ik wed dat jouw scepsis met gemák voor een fenomenaal BS zal worden versleten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze na je "How does that make you feel" met d'r ogen rolt en wegdraait is het overduidelijk een echte bitch.
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Of op de grond ligt te rollen van het lachen.
Ik ben bang dat ik een echte bitch ben. Nou ja. Kan ik ook wel mee leven, in deze context.
Kan dus ook alleen maar dat shield zijn, leer ik nu. Verwarrend allemaal heur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Dat is toch ook maar 1 klein aspectquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar een bitch, maar daar ga ik echt niet serieus op antwoorden hoor
Over welke fieldreports had je et nou dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb die site bekeken en ik heb je gehosseld voor je 't weet.
Ik denk dat je er nog versteld van zal staan. Ook al is de bedoeling dat als je een goede PUA bent dat ze et nooit door zal hebben dat je er 1 bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef erodome het volgende:
Ik vind het maar allemaal een raar gecompliceerd gedoe met al die termen enzo, al dat kunstmatige gedoe van zo en zo moet je doen, lijkt me echt helemaal niets.
Maar misschien moet ik het eens spontaan meemaken dat iemand met zo'n achtergrond het probeert bij me, als ik het zo lees dan denk ik niet dat ik er warm voor zal lopen, maar wie weet hoe dat irl is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |