Neggen is niet eens nodig. Het is gewoon een extra iets wat je kan gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Een beetje wel dus, maar ook weer niet helemaal omdat ik niet geneggt heb
Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebtOf dat je zegt er zit nog een beetje lippenstift op je wang en dat je die dan zogenaamd weg haalt (een 2 in 1 aangezien je daarmee ook gelijk een kino zet)
En een kino is ook niet gelijk in de 1e minuut dat je haar ziet een omhelsing geven ofzoMaar beginnen met kleine dingen en dan langzaam opbouwen
Dat is het juist. Er zijn dus mensen die nooit met meisjes omgingen vroeger en dit soort dingen niet eens weten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.
Neil Straus aka Style (ooit uitgeroepen tot beste PUA)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm ik denk dat ik binnekort wel even ga kijken in de bibliotheek. Ben wel even nieuwschierig
Edit: Wie heeft het eigenlijk geschreven dan?
Die heb ik dan wel weer voor jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Bedanktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Stevennn het volgende:
Ja de docu was leuk. Jammer dat ik die vh1 serie niet kan binnenkrijgen.
@ buffalo: http://player.omroep.nl/?aflID=10196053
Het probleem is dat die mensen nooit uit hun schulp zijn gekropen, en daarom niet weten hoe ze het zelf kunnen verbeteren. Toch zijn er ook veel normale mensen die bij veel dingen niet stilstaan dat ze progressie kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef Catbert het volgende:
Grappige docu. Ik snap nu het nut ook een stuk beter van die trainingen. Kerels die te verlegen zijn, nooit zichzelf een schop onder de kont gegeven hebben, en geen echte vrienden hebben om mee uit te gaan, maar verder wel okay zijn. Die hebben net dat zetje nodig. Maar die ene gozer (die maagd) gaat 't volgens mij nooit leren en ik denk dat 'ie in no time weer terugvalt in z'n oude patronen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |