Sluier is eraf. Nu langzaam down the drainquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Een trollende Ali B. fan ... mijn imago, wat doe je???
Jij bent eng !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Je stort nu opeens van je voetstuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Sluier is eraf. Nu langzaam down the drain
Gelukkig was die al niet zo hoog, dus kom ik er met een verstuikte enkel vanaf.quote:
Waar wil je dan erkenning voor? dat je je ondanks je mega frustratie toch netjes gedraagd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]Waar zeg ik dat we aanranding door de vingers moeten zien ofzo? Ik geef alleen aan waar mannen doorheen gaan de emoties ed. daar krijgen gefrustreerde mannen helemaal geen erkenning voor. Nul komma nul.
Slechtste excuus everquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:Waar zeg ik dat we aanranding door de vingers moeten zien ofzo? Ik geef alleen aan waar mannen doorheen gaan de emoties ed. daar krijgen gefrustreerde mannen helemaal geen erkenning voor. Nul komma nul.
Euh, ligt het nou aan mij dat ik het doodnormaal vind dat je je normaal opstelt naar een meid die je afwijst? Ik snap echt niet dat mensen dan kwaad gaan reageren. Hoe erg laat je je kennen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef HgN-ex het volgende:
Slechtste excuus ever
Zeg dan zoiets van, he, vervelend.
Heb ik wel eens gedaan, iemand had echt het idee mij af te wijzen, voor mij was het gelukkig niet al te pijnlijk
Reageerde met, he wat vervelend nou. Diegene wist echt niet waar ze moest kijken![]()
Zit ik nu in een soort singles/masterflirt troep te posten? Kut, de geschiedenis herhaalt zich.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was die al niet zo hoog, dus kom ik er met een verstuikte enkel vanaf.
Hij heeft nog geen 15-jarige meisjes aangerand en daar mag 'ie best trots op zijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ze zullen er vanzelf achter komen dat iedereen versieren, en met iedereen het bed in duiken die leegte niet gaat oplossen. Wat die mensen zoeken is een goede relatie met iemand, maar voorgaande is alleen maar doods & leeg. Dat bedoelde HgN-ex ook met zijn opmerking eerder dat her een emotionele leegte geeft.
Masterflirt was idd ook zoiets toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Pheno het volgende:
Zit ik nu in een soort singles/masterflirt troep te posten? Kut, de geschiedenis herhaalt zich.
dat zijn er wel heel heel heel erg veel he.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
(mijn ego past niet in mijn lichaam ik weet het)
Ja. http://masterflirt.nlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Masterflirt was idd ook zoiets toch?
Komop zeg, welk ego? Je loopt een beetje te trollen maar tegelijkertijd straal je wanhopigheid uit. Er zijn een hoop mensen op dit forum die zich een hoop zekerder voordoen dan ze zijn, maar die facade van jou is wel heel doorzichtig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Zei hij met trillende gebalde knuistjes. "Njiiiii!!!!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
Je verhaal is lastig te snappen, maar ik doe mn best.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?
Meiden hebben geen zin om naar jankzakken te gaan luisteren als ze in een kroeg staan ofzo. Dat gaat dus echt niet gebeuren. En de voornaamste reden dat er niet meer verkrachtingen gebeuren is omdat mensen die om wat voor redenen hun seksuele ei niet kwijt kunnen gewoon naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..
Aanranding is ook aan d'r borsten zitten he. Alleen bij echte seks heet het een verkrachtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Aanrandingen? WTF? Doen maagden dat? Die weten toch niet waar dat ding van ze in moet?
Nee zo ben ik absoluut niet. Ik zou het alleen betreuren dat ik niet kan zijn wat de tegenpartij wenst. Wat frustrerend is, maar ik ga niet lopen zeggen dat ik haar toch al niet wilde ofzo wtf. Want ik blijf masturberen en aan 'haar' denken daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |